Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 132 worden weergegeven.

Discussie: Gravity 3D en 2D

  1. #101

    Standaard

    Steelbook heb ik ook besteld, samen met Hunger games Catching Fire ... 40 euro voor beide incl verzending

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ja. Wordt ook bevestigd door de scans van de UK-covers van de 2D en 3D-versie in mymovies.
    Ok, thx, ook besteld

  3. #103

    Standaard

    Is er inside art work in de steelbook? Heb dit nog nergens bevestigd gezien.

  4. #104

    Standaard

    Yep..heeft inside. Op bluray.com forum stonden fotos

  5. #105

    Standaard

    Ik heb het net gezien. Prachtige inlay artwork! Ook de achterkant van die steelbook is heel mooi. Heb hem net besteld.

  6. #106

    Standaard

    Ik heb de UK steelbook-uitgave vandaag ontvangen van Amazon UK. Complimenten voor de verpakking! Steelbook zat bij mij in een plastic beschermhoes, met daarom heen een kleinere stevige kartonnen verpakking en vervolgens dat weer in een groter stevig karton. Onbeschadigd ontvangen. Top!
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  7. #107

    Standaard

    Foto`s van de Franse FNAC exclusive













    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Foto`s van de Franse FNAC exclusive
    Als ik het goed heb is er qua inhoud niets anders dan de Nederlandse uitgave, behalve dat er een DVD bij zit?

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Als ik het goed heb is er qua inhoud niets anders dan de Nederlandse uitgave, behalve dat er een DVD bij zit?
    En een exclusief boekje van 56 pagina's ("Inclus un livret inédit de 56 pages"), volgens de verpakking
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  10. #110

    Standaard

    Die dan wel weer in het Frans is. en het is een digipack
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #111

    Standaard

    Bedankt! Een boekje in het Frans doet mij helaas weinig ...

  12. #112

    Standaard

    Heeft iemand die de UK steelbook ook in huis heeft ook een beschadiging onder die blauwe balk die op de steelbook is gekleefd met 2 bolletjes lijm?
    Het lijkt wel of het onregelmatig gespoten is...

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Heeft iemand die de UK steelbook ook in huis heeft ook een beschadiging onder die blauwe balk die op de steelbook is gekleefd met 2 bolletjes lijm?
    Het lijkt wel of het onregelmatig gespoten is...
    Ik zie hier helemaal niets onregelmatigs. Kun je misschien een foto maken van wat je bedoelt?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik zie hier helemaal niets onregelmatigs. Kun je misschien een foto maken van wat je bedoelt?
    Zal morgen foto opladen. Camera batterij is plat.

    Ook de achterkant heeft kleine witte puntjes, ik weet ook niet of dat de bedoeling is of dat mijn steelbook gewoon slecht gespoten is.

  15. #115

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Zal morgen foto opladen. Camera batterij is plat.

    Ook de achterkant heeft kleine witte puntjes, ik weet ook niet of dat de bedoeling is of dat mijn steelbook gewoon slecht gespoten is.
    Waar is ie gekocht?
    Eigenlijk is het helemaal niet belangrijk of een ander dit ook heeft. Jouw exemplaar voldoet niet, dus kun je daar Amazon of wie danook op aanspreken. Stel dat ie van Amazon komt (gokje): de keren dat ik iets had hebben ze dat zeer netjes opgelost. Niet zelf direct terugsturen, maar gewoon de klantenservice mailen over wat te doen. Zo heb ik het een paar keer gehad (als ik al iets had) dat ik de betreffende dvd/BR mocht houden en ze een nieuw exemplaar stuurden omdat terugsturen in feite meer kostte.

    Mijn motto wat dit soort dingen betreft is: Fouten maken is menselijk. Hoe men iets oplost, dat is het belangrijkst.

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Jurgen, die miniscule spikkeltjes heb ik ook, maar je ziet ze amper, vind ik. Het is dat jij me erop wees en dan moet je echt heel goed kijken, vind ik. Mij stoort het totaal niet. Volgens mij verbeelden die spikkeltjes de sterren in de ruimte, tenminste daar hou ik het maar op. Voor mij geen enkele reden om het steelbook om te ruilen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Jurgen, die miniscule spikkeltjes heb ik ook, maar je ziet ze amper, vind ik. Het is dat jij me erop wees en dan moet je echt heel goed kijken, vind ik. Mij stoort het totaal niet. Volgens mij verbeelden die spikkeltjes de sterren in de ruimte, tenminste daar hou ik het maar op. Voor mij geen enkele reden om het steelbook om te ruilen.
    Marcel, ik idd op bluray dot com gelezen dat het ruimtepartikeltjes zijn en dat stoort me nu ook niet, maar het gaat mij wel om die "serieuze" kras of slecht bespoten voorkant. Zie eerste foto. Dat heb ik niet graag bij een steelbook, dus die gaat terug naar amazon. vervangexemplaar is indertussen al onderweg.

  19. #119

    Standaard

    Kan iemand mij zeggen welke extra's er op de 3D disc staan? Ik heb namelijk nog geen 3D speler en zou graag correcties doen in dvdprofiler database. Alvast bedankt dudes!

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Kan iemand mij zeggen welke extra's er op de 3D disc staan?
    Geen enkele, alle extra's staan op de 2D-disc.

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Kan iemand mij zeggen welke extra's er op de 3D disc staan? Ik heb namelijk nog geen 3D speler en zou graag correcties doen in dvdprofiler database. Alvast bedankt dudes!
    Op de disc met de 3D-versie staan geen extra's.

  22. #122

    Standaard

    Na de grote hype deze film ook bekeken maar kon me niet boeien.

  23. #123

    Standaard

    Op 12 februari 2015 verschijnt in Amerika een Diamond Deluxe-uitgave van deze film bestaande uit 2 discs met de film met geluid in Dolby Atmos, drie nieuwe extra's en de mogelijkheid om de film te bekijken zonder muziek.



    Bron: www.blu-ray.com.

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Op 12 februari 2015 verschijnt in Amerika een Diamond Deluxe-uitgave van deze film bestaande uit 2 discs met de film met geluid in Dolby Atmos, drie nieuwe extra's en de mogelijkheid om de film te bekijken zonder muziek.



    Bron: www.blu-ray.com.
    ? Een versie kijken met alleen de muziek snap ik nog (of beter: dan gewoon luisteren als een cd). Maar zonder muziek: muziek in een film heeft een functie. Voor mij geen aantrekkelijke feature. En wie kan thuis Dolby Atmos afspelen? Is dat dan niet een aparte codec?

  25. #125
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dolby Atmos vereist inderdaad een (andere) versterker en extra (plafond)speakers. Je zou denken een ver van mijn bed show, maar men noemt dit de meest ingrijpende verandering op surround-gebied sinds Dolby Digital. En de eerste ervaringen zijn enorm positief. Ik kan me dan wel voorstellen waarom ze juist deze film met de optie geen muziek uitbrengen. Of ik het zelf waardevol vind laat Ik in het midden.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •