Pagina 54 van 55 EersteEerste ... 444505152535455 LaatsteLaatste
De resultaten 1.326 tot 1.350 van 1371 worden weergegeven.
  1. #1326

    Standaard

    Conan the Barbarian wordt in januari door Arrow op 4K uitgebracht. De kans dat deze film door een andere filmmaataschappij gaat worden uitgebracht is echter klein, want deze is volgens mij Twentieth Century Fox (al een tijdje onder Disney). Voorlopig enkel te reserveren via Arrow zelf, Grindhouse en DiabolikDVD.

  2. #1327

    Standaard

    Mijn aankopen uit zowel de UK als de USA shop zijn goed aangekomen zonder douane. Het lijkt erop dat Arrow nu z'n zaakjes op orde heeft (hoop ik).

  3. #1328

    Standaard

    Weet iemand wat er mis zou zijn met de US Conan Chronicles 4K release? Deze is nu al voor de 4e keer uitgesteld. Vandemorgend een emailbericht van amazon gekregen dat deze pas op 24 februari gereleased wordt.

  4. #1329

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Weet iemand wat er mis zou zijn met de US Conan Chronicles 4K release? Deze is nu al voor de 4e keer uitgesteld. Vandemorgend een emailbericht van amazon gekregen dat deze pas op 24 februari gereleased wordt.
    Bij mijn bestelling staat nu 21 februari. Geen idee wat het oponthoud is, maar een maandje later vind ik geen probleem.

  5. #1330

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Nou maak je mij toch wel erg benieuwd Rogier. De TC vond ik een aardige maar geen bijzondere film, dus nu ben ik toch wel benieuwd naar de DC.
    Ik zal kijken of ik die straks ergens tijdens een sale op de kop kan tikken.
    Let wel op dat de Director's Cut een Limited Edition is. Dus t.z.t. zal er een 1 Disc versie verschijnen met alleen de US en EU cut.

    Heb vanochtend, naar aanleiding van de review, hem (Blu-ray uitgave) gekocht op Amazon NL.

  6. #1331

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Let wel op dat de Director's Cut een Limited Edition is. Dus t.z.t. zal er een 1 Disc versie verschijnen met alleen de US en EU cut.

    Heb vanochtend, naar aanleiding van de review, hem (Blu-ray uitgave) gekocht op Amazon NL.
    Tja, dat vraag ik me af. Voor alleen de 1-disc TC 4K UHD moet er een hoop worden aangepast in de productie, namelijk een 1-disc case en ook het artwork moet worden aangepast. Extra kosten die denk ik niet opwegen tegen een nieuwe batch van de huidige versie. Andere LE's bevatten namelijk de 1-disc case in een kartonnen slipcase met soms nog extra's erbij. Die als singe-disc uitbrengen is dan een stuk makkelijker dan deze versie van Blackhat.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 26-01-2024 om 07:42

  7. #1332

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Tja, dat vraag ik me af. Voor alleen de 1-disc TC 4K UHD moet er een hoop worden aangepast in de productie, namelijk een 1-disc case en ook het artwork moet worden aangepast. Extra kosten die denk ik niet opwegen tegen een nieuwe batch van de huidige versie. Andere LE's bevatten namelijk de 1-disc case in een kartonnen slipcase met soms nog extra's erbij. Die als singe-disc uitbrengen is dan een stuk makkelijker dan deze versie van Blackhat.
    Arrow heeft dit vaker gedaan. Waarom het anders als "Limited Edition" in de markt zetten.

  8. #1333

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Arrow heeft dit vaker gedaan. Waarom het anders als "Limited Edition" in de markt zetten.
    Met welke titels dan? LE is niet meer altijd de benaming als voorheen he, het is vaak gewoon een verkoopargument.

  9. #1334

    Standaard

    Ik denk dat Johan toch gelijk heeft. Er staat op de Arrowstore letterlijk het volgende:
    "
    DISC TWO - THE DIRECTOR'S CUT (BLU-RAY) [LIMITED EDITION EXCLUSIVE]


    • High Definition Blu-ray (1080p) presentation of Michael Mann's director's cut of the film
    • Original lossless 5.1 audio
    • Optional English subtitles for the deaf and hard of hearing

  10. #1335

    Standaard

    Ja dat heb ik ook zien staan. Eerst maar eens afwachten of deze dan Limited en Exclusive blijft. Er staan geen aantallen verder bij dus wie weet blijft ie wel Unlimited Exclusive

  11. #1336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Met welke titels dan? LE is niet meer altijd de benaming als voorheen he, het is vaak gewoon een verkoopargument.
    - "Thief" toevallig ook van Michael Mann, eerst als 2-disc uitgebracht met Director's en Theatrical Cut, later als 1-disc met Director's Cut
    - "Tremors" eerst als 2-disc uitgave (met meer extra's) en later als 1-disc
    - "Robocop" eerst als 2-disc uitgave met Unrated Director's Cut (103:18), the R-Rated Theatrical Cut (102:47), and the Edited For Television Cut (95:16) en later als 1-disc met alleen de Unrated Director's Cut (103:18)

  12. #1337

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    - "Thief" toevallig ook van Michael Mann, eerst als 2-disc uitgebracht met Director's en Theatrical Cut, later als 1-disc met Director's Cut
    - "Tremors" eerst als 2-disc uitgave (met meer extra's) en later als 1-disc
    - "Robocop" eerst als 2-disc uitgave met Unrated Director's Cut (103:18), the R-Rated Theatrical Cut (102:47), and the Edited For Television Cut (95:16) en later als 1-disc met alleen de Unrated Director's Cut (103:18)
    Ten eerste de berichten even verplaatst omdat het nu om Arrow in het algemeen gaat. Maar ik zie inderdaad dat je gelijkt hebt. Ben ik even blij dat ik de interessante titels altijd direct bij release bestel, dat scheelt een hoop teleurstellingen. Toch zie ik ze niet echt als LE's, de Zavvi LE's die ik laats bijv heb gekocht, dat ik vind ik pas echte LE's. Deze toch niet echt, al zijn ze het wel inderdaad.

  13. #1338

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ten eerste de berichten even verplaatst omdat het nu om Arrow in het algemeen gaat. Maar ik zie inderdaad dat je gelijkt hebt. Ben ik even blij dat ik de interessante titels altijd direct bij release bestel, dat scheelt een hoop teleurstellingen. Toch zie ik ze niet echt als LE's, de Zavvi LE's die ik laats bijv heb gekocht, dat ik vind ik pas echte LE's. Deze toch niet echt, al zijn ze het wel inderdaad.
    Ik zie LE als uitgaven die te koop zijn tot de voorraad op is, wat dus zowel bij de Arrows als de Zavvi's het geval is. Zelf vind ik deze van Arrow dan nog eigenlijk veel belangrijker, omdat die LE content bevatten die dan niet meer bij de standaard editie zit, terwijl dat bij die Zavvi's puur om de verpakking gaat.

    Vandaar dat ik bij veel uitgaven van Eureka bijvoorbeeld ook wel tevreden ben met de standaard editie, omdat je vaak dan alleen een slipcover mist. Hetzelfde voor de meeste Arrow uitgaven trouwens, al zijn er altijd uitzonderingen die ik perse wil hebben.

  14. #1339

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik zie LE als uitgaven die te koop zijn tot de voorraad op is, wat dus zowel bij de Arrows als de Zavvi's het geval is. Zelf vind ik deze van Arrow dan nog eigenlijk veel belangrijker, omdat die LE content bevatten die dan niet meer bij de standaard editie zit, terwijl dat bij die Zavvi's puur om de verpakking gaat.
    Tja, de LE's van Zavvi bevatten vaak ook fysieke extra's, dus dat kan je onder verpakking scharen maar ik vind dat ook weer leuke extra's, ondanks dat ze niet op het schijfje staan.
    Wel gaan de "LE" van Arrow naar mijn idee minder snel op, dus ik denk dat ik daarom ze niet echt beschouw als LE. De Zavvi's gaan veel sneller op, dus die schaar ik dan voor mezelf meer als een LE dan een Arrow.

  15. #1340

    Standaard

    Blijkbaar is de dual Conan 4K set weer achteruit geschoven, nu naar 20 februari, terwijl deze eigenlijk vorig week gereleased zou moeten zijn. Het is dus echt een klucht, ik heb nog nooit een Arrow release 4 of 5 maal zien opschuiven. Ondertussen staat mijn bestelling op te leveren op 21 februari, maar deze is nog niet verzonden. Dus ik denk dat het niet haalbaar is.

  16. #1341

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Blijkbaar is de dual Conan 4K set weer achteruit geschoven, nu naar 20 februari, terwijl deze eigenlijk vorig week gereleased zou moeten zijn. Het is dus echt een klucht, ik heb nog nooit een Arrow release 4 of 5 maal zien opschuiven. Ondertussen staat mijn bestelling op te leveren op 21 februari, maar deze is nog niet verzonden. Dus ik denk dat het niet haalbaar is.
    Bij Amazon? Ik heb ze (dankzij een kortingcode van 20%) rechtstreeks bij Arrow besteld en daar is hij net voor de release verstuurd. Komt normaal binnen een paar dagen hier aan.

    En het kan best hoor dat hij op die dag komt. Ze (Amazon US) hebben bij mij eens iets in 2 dagen geleverd uit de US. Was ook na herhaaldelijk uitstellen.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  17. #1342

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Blijkbaar is de dual Conan 4K set weer achteruit geschoven, nu naar 20 februari, terwijl deze eigenlijk vorig week gereleased zou moeten zijn. Het is dus echt een klucht, ik heb nog nooit een Arrow release 4 of 5 maal zien opschuiven. Ondertussen staat mijn bestelling op te leveren op 21 februari, maar deze is nog niet verzonden. Dus ik denk dat het niet haalbaar is.
    Ik heb hetzelfde. Wel vreemd, omdat andere sites de box dus wel al leveren. Waarom die van amazon vertraagd is: geen idee.

  18. #1343

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik heb hetzelfde. Wel vreemd, omdat andere sites de box dus wel al leveren. Waarom die van amazon vertraagd is: geen idee.
    Mijn ervaring met Amazon icm boutique labels (Kino Lorber ook) is dat ze vaak niet vanaf releasedatum kunnen leveren maar pas veel later.

  19. #1344

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Mijn ervaring met Amazon icm boutique labels (Kino Lorber ook) is dat ze vaak niet vanaf releasedatum kunnen leveren maar pas veel later.
    Aha, dat wist ik niet. Maakt in principe niet uit, als ze maar leveren aangezien hij nu overal al uitverkocht raakt....

  20. #1345

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Mijn ervaring met Amazon icm boutique labels (Kino Lorber ook) is dat ze vaak niet vanaf releasedatum kunnen leveren maar pas veel later.
    Ik blijf het toch bizar vinden want op amazon com staat duidelijk 20 februari als releasedatum. Blijf toch duimen dat er een van dezer dagen toch "Shipped" komt te staan bij mijn bestelling.

  21. #1346

    Standaard

    Ik wil niemand bang maken maar ik had Face/Off 4K van Kino Lorber op 9-11-23 besteld met een leverdatum van 8-1-24 en deze is pas gisteren bezorgd... Het is zelfs al zo erg dat de versie nu al zonder slipcover wordt getoond bij Amazon, gelukkig zat die er bij mij nog wel omheen. Lijkt wel alsof ze eerst alle US bestellingen afwikkelen voordat ze Europa shippen. Hij bleef zo lang staan op het bolletje net voor "Shipped", echt opvallend.

  22. #1347

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik wil niemand bang maken maar ik had Face/Off 4K van Kino Lorber op 9-11-23 besteld met een leverdatum van 8-1-24 en deze is pas gisteren bezorgd... Het is zelfs al zo erg dat de versie nu al zonder slipcover wordt getoond bij Amazon, gelukkig zat die er bij mij nog wel omheen. Lijkt wel alsof ze eerst alle US bestellingen afwikkelen voordat ze Europa shippen. Hij bleef zo lang staan op het bolletje net voor "Shipped", echt opvallend.
    Ik had de mijne besteld op 20 december en kreeg hem op de 27ste al binnen. Hij was kapot en kreeg een replacement op 16 januari. Toch vreemd hoe Amazon te werk gaat. Beide waren met slipcover.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  23. #1348

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Ik had de mijne besteld op 20 december en kreeg hem op de 27ste al binnen. Hij was kapot en kreeg een replacement op 16 januari. Toch vreemd hoe Amazon te werk gaat. Beide waren met slipcover.
    Ik denk soms echt dat het met pre-orderen te maken heeft. Volgens mij kan je (zoals jij, want Face/Off kwam 12-12 uit) beter ná releasedatum bestellen dan ervoor.

  24. #1349

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik denk soms echt dat het met pre-orderen te maken heeft. Volgens mij kan je (zoals jij, want Face/Off kwam 12-12 uit) beter ná releasedatum bestellen dan ervoor.
    Dat heb ik vaak met UK bestellingen. Maar soms dalen de prijzen nog tussen het moment van mijn preorder en effectieve shipping. Dus dan kan ik niet anders dan hem later openstaan. Heb ik nu voorgehad met de 4K van Carrie. Was ergens £5 gezakt en nu staat hij terug aan de oude prijs. Dan wacht ik wel graag een beetje langer.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  25. #1350

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Dat heb ik vaak met UK bestellingen. Maar soms dalen de prijzen nog tussen het moment van mijn preorder en effectieve shipping. Dus dan kan ik niet anders dan hem later openstaan. Heb ik nu voorgehad met de 4K van Carrie. Was ergens £5 gezakt en nu staat hij terug aan de oude prijs. Dan wacht ik wel graag een beetje langer.
    Ik heb hem ook laten staan want ik had Face/Off in de pre-order voor (omgerekend) 25,- en daarna is hij naar 37 euro gegaan. Dus om die reden heb ik ook gewoon gewacht en niet opnieuw besteld.

Pagina 54 van 55 EersteEerste ... 444505152535455 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •