Pagina 27 van 55 EersteEerste ... 1723242526272829303137 ... LaatsteLaatste
De resultaten 651 tot 675 van 1371 worden weergegeven.
  1. #651

    Standaard

    Mooie prijzen, maar weinig titels die ik nog niet heb of heb gehad. Die Taviani's trekken mij nog steeds niet....

  2. #652

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Black Friday sale is aan op de site van Arrow. Niet veel keuze helaas.

    Ik twijfel om de Female Scorpion set te kopen. Ik lees toch iets te vaak teleurstellende berichten over die blauwe gloed. De screenshots lijken niet op de dvd-versie die ik al in mn bezit heb (veel warmer).
    Echt bijzonder jammer dat transfer zo koel en blauw is uitgevallen.

    Ik heb hem toch in huis. Kan me niet voorstellen dat het zo erg moet zijn (ik moet ze nog bekijken).
    Maar screenshots versie videobeeld, daar zit toch wat verschil tussen volgens mij.
    En het probleem ligt helemaal bij de source die Arrow heeft gekregen.
    Dus Arrow kan er zelf niet zo veel doen denk ik dan.

  3. #653

    Standaard










    De 1e screenshots zijn van de Arrow Blu-Ray, de 2e van de dvd.

    Een totaal andere kleur. De dvd oogt natuurlijker en warmer.

  4. #654

    Standaard





    Zie nogmaals de 1e....erg blauw (Arrow), de 2e is van de eerdere dvd-uitgave.





    Die blauwe, koele gloed lijkt me echt wel wat overdadig helaas.

  5. #655

    Standaard

    In het draadje op blu-ray.com zijn heel veel screenshots te vinden. Ook is er ergens in al die pagina's een link naar een andere site, die een hele goede review heeft geschreven.
    Details zijn veel beter, maar inderdaad, die blauwe gloed. Extra's zijn weer wel de moeite waard. Gewoon allebei houden, de DVD's en de blu-ray's, dat doe ik ook .

  6. #656

    Standaard

    Er valt nog geen blu ray te houden want ik heb de box nog niet in bezit. Ik twijfel nog steeds. Het blu-ray en criterionforum bevat genoeg vervloekingen. Het is helaas geen subtiel verschil. Juist deze films bevatten mooie composities en creatief kleurgebruik. Dat wordt teniet gedaan door alles maar blauw te graderen. Japanse uitgaves blijft blijkbaar lastig.

  7. #657

    Standaard

    Snap al die ophef niet rondom deze waardeloze trilogie ...

  8. #658

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Snap al die ophef niet rondom deze waardeloze trilogie ...
    Het is geen trilogie.

  9. #659

    Standaard

    Er zijn wat titels toegevoegd aan de sale, waaronder Death Walks Twice (is absoluut de moeite waard!)

  10. #660

    Standaard

    Van de week de Dekalog box binnen (kon het toch niet laten ...) en gisteren Dekalog One gekeken. Verbluffende beeldkwaliteit en voor mij de eerste kennismaking met de serie. Poeh, wat een deel, die vergeet ik nooit meer. Schokkend triest en de muziek is zo mooi.....het is nu al een geslaagde aankoop.

  11. #661

    Standaard

    Mijn laatste aankoop van Arrow is The Hired hand. Regie door Peter Fonda met onder meer Warren Oates. Het is een typische ''new hollywood'' film, soms meer stijl dan substance, duidelijk in de lijn van Easy Rider. Vilmos Zsigmond zijn fotografie is om te watertanden. De transfer is ook uitstekend.

  12. #662

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Het is geen trilogie.
    Heb ooit die DVD-BOX gehad waar ze min of meer als trilogie werden gepresenteerd.

  13. #663

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Heb ooit die DVD-BOX gehad waar ze min of meer als trilogie werden gepresenteerd.
    Dat is waar, maar er is dus nog een vierde film (Grudge Song) die niet bij de box zat.

  14. #664

    Standaard

    Eindelijk Dekalog binnen, samen met Donnie Darko
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  15. #665

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Eindelijk Dekalog binnen, samen met Donnie Darko
    Mooie box, he, Dekalog...ik hoop van het weekend weer verder te gaan met het 4e deel. Donnie Darko verwacht ik volgende week van amazon.

  16. #666

    Standaard

    Dat is al snel van Donnie Darko. Hier is ie nog niet verzonden, erg benieuwd naar deze release
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #667

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Mooie box, he, Dekalog...ik hoop van het weekend weer verder te gaan met het 4e deel. Donnie Darko verwacht ik volgende week van amazon.
    Ik weet nog niet wanneer ik aan Dekalog zak gaan beginnen, maar ik zie er al wel naar uit. Er ligt nog wel meer op me te wachten
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  18. #668

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Dat is al snel van Donnie Darko. Hier is ie nog niet verzonden, erg benieuwd naar deze release
    Zal je niet teleurstellen vermoed ik...mooie uitgave wederom.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  19. #669

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Ik weet nog niet wanneer ik aan Dekalog zak gaan beginnen, maar ik zie er al wel naar uit. Er ligt nog wel meer op me te wachten
    Dat is een heel bekend probleem voor velen hier .

  20. #670

    Standaard

    Aankondigingen voor maart:

    UK/US:


    US:


    UK:


    Meer info
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  21. #671

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Zal je niet teleurstellen vermoed ik...mooie uitgave wederom.
    Daar ben ik ook niet bang voor hij is inmiddels verzonden
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  22. #672

  23. #673

    Standaard

    De House-box bevat voor de UK vier delen ipv twee in de US.

  24. #674

    Standaard

    En van Pieces komt er ook nog een ultra-gelimiteerde versie met een soundtrack op vinyl (jawel) en een puzzel. Meer info zal hier nog van volgen.

    Ik ga waarschijnlijk alleen voor de Dead or Alive trilogie. Ik zeg eerlijk dat ik de House films en Pieces niet ken; ze spreken mij ook niet meteen aan voor die prijs. Wellicht verander ik van gedachten als ik meer info heb over de films zelf...

  25. #675

    Standaard

    De sale is weer begonnen: http://www.arrowfilms.co.uk/shop/ind...tegory&path=89

    Ik keek hier erg naar uit...maar helaas, ze hebben alle titels in prijs verhoogd! Kon je nog tijdens alle eerdere sales titels voor 7,99 aanschaffen, nu zijn ze allemaal 8,99.
    Erg spijtig dit, nu is het echt een stuk minder aantrekkelijk.

Pagina 27 van 55 EersteEerste ... 1723242526272829303137 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •