Pagina 23 van 55 EersteEerste ... 1319202122232425262733 ... LaatsteLaatste
De resultaten 551 tot 575 van 1371 worden weergegeven.
  1. #551

    Standaard

    Ik heb geen bevestigingsmail van verzenden ontvangen, maar ik zag wel op de site dat het de 20e verstuurd zou zijn. Vandaag had ik een briefje van DHL in de bus omdat ik niet thuis was, dus dat zou het kunnen zijn, maar is dan wel kort op elkaar. Voor hetzelfde geld is het wat anders Morgen verwacht ik ze weer aan de deur, dus...
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  2. #552

    Standaard

    Had ook geen mail ontvangen, maar vandaag wel t pakketje!

  3. #553

    Standaard

    Hier ook alles binnen
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  4. #554

    Standaard

    Eergisteren pakketje bij de buren afgeleverd zonder een briefje hier in de bus...tx DHL....maar goed...alles binnen!!

  5. #555

    Standaard

    Weer wat goodies in aantocht:






    Meer info
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  6. #556

    Standaard

    'Dark Water' lijkt me wel een upgrade waard. Op twitter stond een mooie reactie van iemand over de Herschell Gordon Lewis-set: "The set actually costs more, than to make those f*cking movies!"

  7. #557

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    'Dark Water' lijkt me wel een upgrade waard. Op twitter stond een mooie reactie van iemand over de Herschell Gordon Lewis-set: "The set actually costs more, than to make those f*cking movies!"


    Dat zijn weer een paar mooie aankondigingen! die Shock & Gore klintk geweldig maar zal wel weer gigantisch duur zijn. Dark Water is zeker een upgrade waard, zeker met zo`n uitgebreide release. Heb nu de Japanse dvd maar deze kan er zeker bij
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #558

    Standaard

    Waarom krijgt Vamp een nieuwe uitgave?

  9. #559

    Standaard

    Voor de fans van HGL zal het vast een droomset worden. Heb zelf de Amerikaanse blu-ray trilogie en is voor mij genoeg. De films mogen dan wel bekend staan als de eerste 'gorefilms', helaas moet je je door allerlei vreselijk onleuke scenes worstelen om bij de 'goede' stukjes te komen en zelfs die vond ik nergens om over na huis te schrijven, low budget of niet.

  10. #560

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Voor de fans van HGL zal het vast een droomset worden.
    Helaas kunnen we `m via boxofgore.com niet (volgens mij de enige site waar je `m kunt bestellen) bestellen omdat je een adres in de UK nodig hebt... Wat een tegenvaller...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #561

    Standaard

    @TheGodfather: Je bent fan? Dan is het wel balen dat de set voor ons niet of moeilijk te bestellen is.
    Geen Britse familie of kennissen die kunnen helpen?

  12. #562

    Standaard

    Ik heb de meeste HGL op dvd en dat is voor mij meer dan voldoende. Ik betwijfel of het veel mensen echt zal aanspreken. Weinig herkijkwaarde ook wat mij betreft. Dus wees gewaarschuwd....

  13. #563

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik heb de meeste HGL op dvd en dat is voor mij meer dan voldoende. Ik betwijfel of het veel mensen echt zal aanspreken. Weinig herkijkwaarde ook wat mij betreft. Dus wees gewaarschuwd....
    Dit is het beste advies wat er gegeven kan worden, wat betreft de films van HGL. Zou iedereen die interesse heeft, maar toch twijfelt, de Amerikaanse uitgave van 'The Blood Trilogy' aanraden. Stuk goedkoper dan die nieuwe set en dan weet je meteen of je daarna zo'n €180,- over hebt voor de set.
    Zoals Melzz aangaf, weinig herkijkwaarde, tenzij je meteen naar de leuke stukjes skipt.

  14. #564

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    @TheGodfather: Je bent fan? Dan is het wel balen dat de set voor ons niet of moeilijk te bestellen is.
    Geen Britse familie of kennissen die kunnen helpen?
    Nee geen fan maar de box klinkt wel heel interessant. Maar wat een geld ��. Ook de versie die je op Amazon UK kunt krijgen is nog een behoorlijke smak geld. Misschien eens een keer in de aanbieding
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #565

    Standaard

    Je bent even op vakantie en er zijn weer een berg aankondigingen ...

    The Burning lijkt wel aardig (al is er al een uitgave van Scream Factory), Dekalog ook maar de meest verrassende voor mij is zonder twijfel Dark Water! Ik heb de DVD minder dan een jaar geleden bekeken en tsja, de kwaliteit haalt gewoon wat weg van het kijkplezier. Mooi dat deze eraan komt. Hopelijk is dit het begin van meer J-horror.....ik mag dromen dat ze ooit Gin Gwai (The Eye) op blu-ray uitbrengen . The Rring trilogie is al uit in Duitsland (met alleen Duitse subs en ik heb geen idee van de kwaliteit), dus dat lijkt mij ook geen onoverkomelijke stap.

  16. #566

    Standaard

    Overigens heb ik mijn bestelling van de sale nog steeds niet ontvangen. Even gemaild, ze wachten nog op 1 titel. Jammer, ik had gehoopt om na de vakantie enkele pakketjes te kunnen uitpakken, maar die van amazon zijn ook al vertraagd .

  17. #567

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Hopelijk is dit het begin van meer J-horror.....ik mag dromen dat ze ooit Gin Gwai (The Eye) op blu-ray uitbrengen .
    Deze zag ik wel aangekondigd, niet door Arrow maar door 88Films (26 september):
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  18. #568

    Standaard

    Dat is een oude van Shaw Brothers, geen J-horror . Misschien wel grappig om een keer te zien trouwens, maar niet perse waar ik op hoop.

  19. #569

    Standaard

    Oh ja, ik zie het SB logootje inderdaad Beetje misleidende manier van adverteren wat ze dan doen. Ze noemen titels als Ring en Dark Water, maar goed...Aziatische horror dan
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  20. #570

    Standaard

    Female Prisoner Scorpion box staat nu in stock op de Arrow website; ik heb een bevestiging van Arrow n.a.v. een e-mail met een andere vraag dat ze binnenkort verzonden gaan worden.

    Ik ben wel benieuwd, iemand had een vergelijking gepost, maar de kleuren van de blu-ray lijken wel erg verschillend te zijn. Maar goed, we zullen het zien.

  21. #571

    Standaard

    Blijft lastig beoordelen via een screenshot maar dat lijkt inderdaad wel een flinke verandering.
    Mijn box is gisteren verzonden dus zal het binnenkort wel zien.

  22. #572
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  23. #573

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Dat is eigenlijk een hele slechte review (zoals wel vaker van dvdbeaver).

    De review van DVDTalk is veel beter en stipt de problemen qua beeld beter aan, al komt het voor mij iets te negatief over ('look like corpses'). Zeker de eerste film is wel wat anders qua kleur, maar er is verder weinig mis mee.

    Ik heb nu ook zelf de DVD's en feit is dat de blu-ray's echt flink afwijken qua kleur. Kijk maar eens in het topic op blu-ray.com, daar staan verschillende posts met vergelijkingen.
    Het is niet zo dat ze niet het aanzien waard zijn, maar voor degene die de films eerder hebben gezien, zal het een flinke aanpassing zijn.

    Verder is het een prachtige box hoor, mooi boekje erbij, dunne (!) amarays en mooi artwork (vind ik).

  24. #574

    Standaard

    Aangekondigd voor november:




    Meer info
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  25. #575

    Standaard

    Nog een paar toevoegingen:



    Meer info
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

Pagina 23 van 55 EersteEerste ... 1319202122232425262733 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •