Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 132 worden weergegeven.

Discussie: Gravity 3D en 2D

  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door korenjw Bekijk bericht
    Voor degen die het willen weten. Volgens onderstaande review bevat de UK-versie ook nederlandse ondertiteling:
    http://www.avforums.com/review/gravi...y-review.10019

    Dus ik ga ervan uit dat zowel de 2D als 3D nederlandse ondertiteling bevat (net zoals in duitsland).
    Dat hoeft dus niet, heeft het verleden uitgewezen (volgens mij was dit recent bij Pacific Rim ook het geval).

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat hoeft dus niet, heeft het verleden uitgewezen (volgens mij was dit recent bij Pacific Rim ook het geval).
    Daar heb je gelijk in. Maar aangezien de duitse versie zoveel verschillende ondertitelsporen heeft, waaronder ook engels SDH, gok ik dat dat ook gelijk zal zijn aan de UK-versie. Maar het is inderdaad nog niet bevestigd!! De 3D gelukkig nu wel.

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door korenjw Bekijk bericht
    Daar heb je gelijk in. Maar aangezien de duitse versie zoveel verschillende ondertitelsporen heeft, waaronder ook engels SDH, gok ik dat dat ook gelijk zal zijn aan de UK-versie. Maar het is inderdaad nog niet bevestigd!! De 3D gelukkig nu wel.
    Ik heb de UK steelbook besteld, ben benieuwd wat die dan bevat

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HBx2000 Bekijk bericht
    Nieuw bij Nedgame voor 10 euro:
    Waarvoor wordt dit hier geplaatst ? Snap je bedoeling in ieder geval niet..

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Waarvoor wordt dit hier geplaatst ? Snap je bedoeling in ieder geval niet..
    Sorry, verkeerde topic.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HBx2000 Bekijk bericht
    Sorry, verkeerde topic.
    Ik reageerde eigenlijk een beetje bot.. had ik ook wel zo kunnen bedenken dat het inderdaad een foutje was !

  7. #82

    Thumbs up

    image.jpg

    Yes, hij is binnen!

    Ik ben er heel blij mee. Wat een waanzinnige beeld en geluidskwaliteit.
    Wat een prachtig gebruik van 3D. Wat een schitterende belevenis!
    Ik moet de extra's nog zien, maar wel wat stukjes bekeken. Ziet er interessant uit.

    Warner stelt niet teleur.

    Vanavond heb ik na het kijken mijn (IMAX 3D) bioscoopkaartjes van oktober vorig jaar ritueel in de Blu Ray hoes gestopt (die bewaar ik altijd bij films waarvan ik weet dat het een Must-Buy is).

    Wat mij betreft de beste film van 2013!
    Laatst aangepast door Mark Sleper : 25-02-2014 om 22:38
    I have seen things you people wouldn’t believe... ...a perfect Blade Runner sequel...

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark Sleper Bekijk bericht
    image.jpg

    Yes, hij is binnen!

    Ik ben er heel blij mee. Wat een waanzinnige beeld en geluidskwaliteit.
    Wat een prachtig gebruik van 3D. Wat een schitterende belevenis!
    Ik moet de extra's nog zien, maar wel wat stukjes bekeken. Ziet er interessant uit.

    Warner stelt niet teleur.

    Vanavond heb ik na het kijken mijn (IMAX 3D) bioscoopkaartjes van oktober vorig jaar ritueel in de Blu Ray hoes gestopt (die bewaar ik altijd bij films waarvan ik weet dat het een Must-Buy is).

    Wat mij betreft de beste film van 2013!
    Je kan de film vanaf zondag t/m woensdag ook nog een keer in Imax bekijken.

    http://www.pathe.nl/film/17073/gravity/agenda

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Je kan de film vanaf zondag t/m woensdag ook nog een keer in Imax bekijken.

    http://www.pathe.nl/film/17073/gravity/agenda
    Bedankt voor de tip. IMAX 3D is sowieso de manier om deze film te ervaren als je 'm voor het eerst ziet.
    I have seen things you people wouldn’t believe... ...a perfect Blade Runner sequel...

  10. #85

    Standaard

    Visueel verbluffend en overdonderend. Verhaal & acteurs niet meer dan een 5. Vond Sandra Bullock nogal lauw reageren op alles wat ze meemaakt. Iets meer trauma in haar vertolking had vooral het geheel inhoudelijk een stuk realistischer gemaakt. Entertainende film maar Alfonso Cuarón zijn beste film blijft Y Tu Mama También.

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark Sleper Bekijk bericht
    Bedankt voor de tip. IMAX 3D is sowieso de manier om deze film te ervaren als je 'm voor het eerst ziet.
    Ik heb de film destijds in IMAX 3D in Pathé Arena (Amsterdam) gezien, maar ik was vreemd genoeg niet echt ervan onder de indruk. Ik vind op de één of andere manier de 3D-films op mijn TV een stuk indrukwekkender overkomen. Vooral betere zwartwaarden en hogere scherpte dan in de bioscoop. Ben daarom ook erg benieuwd naar de 3D Blu-ray. De mijne komt over twee weken of zo binnen (steelbook UK), dus we zullen zien.

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Vooral betere zwartwaarden en hogere scherpte dan in de bioscoop.

    Die scherpte komt waarschijnlijk door niet juiste instellingen die dan je detail weer verslechteren. De zwartwaarden zullen side by side waarschijnlijk in het voordeel van de bioscoop zijn, maar ja dat is dus niet te bewijzen
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Die scherpte komt waarschijnlijk door niet juiste instellingen die dan je detail weer verslechteren. De zwartwaarden zullen side by side waarschijnlijk in het voordeel van de bioscoop zijn, maar ja dat is dus niet te bewijzen
    Of gewoon een slechte IMAX-projectie. Het zal niet voor het eerst zijn dat een bioscoopfilm niet scherp geprojecteerd wordt. Voorbeelden te over. Daarom ga ik ook nog maar zelden naar de bioscoop. In Pathé Rotterdam hield het ook niet over, zo begreep ik van iemand anders. Overigens: de scherpte-instelling op mijn TV staat op 10 op een schaal van 0-100. Dus niet echt spannend.

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Of gewoon een slechte IMAX-projectie. Het zal niet voor het eerst zijn dat een bioscoopfilm niet scherp geprojecteerd wordt. Voorbeelden te over. Daarom ga ik ook nog maar zelden naar de bioscoop. In Pathé Rotterdam hield het ook niet over, zo begreep ik van iemand anders. Overigens: de scherpte-instelling op mijn TV staat op 10 op een schaal van 0-100. Dus niet echt spannend.

    Dat moet ook niet...te scherp beeld kijkt niet mooi en bovenal vreet veel stroom...

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Of gewoon een slechte IMAX-projectie.
    Dat kan natuurlijk ook, hier in de bios(niet IMAX) vond ik het er prima uit zien. De BD(zowel 2D als 3D) trouwens ook.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #91

    Standaard

    Heeft iemand de 2D versie al in zijn bezit? Ik ben namelijk benieuwd of deze ook een slip heeft zoals die in de UK: http://forum.blu-ray.com/showthread....64#post8853664

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joda Bekijk bericht
    Heeft iemand de 2D versie al in zijn bezit? Ik ben namelijk benieuwd of deze ook een slip heeft zoals die in de UK: http://forum.blu-ray.com/showthread....64#post8853664
    Nee, 2D heeft geen slipcover.

  18. #93

    Standaard

    Blijkbaar zou de UK wel Dutch sub hebben op zowel de 2D als 3D. Dit weekend eens rondkijken in de lokale Media Markt en zien hoeveel hij daar kost. Anders bestel ik hem via amazon.co.uk.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  19. #94

    Standaard

    Gisteren gezien op m'n TV (2D). Superbelevenis qua beeld en geluid. Ik had geen problemen met de prestaties van de acteurs. Vond het overtuigend genoeg.
    Ik werd er wel precies wat zeeziek van tijdens het kijken, maar dat kan mss te maken hebben met het feit dat ik iets teveel meeleefde met de acteurs in de film zelf.

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Dat moet ook niet...te scherp beeld kijkt niet mooi en bovenal vreet veel stroom...
    Wat bedoel je hiermee?
    Ik kan mij voorstellen dat een plasma bij donkere gedeeltes minder stroom verbruikt, maar hij heeft geen plasma.

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Wat bedoel je hiermee?
    Ik kan mij voorstellen dat een plasma bij donkere gedeeltes minder stroom verbruikt, maar hij heeft geen plasma.
    Sorry, dat wist ik niet...ik dacht dat hij ook een plasma had... daarnaast bedoel ik dat LED tv's niet natuurlijk overkomt omdat ik dat beeld te strak vind, en voor mij dus on - natuurlijk.

  22. #97

    Standaard

    De UK steelbook 3D-versie heeft inderdaad, zoals verwacht, ook Nederlandse ondertitels. Zie deze review.



    Gravity UK 3D steelbook.jpg
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 05-03-2014 om 18:41
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  23. #98
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Mooie steelboek. Of ik de film nou goed vond, ben ik nog steeds niet over uit, maar het feit dat ik er - nu - nog over nadenk...

    Toch had ik de film liever in een IMAX-formaat op blu-ray gehad. Of anders 1.78:1. Denk dat de 3D-beleving dan nog veel beter tot zijn recht kwam. Ik had nu toch wel meer last van de balken in 3D.
    Verder denk ik er nog even over...
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 05-03-2014 om 19:17
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    De UK steelbook 3D-versie heeft inderdaad, zoals verwacht, ook Nederlandse ondertitels. Zie deze review.



    Gravity UK 3D steelbook.jpg
    Op zowel de 2d en 3d disc NL subs?

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Op zowel de 2d en 3d disc NL subs?
    Ja. Wordt ook bevestigd door de scans van de UK-covers van de 2D en 3D-versie in mymovies.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •