Pagina 98 van 101 EersteEerste ... 4888949596979899100101 LaatsteLaatste
De resultaten 2.426 tot 2.450 van 2502 worden weergegeven.
  1. #2426

    Standaard

    Vandaag nieuw binnen via marktplaats:
    -sabotage steelbook
    -zoolander
    -witching and bitching Steelbook
    -streetfighter
    1004 rays in de verzameling, laatste aanwinsten: Lets be cops, Sin city 2, If i stay, Pijnstillers

  2. #2427

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    dvdtje/blu-raytje moet/hoeft helemaal niks. Die kritiek op hem is gewoon zeer onfatsoenlijk. Hij mag zelf weten wat hij doet met zijn geld en hij mag kopen wat hij wil en hij hoeft geen enkele verantwoording af te leggen. Echt te gek voor woorden dit...........
    Ik heb net kritiek op de kritiek op het forumlid willen leveren. Daarom vond ik het beter als hij/ zij zich zou kunnen verdedigen. Dat is bij deze gebeurd wat ik toejuich.

    Om met een positieve noot te eindigen: er is weer een Arrow Sale. BR's vanaf 4,99 £.

  3. #2428

    Standaard

    Gekocht bij MM Eindhoven :



    ''Hartenstraat'' 12,99 €

  4. #2429

    Standaard

    Gisteren bij de MM in Eindhoven Railway man voor 14.99. Was eigenlijk 16.99 maar toen ik aangaf dat de blu ray bij bol maat 14.99 was hebben ze de prijs aangepast.

    vandaag binnen Rio 2 3D US versie nog met sleeve voor 12.99 dollar.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  5. #2430

    Standaard

    Niet gekocht: Godzilla (in welke versie dan ook)

    Wel (bij bol.com):



    Fringe: Seizoen 1

    Prijs: € 19,99




    Fringe: Seizoen 2

    Prijs: € 19,99
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  6. #2431

    Standaard

    Proficiat Marcel, jij bent enkele avonden (en nachten :P) zoet nu...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #2432

    Standaard

    Ook nog nieuw binnen:
    -Best night ever
    -De behandeling
    -F1 Life on THE limit
    1004 rays in de verzameling, laatste aanwinsten: Lets be cops, Sin city 2, If i stay, Pijnstillers

  8. #2433

    Standaard

    Besteld (inclusief 2 pre-orders) op Amazon.com :



    ''Ghostbusters 1 & 2 (Digibook) 19,96 $
    ''Transformers: Age of Extinction (3D + 2D + DVD, inclusief IMAX scenes & Regiovrij trouwens) 29,99 $ (Pre-order)
    ''The Fault In Our Stars (Little Infinities Extended Edion, Blu ray + DVD + Digital HD Copy + Infinity Bracelet) 24,99 $
    ''Chef (Blu ray + DVD + Digital HD Copy) 22,99 $ (Pre-order)

  9. #2434

  10. #2435

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik blijf iets raar vinden.

    Er wordt de volgende melding gemaakt van een bestelling (Gewoon een voorbeeld):



    Regelmatig wordt er door iemand aangegeven dat desbetreffende persoon (Wie het ook is, bovenstaand persoon is maar een voorbeeld voor de duidelijkheid!) hem beter hier of daar had kunnen kopen om geld te besparen.

    Vervolgens wordt er door de leiding, bijvoorbeeld Jordy gezegd :



    Maar ondertussen zegt ie zelf wel bv :



    Mensen mogen niet aangeven waar of hoe iemand goedkoper uit kan en mag zijn, maar zelf mogen ze dat wel aangeven?.

    Dat is wel erg dubbel toch?
    Ik zou liever eens foto's zien van z'n hele verzameling bij elkaar eigenlijk.

  11. #2436

    Standaard

    Gisteren aangeschaft MM Oostakker

    € 6.90



    € 14.90



    € 8.90



    € 3.90



    Gekregen (was € 13.90)



    Op rommelmarkt € 4

    BD (1243) What i Watch

  12. #2437

    Standaard

    Besteld bij Amazon.com voor $43,49:

    Lawrence Of Arabia 50th Anniversary 4-disc Collector's Edition

    Special Features


    • 3 Blu-ray discs (3rd disc exclusive to the gift set) featuring:
      • Fully-restored version of the film
      • New Blu-ray exclusive special features including Picture-in-Graphic and interviews with Peter O'Toole and Martin Scorsese.

    • Soundtrack CD, including two previously unreleased tracks
    • Hard-bound coffee table book including full-color photos, history of the film's significance, insight into the making of the film, and editorial pieces by Martin Scorsese and Steven Spielberg
    • Numbered, mounted 70mm film cell
    • Limited edition collector's package including Lawrence of Arabia image presented in a deluxe 50th Anniversary slipcase and o-ring. An essential addition to any collection.

    Blu-ray Disc 1:

    • Approximate runtime: 227 minutes
    • Fully-restored feature
    • Picture-in-Graphic "Secrets of Arabia" (Blu-ray exclusive)

    Blu-ray Disc 2:

    • Approximate runtime: 130 minutes
    • Peter O'Toole Revisits "Lawrence of Arabia" (Blu-ray exclusive) 21:05 HD
    • The Making of Lawrence of Arabia documentary (Restored Version) 61:00 SD
    • Featurette: A Conversation with Steven Spielberg (Restored Version) 8:46 SD
    • Featurette: "Camel Casting (Maan Jordan)" aka "The Camels Are Cast" (Restored Version) 4:50 HD
    • Featurette: "In Search of Lawrence" (Restored Version) 4:50 HD
    • Featurette: "Romance of Arabia" (Restored Version) 4:36 HD
    • Featurette: "Wind, Sand and Star: The Making of a Classic" (1970) 4:30 SD
    • NY Premiere (Newsreel) 1:06 SD
    • Advertising Campaigns (Restored Version) 4:49
    • Theatrical Trailer 4:40 HD

    Blu-ray Disc 3: Gift Set Exclusive Disc

    • Approximate runtime: 144 minutes
    • Interview with Martin Scorsese (Blu-ray exclusive)
    • "In Love with the Desert" 80:00
      • Directed by Allain Littaye
      • Prop master Eddie Fowler takes the viewer on a modern day tour of the original locations and settings providing insights and recollections of filming Lawrence of Arabia, intercut with comparison clips of the film.

    • Deleted Scene: "Balcony" with introduction by Anne Coates (never before released) 7:30
    • Featurette: "King Hussein Visits Lawrence of Arabia" 1:59
      • All about King Hussein of Jordan visiting and seeing the production design and location of the Lawrence set

    • Featurette: "Wind, Sand and Star" (1963) 4:47
      • This is the original version of Wind, Sand and Star filmed near the original release date of Lawrence, 1963. This version is higher quality (35mm) and focuses more on the creative process and discusses O'Toole's process as an actor portraying the original historic figure, Lawrence of Arabia.

    • Trailers: Teaser #1, 1:52 HD; Teaser #2, 1:15 HD; 70mm Restoration Trailer (1989 Release), 1:55 HD; TV Spot #1, :60 HD; TV Spot #2, :10 HD





    En voor 13 dollar de regiovrije BD van 'A Passage To India' meebesteld. Totale schade, zo'n 50 euro.
    Soms mag je jezelf wel een kadootje geven


  13. #2438

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik blijf iets raar vinden.

    Er wordt de volgende melding gemaakt van een bestelling (Gewoon een voorbeeld):


    Regelmatig wordt er door iemand aangegeven dat desbetreffende persoon (Wie het ook is, bovenstaand persoon is maar een voorbeeld voor de duidelijkheid!) hem beter hier of daar had kunnen kopen om geld te besparen.

    Vervolgens wordt er door de leiding, bijvoorbeeld Jordy gezegd :


    Maar ondertussen zegt ie zelf wel bv :


    Mensen mogen niet aangeven waar of hoe iemand goedkoper uit kan en mag zijn, maar zelf mogen ze dat wel aangeven?.

    Dat is wel erg dubbel toch?
    Ik zou als ik jou was het maar eens nalezen dan, als je dit eruit haalt. Jordy maakte een opmerking over het feit dat mensen opmerkingen hebben over zijn koopgedrag (of in ieder geval wat hij zegt dat hij gekocht heeft ) en niet over een prijsmelding.

  14. #2439

    Standaard

    Ik ga in ieder geval over tot het alleen plaatsen van wat ik gekocht heb in dit topic,

  15. #2440
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Om nog even kort terug te komen over de off topic discussie omtrent het aankoopbeleid van leden.

    Volgens mij maken we van een mug een olifant. Iedereen mag zo kort en uitvoerig posten wat hij gekocht heeft. Echter als er veel gepost wordt zonder al teveel toelichting is het niet eens zo vreemd dat iemand daar een vraag over heeft. Daarmee zeg ik niet dat iets toegelicht MOET worden, maar dan zijn dit soort opmerkingen vaak onvermijdelijk, zeker als er geen reactie volgt. Dan wil de fantasie nog wel eens een loopje nemen. Dus ik vind sommige opmerkingen niet eens zo vreemd, belachelijk, onder afgunst vallen of zelfs ongepast. Nu heeft de persoon in kwestie wel een toelichting gegeven en is alles zo klaar als een klontje. Het is alleen niet de bedoeling dat we een reactie gaan forceren. Als iemand dat niet wil is dat zijn goed recht en daarmee is de kous af. Dat is ook wat Jordy wou aangeven.

    Dus vanaf nu weer gewoon lekker on topic blijven en vooral je mooie en nieuwe aankopen vermelden, zowel compact als omvangrijk...
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 21-09-2014 om 21:38
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #2441

    Standaard

    Zou iemand me kunnen vertellen of je altijd bij Amazon.com importkosten moet betalen, of dat het vaak ook niet het geval is?.

    ik heb deze namelijk zoals eerder aangeven daar besteld :

    ''Ghostbusters 1 & 2 (Digibook) 19,96 $
    ''Transformers: Age of Extinction (3D + 2D + DVD, inclusief IMAX scenes & Regiovrij trouwens) 29,99 $ (Pre-order)
    ''The Fault In Our Stars (Little Infinities Extended Edion, Blu ray + DVD + Digital HD Copy + Infinity Bracelet) 24,99 $
    ''Chef (Blu ray + DVD + Digital HD Copy) 22,99 $ (Pre-order)

    Ben benieuwd of ik geluk heb of niet

  17. #2442

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik zou als ik jou was het maar eens nalezen dan, als je dit eruit haalt. Jordy maakte een opmerking over het feit dat mensen opmerkingen hebben over zijn koopgedrag (of in ieder geval wat hij zegt dat hij gekocht heeft ) en niet over een prijsmelding.
    Je hebt volkomen gelijk.

    Ik heb het verkeerd begrepen en daardoor een niet doordachte reactie geplaatst, waardoor het negatief werd richting Jordy.

    Daarom bij deze : Jordy, mijn welgemeende excuses voor deze ondoordachte reactie waar ik spijt van heb.

    Ik had beter moeten kijken en vooral beter moeten lezen, voor ik mijn reactie plaatste, want dan hadden we de kleine commotie of hoe je het noemen wilt niet gehad.

    Hopelijk wil je de excuses van me accepteren, en gaan we verder met het topic op de manier zoals het bedoeld is.

    Nogmaals sorry!!!

  18. #2443

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Zou iemand me kunnen vertellen of je altijd bij Amazon.com importkosten moet betalen, of dat het vaak ook niet het geval is?
    Je loopt altijd het risico om importkosten te moeten betalen als je iets bestelt met een waarde van € 22,- of meer en dat is bij jou het geval. Het is mij in al die jaren dat ik al buiten de EU bestel nog maar twee keer overkomen, maar je hebt dus geen enkele garantie.

  19. #2444

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Zou iemand me kunnen vertellen of je altijd bij Amazon.com importkosten moet betalen, of dat het vaak ook niet het geval is?.

    ik heb deze namelijk zoals eerder aangeven daar besteld :

    ''Ghostbusters 1 & 2 (Digibook) 19,96 $
    ''Transformers: Age of Extinction (3D + 2D + DVD, inclusief IMAX scenes & Regiovrij trouwens) 29,99 $ (Pre-order)
    ''The Fault In Our Stars (Little Infinities Extended Edion, Blu ray + DVD + Digital HD Copy + Infinity Bracelet) 24,99 $
    ''Chef (Blu ray + DVD + Digital HD Copy) 22,99 $ (Pre-order)

    Ben benieuwd of ik geluk heb of niet
    Voor die pre-orders denk ik niet, maar die andere 2 gaan dik over de 22 euro en dan is het bij amazon.com 99% zeker dat je kan betalen. Misschien toch beter om de order nog op te splitsen als het kan. Zie net dat die pre-orders dezelfde datum zijn en die gaan dan ook dik er over heen. Ik zou ze cancellen en even wat wachten op prijsdalingen, want ze allemaal los bestellen levert weer zo veel verzendkosten op...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #2445

    Standaard

    Die Fault in Our Stars komt los incl. verzenden op 23 zoveel uit (in euro's), hopelijk zien ze dat kleine verschil eerder over het hoofd
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  21. #2446

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht

    Nogmaals sorry!!!
    Geen probleem Raymond

  22. #2447

    Standaard

    Voor 74,95 euro gaan afhalen bij kristofke thuis: de welgekende Soprano-box.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #2448

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Zou iemand me kunnen vertellen of je altijd bij Amazon.com importkosten moet betalen, of dat het vaak ook niet het geval is?.

    ik heb deze namelijk zoals eerder aangeven daar besteld :

    ''Ghostbusters 1 & 2 (Digibook) 19,96 $
    ''Transformers: Age of Extinction (3D + 2D + DVD, inclusief IMAX scenes & Regiovrij trouwens) 29,99 $ (Pre-order)
    ''The Fault In Our Stars (Little Infinities Extended Edion, Blu ray + DVD + Digital HD Copy + Infinity Bracelet) 24,99 $
    ''Chef (Blu ray + DVD + Digital HD Copy) 22,99 $ (Pre-order)

    Ben benieuwd of ik geluk heb of niet
    Als ze gelijktijdig worden verzonden, zal de kans groot zijn dat je omzetbelasting moet gaan betalen.

    Met mijn gisteren bestelde Lawrence Of Arabia Collector's Edition (zie hierboven) ga ik ook 'het haasje' zijn. Maar 21% over 50 euro (mijn totale bestelling incl. verzendkosten) is maar een tientje, terwijl die box alleen al bij Amazon UK 99 pond is! 130 euro dus (volgens hun koers).

  24. #2449

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Die Fault in Our Stars komt los incl. verzenden op 23 zoveel uit (in euro's), hopelijk zien ze dat kleine verschil eerder over het hoofd
    Volgensmij kijken ze naar exclusief verzendkosten 22 euro of hoger.

  25. #2450

    Standaard

    Er komt ook nog € 13,- aan inklaringskosten bij.

Pagina 98 van 101 EersteEerste ... 4888949596979899100101 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •