Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 83 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Moet zeggen dat de casting op z'n minst interessant aan het worden is. Eddie Redmayne, Dan Fogler en nu Colin Farrell. Hier begin ik echt naar uit te kijken...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  2. #27

    Standaard

    Harry Potter spin-off officially starts production

    Fantastic Beasts And Where To Find Them's full cast is confirmed, as shooting begins just outside London...

    Filming has officially now begun in the first in a new trilogy of Harry Potter-related films. Penned by J K Rowling (who is making her screenwriting debut with the project), Fantastic Beasts And Where To Find Them is set some 70 years or so before the Harry Potter stories.
    As described in the start of production press release, "Academy Award winner Eddie Redmayne (The Theory of Everything) stars as Newt Scamander, the wizarding world’s preeminent magizoologist, who stops in New York following his travels to find and document magical creatures".
    Redmayne leads a cast that includes Katherine Waterston, Alison Sudol, Don Fogler, Ezra Miller, Samantha Morton, Jenn Murray, Faith Wood-Blagrove and Colin Farrell. The film is being directed by David Yates, who helmed the last four Harry Potter films. It's being produced by David Heyman, who oversaw all eight of them.
    Fantastic Beasts And Where To Find Them is shooting at Leavesden Studios in England, and is set for worldwide release in cinemas on November 18th 2016.




  3. #28

    Standaard

    Trailer: https://www.facebook.com/fantasticbeastsmovie/

    Interessante film. Het smaakt naar meer.

  4. #29

    Standaard

    Alhoewel ik enthousiast ben over de trailer lossen ze toch maar met mondjesmaat beelden. Ik ben inderdaad ook benieuwd naar meer, laat ons eens zien wat de 'full trailer' brengt binnen enkele maanden...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  5. #30

  6. #31

    Standaard

    Er lopen nogal wat geruchten dat we een eerste "full trailer" zullen te zien krijgen bij Batman v Superman volgende maand. *fingers crossed*
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  7. #32

    Standaard

    Nieuwe teaser trailer:



    Heb erg veel zin in deze film. De 1920's New York setting maakt het ook lekker anders dan de Potter films. Maar wel duidelijk in dezelfde wereld. Top!

  8. #33

    Standaard

    De muziek doet ook veel. Benieuwd of ze Hedwig's theme subtiel gaan gebruiken in de film of met een volledig nieuw thema zullen aankomen zetten.
    Ziet er geweldig uit. Is het al November ? Kunnen we al die dure rotfilms die deze zomer op het menu staan niet overslaan ?
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 11-04-2016 om 09:25

  9. #34

    Standaard

    Hier kijk ik gigantisch hard naar uit. Ziet er goed uit!

  10. #35

    Standaard

    Geweldig die laatste scene. Het straalt weer de ouderwetse Harry Pottersfeer uit. Deze wil ik graag zien.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    De muziek doet ook veel. Benieuwd of ze Hedwig's theme subtiel gaan gebruiken in de film of met een volledig nieuw thema zullen aankomen zetten.
    Ik hoop wel dat Hedwig's Theme subtiel gebruikt wordt, maar ik zou het ook begrijpen als ze daar van af willen stappen. Het lijkt er trouwens op dat James Newton Howard de score gaat doen: http://filmmusicreporter.com/2016/04...-to-find-them/

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MJK1988 Bekijk bericht
    Ik hoop wel dat Hedwig's Theme subtiel gebruikt wordt, maar ik zou het ook begrijpen als ze daar van af willen stappen. Het lijkt er trouwens op dat James Newton Howard de score gaat doen: http://filmmusicreporter.com/2016/04...-to-find-them/
    Had ik vorige week al vernomen. Degelijke keuze al had ik het geweldig gevonden mocht Nicolas Hooper van deel 5 en 6 terug keren. James Newton Howard zal wel een goeie soundtrack afleveren maar veel verassingen verwacht ik nu wel niet.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 11-04-2016 om 19:10

  13. #38

    Standaard

    Nieuwe trailer:


  14. #39

    Standaard

    Hier kijk ik hard naar uit.

  15. #40

    Standaard

    Ik wil deze film ook wel zien in de bios.
    Toen ik de 1e berichten las dat dit een film/verhaal was geinspireerd op een boek : inspired by Harry Potter’s Hogwarts textbook “Fantastic Beasts and Where to Find Them” and the adventures of the book’s fictitious author, Newt Scamander.

    had ik eerst mijn bedenkingen maar de trailers zien er veelbelovend uit en de acteurs lijken me ook goed gekozen.

    In hoeverre heeft J.K. Rowling eigenlijk de filmrechten van Harry Potter en van deze film : Fantastic beasts and where to find them?

    Heeft zij de exclusieve filmrechten /executive producer rechten zoals George Lucas destijds had voor de Star Wars films?

    Kan zij uiteindelijk alles bepalen of heeft Warner het laatste zegje m.b.t. de film





  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Ik wil deze film ook wel zien in de bios.
    Toen ik de 1e berichten las dat dit een film/verhaal was geinspireerd op een boek : inspired by Harry Potter’s Hogwarts textbook “Fantastic Beasts and Where to Find Them” and the adventures of the book’s fictitious author, Newt Scamander.

    had ik eerst mijn bedenkingen maar de trailers zien er veelbelovend uit en de acteurs lijken me ook goed gekozen.

    In hoeverre heeft J.K. Rowling eigenlijk de filmrechten van Harry Potter en van deze film : Fantastic beasts and where to find them?

    Heeft zij de exclusieve filmrechten /executive producer rechten zoals George Lucas destijds had voor de Star Wars films?

    Kan zij uiteindelijk alles bepalen of heeft Warner het laatste zegje m.b.t. de film


    Ze heeft het script geschreven... dus dat lijk er wel op dat ze veel invloed heeft... Maar zoals alle films uit Hollywood heeft de studio het laatste woord.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  17. #42

    Standaard



    Weer een trailer.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht

    Weer een trailer.
    Toch dé blockbuster waar ik naar uitkijk dit najaar.

    Maar deze trailer kijk je beter niet want ze tonen zowaar de hele film en alle beestjes die men zal proberen vangen.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  19. #44

    Standaard

    Ik kijk erg uit naar dit deel!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  20. #45

    Standaard

    Heb zo'n gevoel dat deze trilogie zal opwerken naar de verhaallijn tussen Grindelwald en Dumbledore. Zou wel echt nice zijn, dan voegen ze ook iets toe aan de andere films.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  21. #46

    Standaard

    De soundtrack met muziek van James Newton Howard is verkrijgbaar vanaf 18 november in twee versies: een standaarduitgave (1 disc) met 72 minuten muziek en een Deluxe Edition (2 discs) met 100 minuten muziek. Meer informatie op Pottermore.com. Hedwig's thema van John Williams uit de Harry Potterfilms is ook te horen, in ieder geval aan het begin van de openingstitels die je kunt beluisteren op onderstaande video.


  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De soundtrack met muziek van James Newton Howard is verkrijgbaar vanaf 18 november in twee versies: een standaarduitgave (1 disc) met 72 minuten muziek en een Deluxe Edition (2 discs) met 100 minuten muziek. Meer informatie op Pottermore.com. Hedwig's thema van John Williams uit de Harry Potterfilms is ook te horen, in ieder geval aan het begin van de openingstitels die je kunt beluisteren op onderstaande video
    dit wordt geweldig, zeker als je de audio samples beluisterd van de andere tracks.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  23. #48

    Standaard

    J.K. Rowling heeft zonet bevestigd dat fantastic beasts een filmserie wordt van 5 films!

    Spoiler : Lijkt me echt overduidelijk dat men de eerste tovenaarsoorlog in beeld gaat brengen. De makers hebben ook bevestigd dat een jonge Perkamentus en Grindelwald hun opwachting zullen maken in de eerste film. En dat de tweede film zal zich niet meer in New York zal afspelen maar in andere grootstad.

    Ik kijk er echt naar uit, uitmelken of niet. De laatste featurette van Fantastic Beasts geeft vertrouwen dat het verhaal stevig op zichzelf in de schoenen staat.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 13-10-2016 om 23:44
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  24. #49

    Standaard

    Ik heb hier ook ontzettend veel zin in. Laat die nieuwe serie films maar komen. Heerlijk universum vind ik het.

  25. #50

    Standaard

    Ik kijk hier ook naar uit maar bepaalde special effects vind ik niet 100% overtuigend.
    Gezicht van bv de Goblin [Ron Perlman] ziet er te geplakt uit.

    Als de film echt goed is zal ik er minder om zeuren maar er vallen gewoon wat dingen op in die trailer.
    Laatst aangepast door jeroeni : 14-10-2016 om 21:06

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •