Pagina 69 van 101 EersteEerste ... 195965666768697071727379 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.701 tot 1.725 van 2502 worden weergegeven.
  1. #1701

    Standaard

    In bestelling bij NJMTV.com =>
    -Drishyam (visuals can be deceiving) en
    - Dedh Ishqiya

    96596_front.jpg95765_front.jpg

  2. #1702

    Standaard



    Amazon.com vandaag besteld voor 59,99 dollar, is ongeveer 45 euro.
    Heel wat beter dan de 100 à 120 euro hier.

  3. #1703

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Nog 1tje dan:



    $24,68

    Heb je een linkje? Ik vind ze niet meteen.

  4. #1704

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door veester Bekijk bericht
    Heb je een linkje? Ik vind ze niet meteen.
    Here you go (BE)
    of Nederland
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  5. #1705

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Eens een Criterion op ebay via BlowItOutaHere, op blu-ray.com krijgen ze positief over deze shop. Ben benieuwd of dit ook via Duitsland binnenkomt, want dan want dan wordt het aantrekkelijk om er meer te bestellen. Verzendkosten zijn $4,99 voor de 1e en $1,50 voor elk volgende BD.



    Totaal $24,43
    Waarom Duitsland? Er staat toch dat vanuit de VS verzonden wordt.

  6. #1706

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door veester Bekijk bericht
    Waarom Duitsland? Er staat toch dat vanuit de VS verzonden wordt.
    Er staat 'via Duitsland Europa in komt', als dat zo is dan is de kans op onderschepping door de douane veel kleiner en dan kun je er dus meerdere tegelijkertijd bestellen, wat weer flink in de verzendkosten scheelt.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #1707

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Er staat 'via Duitsland Europa in komt', als dat zo is dan is de kans op onderschepping door de douane veel kleiner en dan kun je er dus meerdere tegelijkertijd bestellen, wat weer flink in de verzendkosten scheelt.
    Dan zal ik het ook eens wagen. Hoe kan je er meerdere tegelijk bestellen?

  8. #1708

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door veester Bekijk bericht
    Dan zal ik het ook eens wagen. Hoe kan je er meerdere tegelijk bestellen?
    Ik weet dus nog niet of dat zo kan hè. Meerdere bestellen is het makkelijkst via ebay.com(US versie dus) die hebben echt een winkelwagentje. Denk aan ebates.com voor de 1% cashback
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #1709

    Standaard

    Media Markt Roeselare

    Anchorman 2 - 17.90 EUR
    Devil's Due - 16.90 EUR

  10. #1710

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door veester Bekijk bericht
    Dan zal ik het ook eens wagen. Hoe kan je er meerdere tegelijk bestellen?
    Je besteld er meerdere tegelijk door ze individueel te kopen bij dezelfde verkoper maar nog niet te betalen (kan gewoon via de BE of NL versie). Dus wel de koop reeds sluiten voor alle artikels en dan bij het laatste op betalen klikken. Dan zie je dat Ebay vraagt om alles te betalen en wordt de korting in vezendkosten in mindering gebracht.
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  11. #1711

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Nog 1tje dan:



    $24,68
    Dank voor de tip, hier ook besteld!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #1712

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Media Markt Roeselare

    Anchorman 2 - 17.90 EUR
    Devil's Due - 16.90 EUR
    Hadden ze De Behandeling nog niet? En is Achorman de bioscoop versie, of is de unrated versie er ook op aanwezig?
    BD (1243) What i Watch

  13. #1713

  14. #1714

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Hadden ze De Behandeling nog niet? En is Achorman de bioscoop versie, of is de unrated versie er ook op aanwezig?
    Nope De Behandeling verwacht ik woensdag in de rekken. Zoals de meest DFW releases nu.

    Ik zie nergens op de blu-ray van Anchorman 2 iets duidelijk vermeld staan van een unrated versie. Bij Disc 1 staat zelf Theatrical Version. Maar bij de extra's op disc één staat dat de audiocommentaar enkel te beluisteren is onder de unrated versie. Dus wss staat die er dus wel op. Ook een bonus disc zit erbij. Ik zal vanavond eens kijken.

    DISC 1: Theatrical Version
    °Commentaar van Adam McKay, Judd Apatow, Will Ferrell, Steve Carell, Paul Rudd & David Koechner (unrated versie)
    °Behind-the-Scenes: Newsroom—Inside the making of the film
    °2 Gag Reels
    °2 Line-O-Ramas
    °Cast Table Read
    °En meer!


    DISC 2: Bonus Disc
    °Behind-the-Scenes
    °Extended & Alternate Scenes
    °Previsualizations—RV, Shark Attack and News Fight sequences
    °Auditions—Featuring Meagan Good, Dylan Baker and Amy Poehler
    °Benefit for 826LA: “Spoiler Alert”—A special tribute to Anchorman 2
    °Trailers
    °Deleted Scenes

    cordon 1.jpg
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 03-06-2014 om 07:24

  15. #1715

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Nope De Behandeling verwacht ik woensdag in de rekken. Zoals de meest DFW releases nu.

    Ik zie nergens op de blu-ray van Anchorman 2 iets duidelijk vermeld staan van een unrated versie. Bij Disc 1 staat zelf Theatrical Version. Maar bij de extra's op disc één staat dat de audiocommentaar enkel te beluisteren is onder de unrated versie. Dus wss staat die er dus wel op. Ook een bonus disc zit erbij. Ik zal vanavond eens kijken.
    Als je de film checkt wil je dan eens kijken hoelang hij duurt? De Unrated versie duurt 2u03min.
    BD (1243) What i Watch

  16. #1716

    Standaard

    Media Markt Zwijnaarde - 19.90 EUR
    3D Blu-ray + 2D Blu-ray + Dvd in slipcover


  17. #1717

    Standaard

    Amazon.ca voor CD$21,47, zal wel gecancelled worden, maar je weet het nooit...

    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #1718

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Als je de film checkt wil je dan eens kijken hoelang hij duurt? De Unrated versie duurt 2u03min.
    De blu-ray die bij ons wordt uitgebracht heeft geen Unrated Cut. Ook die audiocommentaar veranderd niks aan de zaak. Ook op de bonus disc staat geen unrated cut. De film duurt 1u52min.

  19. #1719

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    De blu-ray die bij ons wordt uitgebracht heeft geen Unrated Cut. Ook die audiocommentaar veranderd niks aan de zaak. Ook op de bonus disc staat geen unrated cut. De film duurt 1u52min.
    Dat is weer balen Twijfels om mijn pre-order te annuleren...
    BD (1243) What i Watch

  20. #1720

    Standaard

    Vandaag ontvangen van Amazon.co.uk, omgerekend voor nog geen € 10,- inclusief verzendkosten.



    Niet in Nederland uitgebracht, maar wel voorzien van Nederlandse ondertitels.

  21. #1721

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Dat is weer balen Twijfels om mijn pre-order te annuleren...
    Wie weet zitten die extra scènes bij de extra's. Maar dat is natuurlijk niet hetzelfde als ze in de film te zien.

  22. #1722

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Wie weet zitten die extra scènes bij de extra's. Maar dat is natuurlijk niet hetzelfde als ze in de film te zien.
    Als ik het zo lees op de inlay zitten ze daar wel bij idd, maar ja...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #1723

  24. #1724

    Standaard

    Mijn haul van deze week:

    - viewing (wel degelijk de BR, maar ik vind het hoesje nergens)

    bol.com 19,99

    bol.com 10.99

    - viewing
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #1725

    Standaard

    bij zavvi.com voor 16,39, net verstuurd:

    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 69 van 101 EersteEerste ... 195965666768697071727379 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •