Pagina 30 van 55 EersteEerste ... 2026272829303132333440 ... LaatsteLaatste
De resultaten 726 tot 750 van 1366 worden weergegeven.
  1. #726

    Standaard

    Tja, teleurstellend inderdaad
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  2. #727

    Standaard

    Nou ja, als je Dekalog nog niet hebt, is dat nog interessant. Verder inderdaad erg teleurstellend. Ik wacht wel de juni sale af.

  3. #728

    Standaard

    Ik heb de Woody Allen box besteld, The Audition en Time Bandits.
    Verder zat er voor mij niet echt iets bij dat ik wil.
    Hopelijk komen de andere 2 boxen van Woody Allen ooit ook in zo'n actie terecht, want ik vind dat de boxsets van Arrow toch wat overprijzig.

  4. #729

    Standaard

    Ik heb toch Dekalog en na erg lang twijfelen, nu toch ook de Female Scorpion box set besteld. Dat kwam op 90 euro maar ik krijg 15 pond aan punten dus in totaal komen beide sets op ongeveer 70 euro. Dat is toch wel een prima prijs. Ik heb toch liever spijt dat ik Female Scorpion wel heb gekocht ipv niet als deze straks OOP geraakt.

  5. #730

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik heb toch Dekalog en na erg lang twijfelen, nu toch ook de Female Scorpion box set besteld. Dat kwam op 90 euro maar ik krijg 15 pond aan punten dus in totaal komen beide sets op ongeveer 70 euro. Dat is toch wel een prima prijs. Ik heb toch liever spijt dat ik Female Scorpion wel heb gekocht ipv niet als deze straks OOP geraakt.
    Je zult zeker even moeten wennen aan de kleuren van Female Scorpion; ik heb achteraf de DVD's gekocht en die zien er echt anders uit. Maar voor die prijs.....het is wel een heel mooi pakket.
    Dekalog had ik ook al. The Fury is de enige die ik nog wil uit de sale, maar die kan ik via amazon marketplace voor dezelfde prijs kopen. Nou ja, er is nog genoeg anders te koop .

  6. #731

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Je zult zeker even moeten wennen aan de kleuren van Female Scorpion; ik heb achteraf de DVD's gekocht en die zien er echt anders uit.
    Eigenlijk is dit de omgekeerde wereld. Normaal gesproken vervang je dvd's voor Blu-Rays. Ik heb in ieder geval alle dvd's en ik bereid me voor op een blauwe wereld....

  7. #732

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Eigenlijk is dit de omgekeerde wereld. Normaal gesproken vervang je dvd's voor Blu-Rays. Ik heb in ieder geval alle dvd's en ik bereid me voor op een blauwe wereld....
    Ik heb en hou ze allebei, de blu-ray's en de DVD's. Ik heb ooit wel twee films op DVD's gehad geloof ik, maar die kon ik niet meer vinden (zullen we een keer verkocht zijn). En ik wilde toch zelf vergelijken na alle verhalen. Ach ja, je zult het wel zien.

  8. #733

    Standaard

    Ik twijfelde lang om de Female Prisoner Scorpion-box aan te schaffen vanwege die vreemde, blauwe kleuren. Omdat ik een groot fan ben van de films, heb ik uiteindelijk toch die box gekocht en ik heb direct de eerste twee delen bekeken.
    Ik heb wederom zeer genoten van deze films. HD levert echt meerwaarde, ik zag details die ik niet eerder zag. Maar dan toch die kleuren....wtf is er toch mis gegaan? De blauwe kleuren zijn toch wel heel erg prominent aanwezig. En voor mijn gevoel klopt het echt niet. Ook witte luchten worden vaak totaal uitgebleekt. Echt zo vreselijk jammer. Het levert totaal andere films op. Ik probeerde me er niet teveel aan te storen en gewoon van de films te genieten. Dat lukte me niet 100% want ik moest echt vreselijk wennen. Ook gezichten hebben geen gezonde, warme kleur meer maar zijn eerder lijkbleek. Andere films uit die periode hebben daar geen last van (Lady Snowblood, Lone Wolf & Cub) dus waarom Female Prisoner dan wel?

    Toch ben ik blij dat ik de box heb aangeschaft want het leverde voor mij wel mooie een HD-ervaring op. De extra's zijn talrijk en de box ziet er erg mooi uit. De films blijven ijzersterk, wellicht zelfs nog beter nu in HD. Ik moet me er maar bij neerleggen dat de films er nu echt totaal anders uitzien.

  9. #734

    Standaard

    Beetje vergelijkbaar met Lady Snowblood van Criterion of toch anders? Die vond ik namelijk wel geslaagd, ook al was het met de fellere kleuren even wennen.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  10. #735

    Standaard

    Toch totaal anders. In dit topic had ik screenshots geplaatst ter vergelijking. Ik zie effe niet meer op welke pagina maar het is een wereld van verschil qua kleur. Qua scherpte en detail ga je er op vooruit maar je verliest helaas een natuurlijke kleurweergave.

  11. #736

    Standaard

    Hmmm...ik houd het maar gewoon bij mijn dvd-box denk ik dan toch.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  12. #737

  13. #738

    Standaard

    Dank voor de moeite. Wel een totaal nieuwe belevenis op die manier Maar ik weet eigenlijk niet of ik het wel mooi vind.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  14. #739

    Standaard

    Ik zit net weer de dvd te vergelijken met de Blu-Ray. De dvd's zijn toch wel soft, weinig scherpte en met wat verwassen kleuren (zwart is meer grijs). De blu-ray is echt veel scherper en de kleuren knallen wel. Helaas dus wel met een overwegend blauwe gloed. Je levert wat in en je krijgt wat. Toch erg blij met de box. Nu de extra's aan het bekijken en die zijn talrijk en interessant. Je went wel aan de nieuwe kleuren. Mensen die de dvd's niet eerder hebben gezien, zullen er veel minder last van hebben.

  15. #740

    Standaard

    Heb de box ook en gezien een poosje geleden. Had de films nooit eerder gezien, maar kende de reputatie. Vond deel 1+2 erg vermakelijke films. Deel 3+4 iets minder, maar nog steeds prima. Ik lees hier wat 'kritiek' (lhoewel kritiek misschien niet de juiste term is) op/over het kleurgebruik in de nieuwe uitgave. Zoals ik al schreef, had ik de films nog niet eerder gezien, maar ik vond de nieuwe, erg gestyleerde, kleuren juist erg passen bij de films. Of het is wat de filmmakers voor ogen hadden is een 2e natuurlijk, maar ik vond het esthetisch erg fijn om naar te kijken. De films zelf zijn al ontzettend gestyleerd (de Kabuki-theater invloeden o.a. zijn niet te missen) en geven mij het idee dat ze totaal niet realistisch bedoeld zijn (kan er totaal naast zitten, maar ik betwijfel het ten zeerste). Door de bijna dromerige sfeer op momenten en het artificiële gevoel wat de films uitstralen ("Kijk mensen, het is maar een film!"), vond ik het nieuwe kleurenpalet juist heel goed gekozen.

  16. #741

    Standaard

    Female.jpg

    Het was niet echt een kwestie van een kleurenpalet kiezen maar het feit dat elementen waar Arrow mee moest werken niet optimaal was. Voor mij is het echt wennen maar qua scherpte, diepte en dergelijke zijn de BD's zeker de beste keuze.
    Na een tijdje zijn je ogen wel gewend aan de koude, afwijkende kleuren. Het blijft alleen bizar dat de films die je al zo lang kent, ineens een totaal ander kleurenpalet heeft. Dat was toen bv ook zo met The French Connection, die had altijd warme, gelige kleuren. De BD was ineens blauw, een totaal andere beleving. En verschillen zul je altijd tegenkomen maar bij deze films is het gewoon erg extreem...en daar zul je aan moeten wennen.

    Maar wat een films zeg...vooral de eerste twee. Daar zit zoveel creativiteit in. En Meiko Kaji...ze steelt de show door bijna alleen maar met haar blikken te acteren. Net als de Lone Wolf serie kan ik deze films echt eindeloos kijken. Ze vervelen me nooit.

  17. #742

    Standaard

    Aangekondigd:



    Limited uitgave:



    US:



    Meer info
    Laatst aangepast door BigLebowski : 23-04-2017 om 20:56
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  18. #743

    Standaard

    Beetje nitpicking...maar dat is geen hernieuwde limited edition van "Battles". Deze box bevat drie nieuwe delen, ook wel "New Battles" genaamd. Totaal andere films dus dan die uit de eerdere box.

  19. #744

    Standaard

    Thanks, aangepast
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  20. #745

  21. #746

    Standaard

    Arrow Academy releases juli:



    Meer info
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  22. #747

    Standaard

    Stormy Monday en Future Shock zal ik nog wel later kopen; de nieuwe Battles box zal ik wel eerder kopen. Ik wacht wel op de volgende sale indien mogelijk voor de dubbele puntjes .
    Verder lijkt Terror in a Texas Town wel interessant.

  23. #748

    Standaard

    Ik ben nog niet door de eerste Battles box heen, en aan de eerste film moest ik nogal wennen, dus met een eventuele aanschaf van de nieuwe box wacht ik zeker nog. Stromy Monday maakt wel een goede kans. Ik had vroeger een poster van deze film op mijn kamer hangen, enkel vanwege de sfeer die het uitstraalde. De film heb ik verder niet gezien, maar ben er nu wel benieuwd naar.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  24. #749

    Standaard

    Het is in het begin redelijk lastig om bij de Battles alle karakters en hun samenhang bij te houden, dat is zeker waar. Maar het is zeer de moeite waard om door te zetten.
    Sterker nog, je moet ze eigenlijk een beetje vlak achter elkaar kijken anders raak je zeker de draad kwijt .

    Bij HMV en Fopp hebben ze weer een Arrow sale, 6 pond per stuk....echt jammer dat wij daar niet kunnen kopen. Misschien heeft peptalk er nog wat aan.

  25. #750

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht

    Bij HMV en Fopp hebben ze weer een Arrow sale, 6 pond per stuk....echt jammer dat wij daar niet kunnen kopen. Misschien heeft peptalk er nog wat aan.
    Bedankt voor het melden rogue
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 30 van 55 EersteEerste ... 2026272829303132333440 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •