Pagina 57 van 101 EersteEerste ... 74753545556575859606167 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.401 tot 1.425 van 2502 worden weergegeven.
  1. #1401

    Standaard

    Daar vergis je je in, de boel moet wel een beetje levendig blijven, maar op een gegeven moment is wel genoeg. Overigens hangt het ook vaak er vanaf hoe iets gebracht wordt, al is dat voor iedereen weer verschillend.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #1402

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Daar vergis je je in, de boel moet wel een beetje levendig blijven, maar op een gegeven moment is wel genoeg. Overigens hangt het ook vaak er vanaf hoe iets gebracht wordt, al is dat voor iedereen weer verschillend.
    Daar heb je ook weer gelijk in.

    Ik ga in ieder geval niet zeggen tegen een ander of iets veel te veel is, of dat dat zo'n vreselijke slechte film is.

    Dat vind ik niet nodig uit respect naar de ander toe.

    Iedereen moet voor zichzelf uitmaken wat ie koopt, wat ie betaalt, en belangrijker nog : wat ie mooi vind.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 30-04-2014 om 13:44

  3. #1403

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door drTree Bekijk bericht
    Trouwens, hoewel de film me zwaar tegenviel koop ik wellicht ooit - voor een aanzienlijk lager bedrag dan hoop ik - dezelfde versie, alleen al om het commentaar te beluisteren wat de intenties van de film waren, en wat er - mijn inziens - mis ging.
    Als ik wat olie op het vuur mag doen...een forum is toch juist interessant vanwege discussies? Ik viel ook even stijl achterover toen ik 38,99 zag staan voor een blu ray! Dat kost een "relatief" dure Criterion of Masters of Cinema uitgave nog niet eens. Dus ja....ik snap best dat mensen hun verbazing uiten.

    En men mag best zeggen dat het een rukfilm is, dat is het waarschijnlijk ook. Typisch een titel die binnen een half jaar in de grabbelbakken ligt.

    Over verbazing gesproken. Je schrijft dat je de film zwaar tegen vond vallen maar dan toch, ooit, wellicht deze titel gaat kopen.... Vanwege het audiocommentaar?? Dat is toch ook vrij bizar? Besteed je tijd en geld dan aan goede films, lijkt me dan.

    Maar dat mag je wellicht niet zeggen....of wel? Ik weet het niet meer....

  4. #1404

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Als ik wat olie op het vuur mag doen...een forum is toch juist interessant vanwege discussies.
    Eh tja lekker respectvol miepen over films is enig, echter dit onderwerp gaat eigenlijk - en ik maak me er nu ook schuldig aan het besmetten van dit item- over nieuwe aangeschafte BR's. Afkeurende opmerkingen zijn daarbij, lijkt mij, net zo passend als lopen zeuren in de verkooprubriek dat vraagprijzen hoog zijn.

    Enne is het werkelijk zo bizar dat je - en dan moet ie niet te duur zijn- later een BR koopt waarin ze haarfijn vertellen waarom ze de film zo gemaakt hebben en hoe?
    Laten we wel wezen, de film Hobbit I was geinig, maar de BR met 9 uur making vond ik eigenlijk veel boeiender. Zo overweeg ik ooit ook nog eens de - nog niet uitgekomen - BR van Noah aan te schaffen, hoewel me onlangs de film in de bios zwaar tegenviel. Hoe kan die beste regisseur het nu in zijn hoofd halen om het eerste helft te vervrolijken met lopende stenen, was ie onder de indruk van die lopende bomen uit Lord of the Rings? Het zgn schuldgevoel en opofferingsbereidheid van Noah kwam nauwelijks uit de verf. Hoe kan dat?
    Weet je trouwens welke extra's ook leuk zijn? Die van Resident Evil Retribution? Enne, ik ga je niet vertellen dat dat een goede film is, echt niet. Maar een satekroketje is soms wel lekker, boodschappen doe ik wel bij AH

  5. #1405

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door drTree Bekijk bericht
    Enne is het werkelijk zo bizar dat je - en dan moet ie niet te duur zijn- later een BR koopt waarin ze haarfijn vertellen waarom ze de film zo gemaakt hebben en hoe?
    Ik heb dat zelf meer bij films die ik wel goed/interessant vind. Als ik een film zwaar vond tegen vallen, hoef ik niet te weten waarom de regisseur een bepaalde keuze heeft gemaakt. Die zal trouwens in het audiocommentaar van zijn eigen film, niet al te kritisch zijn. Ik besteed zelf geen tijd aan films die echt niet goed zijn. Wel kan ik een film een tweede kans geven en kan de film een 2e keer positiever of negatiever uitvallen.

  6. #1406

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Als ik een film zwaar vond tegen vallen, hoef ik niet te weten waarom de regisseur een bepaalde keuze heeft gemaakt.
    Volkomen mee eens, van sommige films wil je niet eens weten wat ooit de intenties waren, brrr. Anderen krijgen soms juist wel een 2e kans.

    Terug naar het onderwerp, afgelopen weekend gekocht op de vrijmarkt, geseald voor € 0,50 (zal toch niet te duur zijn, hoop ik) The Iceman:
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    Laatst aangepast door drTree : 30-04-2014 om 16:17

  7. #1407

    Standaard

    En ik had nog wel een achter mijn bericht gezet.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik heb dat zelf meer bij films die ik wel goed/interessant vind. Als ik een film zwaar vond tegen vallen, hoef ik niet te weten waarom de regisseur een bepaalde keuze heeft gemaakt. Die zal trouwens in het audiocommentaar van zijn eigen film, niet al te kritisch zijn. Ik besteed zelf geen tijd aan films die echt niet goed zijn. Wel kan ik een film een tweede kans geven en kan de film een 2e keer positiever of negatiever uitvallen.
    Regisseurs zoals Terry Gilliam spreken gewoon hun ongenoegen over wat er mis is met de film uit op de commentaartrack, zoals bv. die van The Brothers Grimm. Het audiocommentaar is dan ook leuker dan de film zelf.
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 30-04-2014 om 16:36

  8. #1408

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik heb dat zelf meer bij films die ik wel goed/interessant vind. Als ik een film zwaar vond tegen vallen, hoef ik niet te weten waarom de regisseur een bepaalde keuze heeft gemaakt. Die zal trouwens in het audiocommentaar van zijn eigen film, niet al te kritisch zijn. Ik besteed zelf geen tijd aan films die echt niet goed zijn. Wel kan ik een film een tweede kans geven en kan de film een 2e keer positiever of negatiever uitvallen.
    Als ik hier even op mag inhaken...

    Zo heb ik onlangs de Arrow uitgave van The Texas Chainsaw Massacre 2 gekocht...een film waar ik heel weinig van verwacht. Sterker nog, ik denk dat het vrij slechte film zal zijn omdat de combinatie van komedie en horror mij vaak niet ligt. En de film heeft ook niet zo'n goede reputatie geloof ik. Maar in dit geval waren het nou juist de extra's die me over de streep trokken om hem te kopen. Misschien als ik de film vooraf had gekend, had ik anders besloten. Onwetendheid kan een vloek of een zegen zijn. We zullen het zien...
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  9. #1409

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Als ik hier even op mag inhaken...

    Zo heb ik onlangs de Arrow uitgave van The Texas Chainsaw Massacre 2 gekocht...een film waar ik heel weinig van verwacht. Sterker nog, ik denk dat het vrij slechte film zal zijn omdat de combinatie van komedie en horror mij vaak niet ligt. En de film heeft ook niet zo'n goede reputatie geloof ik. Maar in dit geval waren het nou juist de extra's die me over de streep trokken om hem te kopen. Misschien als ik de film vooraf had gekend, had ik anders besloten. Onwetendheid kan een vloek of een zegen zijn. We zullen het zien...
    Als ik hier even op mag reageren....

    Ik begrijp je volkomen. Maar dan toch neem je de gok en hoop je er toch wat leuks/interessants uit te halen. Uit de film zelf en/of uit de extra's (die inderdaad erg uitgebreid zijn). Ik bestel heel veel "op de gok". En dat kan soms verkeerd uitpakken.
    In het eerder aangehaalde voorbeeld heeft iemand de film al gezien en vond deze erg tegenvallen. Dan is het in mijn ogen een vreemde keuze om dan toch later de film aan te schaffen. Je weet immers al dat je de film niets vind. En bij zo'n blockbusterfilm zal het audiocommentaar niet zo heel boeiend zijn. Ook al is dat weer persoonlijk. Juist bij oudere films, zijn de invalshoeken van critici of filmmakers (die er nu van een afstand naar kunnen kijken) een stuk interessanter.

  10. #1410

    Standaard

    Daar ben ik het mee eens, in de meeste gevallen. Forbidden Zone zou voor mij een uitzondering zijn. Die viel bij mij niet zo goed. Maar ik zie me hem nog wel een herkansing geven en hem eventueel kopen. Maar ja, dat is dan inderdaad geen blockbuster te noemen lol

    Iets op de gok bestellen heeft wel iets vind ik. Daardoor kan je soms erg fijn verrast worden, en dat maakt die paar eventuele miskoopjes voor mij meer dan goed. Dat is een deel wat het verzamelen juist ook zo leuk maakt! Zeker als je zo weer eens wat moois en speciaals ontdekt. Daar doe je het dan voor. Als ik het alleen bij de titels zou houden die ik al ken of gezien heb, dan is dat toch minder spannend. Al koop ik percentueel uiteindelijk toch wel het meest dat ik al ken. Dat dan weer wel
    Laatst aangepast door BigLebowski : 30-04-2014 om 18:51
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  11. #1411

    Standaard

    Besteld bij Amazon US:



    Three Amigos! (1986)
    20th Anniversary Edition

    Regio A (!)
    Geen Nederlandse ondertitels

    Extra's:
    - Cast Interview (SD; 1.33:1; 5:39)
    - Deleted Scenes (HD; 1.85:1; 19:05)
    - ¡Amigos Reunited! (insert booklet)

    Blu-ray review


    Prijs: $ 9.17




    Upside Down (3D + 2D Blu-ray + DVD) (2012)

    Regio A (!)
    Slipcover
    2 discs
    Geen Nederlandse ondertitels

    Extra's:


    • The Making Of (3D, 25:10): A look at the film's origins, the picture's uniqueness, the core plot elements, supporting themes and metaphors, Juan Solanas' work and style, cast and the characters they play, shooting stunt and special effect scenes, and solving the many technical challenges necessary to create a seamless and visually arresting picture. In both English and French and with English subtitles as needed.
    • Deleted Scenes (3D, 1:45).
    • History of the World (3D, 2:46): Juan Solanas comments on a storyboarded alternate opening.
    • Juan and Jim (3D, 0:17): Aged footage of the men on set.
    • Preliminary Sketches (3D): Around two dozen conceptual drawings.
    • Tango Storyboards (3D, 1:41): The final footage with the corresponding storyboard appearing in the top right-hand corner of the screen.
    • Missing Forest Storyboards (3D, 1:51): Juan Solanas again comments over a collection of storyboards.
    • Sage Mountain Previz (3D, 2:51): Juan Solanas speaks over a crucial previsualizatiion.
    • Office Previz (3D, 3:01): Solanas again covers the importance of previz in crafting one of the film's most important visuals.
    • Final Shot Previz (3D, 2:55): Juan Solanas takes viewers throughout he process of making a shot.
    • Previews: Additional Millennium Entertainment titles.
    • DVD Copy.



    Blu-ray recensie

    Prijs: $ 12.99


    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  12. #1412

    Standaard

    Ontvangen van Mediamarkt.nl:



    €19,99

  13. #1413

    Standaard

    Oeps, dat's een leuke aanbieding, de Tarantino-box voor € 19,99.
    En dan met 8 uur aan nieuw en exclusief bonusmateriaal!?
    Nu heb ik al meer dan de helft op BR, welke nieuwe extra's zitten er nu op die 8 films?

  14. #1414

    Standaard

    3x Song Gang-Ho bij kimchidvd:


    The Foul King




    The Face Reader




    Secret Reunion


  15. #1415

    Standaard



    MM Wilrijk 11,99
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #1416

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Iets op de gok bestellen heeft wel iets vind ik.
    En daar ben ik het mee eens. Ik heb zo al een paar zeer mooie ontdekkingen gedaan, maar ik koop dan ook wel alleen blind als de omschrijving me minimaal wat aanspreekt. Op de hoeveelheden die ik koop is zoiets een schijntje natuurlijk.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #1417

    Standaard

    Bol.com :

    Witness - 9.90 EUR
    Jane Eyre - 8.99 EUR
    Devil's Bouble - 8.99 EUR

  18. #1418

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    En daar ben ik het mee eens. Ik heb zo al een paar zeer mooie ontdekkingen gedaan, maar ik koop dan ook wel alleen blind als de omschrijving me minimaal wat aanspreekt. Op de hoeveelheden die ik koop is zoiets een schijntje natuurlijk.
    Wat heb je zoal op die manier ontdekt? (of gaan we dan teveel off-topic?)
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  19. #1419

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Wat heb je zoal op die manier ontdekt? (of gaan we dan teveel off-topic?)
    Is OT maar ik zal gauw enkele titels noemen: Agora, Brothers, The Butler, The Butterfly Effect, Cash, The Curious Case Of Benjamin Button, D-War, Freedomland, Gran Torino, The Invasion, Inkheart, Ladyhawke, Léon, Malèna, Milk, Monsieur Lazhar, Mystic River, The New World, Paycheck, Premonition, Push, RIPD, Sint, The Social Network, Source Code, The Taking Of Pelham 123, 13 Going On 30, 12 Monkeys, 28 Days Later, Unthinkable, Untraceable, Wanted, Zodiac waren allemaal blinde aankopen.
    En dan heb ik de dvd's nog niet genoemd.
    En dan heb ik de titels nog niet genoemd die ik nog moet zien.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #1420

    Standaard


    Was al een ruime tijd aan het wachten op een prijsdaling van deze editie, vandaag was het dan zover: besteld bij Amazon.com voor 44.86 EUR (incl Expedited shipping met importkosten)

  21. #1421

    Standaard


    Weeral mooie aanvulling op mijn Peter Cushingcollectie: Amazon.co.uk voor ong. 24 EUR

  22. #1422
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Baardagaam Bekijk bericht
    Gettysburg & Gods and Generals ( plaatje verwijderd uit quote )

    Was al een ruime tijd aan het wachten op een prijsdaling van deze editie, vandaag was het dan zover: besteld bij Amazon.com voor 44.86 EUR (incl Expedited shipping met importkosten)
    Zeker een mooie prijs voor deze super mooie set, heb voor die van mij toch bijna 62€ neergeteld. Indertijd nog besteld bij het nu helaas ter ziele gegane Axel Music (Planet Axel)
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  23. #1423

    Standaard

    Plain Archive:



    USD 43,-
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  24. #1424

    Standaard

    Nieuw op Blu-Ray

    The Secret Life of Walter Mitty

    en in aanloop op de nieuwe X-men film

    X-Men Quadrilogy

  25. #1425

    Standaard

    2 voor 10 bij Blokker.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 57 van 101 EersteEerste ... 74753545556575859606167 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •