Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 83 van 83 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Blijkbaar veranderd in de Imax 3D versie de aspect ratio in sommige scènes... benieuwd of deze ook op de blu-ray zullen staan. Over het 3D trouwens, ondanks dat de film een conversie is was het 3D wel geslaagd. (Spijtig van de zwakke projectie bij Kinepolis). Thuis zal deze 3D versie meer tot z'n recht komen.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 23-11-2016 om 13:14
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  2. #77

    Standaard

    Als 11-jarige ooit naar de eerste Harry Potter geweest en daar is voor mij de liefde voor JKR's wereld geboren. In de daaropvolgende tien jaar ben ik dan ook op elke premièredag naar de overige zeven films gaan kijken en dat mocht bij deze niet anders zijn natuurlijk. Nooit gedacht dat ik die magie (die ik al een paar jaar niet meer gevoeld heb in de cinema) weer zou beleven... SPOILERS AHEAD!

    Eigenlijk was ik al verkocht bij het openingsshot, nl. als vanouds dat WB-logo zwevend door de lucht met Hedwig's Theme, heerlijk. Newt vond ik meteen likeable en d'r is wel een hele mooie chemistry tussen hem en Jacob. Tina en Queenie waren evenzeer duidelijk van de hand van Rowling en de handvol scènes waar ze allemaal samen waren vond ik dan ook enkele van de sterkste.

    De film laat er geen gras over groeien, omdat het verhaal minder bagage heeft dan bij HP is ie straight to the point. En in tegenstelling tot vooral die eerste HP-films zitten ze hier niet verlegen om enkele donkere scènes; die verhaallijn van de Second Salemers en de mishandeling van Credence staan mijlenver van het gezellige Hogwarts uit de eerste twee Harry Potter-films. Newt en zijn "Fantastic Beasts" zijn prachtig en geweldig mooi in beeld gebracht maar het contrast tussen de fabeldieren en hun "zachte" wereld enerzijds, en de toch wel donkere wereld van de Second Salemers en Grindelwald is groot.

    En die reveal op het einde, tsja -- als rasechte fan had ik het nochtans pas op het laatste moment door. Uitstekende zet en ik hoef er niet aan toe te voegen dat dit alles alleen maar naar meer smaakt.


    Is het al 2018?
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  3. #78

    Standaard

    Zonet in de cinema deze gaan kijken.
    Ik moet zeggen dat ik wat bevooroordeeld ben wegens een enorme Harry Potter fan maar wat was het weer heerlijk om naar de Wizarding World terug te keren.
    Vanaf het moment dat het logo in beeld kwam tot de laatste seconde van de film zitten genieten met een grote smile op mijn gezicht.
    Heerlijk vermaak! Dat het vervolg maar snel in de zalen komt want ik kan al niet meer wachten!

  4. #79

    Standaard

    De 'fantastische wezens' zagen er inderdaad fantastisch uit (die witte aapachtige en met name niffler staken er bovenuit), acteurs ook prima (al lijkt Redmayne op een jonge Henny Huisman van 30 jaar geleden), een (voor mij) verrassing ik wist niet dat Johnny Depp in de film zat....dus Colin Farrell in hem zien veranderen was een WTF moment. , maar het hele verhaal en de setting.....vele, vele malen minder dan de Potter reeks. Ik vraag me af wat de film zou zijn zonder de 'Potter-stempel'.

  5. #80

    Standaard

    Geweldige film, mooie setting! De rol van Jacob Kowalski is zeer leuk neergezet! Dit is 1 van de betere films van dit jaar en kijk al uit naar de volgende delen.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  6. #81

    Standaard

    Jude Law gecast als Dumbledore.

  7. #82

    Standaard

    Goed nieuws.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  8. #83

    Standaard

    Zien wat het wordt, goeie acteur maar zie het niet meteen als een jonge Perkamentus. Kan wel interessante combo opleveren met Depp.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •