Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 104 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Het is niet om mij, want ik koop deze toch niet. Ik ben niet op mijn achterhoofd gevallen, ik trap hier dus niet in dat verkoop trucje. Normaal worden de extended versie van een blu-ray gewoon op 2D te koop uitgebracht (mensen zien daarom de extended niet als bonus extra's)
    Maar in een andere forum hadden ze het hier ook over dat het belachelijk is, want degene die de 3D willen mopperen dat de extended niet in 3D is, en moeten alsnog de extended in 2D bekijken. En de mensen die de 2D alleen willen moet dan de 3D versie kopen, en meer betalen. En daarom gaan ze het maar downloaden. Ja ik geef ze geen ongelijk zo werk je dat in handen.
    Dan zeg ik, geef 2 versies uit 1 uitgave in 2D extended blu-ray voor €19, en een uitgave 3D met 2D extended blu-ray.(omdat de meeste 3D nooit extended zijn maar bioscoop versie)
    Zo is het en blijft het leuk.

  2. #52

    Standaard

    Die 3D uitgave met de extended BD is er en daar krijg je zelfs de normale 2D ook nog bij De_Hollander
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht


    waarom geen uitgave als deze??????
    Precies dat bedoel ik.

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Die 3D uitgave met de extended BD is er en daar krijg je zelfs de normale 2D ook nog bij De_Hollander
    Ik heb niks aan de 3D, en ik heb niks aan de 2D bioscoop versie, en ik moet daarvoor meer betalen. Echt niet.

  5. #55

    Standaard

    Het lijkt erop dat in de Scandinavische landen er wel een 2D-versie verschijnt met de extended edition.


  6. #56

    Standaard

    Bij de US versie staat ook op de cover de cover dat de extended er bij zit, maar alle specificaties spreken dat tegen:

    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #57

    Standaard

    Misschien toch maar afwachten..de release is deze week..(volgens FRS vandaag op de website te bestellen)..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ik heb niks aan de 3D, en ik heb niks aan de 2D bioscoop versie, en ik moet daarvoor meer betalen. Echt niet.
    Je wilt dus alleen de 2D extended editie.
    En je buurman wil alleen de 3D editie. En je overbuurman heeft genoeg aan de 2D bioscoopversie. En je bovenbuurman wil graag de 2D bioscoopversie, maar wel met alle extra's. En je onderbuurman wil graag de 3D versie, maar dan met de 2D extended versie erbij. Terwijl je linkerbuurman alleen de 3D versie zonder extra's wilt.

    Zoveel mensen, zoveel smaken.

    Er zijn nu 2 versies waarmee ze 2 grote doelgroepen bereiken: de casual kijker die genoeg heeft aan de bioscoopversie, en de meer geïnteresseerde liefhebber die een hele uitgebreide versie kan kopen.
    Het is simpelweg ondoenlijk om nog veel meer uitgaves uit te brengen; dat wordt zeer onoverzichtelijk voor de gemiddelde consument en het zal alleen de prijs van de verschillende uitgaves opdrijven (hoe meer variatie, hoe meer kosten).
    Wees blij dat je keus hebt en dat ze niet alleen 1 versie uitbrengen .

    Nog een aanvulling: je geeft aan dat je €19 voor de 2D extended wilt uitgeven; bij saturn kost die nu €19,99. Wat houd je tegen ?

  9. #59

    Standaard

    Ik heb mijn bestelling binnen (de complete versie). De cover is wel erg....zilverachtig. Op zich snap ik de kleur wel gezien de inhoud van de film, maar ik moet even wennen.
    Vanavond maar vast een stukje kijken voor de beeldkwaliteit!

  10. #60

    Standaard

    Ik ben benieuwd naar je mening straks..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #61

    Standaard

    Dat zal morgen worden denk ik, ga nu wat kijken !

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Nog een aanvulling: je geeft aan dat je €19 voor de 2D extended wilt uitgeven; bij saturn kost die nu €19,99. Wat houd je tegen ?
    Je praat wel over 99 centen boven een budget.

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Nee, dit klopt niet. De 2D-versie bevat 1 disc met daarop de bioscoopversie en diverse extra's, de 3D-versie bevat 3 discs met op disc 1 de bioscoopversie in 3D, op disc 2 de bioscoopversie in 2D met diverse extra's en op disc 3 de langere versie van de film en een audiocommentaar.
    even voor de zekerheid: de extended versie staat op een BR disc, dus niet op een DVD
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik heb mijn bestelling binnen (de complete versie). De cover is wel erg....zilverachtig. Op zich snap ik de kleur wel gezien de inhoud van de film, maar ik moet even wennen.
    Vanavond maar vast een stukje kijken voor de beeldkwaliteit!
    Heb em gisteren zien staan bij de MM, vind de kleur ook wel bijzonder. Wat ik ook wel bijzonder vind is dat er in dit topic wel heel erg veel spijkers op laag water worden gezocht.... Bij de introductie van BD hebben we gezeikt over het aantal extra's die toegevoegd worden op een BD, dan of de EC/DC/enz Cut wordt toegevoegd op BD en dan dat we te weinig 3D films op BD krijgen.....nu gebeurt dat dus wel en dan is het weer niet goed. Ik snap het niet meer....

  15. #65

    Standaard

    Voor mij zouden ze gewoon nog één complete versie mogen uitbrengen met alles erop en eraan. 3D,2D,TC,DC,extra's,BD,DVD, ... alles in één fantastische verpakking. Zou het probleem van kiezen oplossen, en zou de promotie van BD ten goede komen. Begrijp bijvoorbeeld nog altijd niet dat de steelbook nooit de 3D bevat hier. De fysieke dragen is meer en meer een item aan het worden voor verzamelaars, dus zouden ze ons dan ook het beste van het beste mogen geven in één verpakking.

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    even voor de zekerheid: de extended versie staat op een BR disc, dus niet op een DVD
    Klopt helemaal !

  17. #67

    Standaard

    Iemand problemen met de weergave van de disc (gewone single disc versie)? Bij mij bevriest het beeld bijna aan't eind van hoofdstuk 21, dan skipt hij een deel en begint meteen door te spelen vanaf hoofdstuk 22.
    Slechte pressing?

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door x-vision Bekijk bericht
    Iemand problemen met de weergave van de disc (gewone single disc versie)? Bij mij bevriest het beeld bijna aan't eind van hoofdstuk 21, dan skipt hij een deel en begint meteen door te spelen vanaf hoofdstuk 22.
    Slechte pressing?
    Misschien heeft je speler een update nodig. Ik zou het ook eens proberen op een andere speler.

  19. #69

    Standaard

    Waarom geen Unrated / Extended versie in 3D !!!

    Wel het is heel logisch dat ze geen Unrated / Extended versie in 3D uitbrengen op BD.

    Dit komt omdat 90% van de 3D films geen echte 3D opnames zijn, maar achteraf naar 3D zijn omgezet.
    Dit doen ze voor extra cashen in de bioscoop. Dit omzetten naar 3D zouden ze dan ook met die extra scenes moeten doen voor de BD en dat kost wsl te veel extra geld en tijd, wat in de hele kleine 3D thuismarkt niet terug te verdienen is.

    Het koppelen van 2D aan 3D doen ze om 3D te promoten.
    Er staan namelijk volgens GFK aan het eind van 2013 wsl 150.000 displays die 3D aan kunnen. Dit betekent overigens niet dat er ook daadwerkelijk 3D op word gekeken!
    Dit is wsl meer in de buurt van ca. 1/3 (in mij omgeving staan er zelfs een aantal waar nog nooit 3D op gekeken is).
    Laatst aangepast door Hombre : 22-11-2013 om 09:24

  20. #70

    Standaard

    Zou iemand een foto van de NL 3D versie willen plaatsen? Dat zou de keuze wat makkelijker maken.

  21. #71

    Standaard

    Zie post #13.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Largo Bekijk bericht
    Zou iemand een foto van de NL 3D versie willen plaatsen? Dat zou de keuze wat makkelijker maken.
    Bij deze:

    TW 3D 1.jpgTW 3D 2.jpgTW 3D 3.jpg


  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran Bekijk bericht
    Zie post #13.
    Dat is enkel de achterkant jan_tran.. denk dat Largo het geheel bedoelde.

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door x-vision Bekijk bericht
    Iemand problemen met de weergave van de disc (gewone single disc versie)? Bij mij bevriest het beeld bijna aan't eind van hoofdstuk 21, dan skipt hij een deel en begint meteen door te spelen vanaf hoofdstuk 22.
    Slechte pressing?
    Heb de gewone 2D uit de 3D box even voor je gecontroleerd, zou dezelfde schijf moeten zijn, hier geen problemen, speelt normaal af.
    Have fun and enjoy your collection

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Heb de gewone 2D uit de 3D box even voor je gecontroleerd, zou dezelfde schijf moeten zijn, hier geen problemen, speelt normaal af.
    Heb net de extended cut getest en hier heb ik ook playback problemen (en veel erger, daar loopt alles regelmatig vast halverwege de film). En er is geen update voor mn Sony BDP-S360 ;_;
    Dit kan toch niet...

    Edit 1: Crap he, Op mn PS3 spelen ze wel zoals het hoort. Grrrrrr. Dat wordt dus een nieuwe Bluray speler kopen.


    Edit 2: Mensen met een oudere blurayspeler zijn bij deze gewaarschuwd... Ik heb ook al gelezen op Amazon dat er iemand met een oudere Samsung de discs helemaal niet kan lezen.
    Laatst aangepast door x-vision : 22-11-2013 om 20:24

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •