De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Media Markt - Den Bosch

    Media Markt - Den Bosch
    Den Bosch: MediaMarkt opent medio 2014



    De planning is erop gericht dat MediaMarkt medio volgend jaar open kan gaan in Den Bosch.

    Dat zegt een woordvoerder van de gemeente Den Bosch over de stand van zaken rond de uitbreidingsplannen voor de Bossche Woonboulevard op De Herven.

    Het college van burgemeester en wethouders wil medewerking verlenen aan een forse uitbreiding van de Woonboulevard; van 40.000 naar ruim 60.000 vierkante meter. Hiervan valt ongeveer 8200 vierkante meter buiten het geldende bestemmingsplan.

    Bron : Brabantsdagblad.nl


  2. #2

    Standaard

    Ik ben benieuwd naar de grootte t.o.v. Utrecht.

  3. #3

    Standaard

    De plek waar ze bezig zijn met de bouw lijkt groter dan MM Utrecht..we zullen zien. Het is wel een ideale lokatie ben alleen bang dat er parkeerproblemen zullen zijn. Boulevard Den Bosch is zaterdag's altijd helemaal vol geparkeerd. Eindelijk een Media Markt in Den Bosch.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  4. #4

    Standaard

    Den Bosch: MediaMarkt opent begin 2015


    Bij de Bossche Woonboulevard wordt reclame gemaakt voor extra winkelruimtes. Hier vestigt onder meer de
    MediaMarkt zich.

    De bouw van MediaMarkt op de Bossche Woonboulevard is zeer nabij. De grote elektronicawinkel opent heel waarschijnlijk begin 2015 de deuren al.

    „De vergunning ligt tot 12 mei ter inzage bij de gemeente Den Bosch. Meteen daarna verwachten we te starten met de bouw”, zegt ontwikkelaar Pepijn van de Weijer desgevraagd namens eigenaar Rockspring.

    De woonboulevard op De Herven in Den Bosch-Oost staat de komende tijd een enorme uitbreiding en opwaardering te wachten.

    De komst van winkelketen MediaMarkt is daarbij een belangrijke trekker. Het gaat om een winkel met een oppervlakte van circa 4000 vierkante meter.

    Daarnaast komt er nog eens 6000 vierkante meter voor retail.

    Bron : BD.nl (http://www.bd.nl/regio/den-bosch-en-omgeving/s-hertogenbosch/den-bosch-mediamarkt-opent-begin-2015-1.4337018)

  5. #5

    Standaard

    Mooi..kan ik daar flink gaan inslaan..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Mooi..kan ik daar flink gaan inslaan..
    Je bent niet de enigste Robin, alleen had ik het liever gezien op de plek van het GZG.

    Was denk ik voor de stad ook beter geweest, want het centrum wordt zachtjes aan wel een beetje een dooie boel daar.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Je bent niet de enigste Robin, alleen had ik het liever gezien op de plek van het GZG.

    Was denk ik voor de stad ook beter geweest, want het centrum wordt zachtjes aan wel een beetje een dooie boel daar.
    Ik kom zelf nog met regelmaat in Den Bosch en vind het als winkelstad nog in orde (alleen qua dvd's is het wel minder geworden). Ik ben het met je eens dat MM dichterbij handiger zou zijn maar waarschijnlijk is de huurprijs ook stukken hoger. Ik kan later zelf nog MM meepakken als ik naar huis rijd.

    Edit: Gaat trouwens het ziekenhuis nog tegen de grond? Volgens de site over het GZG zou het medio dit jaar gaan gebeuren.
    Laatst aangepast door martwout : 20-06-2014 om 07:34

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Mooi..kan ik daar flink gaan inslaan..
    Dat ligt wat mij betreft toch echt aan het aanbod en de prijzen. Sommige MM vestigingen word je ook niet meer vrolijk van.

  9. #9

    Standaard

    Het is te hopen dat ze uberhaupt nog een filmsectie hebben wanneer deze toko uit de grond is gestampt.
    Media Markt is al lang geen dvd en blu-ray walhalla meer. Ze zijn de filmsectie juist overal aan het inperken.

  10. #10

    Standaard

    Utrecht was inderdaad verkleind maar had m.i. nog ruim voldoende keuze.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Ik kom zelf nog met regelmaat in Den Bosch en vind het als winkelstad nog in orde (alleen qua dvd's is het wel minder geworden). Ik ben het met je eens dat MM dichterbij handiger zou zijn maar waarschijnlijk is de huurprijs ook stukken hoger. Ik kan later zelf nog MM meepakken als ik naar huis rijd.

    Edit: Gaat trouwens het ziekenhuis nog tegen de grond? Volgens de site over het GZG zou het medio dit jaar gaan gebeuren.
    Het staat leeg vanaf 27 April 2011, dus het wordt wel langzaam aan eens tijd dat ze het afbreken.

    Ik blijf erbij dat de MediaMarkt daar op die plek weer leven gaat brengen in de binnenstad.

    Je moet hem niet wegstoppen ergens achteraf, want zit ie in de binnenstad, zijn de mensen eerder geneigd om ook de andere winkels te bezoeken.

  12. #12

    Standaard

    Ik ben op de openingsdag s'avond's een kijkje wezen nemen, en ik kan er kort over zijn: Laten liggen als film/muziek liefhebber.

    Winkel is op zich mooi, maar er zijn 2 rijen met aan iedere kant wat DVD's & Blu-ray's door elkaar heen, en een klein wandje daarvan met een zeer schraal aanbod aan CD's.

    Dus echt zeer minimaal, en wat ik ook raar vind : Ze klagen allemaal dat er mensen minder cd's gaan kopen en gaan downloaden, maar boven de CD's hangen er plakaten van een of andere download site.

    Nou sorry, maar welke jan doedel dat bedacht heeft?.

    Ik hou het voortaan lekker bij MM Eindhoven, daar heb je tenminste nog een fatsoenlijk aanbod.

    Na het verblijf binnen, nog even naar het optreden gekeken van Jan Smit, en ook nog ff met hem gebuurt & op de foto geweest.

    En voor de liefhebbers hier het volledige optreden (op de laatste minuut na, wegens lege accu) in HD :


  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik hou het voortaan lekker bij MM Eindhoven, daar heb je tenminste nog een fatsoenlijk aanbod.
    Eindhoven heeft zeker een goed aanbod toen ik er de laatste keer was maar de prijzen waren toen wel zodanig dat ik er niets kocht. In het verleden ging ik er wel met een gevulde tas vandaan.

  14. #14

    Standaard

    Was in de buurt, dus hier maar eens een keer naar binnen gegaan.
    De eerste mededeling die je te horen krijgt van meneer de beveiliger is dat je rugzak in een locker moet.
    Ik ga 'm natuurlijk ook helemaal vol stoppen om dan door die poortjes te lopen die af zouden gaan...
    Nou, binnen 10 minuten alweer naar buiten gelopen.
    Absurde prijzen, echt lachwekkend. Over 't aanbod maar te zwijgen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •