Pagina 15 van 55 EersteEerste ... 511121314151617181925 ... LaatsteLaatste
De resultaten 351 tot 375 van 1371 worden weergegeven.
  1. #351

    Standaard

    All are shot in Nikkatsu Scope
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  2. #352

  3. #353

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Review Nikkatsu Diamong Guys vol. 1 http://www.dvdbeaver.com/film5/blu-r...ys_blu-ray.htm

    Deze ga ik toch maar in bestelling zetten, ben stiekem wel fan van dit soort films! Hoop ook snel op een deel 2!
    Nu met 10% pre-order korting bij zavvi.com met code PRE10. Nergens goedkoper gevonden, hij komt nu op 26,72.

  4. #354

    Standaard

    Vind ik nog steeds aan de prijs.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  5. #355

    Standaard

    Het zijn drie films....

    Ach ja....geld moet rollen...

  6. #356

    Standaard



    Toch maar opgepikt, Criterionforum vind het meer iets voor een Eclipse box, maar goed ik ben blij dat ze op blu ray zijn uitgebracht. En ook tof dat deel 2 al bevestigd is!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  7. #357

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht

    Toch maar opgepikt, Criterionforum vind het meer iets voor een Eclipse box, maar goed ik ben blij dat ze op blu ray zijn uitgebracht.
    Ik heb de recensie gelezen op het Criterionforum plus het topic, maar ik zie nergens dat ze het meer iets voor een Eclipse-box vinden. Ze geven net als jou aan, blij te zijn dat ze in HD zijn te bewonderen.

  8. #358

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik heb de recensie gelezen op het Criterionforum plus het topic, maar ik zie nergens dat ze het meer iets voor een Eclipse-box vinden. Ze geven net als jou aan, blij te zijn dat ze in HD zijn te bewonderen.
    Du hast recht, was weer te snel. Ze zeiden dat Criterion een dergelijke box via Eclipse zou hebben gedaan maar Arrow juist heel tof voor blu ray kiest. My bad!

    Ik ben in ieder geval aangenaam verrast weer door Arrow!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  9. #359

    Standaard

    Synapse Films heeft hun gelimiteerde gerestaureerde uitgave van 'Tenebrae' aangekondigd.
    Gezien de film ook door Arrow uitgebracht is, vroeg ik mij af, zijn er mensen die de Synapse Films-versie gaan kopen?
    Is via de website van Synapse Films te kopen, maar vind $39,95 wel erg aan de prijs.
    Zou er een merkbaar verschil zijn tussen de Synapse Films-versie en de Arrow-versie?

  10. #360

    Standaard

    Reviews afwachten denk ik. Ik vind de nieuwste remastered version van Arrow trouwens heel erg sterk. Ben wel benieuwd of er (grote) verschillen zullen zijn.

  11. #361

    Standaard

    Ja, vind die remastered version door Arrow zelf ook erg goed, maar gezien de Synapse-versie een oplage van 3000 stuks heeft, ben ik bang dat die uitverkocht zullen zijn tegen de tijd dat de reviews verschijnen.
    Zou wel mooi zijn, als er ook nog een standaard editie komt voor een wat gunstigere prijs.

    Zijn er Arrow-verzamelers die de boekjes ook lezen?
    Lees wel altijd de boekjes die bij de Master of Cinema, Criterion en BFI uitgaven zitten, maar om de een of andere reden nooit de Arrow-boekjes.

  12. #362

    Standaard

    Waarom zou je dan die Synapse willen als je die van Arrow ook goed vind? Er zit natuurlijk een cd bij maar ik schat zo in dat het lastig wordt de uitgave van Arrow te overtreffen qua beeld.

    Ik lees wel alle boekjes en kijk ook (bijna) alle extra's omdat ik die van Arrow altijd erg de moeite waard vind.

  13. #363

    Standaard

    @Melzz:

    Je hebt gelijk, ik ben heel tevreden met Arrow's uitgave van 'Tenebrae'. Ben het eens, dat die extra's van Arrow vaak heel erg goed en interessant zijn.
    Ben zelfs van mening dat sommige van hun uitgaven de moeite waard zijn alleen al vanwege de extra's, of de film verder goed is of niet.
    Grindhouse Releasing's 'The Beyond' vond ik ook zo'n soort uitgave (vond de film alleen wel geniaal).

  14. #364

    Standaard

    Nikkatsu Diamong Guys is nu 18 pond op amazon. Geen reden meer dus om het niet te doen mensen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  15. #365

    Standaard

    Maar hoe zijn de films? Heb je ze al gezien Coen? De review op blu-ray.com is redelijk gemiddeld. al hou ik mij niet vast aan hun review.

  16. #366

    Standaard

    Mei releases zijn bekend gemaakt en in de lijn der verwachting een volgende NoShame release die zijn opwachting maakt bij Arrow: The night evelyn came out of the grave / The red queen kills seven times. Leuke giallo's!! Zeker aanraders.

  17. #367

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Maar hoe zijn de films? Heb je ze al gezien Coen? De review op blu-ray.com is redelijk gemiddeld. al hou ik mij niet vast aan hun review.
    Gisteravond (laat) een poging gedaan met Voice without a shadow. Ik viel er steeds bij in slaap... Kan aan het tijdstip hebben gelegen....zal dus in de herkansing moeten. Het was een detective met veel personages en ontwikkelingen....ik kon het niet bijhouden zo laat....

  18. #368

    Standaard

    Voice without a shadow - Seijun Suzuki - 1958

    Eerste film uit de Nikkatsu Diamond Guys box van Arrow is een Noirish detective verhaal. Veel gepraat, veel onderzoek en met de nodige dwaalsporen. Typisch een film die wel "ok" is. Weinig opzienbarends en ik kan geen scene opnoemen die er echt uitspringt. Erg degelijk begin van de box.

    Toch een 7.

  19. #369

    Standaard

    De aangekondigde releases, voor alle volledigheid met afbeeldingen:



    Meer info
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  20. #370

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Maar hoe zijn de films? Heb je ze al gezien Coen? De review op blu-ray.com is redelijk gemiddeld. al hou ik mij niet vast aan hun review.
    Heb de box nog niet binnen. Online lees ik wel bovengemiddelde recensies dus heb goede hoop
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  21. #371

    Standaard

    Wow! Eind mee komt Arrow met the Human Condition trilogie!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  22. #372

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Wow! Eind mee komt Arrow met the Human Condition trilogie!
    Die 50 pond is wel een pittig prijsje...heb je natuurlijk wel bijna 10 uur film voor, maar toch. Even kijken wat er nou limited aan is, anders wacht ik misschien op amazon.

  23. #373

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Die 50 pond is wel een pittig prijsje...heb je natuurlijk wel bijna 10 uur film voor, maar toch. Even kijken wat er nou limited aan is, anders wacht ik misschien op amazon.
    Inderdaad. Prijs valt me erg tegen. Hopelijk wordt deze nog aangepast
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  24. #374

    Standaard

    Had gisteren bijna de 'Human Condition Trilogy' via Arrow besteld, maar voordat ik op 'confirm' klikte, dacht ik bij mezelf "50 pond voor 3 films... ik lijk wel gek ook."
    Wacht wel op een prijsdaling of misschien standaard editie, want de films lijken me heel erg interessant.

    Even iets anders, zijn er hier mensen die de nieuwe uitgave van 'Deep Red' hebben?
    Heb vanochtend de essay 'Profondo Giallo' gekeken en daarin worden een paar korte fragmentjes van 'The Bird with a Crystal Plumage' vertoond, maar het viel mij op hoe ongelooflijk goed die er uit zagen.
    Heel filmisch en totaal niet zoals de caps van Arrow's eigen Blu-ray.
    Zijn er anderen die dit is opgevallen en zou het kunnen dat er misschien een betere uitgave van Arrow in het verschiet ligt?

  25. #375

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Had gisteren bijna de 'Human Condition Trilogy' via Arrow besteld, maar voordat ik op 'confirm' klikte, dacht ik bij mezelf "50 pond voor 3 films... ik lijk wel gek ook."
    Wacht wel op een prijsdaling of misschien standaard editie, want de films lijken me heel erg interessant.

    Even iets anders, zijn er hier mensen die de nieuwe uitgave van 'Deep Red' hebben?
    Heb vanochtend de essay 'Profondo Giallo' gekeken en daarin worden een paar korte fragmentjes van 'The Bird with a Crystal Plumage' vertoond, maar het viel mij op hoe ongelooflijk goed die er uit zagen.
    Heel filmisch en totaal niet zoals de caps van Arrow's eigen Blu-ray.
    Zijn er anderen die dit is opgevallen en zou het kunnen dat er misschien een betere uitgave van Arrow in het verschiet ligt?
    Levert je natuurlijk wel weer 5 pond aan storecredit op

    Arrow brengt ook een reguliere versie van Deep Red uit in mei, dus wie niet de L.E. heeft gekocht kan voor deze gaan!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

Pagina 15 van 55 EersteEerste ... 511121314151617181925 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •