Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 77 worden weergegeven.

Discussie: Olympus has fallen

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Tja 2x DVD.nl forum crew die zg relativeerd, dat zegt genoeg. Ben benieuwd naar de recensie en welke draai die krijgt.
    En alweer zo'n opmerking die de crew beschuldigt van partijdigheid. Ik snap niet dat je nog op dvd.nl komt als je dat denkt, want daar wil je dan toch niets mee te maken hebben lijkt me...


    Wat vergeten wordt is dat niet iedereen hetzelfde ziet en/of vatbaar is voor dezelfde dingen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Wel IK ga in ieder geval geen 15 euro voor een HD-TV uitgave betalen.
    En als die nu straks voor 5 euro in de grabbelbak ligt? Als je dan zo principiëel bent, moet je die dan ook laten liggen...

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    En als die nu straks voor 5 euro in de grabbelbak ligt? Als je dan zo principiëel bent, moet je die dan ook laten liggen...
    Inderdaad, want ik heb al een1080p24fps versie

    Ik zie en hoor het namelijk wel en mag van mijn vrouw een groot scherm hebben

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    En alweer zo'n opmerking die de crew beschuldigt van partijdigheid. Ik snap niet dat je nog op dvd.nl komt als je dat denkt, want daar wil je dan toch niets mee te maken hebben lijkt me...


    Wat vergeten wordt is dat niet iedereen hetzelfde ziet en/of vatbaar is voor dezelfde dingen.
    Dus als ik het goed begrijp, wil jij met een kennis niets mee te maken hebben als deze bv PVV stemt (aannemende dat je het daar niet mee eens bent) ...

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Dus als ik het goed begrijp, wil jij met een kennis niets mee te maken hebben als deze bv PVV stemt (aannemende dat je het daar niet mee eens bent) ...
    Een forum of een kennis vind ik nogal een verschil, maar ik snap je punt. Is misschien ook mijn frustratie dat je regelmatig met deze opmerking op de proppen komt en ik dat niet echt kan waarderen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #56
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Dus als ik het goed begrijp, wil jij met een kennis niets mee te maken hebben als deze bv PVV stemt (aannemende dat je het daar niet mee eens bent) ...
    Hombre, snap totaal niet wat de PVV, of eender welke partij, hier ook maar iets te maken heeft van deze BD
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Sorry DJR. Blijkbaar stellen we niet allemaal van die hoge eisen...
    Hahahaha hoge eisen???

    Van een Hollywood film anno 2013 verwachten dat hij gewoon 1080/24p op BD wordt uitgebracht is een hoge eis???

    Afgezien van het feit dat je tevreden bent met de beeldkwaliteit van deze release, stoort het je niet dat je in feite een HDTV transfer gekocht hebt van een uitgever die gewoon maling heeft aan kwaliteit en zijn klanten? Want elke keer als zoiets gebeurt dan denk ik niet alleen aan de release in kwestie, maar ook aan eerdere releases van desbetreffende uitgever die onder de maat waren en dat stapelt zich aardig op.

    Ik zeg overigens ook niet dat deze transfer superslecht hoeft te zijn, dat hoeft ook niet (voor zover dat) maar gewoon alleen al de wetenschap dat de film verkeerd op de disc staat vind ik onacceptabel en dan moet de rest nog komen... Mensen kunnen wel zeggen dat je je niet moet blind staren op de cijfertjes in de specs maar ik vind het toch niet meer dan normaal, dat als ik voor een produkt betaal dat ik dan gewoon de hoogst mogelijke "cijfertjes" krijg ongeacht of je het verschil eventueel wel of niet zou kunnen zien.

    Jij betaalt, jij moet waar kijgen voor je geld en de producent moet zijn uiterste best doen om dat te realiseren. Dat is in dit specifiek geval dus niet gebeurt en op deze manier wordt de gehele essentie van Blu-ray kijken teniet gedaan.

    Het gaat mij hier overigens ook niet alleen over de kwaliteit van de film maar ook over het principe! Ik weiger gewoon uitgevers te steunen die op zo'n manier omgaan met hun produkten en uiteindelijk hun klanten, ik vind dat echt een zeer kwalijke zaak en dan doet de staat van de beeldkwaliteit er al niet meer aan toe. Ook het feit dat het altijd dezelfde zijn die de fout in gaan zet bij mij zeer kwaad bloed, dat geeft allen maar meer aan dat er opzet in het spel is!

    Ik heb destijds ook een hoop eOne, DFW en Afilm releases gekocht omdat het simpelweg niet anders kon, ik wist op het begin niks van importeren en ik had geen regiovrije spelers. Toch kocht ik ze omdat ik bepaalde films graag wilde hebben maar het zat me gewoon niet lekker omdat ik wist dat de kwaliteit niet altijd was wat het zou moeten zijn. Met de release van Immortals vorig jaar was de maat voor mij vol en heb ik mijn spelers regiovrij laten maken. Een hele investering, om nog maar te zwijgen over al die films waarvan ik de NL versies ging vervangen door de (vaak veel duurdere) US releases.

    Ik ga daar misschien wel een beetje ver in want ongeacht of de NL release nu wel of niet goed was of misschien daar tussen in, ik heb alle films van de kleine NL uitgevers in mijn collectie vervangen door de US versies gewoon uit principe en omdat ik die logo's van hun niet meer op een hoesje in mijn kast wil zien. Maar vanaf dat moment hoefde ik dus niet meer op regiocodering te letten, ik hoef nu alleen nog maar te kijken door welke uitgever een film hier wordt uitgebracht.

    Maar goed, ik dwaal een beetje af denk ik...
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    Klopt we doen dit expres om jouw te stangen.
    Volgens mij val ik jou toch ook niet aan,als jij de import versie koopt prima.
    Diegene wie zich hier de kop heeft gek laten maken doormiddel van allerij raportcijfertjes tussen de verschillende uitgaves moeten ze lekker zelf weten.
    Heb hem op de plasma gekeken in een verdonkerde ruimte en was zeer goed te kijken.
    Als jij er zo opgewonden van raakt dat sommige hier wel mee kunnen leven is niet mijn probleem.
    Ik heb voor jouw import versie respect heb dat dan ook andersom.
    Nou ja je hoeft geen respect te hebben voor mijn BD van deze film hoor, dat is nergens voor nodig want het is maar een gebuiksvoorwerp

    Ik maak me hier misschien wel druk om maar het is niet mijn bedoeling om jou of iemand anders "aan te vallen", dat klinkt een beetje te zwaar.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    .... en mag van mijn vrouw een groot scherm hebben
    Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

  10. #60
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Nou ja je hoeft geen respect te hebben voor mijn BD van deze film hoor, dat is nergens voor nodig want het is maar een gebuiksvoorwerp

    Ik maak me hier misschien wel druk om maar het is niet mijn bedoeling om jou of iemand anders "aan te vallen", dat klinkt een beetje te zwaar.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Ik ga daar misschien wel een beetje ver in want ongeacht of de NL release nu wel of niet goed was of misschien daar tussen in, ik heb alle films van de kleine NL uitgevers in mijn collectie vervangen door de US versies gewoon uit principe en omdat ik die logo's van hun niet meer op een hoesje in mijn kast wil zien. Maar vanaf dat moment hoefde ik dus niet meer op regiocodering te letten, ik hoef nu alleen nog maar te kijken door welke uitgever een film hier wordt uitgebracht.

    Maar goed, ik dwaal een beetje af denk ik...
    Nee hoor. Ik vind dat je in beide gevallen een heel mooi antwoord heb gegeven en karakter toont en dat siert je.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #61

    Standaard

    DJR, ik kan je principe goed begrijpen en heb hier respect voor. Je hebt 200 % gelijk dat er een hoop ondermaatse releases op de markt zijn en dat het altijd dezelfde distributeurs zijn die zich hieraan schuldig maken. Er is echter, en daar blijf ik op hameren, een probleem als niet alle huisgenoten het Engels even goed machtig zijn en NL ondertiteling een must is.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #62
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Ik zie en hoor het namelijk wel en mag van mijn vrouw een groot scherm hebben
    Ik ben het met je eens hoor dat je het vaak wel ziet en als je daar echt veel mee bezig bent, het nog stoort ook of zelfs afleid. Uit principe kan je daar bezwaar bij hebben. Alleen soms kan ik het goed loslaten en terugvallen op de doelstelling van de film. Anderhalf tot twee uur vermaakt worden. De beperkingen vallen dan op een gegeven moment toch weg. Niks zo adaptable als het menselijk brein en de mogelijkheid om beperkingen te compenseren. Althans dat is puur geredeneerd op basis van een film kijken. Die doelstelling van een film kijken blijft bij mij de overhand houden en kan daardoor relativerend goed begrijpen dat niet iedereen waarde hecht aan een goede transfer of zelfs de kwaliteit. Voor vele is dat ondergeschikt aan de inhoud! Sommige zullen misschien een goedkopere prijs (zoals bij DFW vaak wel het geval is) zelfs nog belangrijker vinden. Ik denk ook niet dat kritische of positieve recensies enige invloed hebben op hoe en wat DFW aanbiedt. Wij fanatiekelingen zijn maar een minuscuul deel van de markt! Het gros denk 14,95 (en straks 5 euro) en vervolgens leuke film of bout film!

    Echter, ondanks dat ik dat begrijp, deel ik je mening in dit geval. Zelf zal ik deze versie daarom ook niet kopen. Voornamelijk omdat ik door de jaren heen ook selectiever ben geworden. Ik koop niet meer zomaar alles zoals voorheen en dan al helemaal niet als er toch wel het één en ander mis is. Nu is dat bij deze titel makkelijk, omdat ik de film niet enorm hoog inschat en dan denk van: "dan maar niet". Gelukkig zijn er voor degene die deze film toch graag willen hebben legio alternatieven.


    PS: Ik mag ook van mijn vrouw een groot scherm hebben. In mijn geval gelukkig voor haar, want echt veel invloed had het niet gehad!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #63

    Standaard

    Heeft iemand enig idee welke subs er staan op de engelse Blu ray van Olympus has Fallen? Ik kan het helaas niet vinden, maar ben er wel benieuwd naar.

    Hopelijk kan en wil iemand hier een antwoord op geven.

    Alvast bedankt.

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Nou ja je hoeft geen respect te hebben voor mijn BD van deze film hoor, dat is nergens voor nodig want het is maar een gebuiksvoorwerp

    Ik maak me hier misschien wel druk om maar het is niet mijn bedoeling om jou of iemand anders "aan te vallen", dat klinkt een beetje te zwaar.
    Ik begrijp je ook helemaal.
    Zelf wil ik ook altijd de beste versie,ben nu zelfs al die mastered in 4k onzin aan het kopen.
    Met olympus has fallen werd overal niet zeer goed getest dus en wou hem perse zien vandaar mijn aankoop.
    En toch viel het mij niet tegen,echt is zeer goed te kijken.
    Maar ben het volkomen met je eens hoor laat dat duidelijk zijn.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    Ik ook net gezien op de plasma.
    Was bang voor een slechte uitgave maar deel je mening hierin.
    Als je gaat zoeken om de boel af te kraken zul je heus wel wat vinden maar vond het persoonlijk ook een nette transfer.
    Vond de zwartwaardes redelijk goed en in de daglicht opnames een scherp beeld met een zeer goede geluidskwaliteit.
    Het maakt inderdaad nogal wat uit of je deze op een plasma bekijkt of op een LED/LCD. Zwartwaarden zijn op een plasma gewoon veel beter en daarmee ook het contrast, vooral als je bij gedempt licht kijkt. Dat zou kunnen verklaren waarom sommigen wat teleurgesteld zijn over deze uitgave.

  16. #66

    Standaard

    Ik verwacht deze één van de dagen in mijn brievenbus.
    Ik hoop dat voor mijn (ongetrainde) ogen toch niet zo erg gaat zijn als hier te lezen is.
    Samsung UE46H7000 - Pioneer BDP-LX55 - Samsung BD-E6100 - MED800X3D - Pioneer VSX-S500 - Pioneer S-HS100
    Mijn Collectie

  17. #67

    Standaard

    1080i is gewoon niet meer van deze tijd echt een blunder.
    Het lijkt wel of deze uitgave speciaal gemaakt is voor hd tv uitzending.

  18. #68

    Standaard

    in een gebied met minder inwoners dan NL + BE is weer wel een goede uitgave mogelijk

    http://www.michaeldvd.com.au/Reviews...s.asp?ID=10580

  19. #69

    Standaard

    Olympus Has Fallen wordt in alle MM's in Brussel aangeboden voor nog geen 13€. Hoe kun je voor die prijs verwachten dat ze iets van goede kwaliteit uitbrengen? Ik heb tot nu toe nog nooit een recente film op Blu-ray gezien aan die prijs. DVD's zijn zelfs duurder. DFW richt zich meer naar een publiek die kwaliteit niet belangrijk vindt. Als je nu aan al de kopers van deze Blu-ray zou vragen of ze tevreden zijn voor wat ze betaald hebben. Dan ben ik zeker dat het antwoord JA gaat zijn. En als ik hen zou vragen of ze het niet erg zou vinden dat in de toekomst DFW betere kwaliteit zou aanbieden aan een duurdere prijs. Dan zouden ze niet tevreden zijn.

    Deze Blu-ray is 2 weken geleden uitgekomen en is al uitverkocht. De Franstalige uitgave die van beter kwaliteit is en die 22€ kost heeft veel minder success want de rekken zijn nog vol van deze film.

    Verwacht dus niet dat DFW daar iets gaat aan veranderen. Ze zijn blij dat de Blu-ray zoveel success heeft. Voor die prijs zijn ze zeker dat ze er veel gaan verkopen.

    Ik vind het spijtig want de verpakking is mooi met een slipcover. Nu zijn we verplicht te richten naar import.

  20. #70

    Standaard

    Yep, DFW maakt plofkip.
    Alleen jammer dat goede kip alleen te importeren is en dat die kip geen NL ondertiteling bevat voor de behoeftigen.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  21. #71
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Je vraagt je dan toch ook echt af waarom ze dat nu zo doen bij DFW. Alleen om hem goedkoop aan te kunnen bieden?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #72

    Standaard

    Om welke versie gaat hier eigenlijk. Ik kwam er achter dat er namelijk 2 versies zijn. Bol.com en FRS verkopen en het dvd.nl persbericht melden namelijk versie met 3 acteurs hun hoofden op de cover


    http://dvd.nl/nieuws/dutch-filmworks-releases-op-dvd-en-blu-ray-disc-in-augustus/



    Er is ook een versie is die bestaat met Gerard Butler na het witte huis kijkt en te koop bij Saturn en Media Markt.

    Beetje ontkomelijke vraag: Kan ik beter de dvd afspelen als ik deze BD/DVD Combpack straks koop ?
    Laatst aangepast door pietdvd : 03-09-2013 om 20:53

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pietdvd Bekijk bericht
    Beetje ontkomelijke vraag: Kan ik beter de dvd afspelen als ik deze BD/DVD Combpack straks koop ?
    Je kan beter een buitenlandse uitgave van deze film afspelen, en de DFW release lekker links laten liggen!
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 04-09-2013 om 16:10

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pietdvd Bekijk bericht
    Om welke versie gaat hier eigenlijk. Ik kwam er achter dat er namelijk 2 versies zijn. Bol.com en FRS verkopen en het dvd.nl persbericht melden namelijk versie met 3 acteurs hun hoofden op de cover


    http://dvd.nl/nieuws/dutch-filmworks-releases-op-dvd-en-blu-ray-disc-in-augustus/



    Er is ook een versie is die bestaat met Gerard Butler na het witte huis kijkt en te koop bij Saturn en Media Markt.

    Beetje ontkomelijke vraag: Kan ik beter de dvd afspelen als ik deze BD/DVD Combpack straks koop ?
    Inhoudelijk zullen de Blu-Rays zullen allemaal gelijk zijn. Enkel andere verpakking. Zijn ze goed in bij DFW. DFW richt zich op de bulk mensen. Het gaat ze niet om kwaliteit, maar kwantiteit tegen lage kosten en lage prijs. Dat is altijd zo geweest en zie ik niet snel veranderen. Dat is hun strategie.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  25. #75

    Standaard

    Zojuist even de BE/NL Blu-ray vergeleken met de amerikaanse, enkele scenes vergeleken, het is echt erg, detail is veel minder door de lage bitrate (minder dan de helft van de US versie), maar vooral en dit is het grootste probleem, de DFW film is enorm over belicht, het origineel is veel beter en door de overbelichting komt de lage bitrate nog beter naar voor. Echt jammer dat je 13 euro moet betalen voor zo een mislukt product.

    Het erge is, tot nu toe hield ik er nooit rekening mee waardoor ongeveer 150 van mijn 500 blurays van lokale film maatschappijen komen, niet alle uitgaven zullen zo slecht zijn als deze, en A-Film lijkt me wel redelijk goed te zijn, maar vindt het toch heel jammer.
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •