Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 83 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    De soundtrack staat op youtube (de standaard editie) https://www.youtube.com/playlist?lis...r0GeXMXZ-Byso3 beluister vlug voor hij offline wordt gehaald want volgens mij is dit een foutje van Water Tower Music...

    Dit wordt echt geweldig!! 16 november kan niet snel genoeg komen.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  2. #52

    Standaard

    Momenteel volop aan het beluisteren en vind de soundtrack super klinken.

    Ik kan ook niet wachten op de release van deze film.

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Momenteel volop aan het beluisteren en vind de soundtrack super klinken.

    Ik kan ook niet wachten op de release van deze film.
    Nieuwe muziek die toch klinkt als een harry potter score. Ik hoorde uiteraard hedwig's theme terug keren maar ook het spinnen thema uit de tweede film.
    Benieuwd naar de bonus tracks (die overigens ook geweldig klonken in de samples (die zijn helaas offline gehaald).

    Wel raar dat ze nu al de score uitbrengen, de release is voorlopig nog steeds 18/11...


    Blijkbaar zal de tweede film zich afspelen in Parijs.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Nieuwe muziek die toch klinkt als een harry potter score. Ik hoorde uiteraard hedwig's theme terug keren maar ook het spinnen thema uit de tweede film.
    Benieuwd naar de bonus tracks (die overigens ook geweldig klonken in de samples (die zijn helaas offline gehaald).

    Wel raar dat ze nu al de score uitbrengen, de release is voorlopig nog steeds 18/11...


    Blijkbaar zal de tweede film zich afspelen in Parijs.
    De volledige soundtrack staat ook al op Spotify. Bij de deluxe uitgave kun je daar voorlopig wel enkel de eerste disc beluisteren. De tracks van de tweede disc zijn nog niet beschikbaar.

    Nu Depp is gecast voor de tweede film wordt er ook al volop gespeculeerd of hij niet de rol van Grindelwald gaat vertolken.

  5. #55

    Standaard

    Kunnen we het topic niet gewoon Fantastic Beasts heten?
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  6. #56

    Standaard

    And where to find them dan wel erbij .

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    And where to find them dan wel erbij .
    Of serie. Er komen 5 films.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  8. #58

    Standaard

    Ik ben ter voorbereiding van deze film nog eens gestart met alle Harry Potters opnieuw te bekijken en wat blijft dit toch een heerlijk universum. Ondertussen de eerste 5 delen weer gezien. Op naar de laatste 3

    Off topic: Over het universum gesproken: Voor diegene die hier eens in willen rondwandelen kan ik de Universal Parken in Orlando aanraden. Je waant je dan echt in een andere wereld. Je kan hier uren ronddwalen in Hogsmeade, Hogswarth, Diagon Alley. Heerlijk om al die zaken vanuit de film te herkennen en er ook echt in binnen te kunnen gaan. De L.A. versie heb ik ook gedaan maar die is nog wat kleiner als de Orlando versie (geen Diagon Alley met daarin de fantastische Escape From Gringotts, geen Hogwarts express (rustige maar echt leuke ervaring voor de fans over de reis van en naar het Hogwarts), geen Dragon Challenge (twee inverted coasters). Naar mijn mening een echte aanrader voor de fans!

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Ik ben ter voorbereiding van deze film nog eens gestart met alle Harry Potters opnieuw te bekijken en wat blijft dit toch een heerlijk universum. Ondertussen de eerste 5 delen weer gezien. Op naar de laatste 3

    Off topic: Over het universum gesproken: Voor diegene die hier eens in willen rondwandelen kan ik de Universal Parken in Orlando aanraden. Je waant je dan echt in een andere wereld. Je kan hier uren ronddwalen in Hogsmeade, Hogswarth, Diagon Alley. Heerlijk om al die zaken vanuit de film te herkennen en er ook echt in binnen te kunnen gaan. De L.A. versie heb ik ook gedaan maar die is nog wat kleiner als de Orlando versie (geen Diagon Alley met daarin de fantastische Escape From Gringotts, geen Hogwarts express (rustige maar echt leuke ervaring voor de fans over de reis van en naar het Hogwarts), geen Dragon Challenge (twee inverted coasters). Naar mijn mening een echte aanrader voor de fans!
    Je kan ook de studio bij Londen bezoeken. Daar hebben ze nog wat sets staan. Ik ben er zelf nog niet geweest. En volgend jaar komt de reizende expositie naar Cinemec Utrecht.

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Ik ben ter voorbereiding van deze film nog eens gestart met alle Harry Potters opnieuw te bekijken en wat blijft dit toch een heerlijk universum. Ondertussen de eerste 5 delen weer gezien. Op naar de laatste 3
    Ben ook opnieuw aan het kijken en voor het eerst de eerste 2 films in hun "extended cut". Wel leuk dat die spin uit deel 2 zegt dat hij: I came to Hagrid from a distant land in a pocket of a traveler. Was me nooit eerder opgevallen.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 07-11-2016 om 09:36
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Ik ben ter voorbereiding van deze film nog eens gestart met alle Harry Potters opnieuw te bekijken en wat blijft dit toch een heerlijk universum. Ondertussen de eerste 5 delen weer gezien. Op naar de laatste 3
    Ik heb het een week geleden ook gedaan Elke dag, één film en de laatste twee op één dag, omdat dat ook één verhaal is en inderdaad geweldig.

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Je kan ook de studio bij Londen bezoeken. Daar hebben ze nog wat sets staan. Ik ben er zelf nog niet geweest. En volgend jaar komt de reizende expositie naar Cinemec Utrecht.
    Is dat dezelfde expo als die, die nog in Brussel loopt (binnen een paar dagen start de wintereditie)? http://www.expoharrypotter.be/nl/

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ben ook opnieuw aan het kijken en voor het eerst de eerste 2 films in hun "extended cut". Wel leuk dat die spin uit deel 2 zegt dat hij: I came to Hagrid from a distant land in a pocket of a traveler. Was me nooit eerder opgevallen.
    De laatste paar keren dat ik de films gezien heb, heb ik enkel nog de extended editions gezien maar ik dacht dat dat één van de toegevoegde scenes was. Ook die scene met de eieren in de eerste film is één van de toevoegingen (als ik me niet vergis)

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    De laatste paar keren dat ik de films gezien heb, heb ik enkel nog de extended editions gezien maar ik dacht dat dat één van de toegevoegde scenes was. Ook die scene met de eieren in de eerste film is één van de toevoegingen (als ik me niet vergis)
    In film 2 heb ook die extra scène met Malfidus en zijn vader in die duistere winkel. Mij is trouwens ook de eerste keer opgevallen dat J.K Rowling een korte cameo heeft in die film (wanneer Harry uit die duistere winkel komt gestapt, komt een heks naar hem toe gespeeld door Rowling.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 07-11-2016 om 12:12
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    In film 2 heb ook die extra scène met Malfidus en zijn vader in die duistere winkel. Mij is trouwens ook de eerste keer opgevallen dat J.K Rowling een korte cameo heeft in die film (wanneer Harry uit die duistere winkel komt gestapt, komt een heks naar hem toe gespeeld door Rowling.
    Zo zijn er nog een aantal iet wat vreemde easter eggs te vinden die je wss niet meteen zijn opgevallen :







    http://www.dorkly.com/post/73435/har...er-easter-eggs
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 07-11-2016 om 12:18
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  16. #66

    Standaard

    Wat ik me nu afvraag: Moet je voordat je deze film gaat bekijken eerst de Harry Potter films gezien hebben, of maakt dat eigenlijk niks uit?

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Wat ik me nu afvraag: Moet je voordat je deze film gaat bekijken eerst de Harry Potter films gezien hebben, of maakt dat eigenlijk niks uit?
    Lijkt me niet, want het is een prequel. De Harry Potter films bieden natuurlijk wel een schat aan info waar mogelijk aan gerefereerd wordt.

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Wat ik me nu afvraag: Moet je voordat je deze film gaat bekijken eerst de Harry Potter films gezien hebben, of maakt dat eigenlijk niks uit?
    Natuurlijk moet je die films gezien hebben. Er zullen heel wat links naar die films gelegd worden... Natuurlijk zal je de basis van het verhaal wel kunnen volgen. Maar er zullen zoveel details zijn die dit universum typerend maken dat je daarvan al de fun zal missen.
    Zou me zelf niet verwonderen dat men ook de jonge jaren van Voldemort gaat verwerken in deze film serie.

    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Is dat dezelfde expo als die, die nog in Brussel loopt (binnen een paar dagen start de wintereditie)? http://www.expoharrypotter.be/nl/
    Meer info: http://harrypotterexpo.nl/?gclid=Cjw...oAthoCMXzw_wcB

    Let op, tijdens vakantie's of weekeinde is het duurder. Ik ben zelf ZZP'er (flexibele agenda) dus heb een ochtend in maart gepakt om zo buiten de dure periode te blijven.

    Edit 9-11: Nieuws over rol Depp: http://www.superguide.nl/nieuws/john...end-news-16183
    Laatst aangepast door martwout : 09-11-2016 om 16:19

  20. #70

    Standaard

    Na de eerste 13 reviews op Rotten Tomatoes heeft deze nog altijd 100% fresh rating.
    Dit is toch wel de film waar ik dit jaar het meest naar uitgekeken heb.

  21. #71

    Standaard

    Dat is al een goed teken !!
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Na de eerste 13 reviews op Rotten Tomatoes heeft deze nog altijd 100% fresh rating.
    Dit is toch wel de film waar ik dit jaar het meest naar uitgekeken heb.
    Maar de onderliggende cijfers zijn geen 9's of 10'en.

  23. #73

    Standaard

    Het eerste deel van Harry Potter had gemiddeld ook maar 7,1/10 op Rottentomatoes en 80% Fresh en dat vond ik voor de start van de reeks toch al een behoorlijk goede start. Ik verwacht sowieso dat de nieuwe reeks nog verder moet groeien.

    Ondertussen al 25 reviews en nog steeds 100% Fresh rating en gemiddeld qua cijfer 7,3/10 op Rottentomatoes.

  24. #74

    Standaard

    Net gezien, wat een geweldig film! De wereld van Harry Potter is terug! Hij heeft de humor van de eerste films en wisselt af met de duisterheid van de laatste films. Echt geweldig. Lang geleden dat een blockbuster meer dan aan mijn verwachtingen voldoet. Een minpuntje ? Mwah uiteindelijk was alles een beetje voorspelbaar maar dat kon de pret niet drukken. De film is een eerste opzet naar meer, laat maar komen zou ik zeggen. Trouwens lang geleden dat een fantasy film iets nieuws te bieden heeft op het vlak van wezens. Ik weet niet waar Rowling ze vandaan heeft gehaald maar elk beest(je) in de film is geweldig en origineel uitgewerkt.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 18-11-2016 om 10:09
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  25. #75

    Standaard

    Klinkt super. Kan niet wachten om een van de komende dagen ook zelf te kunnen gaan.

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •