Pagina 19 van 55 EersteEerste ... 915161718192021222329 ... LaatsteLaatste
De resultaten 451 tot 475 van 1371 worden weergegeven.
  1. #451

    Standaard

    Met Yakuza Papers bedoel ik Battles Without Honour and Humanity, die benamingen worden door elkaar gebruikt geloof ik. Die box zag ik hier ook wel voorbij komen bij de aankopen dus ik ben wel benieuwd hoe mensen die serie ervaren.

    Ja...ik was echt zeer enthousiast toen ik die Female Scorpion reeks voor het eerst zag. Ik heb zelf de R1 box met drie delen minus deel 2. Deel 2 heb ik dan weer van Eureka.

    Mocht er interesse zijn, ik haalde toen veel info van dit forum:

    http://www.cinemavanti.nl/viewtopic....&t=40&start=25

    In die link zie je oa het geouwehoer over de Female Scorpion reeks (berichten uit 2007!!). Dat was echt een leuk forum waar ik actief op was. Helaas is het doodgebloed maar je kan er nog steeds aardig wat info vinden.

  2. #452

    Standaard

    Iemand enig idee waarom Swinging Cheerleaders en de Female Prison box bij Amazon UK al een paar dagen op "Currently unavailable" staan?
    Zijn ze überhaupt daar wel al te koop/reserveren geweest?

  3. #453

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Iemand enig idee waarom Swinging Cheerleaders en de Female Prison box bij Amazon UK al een paar dagen op "Currently unavailable" staan?
    Zijn ze überhaupt daar wel al te koop/reserveren geweest?
    Dat komt goed, ze hebben nog geen andere status gehad, maar zullen wel binnenkort beschikbaar zijn.

  4. #454

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Toch maar heel gauw de 'Battles Without Honour and Humanity' en 'Female Prisoner Scorpion' sets bestellen.
    Als je de 'Battles Without Honour and Humanity' box wilt, moet je rap zijn...Arrow heeft wederom de status van de Limited editions bekend gemaakt.

    Opvallend:
    Battles Without Honour and Humanity 90% verkocht
    Black Cats box 95% verkocht
    Massacre Gun en Retaliation maar 30% verkocht??
    Fassbinder box 97%

  5. #455

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat komt goed, ze hebben nog geen andere status gehad, maar zullen wel binnenkort beschikbaar zijn.
    En ze zijn nu te bestellen op amazon . Schrik niet van de prijzen.

  6. #456

    Standaard

    Ik kan er niets aan doen.....toch nog de Black Cats box besteld nu het nog kon ....en om gratis shipping te krijgen maar de Death Walks Twice box erbij .
    Niet best, maar het vlees is zwak. Gelukkig had ik nog wat punten, maar die wilde ik eigenlijk voor de Female Scorpion box houden.
    Ach ja, je leeft maar 1 keer, zullen we maar zeggen .

  7. #457

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Als je de 'Battles Without Honour and Humanity' box wilt, moet je rap zijn...Arrow heeft wederom de status van de Limited editions bekend gemaakt.

    Opvallend:
    Battles Without Honour and Humanity 90% verkocht
    Black Cats box 95% verkocht
    Massacre Gun en Retaliation maar 30% verkocht??
    Fassbinder box 97%
    Dank voor de tip. Toch maar overstag gegaan, werd mij te heet onder de voeten om langer te wachten.
    Komende week bij AmazonUK in de 2=£25,- 'Nikkatsu Diamond Guys Volume 1' & 'Beyond the Valley of the Dolls' bestellen, voordat ik die ook misloop.

  8. #458

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Dank voor de tip. Toch maar overstag gegaan, werd mij te heet onder de voeten om langer te wachten.
    Komende week bij AmazonUK in de 2=£25,- 'Nikkatsu Diamond Guys Volume 1' & 'Beyond the Valley of the Dolls' bestellen, voordat ik die ook misloop.
    Ik wist niet dat Nikkatsu Diamond Guys in de 2 voor 25 actie zat; meteen een al openstaande bestelling geannuleerd en opnieuw besteld met deze erbij (en Star Wars Rebels). Kijk, zo helpen we elkaar .

  9. #459

    Standaard

    Voor degene die de Bride of Reanimator LE willen: hij is nu bij Arrow zelf OOS. Ze geven aan dat er dus alleen nog het aanbod is wat nu bij de (online) winkels voorradig is. Twijfel je nog, dan is nu het moment om toe te slaan .

  10. #460

    Standaard

    Ik ben door de Outlaw box heen (alleen het audiocommentaar van de eerste film nog) en de box is echt de moeite waard (het boekje is ook zeer informatief).
    De vijfde film vond ik iets minder, maar ik heb mij prima vermaakt met de overige. De beste was de eerste (Outlaw VIP), dan verrassend genoeg de 6e (Outlaw: Kill!) met vlak erachter de 2e (die je al moet zien om Meiko Kaji erin meespeelt ) en 3e. Hopelijk verkoopt de box goed genoeg om Arrow te verleiden om andere minder bekende Japanse films uit te brengen. Ik zal ze iig blijven steunen.

  11. #461
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  12. #462

    Standaard

    Via Amazon werkte niet bij mij, want creditcard adres is niet in de UK.

  13. #463

    Standaard

    Alleen voor de UK lijkt het inderdaad.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  14. #464

    Standaard

    Weer wat nieuwe aankondigingen:





    Meer info
    Laatst aangepast door BigLebowski : 07-05-2016 om 12:53
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  15. #465

    Standaard

    So far "limited edition"....

    Beetje vreemd om de limited content van Videodrome apart uit te brengen.

  16. #466

    Standaard

    Nou, dat dacht ik dus ook!
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  17. #467

    Standaard

    Nog twee toevoegingen van Arrow voor augustus:


    Hangmen Also Die! (Fritz Lang, 1934)


    Rainer Werner Fassbinder: The Early Works

    Meer info
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  18. #468

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    So far "limited edition"....

    Beetje vreemd om de limited content van Videodrome apart uit te brengen.
    Niet alleen vreemd, maar ook 'not done'. Deze zat exclusief bij de LE en dan kun je het niet maken t.o.v. degene die de LE gekocht hebben (ik niet trouwens).

    Dit moeten ze niet te vaak flikken want dan komt de geloofwaardigheid van de exclusiviteit van de LE's in het geding. En ik geloof dat die nu juist zo goed lopen....

  19. #469

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Niet alleen vreemd, maar ook 'not done'. Deze zat exclusief bij de LE en dan kun je het niet maken t.o.v. degene die de LE gekocht hebben (ik niet trouwens).

    Dit moeten ze niet te vaak flikken want dan komt de geloofwaardigheid van de exclusiviteit van de LE's in het geding. En ik geloof dat die nu juist zo goed lopen....
    Helemaal mee eens. Heb van Arrow bijv. 'My Darling Clementine' gekocht, juist omdat daar bij de LE exclusive de film 'Frontier Marshall' zat. Als ze die nu over een bepaalde tijd ook apart gaan verkopen, voel ik mij toch wel belazerd, want dan had ik net zo goed kunnen wachten. What's next, Arrow of Criterion uitgaves met alleen maar de extra's en geen film als LE....

  20. #470

    Standaard

    Vind het niet zo'n probleem hoor. Vergeet niet dat Arrow een niche company is. Als ze dit soort acties af en toe nodig vinden om gezond te blijven, zodat ze nieuwe releases uit kunnen blijven brengen, dan ga ik daar niet moeilijk over doen. Daarnaast heeft de LE nog steeds een exclusive hardcover book en is de release uiteindelijk nog steeds net zo mooi als voorheen. Begrijp jullie reacties wel maar is toch vooral een mentaal ding, er staat nog steeds een mooie uitgave in je kast.
    Laatst aangepast door riny : 10-05-2016 om 21:01

  21. #471

    Standaard

    @ riny:

    Mijn vorige bericht was achteraf gezien wat aan de negatieve kant vond ik. Ben voornamelijk heel erg blij dat er een bedrijf als Arrow bestaat om filmtitels aan het licht te brengen, waar ik anders nooit van gehoord had. Snap heel goed dat het voor hun vast erg moeilijk moet zijn om geld te verdienen, want het gros van de mensen heeft nog weinig met Blu-rays, dus laat staan met niche Blu-rays. Dat ze dus dingen bedenken om meer geld te verdienen is begrijpelijk, maar ze moeten oppassen dat ze hun 'trouwe' klanten niet kwijtraken. Heb vaak een erg dubbel gevoel over die LE's, want ik vind ze vaak erg mooi en de films zijn vaak diegene die ik sowieso al op mijn wishlist had, maar er zijn er nu al zo veel, dat ik ze jammer genoeg niet allemaal kan veroorloven. Ben dus wel blij als er van die films ook gewone uitgaves komen, maar vind wel dat de mensen die de LE gekocht hebben, ook echt iets exclusiefs moeten behouden en niet dat dat later voor iedereen beschikbaar is. Sorry, beetje lang verhaal...

  22. #472

    Standaard

    Arrow zou daar eigenlijk transparant in moeten zijn, dan is er niets aan de hand. Dan kunnen mensen zelf kiezen. Het punt is dat de indruk wordt gewekt dat de limited edition unieke content bevat die je op geen enkele andere manier kunt verkrijgen. Dan maken mensen de afweging en kopen de dure limited edition. Als je weet dat er later in het jaar een aparte disk wordt uitgebracht (zoals nu van Cronenberg) dan heb je een keuze. Ik kan me echt voorstellen dat mensen zich een beetje bekocht voelen....zeker als je via ebay ofzo een duur exemplaar hebt gekocht van Videodrome.

  23. #473

    Standaard

    Heb je helemaal geljik in, maar denk ook niet dat ze dit al die tijd al van plan waren. Er was waarschijnlijk vraag naar en aangezien alles al geproduceerd is en ze alleen een nieuwe verpakking hoeven te maken is het voor hun financieel heel gunstig.. ps. met de limited edition was je volgens mij niet duurder uit dan wanneer je ze nu los koopt.

  24. #474

    Standaard

    Losse edities kun je tijdens een sale voor zo'n 7,99 of 8,99 kopen. Die box was 35. Dus dan betaal je zeker 17 pond extra voor een mooie verpakking en boek. Als mensen dat ervoor over hebben...prima natuurlijk. Maar nu hebben consumenten niet de keuze vooraf gehad.

    Of Arrow dat al die tijd al van plan was....weet ik niet en doet er ook niet zo toe. Feit blijft dat je denkt iets exclusiefs te hebben dat later voor een prikkie te koop blijkt te zijn. Op Facebook zijn in ieder geval tal van mensen flink over de zeik....en dat kan ik zeker begrijpen.

  25. #475

    Standaard

    Wellicht een goede les voor Arrow. Ze kunnen de term limited / exclusive vanaf nu mischien beter alleen voor de packaging / book gebruiken.

Pagina 19 van 55 EersteEerste ... 915161718192021222329 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •