Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 34 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Terminator Quadrilogy - 04/12/2013 Limited Steelbook Packaging



    4 december 2013 - rond de 40 €

    Wel geen idee of de Skynet Edition aanwezig is van de 2de film of als het de reguliere versie is...

  2. #2

    Standaard

    Is er al meer info over welke versie van T2 in deze box zit? Zou zonde zijn als het niet de Skynet Edition is.

  3. #3

    Standaard

    Voor zover ik weet niet. Ik denk dat dit pas duidelijk wordt als de box is uitgebracht.

  4. #4

    Standaard

    Ik ga hem niet kopen, want heb de delen al los.

    En zowiezo komt er een deel 5, dus dan krijg je weer een box zeker.

    Ik laat hem aan mijn neus voorbij gaan.

  5. #5

    Standaard

    Heb deze boxset al besteld en ga zeker niet wachten op deel 5 want dat kunnen weer andere acteurs zijn, net zoals bij de Bourne 4. Dat zie ik niet echt zitten.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Heb deze boxset al besteld en ga zeker niet wachten op deel 5 want dat kunnen weer andere acteurs zijn, net zoals bij de Bourne 4. Dat zie ik niet echt zitten.
    Dan moet je de trilogy kopen, en deel 4 vergeten.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  7. #7

    Standaard

    Is er ondertussen al bekend welke versie van T2 deze box bevat?

  8. #8

    Standaard

    Volgens mij niet. Dat weten we pas als de box uit is en iemand 'm gezien of gekocht heeft, denk ik.

  9. #9

    Standaard

    Inmiddels deze zgn. Terminator Quadrilogy Steelbook is GEEN STEELBOOK maar een STICKERBOOK dus beplakt met stickers. Binnenwerk is van plastic en de box is ongeveer 3 cm dikte.

    Verder heeft Terminator wel DTS HD MASTER AUDIO en FULL SCREEN... Deel 2 is geen Skynet release maar de gewone versie en heeft helaas DD5.1 geluid ( terwijl op de hoes staat deze WEL de DTS te hebben ).

    Bij Terminator 3 is het geluid TrueHD5.1 en Terminator Salvation ofwel deel 4 heeft het geluid: DTS HD MASTER AUDIO 5.1 en kan kiezen uit 2 versies t.w. bioscoop versie en de extended versie.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Inmiddels deze zgn. Terminator Quadrilogy Steelbook is GEEN STEELBOOK maar een STICKERBOOK dus beplakt met stickers. Binnenwerk is van plastic en de box is ongeveer 3 cm dikte.

    Verder heeft Terminator wel DTS HD MASTER AUDIO en FULL SCREEN... Deel 2 is geen Skynet release maar de gewone versie en heeft helaas DD5.1 geluid ( terwijl op de hoes staat deze WEL de DTS te hebben ).

    Bij Terminator 3 is het geluid TrueHD5.1 en Terminator Salvation ofwel deel 4 heeft het geluid: DTS HD MASTER AUDIO 5.1 en kan kiezen uit 2 versies t.w. bioscoop versie en de extended versie.
    Kijk dat snap ik nou dus niet. Hoe kan het dat deel 2 DD5.1 heeft op BLURAY, terwijl ik al JAREN de ultimate dvd in de kast heb met tenminste nog een DTS-track?? Kwestie van een foutje oid??

  11. #11

    Standaard

    Dan is dit een nieuwe versie van Terminator 1 want de single NL release heeft DTS-HD HR audio... Ik ga deze toch aanschaffen (al is het alleen al voor de nieuwe versie van de eerste film) & de disc van 2 vervangen door mijn Skynet Edition.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Dan is dit een nieuwe versie van Terminator 1 want de single NL release heeft DTS-HD HR audio... Ik ga deze toch aanschaffen (al is het alleen al voor de nieuwe versie van de eerste film) & de disc van 2 vervangen door mijn Skynet Edition.
    Hoi Kev, sorry ik heb het fout, mijn blu ray speler geeft aan DTS HD RES geluid i.p.v. DTS HD MASTER AUDIO Wel weer vreemd want op de verpakking staat dat deze films geen FRANSTALIGE AUDIO EN ONDERTITELS heeft, en Terminator 1 HEEFT Franse audio in de vorm van FRANSE DTS HD MASTER AUDIO.
    Laatst aangepast door langejan : 27-11-2013 om 13:44

  13. #13

    Standaard

    Ofwel een goedkoop gemaakt bij-elkaar geraapt zooitje met de bestaande, goedkoopste individuele releases om zo wat extra cash te genereren......gewoon de beste individuele releases bij elkaar verzamelen.... Ik heb bij een boxset nog nooit tegengekomen dat ze de de beste, meest complete releases bij elkaar hebben verzameld....

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Hoi Kev, sorry ik heb het fout, mijn blu ray speler geeft aan DTS HD RES geluid i.p.v. DTS HD MASTER AUDIO Wel weer vreemd want op de verpakking staat dat deze films geen FRANSTALIGE AUDIO EN ONDERTITELS heeft, en Terminator 1 HEEFT Franse audio in de vorm van FRANSE DTS HD MASTER AUDIO.
    Ha ok, dan toch de normale T1 versie. Is de discart op de discs hetzelfde als de losse releases of is dit uniform? Heb je mss pics van de box?

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Ha ok, dan toch de normale T1 versie. Is de discart op de discs hetzelfde als de losse releases of is dit uniform? Heb je mss pics van de box?
    Hoi Kev, heb er op dit moment nog geen tijd voor, ik probeer vandaag nog foto's te plaatsen van deze box .

  16. #16

    Standaard

    euuuhhh.....dit gaat niet helemaal goed geloof ik...

    Edit: post weggehaald/aangepast. Dank!
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 28-11-2013 om 11:24

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    euuuhhh.....dit gaat niet helemaal goed geloof ik...
    Beste Rogier, ik kan blijkbaar geen foto's uploaden om 1 of ander reden, maar ook niet verwijderen helaas. Kan jij of iemand dit voor mij verwijderen a.u.b. Sorry voor het ongemak.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Beste Rogier, ik kan blijkbaar geen foto's uploaden om 1 of ander reden, maar ook niet verwijderen helaas. Kan jij of iemand dit voor mij verwijderen a.u.b. Sorry voor het ongemak.

    Je kan natuurlijk zelf je post aanpassen en het geheel verwijderen. Daarnaast is er een optie bij het uploaden "uploaden van je computer" dus als je de bestanden op je computer hebt dan kun je die prima uploaden. Maar de bovenstaande tekst wel zelf graag weghalen aub

  19. #19

    Standaard

    Wat mij nog opviel is het binnenwerk van de stickerbook is, dat: het plastic binnenwerk het logo bevat van STEELBOOK, alleen niet bedrukt, maar met stickers beplakt.

    Verder nog dat de lengte van de film Terminator 2 judgement day geen 137 minuten is, maar max. 127 minuten, terwijl op de verpakking staat dat deze 115 minuten duurt.

    Wel erg waardeloos van Sony...

  20. #20

    Standaard

    De T2 Skynet versie met NL subs is OFP, maar Uninversal heeft / had nog een flinke voorraad van de standaard T2 versie (is ook voor 8 eu bij de FRS te vinden).
    Logisch dat ze deze voorraad in deze verzameluitgave dumpen.

    Zelf hoop ik nog eens een T2 Skynet versie met NL subs voor een net prijsje te scoren, ookal is dat mijn tig dip...

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Zelf hoop ik nog eens een T2 Skynet versie met NL subs voor een net prijsje te scoren, ookal is dat mijn tig dip...
    Tip, zoek ook eens op webshops/2dehands sites in Australië. Daar heeft de T2 Skynet Edition ook NL subs.

  22. #22

    Standaard

    Helaas niet wat ik ervan verwacht had, daarom teruggestuurd, want dit was zeker niet het geld waard.

    BTW wanneer komt er eens eindelijk een goede set van Terminator op de markt...???

    Sony moest zich schamen, om dit soort rommel op de markt te brengen.

  23. #23

    Standaard

    Vandaag de set ontvangen & de reden waarom T2 Dolby Digital 5.1 is, is omdat de DVD versie van T2 in de blu-ray set zit. Op de discart zelf zie je ook mooi het DVD logo pronken & op de laptop kan je perfect via de verkenner zien dat het om DVD inhoud gaat.

    T1, T3 & Salvation zijn wel de blu-ray discs. Wat een ongelooflijke miskleun van Sony om de T2 DVD in een blu-ray set te steken... Ga proberen contact te zoeken met SPHE hieromtrent of misschien dat iemand een contact adres heeft hiervoor?

  24. #24

    Standaard

    Beste Kev,

    heb van mijn zwager de DVD versie van T2 te leen gekregen maar deze DVD heeft zowel DTS Sound en zelfs THX ....stukken beter dan die in de Terminator Quadrilogy zit. Vooral ook de speelduur op deze DVD is ca. 147 minuten ( special edition ), maar die versie uit de box set was nog geen 127 minuten.

    Wat ik wel opvallend vind, is dat deze DVD van RCV is, en niet van Sony Pictures Home Entertainment. Vandaar ik deze box set ook teruggestuurd heb.

  25. #25

    Standaard

    Maakt niet echt uit, er zou een blu-ray moeten inzitten en geen DVD. Zonet contact genomen met Sony, benieuwd naar hun antwoord.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •