Pagina 97 van 101 EersteEerste ... 478793949596979899100101 LaatsteLaatste
De resultaten 2.401 tot 2.425 van 2502 worden weergegeven.
  1. #2401

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Zullen we dat gewoon aan deze persoon zelf overlaten, kom op mensen!
    Al een paar keer geprobeerd...

  2. #2402

    Standaard

    Bij arrow video

    Koyaanisqatsi+Powaqqatsi FCD920 1 £12.99 £12.99
    Sisters FCD919 1 £7.99 £7.99
    Sullivan’s Travels FCD898 1 £7.99 £7.99
    The Beast Within FCD922 1 £8.99 £8.99
    The Stuff FCD897 1 £7.99 £7.99
    Porky's FCD926 1 £8.99 £8.99
    Total: £51.17

  3. #2403

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door veester Bekijk bericht
    Tuurlijk niet. Iemand die een forum gebruikt enkel om zijn/ haar excessieve koopgedrag te etaleren, vind ik altijd bedenkelijk.
    Dat is jouw probleem, omdat...?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #2404

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Dat is jouw probleem, omdat...?
    Waar zeg ik dat ik dat een probleem vind? Even mijn volledige quote lezen Werner.

  5. #2405

    Standaard

    Afgelopen week de volgende aanwinsten:

    Bij media markt:
    -Godzilla blu ray 3D

    via marktplaats:
    -non-stop
    -Rio 2
    -Snowpiercer
    -Captain america: THE winter soldier
    -Old boy
    -Robocop (2014)
    1004 rays in de verzameling, laatste aanwinsten: Lets be cops, Sin city 2, If i stay, Pijnstillers

  6. #2406

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door veester Bekijk bericht
    Tuurlijk niet. Iemand die een forum gebruikt enkel om zijn/ haar excessieve koopgedrag te etaleren, vind ik altijd bedenkelijk. Het maakt mij geen fluit uit of er een zweem van waarheid in de posts van de betreffende persson zit. Het zou echter beter zijn voor het forumlid, indien dit nog niet gebeurd zou zijn, als hij/zij op de kritieken zou kunnen repliceren. Het is een forum, niet?
    Onzin. Laten we deze discussie alsjeblieft achterwege laten.

  7. #2407

    Standaard

    Beste mensen,

    ik vind het jammer dat er altijd zulke reacties komen op mijn aankopen. ik dacht dat dit een forum was om mensen te informeren over je laatste aankopen en tegen welke prijs.

    ik ben nou eenmaal een enorme film en serie fanaat en heb geen zin om iedere keer alle winkels af te gaan om te kijken waar iets het goedkoopst is.

    Jammer dat de mensen het hier anders interpreteren had ik van zo'n soort forum niet verwacht.

  8. #2408

    Standaard

    Voor wat het waard is, ik vind het tof om te zien wat er gekocht wordt, zo ontdek ik soms nieuwe titels, dat mensen commentaar hebben moet je niet aantrekken, de meesten hier nemen even de tijd om de goedkoopste plaats te vinden, maar zoals je zegt maakt het op zich niet uit.
    Ik hoop dat je blijft postten, gezien vele negatieve commentaren zou ik snappen dat je het niet meer deed, ze vragen zich gewoon af hoe je zoveel kan betalen, maar uiteindelijk zijn dat onze zaken niet.

    Nog een fijn weekend (iedereen)!

  9. #2409

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Onzin. Laten we deze discussie alsjeblieft achterwege laten.
    Wat bedoel je met onzin? Kan je dat staven?

  10. #2410

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dvdtje/blu-raytje Bekijk bericht
    Beste mensen,

    ik vind het jammer dat er altijd zulke reacties komen op mijn aankopen. ik dacht dat dit een forum was om mensen te informeren over je laatste aankopen en tegen welke prijs.

    ik ben nou eenmaal een enorme film en serie fanaat en heb geen zin om iedere keer alle winkels af te gaan om te kijken waar iets het goedkoopst is.

    Jammer dat de mensen het hier anders interpreteren had ik van zo'n soort forum niet verwacht.
    Ik ga het niet hebben over de prijzen, maar ik had een vraag aan je : Je doet best veel aankopen. Ik vraag me af of je er nu elke dag 1 kijkt of niet, of dat je er meerdere kijkt.

    Want wil je alles gezien hebben, dan ben je volgens mij toch best wel een hele tijd verder of niet? Of heb je gewoon enorm veel tijd?.

    Hopelijk mag ik dit vragen van de leiding hier

  11. #2411

    Standaard

    Godzilla (1998), Pompeii en Godzilla (2014).

  12. #2412

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dvdtje/blu-raytje Bekijk bericht
    Beste mensen,

    ik vind het jammer dat er altijd zulke reacties komen op mijn aankopen. ik dacht dat dit een forum was om mensen te informeren over je laatste aankopen en tegen welke prijs.

    ik ben nou eenmaal een enorme film en serie fanaat en heb geen zin om iedere keer alle winkels af te gaan om te kijken waar iets het goedkoopst is.

    Jammer dat de mensen het hier anders interpreteren had ik van zo'n soort forum niet verwacht.
    Kijk eens aan. Een mooie, eerlijke reactie van het forumlid. Nu is iedereen van een antwoord gediend en is heel de discussie opgelost. Of is dat ook onzin, Jordy?

  13. #2413

    Standaard

    Gisteren ontvangen van Zavvi.com voor € 6,73 en meteen bekeken.



    Vind het 'n mooie steelbook en de beeldkwaliteit is er goed op vooruit gegaan.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  14. #2414

    Standaard

    Maar één aankoop deze week:

    http://www.tvserieshop.be/the-sopranos-compleet-blu-ray

    Donderdagavond een mail gestuurd en gisterenochtend mocht ik het al komen afhalen.
    Gelukkig woon ik in de buurt.

    Tot mijn verbazig lag de box vandaag niet in MM Antwerpen.

  15. #2415

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Deze meneer/mevrouw heeft denk ik een dikke erfenis of de postcodeloterij gewonnen. Maar goed, we zullen het nooit weten...
    Gaat je ook geen ene ruk aan toch ?

  16. #2416

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HBx2000 Bekijk bericht
    Gisteren ontvangen van Zavvi.com voor € 6,73 en meteen bekeken.
    Vind het 'n mooie steelbook en de beeldkwaliteit is er goed op vooruit gegaan.
    Deze heeft geen Nederlandse ondertitels, toch??

  17. #2417

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door veester Bekijk bericht
    Tuurlijk niet. Iemand die een forum gebruikt enkel om zijn/ haar excessieve koopgedrag te etaleren, vind ik altijd bedenkelijk. Het maakt mij geen fluit uit of er een zweem van waarheid in de posts van de betreffende persson zit. Het zou echter beter zijn voor het forumlid, indien dit nog niet gebeurd zou zijn, als hij/zij op de kritieken zou kunnen repliceren. Het is een forum, niet?
    dvdtje/blu-raytje moet/hoeft helemaal niks. Die kritiek op hem is gewoon zeer onfatsoenlijk. Hij mag zelf weten wat hij doet met zijn geld en hij mag kopen wat hij wil en hij hoeft geen enkele verantwoording af te leggen. Echt te gek voor woorden dit...........

  18. #2418

    Standaard

    Wat een treurige reacties hier zeg, de jaloezie druipt ervanaf. Laat die persoon lekker zijn ding doen.

  19. #2419

    Standaard

    Ik denk dat het voor sommige mensen een klein beetje gek overkomt dat hij/zij niet iets probeert aan te kopen aan de goedkoopste prijs. Want geef toe soms zijn betaald dvd/blu-ray'tje gewoon veel te veel. Ik denk dat het vooral dat is waar velen zich vragen bij stellen… Waarom iets voor die prijs kopen als je het daar voor een betere prijs kan vinden. Zoals dvd/blu-ray'tje aangeeft, heeft hij geen zin om de winkels af te lopen. Maar uiteindelijk hoeft dit ook niet, want met een beetje gezond verstand weet je dat je bijna altijd bij Media Markt goedkoper uitkomt (om eens niet bij bol.com met z'n belachelijke prijzen te hoeven kopen.) Dit gaat niet om jaloezie maar eerder onbegrip. Waar wij met z'n allen films proberen te kopen aan de goedkoopste prijs geeft dvd/blu-ray'tje daar niet om. Ongeacht zijn of haar financiële status, waar wij overigens geen zaken mee hebben. Ook al kan hij/zij van al dat geld samen dat hij/zij zou hebben uitgespaard door prijsbewust te kopen het dubbele nog eens overkopen…

  20. #2420

    Standaard

    Vandaag gekocht bij Media Markt voor € 29,99 (ja, ik weet dat ik € 1,51 had kunnen besparen als 'm bij DVD Outlet zou hebben besteld ):


  21. #2421

    Standaard

    The Blacklist seizoen 1 , 49,95 bij Media Markt
    The Walking Dead seizoen 4 , gekregen van broertje dus gratis )
    Inglorious Basterds 5,99 bij v&d.

    Leuke aankopen weer dus...

  22. #2422
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    dvdtje/blu-raytje moet/hoeft helemaal niks. Die kritiek op hem is gewoon zeer onfatsoenlijk. Hij mag zelf weten wat hij doet met zijn geld en hij mag kopen wat hij wil en hij hoeft geen enkele verantwoording af te leggen. Echt te gek voor woorden dit...........
    Zou het niet beter kunnen verwoorden.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  23. #2423

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Maar één aankoop deze week:

    http://www.tvserieshop.be/the-sopranos-compleet-blu-ray

    Donderdagavond een mail gestuurd en gisterenochtend mocht ik het al komen afhalen.
    Gelukkig woon ik in de buurt.

    Tot mijn verbazig lag de box vandaag niet in MM Antwerpen.
    Deze ook bij Kristofke gekocht. Begin volgende week heb ik de box denk ik. Deze moet ik toch wel hebben als groot liefhebber van The Sopranos

  24. #2424

    Standaard

    Gans deze discussie gaat wel enkel en alleen om pure jaloezie. die men als onbegrip tracht te verkopen. Gaan we dan ook telkens dezelfde hatelijke afgunstreacties, sorry onbegrip, posten voor diegene die steeds op releasedatum de nieuwste blu rays willen/moeten hebben en daar tientallen kilometers en de helft van de mediamarkten van het land voor afrijden ? Ieder met gezond verstand weet immers dat alle films binnen de kortste tijd een pak goedkoper terug te vinden zijn in de uitverkoopbakken, lightingdeals, bogof, summersale, wintersale enz.....!! Wie wat geduld heeft kan immers van al het geld dat hij/zij zou hebben uitgespaard door prijsbewust te wachten om te kopen het dubbele nog eens kopen !! Dit gaat dus duidelijk niet over onbegrip maar enkel jaloezie. Hier post ieder wat hij koopt en wat hij daarvoor betaalt en/of hij/zij wel de tijd heeft om dat te bekijken, daar moet niemand zich voor verantwoorden, en al zeker niet de ene persoon die steeds weer opnieuw van steeds weer dezelfden dezelfde hatelijke afgunstopmerkingen moet incasseren. zoals jeroen al zegt
    dvdtje/blu-raytje moet/hoeft helemaal niks. Die kritiek op hem is gewoon zeer onfatsoenlijk. Hij mag zelf weten wat hij doet met zijn geld en hij mag kopen wat hij wil en hij hoeft geen enkele verantwoording af te leggen. Echt te gek voor woorden dit...........

  25. #2425

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Deze heeft geen Nederlandse ondertitels, toch??
    Klopt, maar wel o.a. Engels en Engels voor doven en slechthorenden.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

Pagina 97 van 101 EersteEerste ... 478793949596979899100101 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •