Pagina 74 van 101 EersteEerste ... 246470717273747576777884 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.826 tot 1.850 van 2502 worden weergegeven.
  1. #1826

    Standaard

    Tweedehandjes op amazon:
    Captain Philips
    American Hustle
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  2. #1827

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht

    En dit is toch een discussieforum? Maar discussieren over bepaalde aankopen of iemand's koopgedrag mag dan weer niet. Juist ja.
    Er is een groot verschil tussen interesse tonen in iemand's aankopen en iemand er (zowat) op aanvallen dat hij/zij veel koopt. Dat moet iedereen voor zichzelf weten en niemand hoeft daar verantwoording voor af te leggen. Bij deze graag weer ontopic!

  3. #1828
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Hij heeft er zelfs een nieuw profiel voor aangemaakt.

    Daarbij begrijp ik het nut van dit topic niet, als je kennelijk alleen maar je aankopen mag tonen en verder je mond moet houden. Wat is daar nou leuk aan om steeds een lijstje op te sommen? Vooral wanneer diegene er dan ook nog van die hoge prijzen bij zet, en dan niet 1x per maand, maar zo'n beetje om de dag... Dan kom je op mij over als iemand die graag wil opvallen. Maak dan een foto van die stapel gekochte films, het oog wil tenslotte ook wat.

    En dit is toch een discussieforum? Maar discussieren over bepaalde aankopen of iemand's koopgedrag mag dan weer niet. Juist ja.
    Ja en nee.

    Een beetje discussie laten wij wel toe, ondanks dit deel van het topic puur is voor degene die het leuk vinden om hun aankopen te tonen/showen. Hoe saai of vreemd dat voor sommige dat ook is. Daar is dit topic nu eenmaal voor. Leden die het dom of niks vinden kijken hier simpelweg niet. Discussies over waar en waarom laten we toch tot op bepaalde hoogte zeker toe, maar de kern moet overzichtelijk blijven in dit topic. Anders wordt het echt een onoverzichtelijk rommeltje is vaak genoeg gebleken. Bij andere topics is discussie gewoon meer op zijn plaats dan hier. Daarnaast kan ik me voorstellen dat men wel de aankopen wil vermelden, maar niet hoe zijn of haar privéleven in elkaar steekt. Daar is dit topic niet voor en ik kan me ook goed voorstellen dat hij daar ook niks over zegt in dit openbare topic waar iedereen meeleest. Wil je dit echt weten dan is er altijd de mogelijkheid om dit via PM te doen. En dan nog is iemand niet verplicht zijn motivatie toe te lichten. Daarnaast kan je dat wellicht ook een beetje inschatten. Ieder mens is uniek in zijn gedrag en prioriteiten. Dan kan ik net zo goed gaan discussiëren waarom jij rood zo mooi vind terwijl voor mij overduidelijk is dat groen de mooiere kleur is.

    Wij houden IP-adressen en dubbele accounts scherp in de gaten dus als daar inconsistenties in zijn, zullen wij daar zeker wat mee doen, want dat is in strijd met ons beleid.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #1829

    Standaard

    Er is naar mijn mening wel een groot verschil tussen discussiëren over de prijzen welke films/series in bepaalde winkels kostten en de hoeveelheid die iemand aankoopt. Het eerste moet perfect bespreekbaar zijn, het tweede is ieder zijn ding en daar moet je gewoon niet over discussiëren. Je kan dus iemand perfect wijzen op goedkopere mogelijkheden om zijn spullen te kopen (en gelijktijdig anderen ook deze tip geven), maar je moet niet iemand steeds opnieuw aanspreken op hoeveel die koopt. Dat is mijn mening.

    On Topic, vandaag ontvangen van Ebay, US Uitgaven.

    Muder in the First
    Air America
    Remember The Titans
    French Connection II

    samen 27 euro (inclusief verzending, geen douane).
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  5. #1830

    Standaard

    Vandaag ontvangen van Amazon.com:


    Enorm mooie digipack terug. Altijd mooie uitgaves van HBO in Amerika!
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  6. #1831

    Standaard

    Media Markt Oostakker

    25.90 EUR (Gelukkig geen lelijke 3D lenticular cover maar mooie matte slipcover waarvan de lego blokjes in glanzend reliëf zijn.)


    33.90 EUR


  7. #1832

    Standaard

    Besteld bij Amazon CA:



    The Killing Fields (1984)

    - 30th Anniversary Edition
    - digibook-uitgave (36 pagina's)
    - regiovrij
    - Engelse HoH-ondertitels

    Blu-ray review


    Prijs: C$ 14.49




    Fargo (1996)

    - remastered edition
    - regiovrij
    - Nederlandse ondertitels

    Blu-ray review

    Prijs: C$ 7.99

    Bij elkaar: € 15,89 + € 6,69 verzendkosten = € 22,58
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  8. #1833

    Standaard

    Marcel, bevat die remasterde versie van Fargo nu iets méér dan de oude versie?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #1834

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Marcel, bevat die remasterde versie van Fargo nu iets méér dan de oude versie?
    "Since the new version adds no new extras and appears to contain the same soundtrack, ....", dus nee, maar wel een beter beeld vindt men:

    "The prior Blu-ray of Fargo was no slouch in the video department, but the remastered Blu-ray bests it in several respects, starting with the famous opening shot of Jerry Lundegaard's vehicle emerging from the white darkness of snow and clouds as he approaches his fateful meeting with the two kidnappers. On the old disc, the white field flickered at the sides, but on the new one it remains rock steady, providing a solid background for the spare credits that appear as Carter Burwell's score warns of impending disaster. The aliasing and video noise that occasionally showed up in forests and other scenes with fine edges are gone altogether, and additional detail is now visible in darker scenes, e.g. the exterior of the King of Clubs when Jerry drives up to it, the interior of the cabin where Carl and Gaear hide Jean Lundegaard or the roof of the parking garage where the fateful ransom drop occurs. The grain is much finer, but whether this results from a superior scan or an absence of electronic sharpening (which was lightly applied to the earlier disc) is impossible to say.

    The color temperature has been subtly altered for the remastered disc, with a distinct shift toward the warmer end of the spectrum. This may seem an odd choice for a story set in the frigid winter of Minnesota, but to my eye the initial disc had too much of a bluish cast, which rendered flesh tones somewhat unnatural, especially indoors. On the remastered disc, faces look more natural, while the vast expanses of snow ensure that the arctic weather remains a constant presence. (Of course, to determine which color scheme is accurate to the source, one would need an authoritative reference, such as an answer print.)"

    Bron: blu-ray.com
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  10. #1835

    Standaard

    Besteld bij DVDoutlet.nl :



    ''Transformers: Dark of the Moon (3D+2D+DVD)'' 21,79 €
    ''That Awkward Moment'' 13,29 €
    ''Out of the Furnace'' 13,49 €

  11. #1836

    Standaard

    Ebay US (blowitoutahere), totaal inclusief verzendkosten 28 euro

    American Pie - Book of Love
    Nixon
    Three Days of Conder
    Waiting for Forever
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  12. #1837

    Standaard

    Beide via tweedehands sites:
    Hitch - 6 euro
    The Truman Show - 6 euro

    Mediamarkt Hasselt (met kortingsbon: 2+1 gratis via het belang van limburg):
    - Frozen
    - The Little Mermaid
    - Rescuers Down Under
    voor 40 euro in totaal

  13. #1838

    Standaard

    13,5 pond. Amazon UK 35,99 Bol.com
    Laatst aangepast door oilex : 18-06-2014 om 13:28

  14. #1839

    Standaard







    Amazon.com voor een totaal van 144,58 dollar (verzending naar mijn US adres)



    Amazon.com (inclusief verzending vanuit India naar België) voor 58,95 dollar



    Screen Archives voor een totaal van 96,10 dollar (verzending naar mijn US adres)

  15. #1840

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dligneel Bekijk bericht
    Goeie films, ik wil ze ook nog een keer halen.

    Ik zag trouwens op Bluray.com dat ze deel 5 niet uitgebracht hebben in de US, vind ik wel raar.

    Want je zou toch denken dat het fijner is om alles compleet te kunnen kopen.

    Mooi artwork trouwens ook.

    Veel plezier met je aankopen

  16. #1841

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Goeie films, ik wil ze ook nog een keer halen.

    Ik zag trouwens op Bluray.com dat ze deel 5 niet uitgebracht hebben in de US, vind ik wel raar.

    Want je zou toch denken dat het fijner is om alles compleet te kunnen kopen.

    Mooi artwork trouwens ook.

    Veel plezier met je aankopen
    Bedankt. BRONSON = PLEZIER
    Deel 5 is uitgebracht in de Noorse landen, denk Denemarken en is te bestellen via Amazon.co.uk. Heeft eindelijk een widescreen transfer en de beeldkwaliteit zou goed zijn. Engelse audio, maar geen Engelse of Nederlandse subs.
    Staat op het lijstje voor de volgende aankopen.

  17. #1842

    Standaard

    Wolf of Wall Street. 2e handsje via amazon
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  18. #1843

    Standaard

    actie mediamarkt Roeselare 2 kopen 1 gratis
    orange is the new black 29 euro
    true detective 29.99 euro
    the lego movie 3d gratis

  19. #1844

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dligneel Bekijk bericht
    Bedankt. BRONSON = PLEZIER
    Deel 5 is uitgebracht in de Noorse landen, denk Denemarken en is te bestellen via Amazon.co.uk. Heeft eindelijk een widescreen transfer en de beeldkwaliteit zou goed zijn. Engelse audio, maar geen Engelse of Nederlandse subs.
    Staat op het lijstje voor de volgende aankopen.
    Ik had gezien dat ze daar uitgebracht zijn, vind het raar dat ze deel 5 niet uitbrengen in Amerika, maar 1 t/m 4 wel?

    Wat daar de reden van is weet ik niet, maar ik ga 5 dan echt niet halen in Denemarken of zo.

  20. #1845

    Standaard

    Via bol.com (2 voor 20 euro actie + kortingsbon (verjaardag) van 2,5 euro)
    - Tinkerbel: het geheim van de vleugels
    - The Titanic
    Voor een totaalprijs van 17,5 euro

  21. #1846

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik had gezien dat ze daar uitgebracht zijn, vind het raar dat ze deel 5 niet uitbrengen in Amerika, maar 1 t/m 4 wel?

    Wat daar de reden van is weet ik niet, maar ik ga 5 dan echt niet halen in Denemarken of zo.
    Distributie voor deel 5 zit bij andere firma dan de eerste 4 delen. Blijkbaar heeft de firma die de rechten voor deel 5 heeft nog geen interesse.
    Ikzelf zie geen reden om de Deense niet te kopen, tenzij je geen film kan kijken zonder ondertitels.

  22. #1847

    Standaard

    Nieuw op Blu-Ray

    That Awkward Moment (bol)
    Godzilla: Remastered Classics Limited Edition (bol)
    Star Trek: The Next Generation Seizoen 6 (bol)

    En van Zavvi

    Person of Interest Season 2

  23. #1848

    Standaard

    Gekocht bij MM Eindhoven :



    ''Pale Rider'' 5,00 €

  24. #1849

  25. #1850

    Standaard

    MM Roeselare 2+1

    BD (1243) What i Watch

Pagina 74 van 101 EersteEerste ... 246470717273747576777884 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •