De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard [TKA] Veel blu-rays (oa Django Unchained)

    Te koop in perfecte staat. Alles regio B, NL subs en geen ex-rental.


    10,- incl. verzendkosten:
    Django Unchained


    Uitzoeken 3 voor 20 incl verzendkosten:
    Avatar
    Bad boys
    The Bourne Identity
    The Bourne Surpremacy
    The Bourne Ultimatum
    Crank
    Crank 2
    The Curious Case of Benjamin Button
    Cobra
    C'est arrivé près de chez vous
    Drive
    Die hard 1
    Die hard 2
    End of Watch
    Expendables
    Expendables 2
    The Fugitive
    Green Zone
    Iron man
    Iron man 2
    Kick ass (steelbook)
    Pirates of the caribbean 1
    Pirates of the caribbean 2
    Pirates of the caribbean 3
    Seven Pounds
    Under Siege

  2. #2

  3. #3

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Hoi, je bent sinds mijn bericht 2x online geweest, maar geen reactie......

    Nogmaals, ik heb je een privébericht gestuurd (over Django unchained)

  6. #6

    Angry

    @Zetmoon

    Heb deze "persoon" een paar uur na jouw PM ook een PM gestuurd met een verzoek voor dezelfde titel, wel in het bericht gezet dat ik eventueel pech
    zou kunnen hebben als jij ook voor dezelfde titel zou gaan, ik kon immers niet weten wat je eventueel per PM gevraagd had.

    Heb ook geen antwoord op mijn PM gehad.

    @Diekert

    Zo doe je hier geen zaken, een paar keer online geweest en ondertussen niet het fatsoen gehad om te antwoorden op je PM's en
    op de boodschappen/meldingen van Zetmoon in dit Topic, dat is mensen aan het lijntje houden en als ik ergens een hekel aan
    heb, dan is dat het wel, heb hier al eens eerder een medeforummer op aangesproken.

    Verwacht hier wel een toelichting van je, immers op deze manier maak je jezelf niet kenbaar als betrouwbare handelaar.

    BTW, zou kunnen begrijpen dat Zetmoon je Django niet meer zou willen hebben, ik wil hem zeker niet meer.... en ik vraag
    me af of je die titel überhaupt wel hebt en misschien wel gebruikt als een soort lokkertje.


    @Moderaters

    Ik weet niet precies hoe het werkt op het forum, ik heb gezien dat Diekert in het oude systeem 21 plussen had,
    helaas kun je niets meer terugvragen.

    Kan dit Topic misschien op slot/tijdelijk op slot totdat er duidelijkheid is wat er nu precies aan de hand is met de TS,
    dit is toch geen manier van zaken doen met elkaar?

    Als de TS jullie een goed antwoord weet te geven kunnen jullie eventueel het slotje weer weghalen indien dat mogelijk
    is, ik weet niet precies hoe dat werkt.
    Have fun and enjoy your collection

  7. #7

    Standaard

    Je zou mod moeten worden DVDP

    Maar je hebt wel gelijk. Ik heb zelf ook al eens contact gezocht met deze verkoper. Echter nooit een reactie mogen ontvangen. Dit is inderdaad geen manier van traden. Topic gaat op slot. TS kan mij met een uitleg pmmen. Zo niet, gaan alle toekomstige trade topics van deze persoon direct de prullenbak in.

  8. #8
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    In navolging op de situatie hier en in het algemeen, heb ik een aanpassing doorgevoerd in de TKA aangeboden trade regelementen.
    Deze kun je hier vinden

    Het aanbieden van handel op dit forum brengt verantwoordelijkheden met zich mee. Open je een topic, dan dien je deze regelmatig te controleren en te reageren op posts en pm's!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •