De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.

Discussie: The Hobbit Gift set

  1. #1

    Standaard The Hobbit Gift set

    Ik heb op Amazon.com gezien dat er een Gift set kkomt van de Hobbit incl beeldje. Net zoals

    http://www.amazon.com/exec/obidos/AS...eapassgam08-20

    http://www.theonering.net/torwp/2013...-set-and-more/

    Weet iemand hier meer van?

  2. #2

    Standaard

    Die is hier al eens in een topic voorbijgekomen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    De vraag is echter of er ook een DVD versie van deze set komt. Topic lijkt me dus legitiem.

  4. #4

    Standaard

    Komt ook bij Amazon.de uit, maar geen van de versies bevat de dvd versie volgens mij..
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  5. #5

    Standaard

    Dan toch maar de Blu-ray versie bestellen ondanks dat ik geen blu-ray speler heb...?

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chrissnow Bekijk bericht
    Dan toch maar de Blu-ray versie bestellen ondanks dat ik geen blu-ray speler heb...?
    Tuurlijk niet. Je gaat toch geen film kopen die je niet kunt afspelen, enkel omdat er 1 of ander prul bij zit? Of je moet geld teveel hebben... Voor de rest mijn zaak natuurlijk niet, maar je vroeg het
    Ik snap sowieso niet dat zoveel mensen zich het geld uit de zakken laten kloppen omdat ergens een boekje bij zit oid. Even gezien het feit dat de prijs dan meestal niet eens in de buurt van die van de gewone br of dvd in de buurt is. Kijk , als een br 15 euro kost en voor 25 heb je een limited set met iets dat je aanspreekt, dan zou ik het ook doen. Maar niet als je dan ineens 50 euro of meer moet gaan betalen. Dan betaal je gewoon in dat geval 35 euro voor een massaproductie beeldje oid. Ieder zn ding natuurlijk maar snappen doe ik het nooit.

  7. #7

    Standaard

    Ik ben nu eenmaal erg fan en heb ook alle beeldjes van de eerste 3 giftsets van LOTR

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •