Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 68 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Bedankt. daar heb je gelijk in, ik heb hem verplaatst.

    Eric, wat is jouw idee hierover?

    groet Rein

  2. #27

    Standaard

    ik zie dat er inmiddels een archief forum is...

    als jullie hulp nodig hebben met vullen...maak mij dan maar (evt. tijdelijk) modje...ik heb morgen namelijk wel tijd...(moet toch achter de compu zitten voor een aantal andere dingen)

  3. #28

    Standaard

    o...en er zit op het forum ook een functie dat je een hele pagina berichten in 1 keer kunt verplaatsen....scheelt ook wel behoorlijk wat werk

  4. #29

    Standaard

    ik weet het, ik blijf bezig...maar zat me nog iets te bedenken wat bij ons op het forum ook tricky was...

    bij sommige items is het niet duidelijk of de boel afgehandelt is en dus naar het archief kan...je zou om misverstanden te voorkomen een tijdlimiet kunnen hanteren...bv...als er een maand lang geen antwoord op een bericht is gekomen, dan verhuist hij naar het archief...anders moet je namelijk berichten de hele tijd in de gaten blijven houden en dit kost veel tijd...

  5. #30

    Standaard

    Ja, maar zo moet je altijd de tijd in de gaten houden. Het lijkt me beter om een regel in te stellen dat als het afgehandelt is dat je dat even laat weten.

    Tyler Durden: "I want you to hit me as hard as you can."

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco87
    Ja, maar zo moet je altijd de tijd in de gaten houden. Het lijkt me beter om een regel in te stellen dat als het afgehandelt is dat je dat even laat weten.
    omdat de items op datum gesorteerd staan kun je heel makkelijk bv. elke week de berichten van een maand of ouder verplaatsen...je hoeft de berichten daarvoor namelijk niet te lezen...

    en natuurlijk is het altijd beter om als het is afgehandeld het te laten weten...dan kunnen ze meteen al naar archief...het gaat me nu meer om topics die niet zijn afgelopen...geen deals gesloten, maar waar al bv. een maand niet meer naar is omgekeken...

  7. #32

    Standaard

    Ja oke, maar sommige bieden ook een stuk of 10 titels aan en dan staat bijvoorbeeld bij de helft verkocht.

    En misschien is er dan een maand niet gereageerd maar heeft die die andere 5 nog wel.

    Begrijp je wat ik bedoel ??

    Tyler Durden: "I want you to hit me as hard as you can."

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco87
    Ja oke, maar sommige bieden ook een stuk of 10 titels aan en dan staat bijvoorbeeld bij de helft verkocht.

    En misschien is er dan een maand niet gereageerd maar heeft die die andere 5 nog wel.

    Begrijp je wat ik bedoel ??
    ik snap het zeker...maar vraag me af als hij al een maand zelf niet heeft ge-upped of ze dan nog uberhaupt te ruil zijn, en of er dan nog een kip naar kijkt...en het is altijd een kleine moeite om een nieuw topic te openen, of aan te geven dat ie nog wel up-to-date is, en dan weer terugverhuizen...

    het gaat er mij voornamelijk om dat je moet voorkomen dat de moderators moeten gaan navragen of een item nog up-to-date is...

    mijn opmerking was dan ook voornamelijk als brainstromidee bedoelt...iets waarvan het handig is om even aandacht aan te besteden

  9. #34

    Standaard

    Dankjewel!
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  10. #35

    Standaard Re: De ongeschreven wetten van de Handelforums

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michelle
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    update 8 maart 2003

    Vorige week ging het voor het eerst mis! In de veiling is de eindtijd erg belangrijk. Het is daarom heel belangrijk dat iedereen zijn tijdinstellingen heel goed heeft staan. Het forum zet standaard de instelling op Greenwich Main Time. Dat is dus een uur te vroeg vergeleken met onze keukenklok. Het is daarom heel belangrijk dat IEDEREEN in zijn of haar profiel de tijd JUIST instelt. Dat betekent dat iedereen zijn tijdzone moet instellen op GMT + 1 uur, dit om problemen te voorkomen. Ik hoop hiermee toekomstige problemen in Veiling voor te zijn.
    Bij mij staat 'ie nu op GMT + 2 uur...Dit is toch juist, gezien de zomertijd? Misschien is 't handig om zomer- en wintertijd instellingen te vermelden.
    Ja dit klopt,met de zomertijd is die vanzelf een uur verder gegaan.

    Tyler Durden: "I want you to hit me as hard as you can."

  11. #36

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    iemand nog toevoegingen???
    Nah...Denk 't niet.
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  13. #38

  14. #39
    Ruud Vorstermans
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    mooi
    Nu al terug van vakantie? 8)

  15. #40

    Standaard

    update 23 augustus 2003

    Wat hiernaast ook erg belangrijk is is om even duidelijk te stellen wanneer je een plus danwel een min uitdeelt.
    De laatste tijd was daar onduidelijkheid over en ik merkte dat het nergens op het forum terug te vinden was over hoe en wat.

    Hierbij dan maar:

    Een plus kun je iemand geven na het volgende:
    - Je bent tevreden over de dvd (of meerdere) die je zojuist hebt ontvangen van de postbode.
    - Je bent blij dat de koper het geld heeft overgemaakt.

    Belangrijk om te benadrukken bij het geven van een plus is dat je hem geeft voor 1 transactie. Het maakt dus niet uit om hoeveel dvd's het gaat. Je kunt dus best 4 dvd's kopen van iemand en dat in 1x betalen. Hij geeft jou dan 1 plus voor het betalen en jij geeft hem dan 1 plus voor het ontvangen van de dvd's.

    Een min kun je iemand geven bij de volgende gevallen:
    - Je hebt de dvd beschadigd gekregen en het is duidelijk dat het NIET aan de post ligt maar aan de verpakkingsmethode van de verkoper.
    - De dvd blijkt nog voor de verkoop door de verkoper heel slecht behandelt te zijn geweest en je was in de veronderstelling dat de dvd in zeer goede staat verkeerde.
    - Je hebt nooit het geld gekregen voor je dvd die je verkocht hebt.
    - Na enkele bevestigingen zegt de verkoper plots dat hij de dvd toch maar wilt behouden, erg vervelend voor de koper dus.
    - Andersom natuurlijk ook.

    Belangrijk puntje hierbij is dat je als koper van de dvd er nooit van moet uitgaan dat de dvd wel goed is en wel de goede regio is enzovoorts. Je moet om eigen teleurstelling te voorkomen vantevoren heel duidelijk vragen hoe de dvd is. Hoe is de conditie? Welke regio? Welke versie? Welk upc nummer? Al die vragen helpen je met je koop.

    Ik hoop hiermee een beetje volledig te zijn geweest. Aanvullingen hierop kunnen naar me gestuurd worden via pm. Alvast bedankt voor het meedenken!!

  16. #41

    Standaard

    Even deze weer onder de aandacht brengen......
    Er zijn veel nieuwe traders bij sinds 23 augustus valt me op.

  17. #42

    Standaard

    Ik weet niet zeker waar ik m'n vraag moet plaatsen, dus dan maar even hierzo:

    Ik heb met iemand een deal gesloten voor een dvd die hij van mij zou overnemen. Hij had op dat moment niet zoveel tijd om te reageren wegens tentamens en daar heb ik begrip voor.
    Nou is het echter al bijna 2 weken geleden sinds ik voor het laatst iets van hem gehoord heb. Hij heeft nog wel de PM met m'n rekeninggegevens ontvangen, maar er is geen geld bijgeschreven.

    Ik heb 'm zojuist een PM verstuurd, maar ik wilde toch ook even duidelijkheid over het volgende:

    Hoe lang zou je ongeveer moeten wachten voordat je hetgene wat je aanbood weer kan aanbieden als je in principe een deal hebt, maar niks meer verneemt van de (ver)koper/ruiler? Natuurlijk vooropgesteld dat de andere partij geen goede reden heeft opgegeven voor de vertraging of dat die periode al voorbij is.

    Ik heb er best begrip voor dat 'ie tentamens had, zelf heb ik dan ook niet al te veel tijd om te reageren, maar naar mijn ervaring duren tentamenweken niet langer dan 2 weken en als hij in de week van 5 november al tentamens had dan waren die voor dit weekend afgelopen.
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  18. #43

    Standaard

    Tsja, dat is natuurlijk altijd lastig omdat iedereen een ander leven erop na houdt.

    Ik wacht zelf altijd max 2 weken, dan is het mooi geweest. Gelukkig heb ik nooit in de situatie gezeten dat iemand niet meer reageerde.

    In dit geval kun je er best een weekje achteraan plakken, misschien heeft hij echt nog tentamens, het zou natuurlijk kunnen.

  19. #44

  20. #45

    Standaard

    Nope, alleen maar de mededeling dat alles toch nog goed is gekomen.
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  21. #46

  22. #47

    Standaard

    iemand hier nog iets aan toe te voegen of een andere suggestie??

  23. #48

    Standaard

    Wat ik me afvroeg is hoe jullie omgaan met het toekennen van plussen. Hiermee bedoel ik dat ik de laatste tijd steeds meer zie dat mensen gewoon even 8 plussen aan één persoon toekennen, dan toegekend per dvd voor een betaling.
    Aangezien je mij niet kan wijsmaken dat je met iemand 8x een aparte deal sluit vroeg ik me af wat jullie hiertegen doen. 8x toekennen? 1x toekennen?

    Anders heb ik in het verleden wel heel veel plusjes misgelopen
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René Groen
    Wat ik me afvroeg is hoe jullie omgaan met het toekennen van plussen. Hiermee bedoel ik dat ik de laatste tijd steeds meer zie dat mensen gewoon even 8 plussen aan één persoon toekennen, dan toegekend per dvd voor een betaling.
    Aangezien je mij niet kan wijsmaken dat je met iemand 8x een aparte deal sluit vroeg ik me af wat jullie hiertegen doen. 8x toekennen? 1x toekennen?

    Anders heb ik in het verleden wel heel veel plusjes misgelopen
    Als ik goed geinformeerd ben tellen die dus niet. Het gaat inderdaad om het aantal transacties, en niet om het aantal dvd`s. Maar als het goed is houdt Rein dat in de gaten

  25. #50

    Standaard

    Bedankt voor de verduidelijking Harry
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •