Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 31 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Transformers uit op R2!!!! YEAH!!!!!!

    Hey ik heb bij de Fame rondgekeken vandaag (donderdag) en zag allemaal van die Transformer dvds.. nou ik wilde de geremasterde versie van Rhino studios en vroeg of ze die konden importeren maar NEE hoor R1 mocht niet meer maar wat zag mijn oog daar? een vage (maar bloedmooie) TF Season 1 Deluxe Edition Box? nou ik laat hem in dvd speler proppen.... EN JAH!!!!!!!! GEREMASTERDE VERSIE!!!! uitgebracht onder Maverick ! alle 16 eerste eps+ 2 extra eps !!!!!!! wel voor €60 maar dat is het waard !!!!

    EINDELIJK IN R2!

    Greetz
    Robert

  2. #2

    Standaard

    Is dit met Nederlandse subs ???
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  3. #3

    Standaard

    Nee maar dat maakt mij niks uit

    Greetz
    Robert
    (cant wait voor de R2 release van Seizoen 2: 26 eps voor dezelfde prijs)

  4. #4

    Standaard

    Bij Play kost de Deluxe Box van Maveric maar 36 Eurootjes incl verzending....

    Dan heb je voor hetzelfde geld bijna 2 Seizoen.....
    Born in Lust turn to Dust , Born in Sin come on In.

  5. #5

    Standaard

    heb niet zo;n zin om nu op het web te kopen.... ik hoor te veel van dat men de laatste tijd dvds kwijt raakt onder de post (en het maakt niet uit WIE het opstuurt want men weet nu gewoon waar de dvds in zitten)

    Greetz
    Robert

  6. #6

    Standaard

    Nog geen problemen mee gehad eigenlijk...
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  7. #7

    Standaard

    Als je bij een gerenomeerde website besteld , wordt een gestolen/vermiste DVD gewoon vervangen . Daar zijn ze voor verzekerd. Zou een mooie boel worden , als je daar als klant de dupe van zou worden.

    300+ DVD's via internet besteld.

    Planet DVD : Box met 3 DVD's verdwenen en vervangen.

    Play : Planet of the Apes Box ( 5 DVD ) verdwenen en vervangen.

    CDNOW : 2 x DVD beschadigd tijdens vervoer ( vervangen )

    DevotedDVD : 1 X DVD beschadigd ( *** van de DOUANE had er koffie over gegooid )... vervangen...

    Je ziet het dus wel ... het valt echt wel mee met het risico ...
    Born in Lust turn to Dust , Born in Sin come on In.

  8. #8

    Standaard

    Weet iemand het verschil tussen de R1 & R2 boxsets. Wat is het verschil in content & verpakking en welke versie adviseren jullie?
    Klik hier voor een lijst van mijn dvd's...

  9. #9
    Dane
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BeeBeeBas
    Weet iemand het verschil tussen de R1 & R2 boxsets. Wat is het verschil in content & verpakking en welke versie adviseren jullie?
    Naar mijn weten is het verschil dat de r2 versies "gewoon" keepcases zijn in een sleeve. En de r1 dvd's komen in een mooie digipack verpakking, en de buitenkant van de boxen zijn ook mooi glimmend zeg maar. Tevens krijg je bij de regio 1 boxen bij iedere box 2 tekening van karakters op doorzichtig filmcell papier zeg maar, erg mooi.

    Voor de rest verschilt er volgens mij weinig tot niets, maar dat weet ik niet zeker, ik heb alleen een aantal regio 1 boxen in mijn bezit gehad. Maar qua vormgeving van de boxen vind ik de regio 1 boxen absoluut mooier. De box van seizoen 1 is gewoon helemaal zilverkleurig en op de laatste box (seizoen 3 part 2 / seizoen 4) zie je een compleet Autobot logo, in de tussenliggende boxen staan er telkens meer stukjes van logo tot dat het bij de laatste box dus compleet is, erg leuk gedaan in mijn mening.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elwood Blues
    Citaat Oorspronkelijk gepost door BeeBeeBas
    Weet iemand het verschil tussen de R1 & R2 boxsets. Wat is het verschil in content & verpakking en welke versie adviseren jullie?
    Naar mijn weten is het verschil dat de r2 versies "gewoon" keepcases zijn in een sleeve. En de r1 dvd's komen in een mooie digipack verpakking, en de buitenkant van de boxen zijn ook mooi glimmend zeg maar. Tevens krijg je bij de regio 1 boxen bij iedere box 2 tekening van karakters op doorzichtig filmcell papier zeg maar, erg mooi.

    Voor de rest verschilt er volgens mij weinig tot niets, maar dat weet ik niet zeker, ik heb alleen een aantal regio 1 boxen in mijn bezit gehad. Maar qua vormgeving van de boxen vind ik de regio 1 boxen absoluut mooier. De box van seizoen 1 is gewoon helemaal zilverkleurig en op de laatste box (seizoen 3 part 2 / seizoen 4) zie je een compleet Autobot logo, in de tussenliggende boxen staan er telkens meer stukjes van logo tot dat het bij de laatste box dus compleet is, erg leuk gedaan in mijn mening.
    Klopt precies

    Alleen bij de R2 is een mooie tinnen koektrommel gratis verkrijgbaar als je seizoen 1 koopt.

    Ziet er zeer fraai uit vond ik

    De R2 is ook een stuk goedkoper als ik het goed heb

  11. #11
    Dane
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xienator
    Klopt precies

    Alleen bij de R2 is een mooie tinnen koektrommel gratis verkrijgbaar als je seizoen 1 koopt.

    Ziet er zeer fraai uit vond ik

    De R2 is ook een stuk goedkoper als ik het goed heb
    De r1 boxen kosten bij dvdsoon tussen de 40 en 46 euro, ik weet niet hoe duur de r2 uk boxen zijn, maar volgens mij inderdaad wel een stuk goedkoper. Wat betreft de tin, ik heb hem gisteren toevallig gezien bij Fame in a'dam, maar passen in die tin nou de andere seizoenen ook? Wat het is een vrij grote, vierkante tin. In dat geval is dat zeker wel mooi.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elwood Blues
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xienator
    Klopt precies

    Alleen bij de R2 is een mooie tinnen koektrommel gratis verkrijgbaar als je seizoen 1 koopt.

    Ziet er zeer fraai uit vond ik

    De R2 is ook een stuk goedkoper als ik het goed heb
    De r1 boxen kosten bij dvdsoon tussen de 40 en 46 euro, ik weet niet hoe duur de r2 uk boxen zijn, maar volgens mij inderdaad wel een stuk goedkoper. Wat betreft de tin, ik heb hem gisteren toevallig gezien bij Fame in a'dam, maar passen in die tin nou de andere seizoenen ook? Wat het is een vrij grote, vierkante tin. In dat geval is dat zeker wel mooi.
    Alle andere seizoenen passen er inderdaad in.

    En seizoen 1 met of zonder die tinnen box is even duur

    Seizoen 1 is € 28

    De andere wel wat duurder, moet je even op Play.com kijken

    Ik had hem zelf in me bezit alleen weer terug gestuurd omdat die de reis niet schadevrij had overleefd (deuken)

  13. #13
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    Fort Kerium, New Texas

    Standaard

    Heb inmiddels de deluxe edition van seizoen 1 en de keepcase versies van seizoen 2, 3 en 4. allen R2.
    Wat me opgevallen is, is dat het geluid echt super is! ik verwachtte er helemaal niks van, gezien de leeftijd van de serie. En meestal wordt er aan dit soort dvd's weinig aandacht geschonken. zoals bij masters of the universe waar we worden afgescheept met 2.0
    There is a thin line between being a hero and being a memory - Optimus Prime

  14. #14

    Standaard

    Vindt het bij dit soort series niet erg om te worden "afgescheept" met 2.0
    Bij dit soort releases gaat het me toch om zo origineel mogelijke weergave en daar hoort gewoon stereo bij.
    Heeft trouwens iemand een link naar plaatjes van die UK tin? Ben wel nieuwsgierig.

  15. #15

    Standaard

    Heeft de r2 versie bij Fame ook nl subs? Want de versie bij play.com heeft enkel uk subs toch?

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Blitzwingz
    Vindt het bij dit soort series niet erg om te worden "afgescheept" met 2.0
    Bij dit soort releases gaat het me toch om zo origineel mogelijke weergave en daar hoort gewoon stereo bij.
    Heeft trouwens iemand een link naar plaatjes van die UK tin? Ben wel nieuwsgierig.

  17. #17

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolsinkpower
    alle 16 eerste eps+ 2 extra eps !!!!!!!
    Welke 2 extra eps zijn dat? Waar kan je die vinden? Op Volume 1 staat bij mij 8 afleveringen, Ook op Volume 2 staan 8 afleveringen. Op Volume 3 staan extra's?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bravestarr
    Wat me opgevallen is, is dat het geluid echt super is!
    Wat mij opgevallen is, is dat de muziek soms vals klinkt. De stemmen zelf en de LFE klinken redelijk tot goed.
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xienator
    Ik had hem zelf in me bezit alleen weer terug gestuurd omdat die de reis niet schadevrij had overleefd (deuken)
    Heeft het vervangingsexemplaar de reis wel overleefd? De box die ik heb ontvangen zit namelijk ook vol deuken

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zeni
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xienator
    Ik had hem zelf in me bezit alleen weer terug gestuurd omdat die de reis niet schadevrij had overleefd (deuken)
    Heeft het vervangingsexemplaar de reis wel overleefd? De box die ik heb ontvangen zit namelijk ook vol deuken
    dan heb ik mazzel gehad, mijne is deukvrij van play binnengekomen. nergens een krasje of iets te zien
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door zeni
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xienator
    Ik had hem zelf in me bezit alleen weer terug gestuurd omdat die de reis niet schadevrij had overleefd (deuken)
    Heeft het vervangingsexemplaar de reis wel overleefd? De box die ik heb ontvangen zit namelijk ook vol deuken
    dan heb ik mazzel gehad, mijne is deukvrij van play binnengekomen. nergens een krasje of iets te zien
    Same here, not a scratch

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zeni
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xienator
    Ik had hem zelf in me bezit alleen weer terug gestuurd omdat die de reis niet schadevrij had overleefd (deuken)
    Heeft het vervangingsexemplaar de reis wel overleefd? De box die ik heb ontvangen zit namelijk ook vol deuken
    Die moet één deze dagen binnenkomen

    Ik heb ook gezegd in een brief die ik er bij moest doen dat ze de buitenkant van die box ook met bubbeltjesfolie moet inpakken en niet alleen in die box

    Wel netjes is dat ik de verzendkosten naar hun gewoon terug krijg

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J
    Same here, not a scratch
    Heb je m wel al uitgepakt?

    Kreeg m gisteren binnen en dacht ook een gaaf exemplaar in handen te hebben. Maar toen ik het plastic en de "kartonnen band" er af haalde bleken toch de deksel en de twee door de band afgedekte zijkanten gedeukt te zijn. Dit omdat die Engelsen blijkbaar nog steeds niet weten hoe ze iets moeten verpakken. De box (met de 3 doosjes) lag namelijk los in bubbelplastic die alleen de bodem en twee zijkanten beschermde, tegen de overige kanten kon hij dus de hele reis lekker heen en weer stuiteren....

    Ben hier dus niet blij mee, maar vrees dat er precies hetzelfde gebeurt met een mogelijk vervangend exemplaar.

    Ook de verpakking van Play zelf was weer om te huilen. De doos waar de box in zat was veels te groot en de ruimte was met helemaal niets opgevuld. De tinnen box kon dus vrij bewegen in z'n verpakking.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J
    Same here, not a scratch
    Heb je m wel al uitgepakt?

    Kreeg m gisteren binnen en dacht ook een gaaf exemplaar in handen te hebben. Maar toen ik het plastic en de "kartonnen band" er af haalde bleken toch de deksel en de twee door de band afgedekte zijkanten gedeukt te zijn. Dit omdat die Engelsen blijkbaar nog steeds niet weten hoe ze iets moeten verpakken. De box (met de 3 doosjes) lag namelijk los in bubbelplastic die alleen de bodem en twee zijkanten beschermde, tegen de overige kanten kon hij dus de hele reis lekker heen en weer stuiteren....

    Ben hier dus niet blij mee, maar vrees dat er precies hetzelfde gebeurt met een mogelijk vervangend exemplaar.

    Ook de verpakking van Play zelf was weer om te huilen. De doos waar de box in zat was veels te groot en de ruimte was met helemaal niets opgevuld. De tinnen box kon dus vrij bewegen in z'n verpakking.
    Precies zoals het bij mij ook ging

    Ik heb nu mijn tweede box binnen en die was precies hetzelfde verpakt als de eerste

    Hij had de reis redelijk goed overleefd, helemaal gaaf was die niet maar goed ik kan er zo wel mee leven

  25. #25

    Standaard

    Ik heb de mijne ook via Play, en in uitmuntende staat!
    Geluk? Of hebben jullie gewoon pech gehad?

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •