Pagina 13 van 55 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste
De resultaten 301 tot 325 van 1371 worden weergegeven.
  1. #301

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Yakuza Papers staat al een tijd op mijn lijst, maar nooit gezien. Hoe zijn de films? Is het de moeite waard?
    Zeer zeker! Er zijn wel veel complotten en personages dus je moet wel goed bij de pinken blijven om alles goed te blijven volgen.

    Yakuza.....bij de pinken blijven.....whoehahahaaaaaa

  2. #302

    Standaard

    Nog een update van Arrow:

    ***Limited Edition Update***
    We know a lot of you have been asking for updates on various Limited Edition releases so we thought we'd collect them in one handy update:
    The Long Good Friday+Mona Lisa 30% remaining
    Edgar Allan Poe's Black Cats 40% remaining
    Blood Rage 65% remaining
    Nekromantik 2 15% remaining
    Kiju Yoshida: Love + Anarchism 60% remaining
    The Jacques Rivette Collection 60% remaining
    Deep Red 25% remaining
    Battles Without Honour and Humanity 40% remaining
    Beyond the Valley of the Dolls + The Seven Minutes 75% remaining
    Nikkatsu Diamond Guys Vol 1 85% remaining
    Audition SteelBook 80% remaining
    Fassbinder Collection 70% remaining

  3. #303

    Standaard

    Battles Without Honour and Humanity boxset is binnen. Stevige box. Ziet er goed uit. In het hardcoverboekje staan gelukkig ook overzichten (per deel) van de onderlinge lijnen en verbanden om enig overzicht te krijgen. Lijkt me geen overbodige luxe als ik dat zo zie
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  4. #304

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Battles Without Honour and Humanity boxset is binnen. Stevige box. Ziet er goed uit. In het hardcoverboekje staan gelukkig ook overzichten (per deel) van de onderlinge lijnen en verbanden om enig overzicht te krijgen. Lijkt me geen overbodige luxe als ik dat zo zie
    Waar heb je deze besteld? Ik zie alleen maar releasedatum van 7 december.

  5. #305

    Standaard

    Ha..grappig dat die lijnen en verbanden ook in de Arrow-uitgave zijn opgenomen. Zo'n boekje zit er ook in de dvd-uitgave. Ik vond het trouwens nooit een probleem dat ik een complot of handeling niet 100% kon plaatsen. De films zijn energiek genoeg.
    Weet nog wel dat ik erg aan de stijl moest wennen. Deel 1 heb ik dan ook 2 keer gezien en toen viel het kwartje echt goed.

    De losse films van Kinji Fukasaku, zoals Street Mobster en Graveyard of Honor zijn ook erg de moeite waard.

  6. #306

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Waar heb je deze besteld? Ik zie alleen maar releasedatum van 7 december.
    Ik heb hem via de site van Arrow Video gekocht. Zij leveren hem kennelijk iets vroeger uit.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  7. #307
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Battles Without Honour and Humanity boxset is binnen. Stevige box. Ziet er goed uit. In het hardcoverboekje staan gelukkig ook overzichten (per deel) van de onderlinge lijnen en verbanden om enig overzicht te krijgen. Lijkt me geen overbodige luxe als ik dat zo zie
    Mijn set vandaag ook ontvangen. Morgen neem ik wat foto's en plaats ze dan hier, als daar interesse voor is.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  8. #308

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Mijn set vandaag ook ontvangen. Morgen neem ik wat foto's en plaats ze dan hier, als daar interesse voor is.
    Voor mij niet, want ook bij mij kwam de postbode langs . Die onderlinge lijnen en verbanden in het boekje zullen inderdaad geen overbodige luxe zijn . Hopelijk van het weekend een rustig momentje hiervoor...

  9. #309

    Standaard

    Arrow's Black Friday bundles...heb ik niet zoveel aan, aangezien ik steeds al sommige titels uit een bundel heb .
    Jammer hoor.

  10. #310

    Standaard

    Erg jammer ja. Ik zat ook al klaar met mn creditcard....

    Alles valt tegen; 88films is duurder dan amazon, Severin heeft spotgoedkope aanbiedingen....alleen komen er voor 2 titels wel 22 dollar aan verzendkosten bij (damn!) en de MoC deal via amazon valt ook tegen vanwege de verzendkosten die erbij komen (je komt dan nog steeds op 15 euro per titel).

  11. #311

    Standaard

    Dear customers,
    Unfortunately, Deep Red has had to under-go extensive re-grading work as we were not satisfied with the picture quality of the master.
    To ensure that the re-grading process will be completed to the highest standard we have decided to push the release date of this title back to January 18th.
    We’d like to apologise for any inconvenience this delay may cause.
    In the meantime, if you have any queries about your order please contact our team at: orders@arrowfiilms.co.uk who will be able to assist you.
    Thank you.

    Arrow Video Team

    Een goede reden om uit te stellen en ik heb al genoeg dat de komende tijd aankomt...

  12. #312

    Standaard

    Dat betekent voor mij dat de Black Cats box ook nog op zich laat wachten Nou ja, niets aan te doen...liever dat ze goed werk afleveren.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  13. #313

    Standaard

    Als je ze even mailt, sturen ze die vast eerder op, zonder extra kosten.

  14. #314

    Standaard

    Ik heb ze hier inderdaad maar even over gemaild

    edit: binnen 10 minuten na mijn mailtje al een antwoord. Dat is nog eens snel! De Black Cats box zal nu binnen 48 uur worden verzonden
    Laatst aangepast door BigLebowski : 30-11-2015 om 22:07
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  15. #315

    Standaard

    Goede service!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  16. #316

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Ik heb ze hier inderdaad maar even over gemaild

    edit: binnen 10 minuten na mijn mailtje al een antwoord. Dat is nog eens snel! De Black Cats box zal nu binnen 48 uur worden verzonden
    Ja, die klantenservice is prima. Ook op tweets reageren ze erg snel.
    Misschien neem ik die Black Cats box nog met de komende sale deze maand van mijn punten....

  17. #317

    Standaard

    Op komst:

    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  18. #318

    Standaard

    Nog wat aankondigingen:

    US/UK:


    US:
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  19. #319

    Standaard

    Black Mama, White Mama.

    Klinkt best fout
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  20. #320

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Op komst:

    Jammer van die Engelse titel. Liefhebbers van de films van Rainer Werner Fassbinder kennen deze film eerder onder zijn originele titel "Angst essen Seele auf", maar die staat helaas nergens vermeld op de hoes. Eigenlijk zouden dit soort uitgaven in Duitsland moeten verschijnen. Ik ga ervan uit dat het geluidsspoor wel in het Duits is, met optionele Engelse ondertitels.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  21. #321

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Jammer van die Engelse titel. Liefhebbers van de films van Rainer Werner Fassbinder kennen deze film eerder onder zijn originele titel "Angst essen Seele auf", maar die staat helaas nergens vermeld op de hoes. Eigenlijk zouden dit soort uitgaven in Duitsland moeten verschijnen. Ik ga ervan uit dat het geluidsspoor wel in het Duits is, met optionele Engelse ondertitels.
    Beetje gezeur om niets. UK release en dit is de originele UK titel dus niet zo gek. Fassbinder liefhebbers kennen deze titel net zo goed. Geluidsspoor is uiteraard in het Duits met Engelse ondertitels.

  22. #322
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  23. #323

    Standaard

    Misschien een paar Bava titels, daar aas ik al een tijdje op...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  24. #324

    Standaard

    Deze sale sla ik over...ik wacht op wat andere titels.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  25. #325

    Standaard

    Weer wat nieuwe aankondigingen:





    Meer info
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

Pagina 13 van 55 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •