Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 32 worden weergegeven.

Discussie: Birdman blu ray

  1. #1

    Standaard Birdman blu ray

    Hallo Iedereen,

    Heeft iemand toevallig de Amerikaanse versie van Birdman op bluray tekoop, of weet waar ik deze kan verkrijgen. Laatst stond die op Marktplaats maar er bood iemand ruim over mijn bod en die kreeg hem.

    Alvast bedankt

  2. #2
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan Scorsese Bekijk bericht
    Hallo Iedereen,

    Heeft iemand toevallig de Amerikaanse versie van Birdman op bluray tekoop, of weet waar ik deze kan verkrijgen. Laatst stond die op Marktplaats maar er bood iemand ruim over mijn bod en die kreeg hem.

    Alvast bedankt
    http://dvdworldusa.com/shopexd.asp?id=132218

  4. #4

    Standaard

    Ah ja. Komt er nog ergens een special edition uit? Had al wat zitten googelen, maar kon nog niets vinden. Twijfel heel erg om die uit de US te bestellen, maar ik haal het liefst een wat toffere editie in huis.

  5. #5

    Standaard

    Die Amerikaanse versie heeft NL Subs. Bedankt voor de reacties. Jammer dat ik mijn handen niet kon leggen op die van Marktplaats. Die andere bood ineens uit het niets 100 euro om ondertussen met de verkoper te kunnen communiceren, die wou hem dolgraag hebben. De Nederlandse release is weer tergend laat

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan Scorsese Bekijk bericht
    Die Amerikaanse versie heeft NL Subs. Bedankt voor de reacties. Jammer dat ik mijn handen niet kon leggen op die van Marktplaats. Die andere bood ineens uit het niets 100 euro om ondertussen met de verkoper te kunnen communiceren, die wou hem dolgraag hebben. De Nederlandse release is weer tergend laat
    100 euro? Je moet al helemaal gek zijn om dat aan een film te geven die op Amazon voor 18 dollar kan kopen (geen douanekosten dus).

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door x-vision Bekijk bericht
    100 euro? Je moet al helemaal gek zijn om dat aan een film te geven die op Amazon voor 18 dollar kan kopen (geen douanekosten dus).
    Hij of zij verlaagde dat bod natuurlijk wel, maar deed dat alleen zodat niemand meer er overheen zou bieden...

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan Scorsese Bekijk bericht
    Hij of zij verlaagde dat bod natuurlijk wel, maar deed dat alleen zodat niemand meer er overheen zou bieden...
    Geldt normaal het uiteindelijke bod niet dat je gedaan hebt? Want volgens mij als je 100 euro biedt is het wel te verwachten dat hij dat ook effectief betaald toch?

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Geldt normaal het uiteindelijke bod niet dat je gedaan hebt? Want volgens mij als je 100 euro biedt is het wel te verwachten dat hij dat ook effectief betaald toch?
    Deze had contact met de verkoper via de email, toen ik vroeg wat zijn minimumprijs was, had hij terug gemaild dat het product al is verkocht. Toen was het bod van 100 euro natuurlijk ook al weer ingetrokken. Was gewoon een manier om de aandacht van de verkoper te trekken...
    Laatst aangepast door Johan Scorsese : 23-02-2015 om 21:01

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Geldt normaal het uiteindelijke bod niet dat je gedaan hebt? Want volgens mij als je 100 euro biedt is het wel te verwachten dat hij dat ook effectief betaald toch?
    Hoeft niet bij marktplaats.nl
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #11

    Standaard

    Heb hem eergister uit Amerika gekocht. Denken jullie dat er nog bijkomende kosten zijn zodra die de Nederlandse grens bereikt?
    Laatst aangepast door Johan Scorsese : 25-02-2015 om 08:15

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan Scorsese Bekijk bericht
    Heb hem eergister uit Amerika gekocht. Denken jullie dat er nog bijkomende kosten zijn zodra die de Nederlandse grens bereikt?
    Dat ligt eraan hoeveel je ervoor betaald hebt. Als de kosten zonder verzendkosten onder de € 22,- zijn dan zit je goed.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Dat ligt eraan hoeveel je ervoor betaald hebt. Als de kosten zonder verzendkosten onder de € 22,- zijn dan zit je goed.
    En zo niet kom je in een systeem terecht dat je het best plastisch zou kunnen omschrijven als "de lotto".
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Dat ligt eraan hoeveel je ervoor betaald hebt. Als de kosten zonder verzendkosten onder de € 22,- zijn dan zit je goed.
    Waarde van de blu ray zelf zat rond de 11 euro. Hopelijk ontvang ik het een beetje vlot, eerste keer dat ik vanuit Amerika importeer... Hopelijk heeft die aan de buitenkant aangegeven hoeveel het pakketje waard is.

  15. #15

    Standaard

    Ik hoop op een mooie cover (die geanimeerde, zoals de filmposter) van deze geweldige film voor de regio B release, en bij voorkeur een steelbook of digibook.
    De hoes van de blu-ray die je bij Zavvi kunt bestellen vind ik niet lelijk, maar niet zoals ik hem graag wil. En wil deze film wel met Nederlande ondertitels. Maar nog even afwachten dus.

    Maar gek dat de film in de VS al op blu-ray uit is, terwijl hij daar nog niet lang is de bios draait (10 januari) en geen pepernoot heeft opgeleverd tot nu toe (nog geen $38m).

    Trouwens lees ik hierboven dat de Amerikaanse versie (regio A) NL subs heeft, maar Amazon vermeld alleen Engelse, Spaanse en Franse subs.

  16. #16

    Standaard

    Meen je dat nou dat je 40 miljoen weinig vindt voor zo'n film?? Volgens mij maken dit soort projecten eerder verlies dan dat ze meer dan het dubbele van het budget binnen harken.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #17

    Standaard

    Ja ik weet dat het een film is voor een select publiek. En ik verbaas mij wel vaker over fantastische films die amper in de bioscoop te vinden is én over baggerfilms die ongelofelijk veel geld opleveren.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Trouwens lees ik hierboven dat de Amerikaanse versie (regio A) NL subs heeft, maar Amazon vermeld alleen Engelse, Spaanse en Franse subs.
    Klopt, heb 'm zien liggen in Best Buy vorige week. Op cover staat regio A maar de disc is regiovrij & heeft idd NL subs (gele ondertiteling ipv witte).

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Klopt, heb 'm zien liggen in Best Buy vorige week. Op cover staat regio A maar de disc is regiovrij & heeft idd NL subs (gele ondertiteling ipv witte).
    Are you serious? Dus als ik m bij Amazon bestel, krijg ik m met nl subs en is hij regiovrij?

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Are you serious? Dus als ik m bij Amazon bestel, krijg ik m met nl subs en is hij regiovrij?
    Correct & met een mooie slipcover. De versie in Best Buy heeft een slipcover dus als je bij de eerste pressing zit om te kopen zul je die ook hebben bij Amazon.

  21. #21

    Standaard

    Maar wel met gele ondertiteling, lijkt me wel irriterend.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Maar wel met gele ondertiteling, lijkt me wel irriterend.
    Uitgever is 20th Century Fox & staat vol met Europese taalsporen, dus zal wel zelfde disc zijn in EU met die gele subs...

    Offtopic: in US in BestBuy voor $17.99. Prijs in Barnes & Noble was $39.99, goddamn ripoff.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Uitgever is 20th Century Fox & staat vol met Europese taalsporen, dus zal wel zelfde disc zijn in EU met die gele subs...

    Offtopic: in US in BestBuy voor $17.99. Prijs in Barnes & Noble was $39.99, goddamn ripoff.

    Was hetzelfde geval met The Maze Runner.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Maar wel met gele ondertiteling, lijkt me wel irriterend.
    Ik heb hem twee weken terug in de bioscoop gezien, waar de film ook gele ondertiteling had. Dat viel mij alleen de eerste keer op, daarna totaal niet meer. Zat teveel in de film om het op te merken.

    En laat ik hopen dat mijn BD ook die slipcover heeft.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Ik heb hem twee weken terug in de bioscoop gezien, waar de film ook gele ondertiteling had. Dat viel mij alleen de eerste keer op, daarna totaal niet meer. Zat teveel in de film om het op te merken.

    En laat ik hopen dat mijn BD ook die slipcover heeft.
    De slipcover voorzijde kan ook open als een boek, kan zelf geen foto's nemen doordat ik op m'n werk zit maar zie hier screens van AV forums:

    https://www.avforums.com/threads/bir...#post-21715914

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •