Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 42 worden weergegeven.
  1. #1
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard De Panasonic TX-P65VT60E (versus de Panasonic TX-P65VT50E)

    De Panasonic TX-P65VT60E (versus de Panasonic TX-P65VT50E)

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Mooi artikel Claudio. Overzichtelijk en redelijk to the point. Met plezier gelezen. Het doet me meteen ook twijfelen om mijn huidige Panasonic G20 (waar ik overigens zeer tevreden over ben, zéker wat zwartwaarde betreft) alsnog ooit te gaan vervangen door deze. Ook al omdat ik als anti-3D mens toch gezwicht ben voor de weinige films waarbij dit wel degelijk een meerwaarde kan bieden. (Avatar, Life of Pi, Gravity) Blijft mijn persoonlijk knelpunt echter wel het feit dat ik 65" zodanig te groot vind op een afstand van 3,50 meter dat het ongemakkelijk gaat worden. En al zeker bij niet-HD uitzendingen, alwaar er toch heel wat van zijn.
    Laatst aangepast door Esteban : 28-10-2013 om 10:06

  3. #3
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dank je wel Esteban.

    Het is idd.een grote verschijning de 65", maar uiteraard zijn er ook wat kleinere maten. Voor mij persoonlijk is size wel een positief aspect, maar aanwezig is dit scherm zeker in een gemiddelde woonkamer. Qua SD kwaliteit valt het ook reuze mee, al moet ik eerlijk bekennen dat ik daar niet heel veel naar kijk, maar het is ook daar geen straf.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #4

    Standaard

    I see. Wel goed om te lezen dat SD dan toch op een 65" zou meevallen. Op mijn G20 (42") is het naar mijn gevoel soms echt niet te doen. Niet dat het storend slecht beeld is, maar het verschil is toch groot. Voor mij zou 50" dan weer reeds te groot zijn eigenlijk. 46" is het persoonlijke maximum, erg jammer dus dat ze de "kleinere" maten niet meer produceren. 't Blijft natuurlijk allemaal heel persoonlijk, zo'n keuze.
    Laatst aangepast door Esteban : 28-10-2013 om 11:23

  5. #5
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Claudio, moet het artikel nog eens helemaal doorlezen, maar vermoed dat de basis ongeveer dezelfde is als je reacties in het Panasonic 2013 draadje ?

    @Esteban, SD valt op een 65" zeker héél goed mee, daar was ik zelf bang voor toen ik de 65VT60 hier heb opgehangen, maar was aangenaam verrast hoe goed de Pana dat eigenlijk doet. Nu net zoals Claudio kijk ik niet zo gek veel televisie uitzendingen, maar wat ik kijk valt qua kwaliteit héél goed mee. Heb het dan wel over Een HD en VTM HD ( alleen voor Stadion, al de rest daar kan me geen moer schelen ). Een HD en VTM HD zijn 720p en de eerste in Nederland zelfs 1080i. Pure SD zal wel minder zijn, maar ook daar valt de kwaliteit mee. Zit zelf op minder dan 3,5 m. kijkafstand, voordeel is wel dat ik nu een bioscoopervaring heb, wat met de vorige 42" TV zeker niet zo was, want je werd altijd een beetje afgeleid van wat er links en rechts van de TV is ... muur dus

    De 65" is voor mij een perfecte maat, zou zelfs nog 70" mogen zijn, helaas niet verkrijgbaar in plasma. Hoop hier nog jaren plezier te hebben aan de Pana en tegen dat deze ooit vervangen gaat worden, zal OLED eindelijk volwassen zijn, althans dat is toch wat 'k hoop.


    Enige wat me wel opgevallen is, hoe moet ik het omschrijven, pixels die er niet moeten zijn bij ondertitels bij pans, soort van trailing of ghosting hoe noem je zo iets. Bij ondertitels waar het beeld relatief stilstaat is er geen probleem, maar bij pans valt het toch wel serieus op. Is je dat ook opgevallen Claudio ?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  6. #6
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Staan je IFC en alle andere kleur-verbeteraars wel uit.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #7
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ga ik deze avond eens bekijken, normaal wel ja. Help me even wat is IFC ?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  8. #8
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Intelligent Frame Creation... Laat ik daar nou een heel stuk over geschreven hebben...



    Kanttekening: bij 24p bronnen heet het anders, namelijk: "24P Smooth Film" Maar het doet hetzelfde. Uitzetten dus.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #9

    Standaard

    Mooi artikel, waarin je je eerdere review net wat meer aankleedt Claudio!

    Misschien nog, omdat je vergelijkt met de VT50, nog het vermelden waard dat de VT50 met oplaadbare 3D bril(len?) komt, en wij het met de VT60 met de batterij versies moeten doen. Vreemd, deze (hele kleine) achteruitgang, maar wel waar.

    En wellicht nog even vermelden dat, voor het beeld, de 2 professionele standen wel eerst aangezet moeten worden, anders zie je ze er niet bij staan. Ik weet even niet uit mijn hoofd waar dat moet onder 'Beeld', maar je hebt het zelf iig gevonden.

    @Stefaan: Intelligent Frame Creation. Ik heb ook alle 'beeldverbeteraars' uitstaan en Scherpte op nul staan. Vergeet niet dat 3D een aparte mode heeft, die pas aanpasbaar is als je 3D afspeelt.

    Wat betreft IFC, ik dacht ergens gelezen te hebben dat deze bij de 3D stand juist op Max gezet moest worden, dat moet ik even opzoeken....

    @Esteban: de grootte is persoonlijk, maar het went wel en is nooit vervelend. Vergeet niet dat veel films als 2.35:1 als beeldformaat hebben, en je dus weer een stukje beeld onder en boven 'kwijt' bent.

  10. #10

    Standaard

    VT50 heeft ook 'batterij' brillen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #11
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    De brillen die bij de VT50-serie geleverd worden zijn helaas ook geen oplaadbare, maar met een lithium batterij, evenals de iets ruimer bemeten brillen die standaard bij de VT60 geleverd worden. De brillen die ik echter los gekocht had voor de VT50 zijn wel oplaadbaar via USB. De brillen zijn wel uitwisselbaar en werken op alle recente actieve 3D schermen van Panasonic met Bluetooth verbinding.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #12

    Standaard

    Vreemd, ik heb het gehoord van mijn broer die de VT50 heeft. Ik zal het even navragen, hij heeft zich vast vergist met brillen die hij bijgekocht heeft.

  13. #13
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Voor de custom en twee professionele instelmogelijkheden moet je inderdaad de geavanceerde instelmodus inschakelen.

    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 28-10-2013 om 14:04
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #14
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    OK duidelijk, gisteravond nog eens overlopen. Stond op stand Normaal hoewel ik zeker was dat ik die op Cinema had staan. Alles nog eens gecontroleerd, contrast op 50 zeker de eerste 200 uren en al de rest uit.

    Toch weer sporen van zweem bij ondertitels en pan. Zou dit eventueel ook aan instelling op de Oppo kunnen liggen ? Of HDMI kabel ?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  15. #15
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat laatste denk ik niet direct, tenzij je daar een vaste resolutie gebruikt. Let wel alle instellingen moet je per stand en per input apart instellen.

    Heb je dit alleen bij Blu-ray-weergave?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #16
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Nog niets anders geprobeerd Claudio. Ga in de komende dagen nog even met DVD aan de gang. Vind het wel een storend fenomeen, tja en eenmaal je het weet ga je er natuurlijk op letten

    Trouwens gebruik naar de Panasonic maar één input, HDMI de rest loopt allemaal via mijn Marantz processor.
    Laatst aangepast door StefaanD : 29-10-2013 om 11:11 Reden: input verklaring
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  17. #17
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik heb dat fenomeen geheel niet, maar heb de meeste inputs direct aangesloten. Kan zo maar zijn dat de Marantz iets doet met het signaal en wellicht ook nog door de Oppo (afhankelijk van de source through instelling van beide). Dus eerst dat uitsluiten door even een directe (tweede) HDMI kabel aan te sluiten.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #18

    Standaard

    Dat is het verschil tussen de 24p van Philips LCD en van plasma die daadwerkelijk op 24p draait denk ik. Zie je het ook bij pans als er grote witte(of hele lichte) vlakken in het beeld zijn Stef? Ik moest er ontzettend aan wennen, die Philips propt er namelijk wat van dezelfde beelden tussen en de Pana die draait er wel daadwerkelijk 24. Moet wel zeggen dat na de calibratie en hoe meer uur de TV heeft gespeeld dat het voor mijn gevoel minder aan het worden is. Je kunt de Pana ook niet zo instellen dat hij er dezelfde beelden tussen propt, alleen maar door hem verzonnen beelden en daar krijg je weer verschrikkelijke artefacten van vind ik.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  19. #19
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik moet toegeven dat het verschil op de VT50 en VT60 ook kenbaar wordt met 24P bronnen. Dat wil zeggen dat ik met de VT50 ook bij 24P bronnen wel enige vorm van Dynamic False Contouring kon waarnemen. Echter bij de VT60 geheel niet. Met alles uit heb ik totaal geen last van Judder of motion Blurs. De refresh rates die Intelligent Frame Creation en 24p Smooth film gebruiken is altijd een beetje een mysterie gebleken. Nergens kun je echt herleiden wat ze nu precies doen, maar ik meen dit ergens op AVS te hebben opgepikt (Kon het zo snel niet even terug vinden, dus pin me daar niet op vast).

    Van wat ik er van begrijp doet IFC op de VT50 (en wellicht ook op de VT60) bij 50Hrz:

    Uit=50Hrz
    MIn=100Hrz
    Mid=100Hrz
    Max=60Hrz

    De 24P Smooth Film optie is een ander verhaal. Daar schijn je hem nooit uit of puur op 24fps te kunnen zetten:

    Uit=48Hrz
    Min= 48Hrz
    Mid= 96Hrz
    Max=120Hrz

    De Pioneer Kuro's werden geprezen omdat zij standaard 24P naar 72Hrz vermenigvuldigde en dat schijnt een ideale multiplier te zijn voor 24fps bronnen.

    Bij dit artikel van AVforums wordt uitgebreid ingegaan op de DFC en 50Hrz bug van de VT50
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #20
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    PS: De 1080p direct mode kun je beter wel aanzetten. Ik denk overigens als je alle geloopede apparatuur bypassed, je wellicht geen last meer heb. Niet alle versterkers laten een pure source through toe.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #21
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Bedankt Claudio en Pepijn. Ga sowieso er eens rustig voor neerzitten en de instellingen nalopen. Klopt Pepijn in lichte vlakken valt het ook wel eens op, maar zelf merk ik het meest bij de ondertitels.

    Voor de Oppo ga ik sowieso deze FAQ nog eens doornemen.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  22. #22

    Standaard

    Nadeel van de smooth film is dat hij niet dezelfde beeldjes vaker laat zien(zoals de Philips LCD van mij en Stef), maar dat hij er beeldjes bij verzint en daar krijg je weer andere artefacten van. Die 1080p direct kun je alleen maar aanzetten als je 4:4:4 uitstuurt vanaf je speler en idd niets door de Marantz laten doen natuurlijk
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #23
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Heb even wat belangrijke punten eruit gehaald voor je

    In general:

    • For most people these days 1080p is the correct setting.
    • If you know that your display prefers a different setting, use that
    • Source Direct is for those who want all video processing to occur outside of the player. Use it only if you are very familiar with the capabilities of your video processor, receiver, and display.
    Reset Factory Defaults from time to time
    Do Device Setup -> Reset Factory Default. This will reset many values and rerun the Setup Wizard. You will have to reenter your customized settings
    Use a specific Color Space
    Set Video Setup -> HDMI Options -> Color Space to YCbCr 4:4:4.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #24
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Nadeel van de smooth film is dat hij niet dezelfde beeldjes vaker laat zien(zoals de Philips LCD van mij en Stef), maar dat hij er beeldjes bij verzint en daar krijg je weer andere artefacten van. Die 1080p direct kun je alleen maar aanzetten als je 4:4:4 uitstuurt vanaf je speler en idd niets door de Marantz laten doen natuurlijk
    Beeldjes bij verzinnen gebeurt alleen bij pul down conversies, dus van 24fps naar 25fps of van 24-/25fps naar 30fps. Daar moet hij letterlijk iets bij verzinnen.
    Een multiplier doet niet meer dan verdubbelen. Omdat je dezelfde deler gebruikt zou je geen judder mogen zien, maar wel DFC en ghosting of trailing bij panning's.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Beeldjes bij verzinnen gebeurt alleen bij pul down conversies, dus van 24fps naar 25fps of van 24-/25fps naar 30fps. Daar moet hij letterlijk iets bij verzinnen.
    Een multiplier doet niet meer dan verdubbelen. Omdat je dezelfde deler gebruikt zou je geen judder mogen zien, maar wel DFC en ghosting of trailing bij panning's.
    Ik vind het iig niets verbeteren die multiplier en dacht dat ik gelezen had dat er beeldjes bij bedacht werden, maar nu ik goed er over nadenk heb ik dat niet gelezen. Ik heb gelezen dat alleen de VT50 en GT50 puur 24p kunnen draaien en dat de andere Pana's standaard die 72p draaien. Ja ff wennen voor Stef en mij zo'n Pana plasma en op die stukken grotere schermen is alles ook weer veel beter te zien. Overigens is de ene BD de andere niet, goed (laten) encoderen graag distributiemaatschappijen
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •