Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 77 worden weergegeven.

Discussie: Olympus has fallen

  1. #1

    Standaard Olympus has fallen

    Film ligt ondanks de officiele releasedatum van 20-8 al sinds dinsdag bij Mediamarkt (Eindhoven). Ik had in de review gelezen dat het black level nogal te wensen over liet. Ik kijk films op een beamer en dan is black level zoiezo al een compromis dus ik ben er nooit zo mee bezig maar bij Olympus had fallen is het wel heel erg. Het lijkt net alsof je kijkt met helemaal opgevoerde brightness. Zoals in de review als staat zijn de dagscenes prima maar het merendeel van het verhaal speelt zich af 's-nachts dus dat is wel zonde. Verder een lekker no-brains actiefilm met geweldige actie, vooral het 1e halfuur.

    http://bluray.highdefdigest.com/9140...us_fallen.html

  2. #2

    Standaard

    Gisteren inderdaad gekocht bij de MM. 14,99.

  3. #3

    Standaard

    Hoe zijn de special effects / GCI ? Lees bij andere dat het prima is.. de ander zegt erg slecht. Als het maar niet TE storend is ( voor mij kan dat een film verpesten als alles te nep oogt / lijkt ).

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Hoe zijn de special effects / GCI ? Lees bij andere dat het prima is.. de ander zegt erg slecht. Als het maar niet TE storend is ( voor mij kan dat een film verpesten als alles te nep oogt / lijkt ).
    Dan kun je deze film beter overslaan. De CGI-effecten zijn echt slecht. Toen ik de trailer zag verbaasde het me dat de film uiteindelijk de bioscopen heeft gehaald hierdoor.
    Aan de andere kant is de slechte CGI voor mij ook het enige minpunt aan deze leuke actiefilm en begrijp ik, na hem gezien te hebben, volkomen waarom 'ie wel in de bios te zien was.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  5. #5

    Standaard

    De actie daarentegen is heel goed en lekker rauw. Daarnaast is de audio geweldig wat betreft positionele audio. Ik heb een 9.1 opstelling met een Denon 4311 receiver en de kogels vliegen echt in het rond en slaan op alle plekken in. Ook rondvliegende helicopters zijn heel goed te volgen.

  6. #6

    Standaard

    We weten allemaal hoe meestal de DFW releases zijn (macroblocking, donker beeld soms etc), en nu was ik benieuwd : Hoe zit het met genoemde punten in deze release?

  7. #7
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    En is het nu ook wederom bevestigd dat het om een 1080i/50Hrz uitgave gaat?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    En is het nu ook wederom bevestigd dat het om een 1080i/50Hrz uitgave gaat?
    Volgens Pepijn in het Welke BD heb je bekeken topic wel :

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Helaas is hij ook nog eens 1080i50, ik zou voor een buitenlandse uitgave gaan. Stoort heel even, verder vind ik genoeg spanning in de film zitten om hem wel te kijken, al is het natuurlijk allemaal flink over the top

  9. #9

    Standaard

    Claudio zoekt volgens mij naar een 2e bevestiging.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #10

    Standaard



    Het staat er anders wel. Is dit dan zo'n coverfout?

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht

    Het staat er anders wel. Is dit dan zo'n coverfout?
    Ik vrees van wel als il het speelduur zie want de film duurt normaal 120 minuten en niet 114 minuten.

    Voor diegenen die de DFW uitgave gekocht hebben, wat is jullie kijkervaring? Stoort het niet dat het een 1080i uitgave is? En hoe is het beeld in het algemeen?

  12. #12

    Standaard

    Ik denk dat er nog een andere coverfout is.

    (c)2013 Twentieth Century Fox Film Corporation.

    Fox heeft daar niet mee te maken.

  13. #13

    Standaard

    Zelfs de Amerikaanse uitgave krijgt maar een 3 à 3,5/5 voor het beeld.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Ik denk dat er nog een andere coverfout is.

    (c)2013 Twentieth Century Fox Film Corporation.

    Fox heeft daar niet mee te maken.
    Jawel, het is een productie van Fox. Alleen wordt de homeversie niet door Fox uitgebracht, de cinemaversie wel.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #15

    Standaard

    Dit is zowiezo een slechte transfer,dan maakt mij die 1080i ook weinig meer uit.
    Heb er bijna 13 dagen achter elkaar werken op zitten dus zaterdag koop ik deze versie en ga ik er lekker van genieten,
    Ben al zover momenteel dat het mij geen bal kan schelen hoe de beeldkwaliteit is,wil gewoon ontspannen deze film gaan kijken.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Jawel, het is een productie van Fox. Alleen wordt de homeversie niet door Fox uitgebracht, de cinemaversie wel.
    Volgens imdb.com heeft Fox niets te maken met deze film.

  17. #17
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Denk dat Werner in de war is met een andere film, Fox heeft hier inderdaad niets mee te maken. Ze stapelen de blunders eigenlijk wel behoorlijk op met deze titel bij DFW.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  18. #18
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Claudio zoekt volgens mij naar een 2e bevestiging.
    Precies en daarmee wil ik niks afdoen aan jouw bevindingen, maar dat weet je wel.
    Wel opvallend dat jij de enigste was die het opviel. Aan de andere kant ben jij altijd heel scherp.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Precies en daarmee wil ik niks afdoen aan jouw bevindingen, maar dat weet je wel.
    Wel opvallend dat jij de enigste was die het opviel. Aan de andere kant ben jij altijd heel scherp.
    Hèhè
    Je weet nooit zeker of de versie die ik in de videotheek krijg hetzelfde is als de retail versie(bij DFW normaal wel, maar...) of dat een eerdere batch anders is of zo en dan geeft een 2e bevestiging veel meer zekerheid.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #20

    Standaard

    Betekent dat dat met het 1080i fout er een nieuwe uitgave komt die wel 1080p komt ? Of is dat ook maar afwachten, of juist zeker niet op korte termijn te verwachten ?

    Ik bedoel.. Crank was ook 1080i en naar mijn idee is tot op heden ook nog geen 1080p uitgave ( NL ondertiteld ) uitgekomen.. vandaar is het te verwachten.

  21. #21

    Standaard

    Net gekeken maar ik heb niks gemerkt van irritante zaken eigenlijk. Gewoon een nette transfer. Heb ze al veel slechter gezien.

  22. #22

    Standaard

    Zojuist bericht gekregen dat mijn US import versie van Sony vandaag verzonden is!

    Lezen jullie mee DFW? Niet iedereen trapt erin...
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  23. #23

    Standaard

    Zou de UK uitgave op Blu ray ook goed zijn?

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Net gekeken maar ik heb niks gemerkt van irritante zaken eigenlijk. Gewoon een nette transfer. Heb ze al veel slechter gezien.
    Viel je het echt slechte black level ook niet op dan? Ik ben daar normaal niet gevoelig voor maar hier viel het mij toch wel op.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Denk dat Werner in de war is met een andere film, Fox heeft hier inderdaad niets mee te maken. Ze stapelen de blunders eigenlijk wel behoorlijk op met deze titel bij DFW.
    Ik herinner me nochtans dat toen ik de film in de bioscoop ging bekijken ik het logo van Fox heb gezien...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •