Pagina 26 van 55 EersteEerste ... 1622232425262728293036 ... LaatsteLaatste
De resultaten 626 tot 650 van 1371 worden weergegeven.
  1. #626

    Standaard

    vs.

    Voor dvdbeaver komt Arrow als winnaar uit de bus.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  2. #627

    Standaard

    Ik ben normaal niet zo'n liefhebber van de dvdbeaver reviews, maar hier lijkt hij toch wel een paar goede punten te hebben. En natuurlijk wordt er bij de blu-ray.com review door Svet "ik heb weer mijn Criterion oogkleppen op" Atanasov met geen woord over de (begrijpelijke) afwijking t.o.v. 1080i / 25 fps gerept....

    Als het andersom was geweest (als de Arrow de afwijking had gehad) was de score echt naar beneden gegaan. Niet meer serieus te nemen die man .

    Ikzelf heb Dekalog trouwens nog nooit gezien.

  3. #628

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik ben normaal niet zo'n liefhebber van de dvdbeaver reviews, maar hier lijkt hij toch wel een paar goede punten te hebben. En natuurlijk wordt er bij de blu-ray.com review door Svet "ik heb weer mijn Criterion oogkleppen op" Atanasov met geen woord over de (begrijpelijke) afwijking t.o.v. 1080i / 25 fps gerept....

    Als het andersom was geweest (als de Arrow de afwijking had gehad) was de score echt naar beneden gegaan. Niet meer serieus te nemen die man .

    Ikzelf heb Dekalog trouwens nog nooit gezien.
    Het is trouwens bijna hilarisch en tegelijkertijd triest om in het Dekalog topic te lezen hoe hij langzaam klem gezet wordt (en hij blijft bijna tot het eind tegenspartelen). Een reviewer zou volgens mij juist flexibel en niet zo koppig moeten zijn als er nieuwe info opduikt.......het is echt geen schande als je niet alles weet.

  4. #629

    Standaard

    Ja dat is wel jammer van die Svet, maar hij heeft wel bijna altijd gelijk rogue, althans toen ik nog het forum van blu-ray.com las en hij geeft ook wel eens slechte cijfers aan Criterion
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #630

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ja dat is wel jammer van die Svet, maar hij heeft wel bijna altijd gelijk rogue, althans toen ik nog het forum van blu-ray.com las en hij geeft ook wel eens slechte cijfers aan Criterion
    De meningen zijn verdeeld pep .

    Voor degene die Dekalog hebben besteld: blijkbaar is deze nu in stock bij de Arrowstore.

  6. #631

    Standaard

    Mijn bestelling van de sale is nog steeds niet verzonden....heb ze nu toch nog maar een mail gestuurd .

  7. #632

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j0enne Bekijk bericht
    Wanneer worden de artikelen van de sale eens verzonden?
    Vandaag eindelijk binnen na een kleine anderhalve maand.

  8. #633

    Standaard

    Nieuwe februari-aankondigingen:



    US only:



    Meer info
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  9. #634

    Standaard

    Mijn God, gaan ze de slechtste film van het jaar uitbrengen?!

  10. #635

    Standaard

    Die Tower of London lijkt me nog wel iets.

  11. #636

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Mijn God, gaan ze de slechtste film van het jaar uitbrengen?!
    Je doelt op We Are The Flesh (aka Tenemos la Carne) neem ik aan? Ik heb hem niet gezien, maar jij kennelijk wel. Kun je een beetje uitleggen wat je er zo slecht aan vindt en wat er van de film verwacht moet worden? De beschrijving klinkt namelijk wel interessant en veelbelovend.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  12. #637

    Standaard

    Omdat het een gore / smerige / ordinaire / lege / provocerende film is. Wou eigenlijk halverwege de zaal verlaten maar omdat ik ergens middenin zat ben ik maar blijven zitten. Zelfs nog de hele Q&A uitgezeten en andermaal erachter gekomen dat die gast van een regisseur echt niet spoort.

    Denk Gasper Noé maar dan zonder de inhoud.

  13. #638

    Standaard

    Dat Arrow hem uitbrengt is dan niet zo héél vreemd Ik zie op WiW toch wel een paar mensen met ook een heel andere opvatting. Erik Hagen, toch iemand die ook heel veel verschillende films ziet, geeft hem een 8.4 bijvoorbeeld (zijn hoogste score op het afgelopen IFFR). Dan zal er toch wel íets in die film moeten zitten dat de moeite waard is?

    Ik hoor graag nog meer/andere opvattingen.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  14. #639

    Standaard

    Je kan het stukje van Verhoeven ook als een aanbeveling opvatten....

  15. #640

    Standaard

    Mmm, zit geen enkele film bij die ik direct zou willen kopen. Psychomania spreekt nog het meeste aan, maar die is weer US only (en de prijzen zijn daar wel iets hoger). Misschien met een sale oid.

  16. #641

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Mmm, zit geen enkele film bij die ik direct zou willen kopen. Psychomania spreekt nog het meeste aan, maar die is weer US only (en de prijzen zijn daar wel iets hoger). Misschien met een sale oid.
    Psychomania is uitgebracht door de BFI met boordevol extra's. Een mooi alternatief.

  17. #642

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Psychomania is uitgebracht door de BFI met boordevol extra's. Een mooi alternatief.
    Dank je, had ik niet gezien. Ik zie dat hij net uit is. Maar dan nog is dit een titel waarvoor ik niet het volle pond zou betalen, helaas.

  18. #643

    Standaard

    Dekalog is OOS op de Arrowstore en komt ook niet meer.....je bent aangewezen op amazon e.d.. Deze zal dus wel snel niet meer verkrijgbaar zijn denk ik.

  19. #644

    Standaard

    Ik wacht nog op levering, maar ik had hem dan ook samen met Donnie Darko besteld, dus ik moet nog even geduld houden
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  20. #645

    Standaard

    Ondertussen is bekend geworden dat Dekalog niet meteen uitverkocht is, Arrow zelf heeft gewoon geen stock meer, maar doet z'n best om wat terug te halen van bijvoorbeeld amazon, die nog wel ruim bedeeld is.
    Kan ik misschien toch wachten op de sale, aangezien hij net niet in aanmerking komt voor gratis shipping.

  21. #646

    Standaard

    Ik help het je hopen, maar een titel die zo gewild is en niet meer ruim op stock staat, zal niet snel in een aanbieding komen lijkt mij...maar wie weet heb je mazzel Ikzelf zou het niet van een paar euro verzendkosten laten afhangen, of anders er nog een titel bij nemen.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  22. #647

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Ik help het je hopen, maar een titel die zo gewild is en niet meer ruim op stock staat, zal niet snel in een aanbieding komen lijkt mij...maar wie weet heb je mazzel Ikzelf zou het niet van een paar euro verzendkosten laten afhangen, of anders er nog een titel bij nemen.
    Ik verwacht niet dat de box dan in de sale zit hoor, maar dat ik 'm bij een andere bestelling kan plaatsen en met puntjes kan betalen .
    Twijfel wel, ik zie dat Coen 'm bijvoorbeeld bij zavvi heeft gekocht voor een mooi prijsje, maar ik heb (terwijl ik toch een goede klant ben) geen kortingscode ontvangen.

  23. #648

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik verwacht niet dat de box dan in de sale zit hoor, maar dat ik 'm bij een andere bestelling kan plaatsen en met puntjes kan betalen .
    Twijfel wel, ik zie dat Coen 'm bijvoorbeeld bij zavvi heeft gekocht voor een mooi prijsje, maar ik heb (terwijl ik toch een goede klant ben) geen kortingscode ontvangen.
    Vanwege de Out of Stock heb ik maar even toegeslagen ja. Kreeg een mystery voucher van zavvi (tussen de 5 en 20% korting). Deze was 20% dus heb hem toegepast op de Dekalog!
    Ben je wel lid van de nieuwsbrief van zavvi?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  24. #649

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Vanwege de Out of Stock heb ik maar even toegeslagen ja. Kreeg een mystery voucher van zavvi (tussen de 5 en 20% korting). Deze was 20% dus heb hem toegepast op de Dekalog!
    Ben je wel lid van de nieuwsbrief van zavvi?
    Jazeker, ontvang ook geregeld een nieuwsbrief, maar deze is aan mijn neus voorbij gegaan. Je hebt nu de korting die per uur afneemt (begon bij 12%), maar Dekalog kost nu opeens iets van €73.....dat is jammer.

  25. #650

    Standaard

    Black Friday sale is aan op de site van Arrow. Niet veel keuze helaas.

    Ik twijfel om de Female Scorpion set te kopen. Ik lees toch iets te vaak teleurstellende berichten over die blauwe gloed. De screenshots lijken niet op de dvd-versie die ik al in mn bezit heb (veel warmer).
    Echt bijzonder jammer dat transfer zo koel en blauw is uitgevallen.

Pagina 26 van 55 EersteEerste ... 1622232425262728293036 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •