Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 104 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Wolverine: Unleashed Extended Edition

    Ik weet niet hoe het zit met de NL-uitgave begin december, maar volgens DigitalBits wordt de extended cut van The Wolverine maar liefst 40 minuten langer dan de bioscoopversie (125 minuten tegenover 165 min). Dus het lijkt me dat er meer inkomt dan een enkele deleted scene of alternate take. Helaas zit de cut zelfs in Amerika alleen inbegrepen in de "unleashed 4 disc edtition". De extended cut is ook unrated en stond omschreven als "more violent and hardcore than before".

    the-wolverine-unleashed-cover_large.jpg

    http://www.digitalbits.com/columns/m...ts/100413_1030
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 23-11-2013 om 12:53
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  2. #2

    Standaard

    Als er 40 minuten aan extra film bijkomen zou deze hier ook wel mogen verschijnen. 40 min. is wel enorm veel voor een films als deze. Kan zowaar een totaal andere film worden.

  3. #3

    Standaard

    Dat is wel inderdaad erg veel.

    Is dat dan deze? Die heeft 4 discs.
    De prijs valt eigenlijk wel mee.

    In Engeland zie ik deze staan. Er staat 1 disc bij, maar dat klopt sowieso niet.

  4. #4

    Standaard

    Edit: James Mangold heeft vandaag zelf op Twitter gereageerd op het Digital Bits artikel en volgens hem is het artikel onwaar: de extende cut heeft ongeveer 12 extra minuten, en geen veertig
    Laatst aangepast door ToastedQB : 08-10-2013 om 18:43
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  5. #5

    Standaard

    40 minuten leek me al zo veel................
    Ik kijk nog steeds naar deze uit al zijn de reviews niet zo erg best.

  6. #6

    Standaard

    Ik heb 'm al in de bios gezien en zal 'm waarschijnlijk niet meteen kopen, al ben ik best benieuwd naar die 12 minuten.

  7. #7

    Standaard

    Het enige verschil met deze versie en de andere zijn de extra's, ik dacht 1 disc extra, uncaged.

    De film is in mijn ogen zeer vermakelijk..de beste film waar Wolverine tot zijn recht komt (niet de beste X-men film).

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  8. #8

    Standaard Geen The Wolverine 2D - Extended Cut in 2D Only

    EDIT: IN NL hebben ze geen Unrated Extended Cut voor 2D only, deze 2D only wordt uitgegeven als de bioscoop versie.
    Dat scheelt 12 minuten beeldmatriaal en (equences of intense sci-fi action and violence, some sexuality and language).
    De Boscoop versie valt ook tegen.
    Maar voor de 3D versie is het wel Extended Cut. belachelijk dat ze ons moeten dwingen de 3D versie te nemen willen we de Extended Cut.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 17-11-2013 om 19:05

  9. #9

    Standaard

    Jawel hoor maar die zit als bonus disc bij de 3D versie:

    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #10

    Standaard

    je bent me net voor, was nog aan het editten.
    Maar belachelijk dat het niet bij de 2D zit.

  11. #11

    Standaard

    In UK ook niet op de standaard BD als ik het goed zie. Mooie zilverkleurige slipcase om de 3D trouwens.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    je bent me net voor, was nog aan het editten.
    maar belachelijk dat het niet bij de 2D zit.
    Zijn praktijken van alle dag en van alle maatschappijen, wel jammer want dan moet je zo oppassen met het aanschaffen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #13

    Standaard

    Peptalk bevestigd 't al inderdaad, enkel op de Bonus BD;

    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  14. #14

    Standaard

    Belachelijk. Dat wordt weer niet aanschaffen.
    Hier zal er meer op volgen http://www.movie-censorship.com/list.php?s=the%20wolver
    Laatst aangepast door De_Hollander : 17-11-2013 om 18:11

  15. #15

    Standaard

    Prima hoor, ik ga toch wel voor de 3D versie. Voor mij dus geen enkel probleem!!

    PS: wel graag even de topic titel aanpassen aangezien die info niet klopt. Bedankt!

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Het is weer NL die niet de Unrated Extended Cut heeft, maar weer de bioscoop versie.
    Duitsland, de US enz hebben dat wel. Dat scheelt 12 minuten beeldmatriaal en (equences of intense sci-fi action and violence, some sexuality and language).
    De Boscoop versie valt ook tegen.
    Maar voor de 3D versie is het wel Extended Cut. belachelijk dat ze ons moeten dwingen de 3D versie te nemen willen we de Extended Cut.
    Weer de NL?? De duitste, us en uk versie geven ook allemaal aan dat de 3D wel de bonusdisc met extended bevat, maar de 2D niet. Oftewel .. overal hetzelfde.

  17. #17

    Standaard

    Daarom zet ik er ook bij bij de 3D is het wel extended Cut, maar niet in 2D only

  18. #18

    Standaard

    Dus dan moet ik de 3D uitgave aanschaffen.. en bonus disc gebruiken om de film te zien ? Ik hoef namelijk geen 3D te zien, alleen maar 2D !
    Maar dan heb ik weer geen hoes, of kan ik het plastic er gewoon uithalen en in nieuw doosje stoppen ?

  19. #19
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik koop zat Bd's waar een DVD bij zit. Hoef ik ook niet echt. Het is als bij de autodealer, wil je meer , dan betaal je meer. Je hebt iig. keus. Erger was het als ze hem niet aanbieden. De vraag is dus: wat als er geen (bonus) 3D-versie bij zat..?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Dus dan moet ik de 3D uitgave aanschaffen.. en bonus disc gebruiken om de film te zien ? Ik hoef namelijk geen 3D te zien, alleen maar 2D !
    Maar dan heb ik weer geen hoes, of kan ik het plastic er gewoon uithalen en in nieuw doosje stoppen ?
    Nee, je moet de 3D-versie kopen als je de langere versie van de film wilt en het audiocommentaar. Wil je dat niet dan kun je de 2D-versie aanschaffen.

  21. #21

    Standaard

    En voor de 3D moet je meer betalen dan de 2d only versie.
    En voor de mensen die de 3D willen hebben komen er ook bedrogen uit, want de 3D versie is Theatrical Version.
    Dus geen van de 2 partijen zijn erbij gebaat.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 17-11-2013 om 21:39

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    En voor de 3D moet je meer betalen dan de 2d only versie.
    En voor de mensen die de 3D willen hebben komen er ook bedrogen uit, want de 3D versie is Theatrical Version.
    Dus geen van de 2 partijen zijn erbij gebaat.
    Bij mijn weten is de 3D versie altijd al de TC omdat in de cinema nooit een 3D EC uitgekomen is. Lijkt me dus geen verlies voor de 3D kijkers, wel een verlies voor de 2D kijkers, die hierbij een duurdere 3D MOETEN kopen als ze de 2D EC willen.
    Pure 3D marketing.

  23. #23

    Standaard

    Dat bedoel ik te zeggen, ook met World war Z, de TC is niks aan, dus als 3D kijker mis je toch wel wat.
    Want de Unrated was veel bloediger, en daar zit meer actie in. Zo ook met The Wolverine mis je toch wel wat met 3D.
    Dat bedoel ik dan te zeggen. Dan moet je alsnog de 2D kijken wil je niks missen.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 17-11-2013 om 22:21

  24. #24

    Standaard

    Tsja, je kunt het ook andersom zien. Je kunt nu al een Extended kopen, anders duurt dat soms jaren en dan betaal je 2 keer...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #25

    Standaard

    Laten we ook vooral niet vergeten dat die extended cut iets extra's is. Ik zit ook graag voor een dubbeltje op de eerste rang, maar ik zie het probleem ook weer niet in het uitbrengen van een bare bones-versie voor een normale prijs en een aparte luxe versie voor de liefhebbers met alle toeters en bellen (waarbij de extra's in dit geval een complete extended cut bevatten i.p.v. een losse verzamelen deleted scènes). Lijkt me niet meer dan logisch dat je extra betaalt voor extra's. Voor het dvd-tijdperk had je überhaupt kunnen fluiten naar extended cuts, of andere extra's. En het lijkt me ook niet meer dan logisch dat ze geen vier verschillende versies uitbrengen (een kale 2d-versie, een luxe 2d-versie, een kale 3d-versie en een luxe 3d-versie).
    Om dat allemaal weer meteen als een groot onrecht te bestempelen vind ik wat ver gaan. Zeker als je bedenkt dat je waarschijnlijk niet zo heel lang hoeft te wachten voordat die uitgebreidere versie in prijs verlaagd wordt of in één of andere '3 voor de prijs van 2'-achtige actie te krijgen is. Je hebt dus niet alleen de kans om die extended cut te kopen, maar t.z.t. hoogstwaarschijnlijk ook nog eens voor een redelijke prijs. Laten we dus niet tè dramatisch doen.
    Laatst aangepast door mark t : 18-11-2013 om 05:39
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •