Pagina 54 van 101 EersteEerste ... 44450515253545556575864 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.326 tot 1.350 van 2502 worden weergegeven.
  1. #1326

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Besteld bij Amazon UK :



    ''The Hobbit: The Desolation Of Smaug (Blu ray 3D + Blu ray + UV Copy)'' (Limited Edition Steelbook £ 20,50
    ''The Hunger Games: Catching Fire (Blu ray + DVD + UV Copy'' (Limited Edition Steelbook) £ 17,99

    & de volgende Pre-order bij Zavvi.nl :


    ''The Wolf of Wall Street (Blu ray + UV Copy)'' 34,75 €
    die Wolf of Wall Street steelbook is een tientje goedkoper bij Amazon.de en ook daar geen verzendkosten. 35 euro, pffff zavvi weet wel uit te buiten zeg.

  2. #1327

    Standaard

    Vandaag Ontvangen van Amazon.co.uk

    The Secret Life of Walter Mitty - 15.00 GBP (bevat alle talen van de wereld behalve Nederlandse subs grr)
    Hemlock Grove - Season 1 - 20.00 GBP (bevat spijtig genoeg geen engelse ondertitels)
    Kill Your Darlings - 16.00 GBP

    Ontvangen van bol.com :
    Mad Men Seizoen 2, 3, 4 / elk seizoen voor 14.99 EUR
    Seizoen 1 voor 9.90 EUR
    en seizoen 5 voor 17.99 EUR
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 23-04-2014 om 19:31

  3. #1328

    Standaard

    Bij eureka zelf voor 16,99 pond:

    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #1329

    Standaard



    Bij zavvi voor 11 euro (met 11% kortingscode).

  5. #1330
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Bedankt voor de tip Pepijn, gewoon los 9 £ goedkoper dan elders, dus deze ook meteen besteld bij Eureka samen met nog 3 andere aan 9,99 £ het stuk.

    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  6. #1331

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Bedankt voor de tip Pepijn, gewoon los 9 £ goedkoper dan elders, dus deze ook meteen besteld bij Eureka samen met nog 3 andere aan 9,99 £ het stuk.
    Graag gedaan, baal dat je alleen met een paypal account kunt betalen en niet los met de CC(dat kon volgens mij voorheen wel), die wisselkoers van paypal is echt asociaal hoog.
    Laatst aangepast door peptalk : 23-04-2014 om 16:23
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #1332

    Standaard

    Dacht laat ik eens kijken op zavvi.nl of die 11% (11ZNL) ook op een aantal titels gegeven wordt die de laatste week in de megamaandag worden aangeboden en ja hoor:



    3 keer 8,86 euro en de laatste 6,63 euro
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #1333

    Standaard

    Deze 2 besteld via Screen Archives Entertainment voor 72.40 USD.
    NOTE: bemerk dat verzendingskosten bij SAE zijn gestegen van 11.90 USD naar 12.50 USD!

    26733.jpg27065.jpg

  9. #1334

    Standaard

    Besteld bij Bol.com :



    ''The Wizard Of Oz (Blu ray 3D + Blu ray)'' 15,99 €
    ''Gulliver's Travels (Blu ray 3D + Blu ray + DVD)'' 15,99 €
    ''Verschrikkelijke Ikke 2 (Blu ray 3D + Blu ray + DVD)'' 18,99 €

  10. #1335
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  11. #1336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Graag gedaan, baal dat je alleen met een paypal account kunt betalen en niet los met de CC(dat kon volgens mij voorheen wel), die wisselkoers van paypal is echt asociaal hoog.
    Euh... je kunt bij je paypal account instellen of je de paypal wisselkoers wilt gebruiken of dat je dat overlaat aan je creditcard maatschappij....

  12. #1337

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul Tilburgs Bekijk bericht
    Euh... je kunt bij je paypal account instellen of je de paypal wisselkoers wilt gebruiken of dat je dat overlaat aan je creditcard maatschappij....
    Ik weet dat 't off-topic is, maar waar doe je dat precies?
    "Bond. James Bond."

  13. #1338

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leijo Bekijk bericht
    Ik weet dat 't off-topic is, maar waar doe je dat precies?
    Bij het betalen van een bestelling, dus net nadat je inlogd bij paypal, staat er een optie "conversion options". Klik daarop: je krijgt nu de keuze uit "use paypal's conversion process to complete my transaction using my card's currency" (en "my card's currency" is dan €, dus paypal wisselt met de eigen wisselkoers buitenlandse valuta om naar euro's) en "bill me in the currency listed on the seller's invoice" (en als de seller dus dollars of ponden of marken of weet ik wat gebruikt, is dat wat je betaald met paypal en is het dan uiteindelijk je credit card maatschappij die dat bedrag dan bij jou omrekent naar euro's volgens haar wisselkoers en die is meestal gunstiger dan die van paypal).

  14. #1339

    Standaard

    Bedankt voor de info Paul, weer wat geleerd toppie!!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #1340

    Standaard



    €14,99 bij blokker.nl!

    De films die in deze box worden meegeleverd zijn:
    1. Clash Of The Titans.
    2. Valentine's Day.
    3. Where The Wild Things Are.
    4. Sherlock Holmes.
    5. Heat.
    6. 300.
    7. I Am Legend.
    8. The Hangover.
    9. Body Of Lies.
    10. Fool's Gold.

  16. #1341

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul Tilburgs Bekijk bericht
    Bij het betalen van een bestelling, dus net nadat je inlogd bij paypal, staat er een optie "conversion options". Klik daarop: je krijgt nu de keuze uit "use paypal's conversion process to complete my transaction using my card's currency" (en "my card's currency" is dan €, dus paypal wisselt met de eigen wisselkoers buitenlandse valuta om naar euro's) en "bill me in the currency listed on the seller's invoice" (en als de seller dus dollars of ponden of marken of weet ik wat gebruikt, is dat wat je betaald met paypal en is het dan uiteindelijk je credit card maatschappij die dat bedrag dan bij jou omrekent naar euro's volgens haar wisselkoers en die is meestal gunstiger dan die van paypal).
    ik zie dat op de Eureka afhandeling nergens staan.

  17. #1342

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door veester Bekijk bericht
    ik zie dat op de Eureka afhandeling nergens staan.
    Je moet zorgen dat je niet je bankrekening gebruikt om te betalen, maar de toegevoegde CC, dan staat verschijnt er 'Overige omrekeningsopties' net voor de laatste bevestiging. Via die link is het dus aan te passen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #1343

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Je moet zorgen dat je niet je bankrekening gebruikt om te betalen, maar de toegevoegde CC, dan staat verschijnt er 'Overige omrekeningsopties' net voor de laatste bevestiging. Via die link is het dus aan te passen.
    Momenteel is mijn bankrekening primair. Zit daar het probleem dan? Want dat kan ik niet aanpassen. Als ik nu trouwens met Paypal betaal en er staat niet voldoende geld op mijn rekening, gaat het gewoon van mijn CC af.

  19. #1344

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door veester Bekijk bericht
    Momenteel is mijn bankrekening primair. Zit daar het probleem dan? Want dat kan ik niet aanpassen. Als ik nu trouwens met Paypal betaal en er staat niet voldoende geld op mijn rekening, gaat het gewoon van mijn CC af.
    Nee, aan dat primaire hoef je niets te veranderen. Als je een artikel aanklikt op de eureka site dan kun je op de paypal site kiezen of je anders wilt betalen dan met je primaire betaalwijze.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #1345

    Standaard

    Ontvangen van Amazon CA:



    Les Adieux À La Reine (Farewell, My Queen) (2012)

    Regiovrij
    Frans gesproken met Engelse ondertitels

    Prijs: C$ 9.99 (= € 6,50)




    Runaway Bride (1999)

    Regiovrij
    Engelse HoH-ondertitels

    Prijs: C$ 9.99 (= € 6,50)
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  21. #1346

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Nee, aan dat primaire hoef je niets te veranderen. Als je een artikel aanklikt op de eureka site dan kun je op de paypal site kiezen of je anders wilt betalen dan met je primaire betaalwijze.
    Het probleem was dat ik te veel geld op mijN Paypal had staan en dan is die optie volgens mij niet mogelijk. Bedankt voor de uitleg. Het scheelt toch weer aanzienlijk wat per jaar.

  22. #1347

    Standaard

    Media Markt Oostende:

    Marina - 2 Disc Editie (Bonus disc is een dvd) - 17.99 EUR
    Soof - 16.90 EUR

  23. #1348

    Standaard

    MM Hengelo:



    39,99 maar zit in de actie 1+1 gratis. Samen met een maatje dit seizoen gekocht dus nu voor 20,-



    Uit de 2+1 gratis actie. Samen voor 19,98



    27,99



    4,99 p/st



    6,99

  24. #1349

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul Tilburgs Bekijk bericht
    Bij het betalen van een bestelling, dus net nadat je inlogd bij paypal, staat er een optie "conversion options". Klik daarop: je krijgt nu de keuze uit "use paypal's conversion process to complete my transaction using my card's currency" (en "my card's currency" is dan €, dus paypal wisselt met de eigen wisselkoers buitenlandse valuta om naar euro's) en "bill me in the currency listed on the seller's invoice" (en als de seller dus dollars of ponden of marken of weet ik wat gebruikt, is dat wat je betaald met paypal en is het dan uiteindelijk je credit card maatschappij die dat bedrag dan bij jou omrekent naar euro's volgens haar wisselkoers en die is meestal gunstiger dan die van paypal).
    Bedankt! Nooit geweten... Net geprobeerd met een muzieknummer van GBP 1,12 (volgens xe.com net iets meer dan € 1,36) dat via PayPal's wisselkoers € 1,42 zou kosten. Ben benieuwd hoeveel 't dan kost via de wisselkoers van mijn credit card maatschappij.
    Laatst aangepast door Leijo : 24-04-2014 om 15:45
    "Bond. James Bond."

  25. #1350

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leijo Bekijk bericht
    Bedankt! Nooit geweten... Net geprobeerd met een muzieknummer van GBP 1,12 (volgens xe.com net iets meer dan € 1,36) dat via PayPal's wisselkoers € 1,42 zou kosten. Ben benieuwd hoeveel 't dan kost via de wisselkoers van mijn credit card maatschappij.
    Bij mijn CC moet ik per transactie 15 cent betalen als het niet in euro is,bij lage bedragen dus zinloos.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 54 van 101 EersteEerste ... 44450515253545556575864 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •