Pagina 20 van 55 EersteEerste ... 1016171819202122232430 ... LaatsteLaatste
De resultaten 476 tot 500 van 1371 worden weergegeven.
  1. #476

    Standaard

    Even eea op fb gelezen en lijkt er op dat ze het dus wel al lang van plan waren. Limited/exclusive voor 1 jaar. Dat hadden ze dan wel even goed mogen communiceren ja. Ze zeggen dat ze het alleen aankondigen als het 100% zeker is dat hij niet los uitgebracht wordt. Rare gedachte, maar dus duidelijk voor toekomstige limited editions: tenzij ze anders vermelden is het altijd mogelijk dat LE discs later ook los uitgebracht worden.

  2. #477

    Standaard

    Het is voor het eerst dat ik er over lees dat ze het al lang van plan waren, erg vreemd hoor. Ik heb toch het idee dat ze dat nu een beetje verzinnen, vanwege de felle reacties.

    Bij Videodrome LE telt ook mee dat de LE op de dag van uitkomen meteen uitverkocht was, en mensen die 'm toch wilden hebben vanwege de inhoud, aangewezen waren op de (veel duurdere) particuliere verkopers. Die mensen voelen zich wellicht (terecht imo) aardig in hun hemd gezet.

    Ikzelf ga inderdaad wel wat anders tegen de LE's aankijken. Het gaat mij ook het totaalplaatje qua verpakking, maar de inhoud (eventuele exclusieve extra's en/of een boek) zal altijd het zwaarst meewegen bij een aankoop. En als dus die exclusieve disc niet meer zo exclusief is, zal ik goed bekijken of het nog de moeite waard is of speciaal de (duurdere) LE aan te schaffen....

  3. #478

    Standaard

    De toekomst zal ons moeten leren hoe vaak ze zoiets nog zullen herhalen. Als het met enige regelmaat gebeurd, schieten ze zichzelf wel lelijk in de voet volgens mij.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  4. #479

  5. #480

    Standaard

    Flikken ze het nu weer!? Was Seven Minutes niet exclusief voor de LE uitgave van Beyond the Valley of the Dolls, of heb ik dat mis? Zorgelijke ontwikkeling. Limited edition content zegt dus ook niks meer.

    Matinee lijkt me wel wat. Dead End Drive In en Slugs zeggen me nog weinig.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  6. #481

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Flikken ze het nu weer!? Was Seven Minutes niet exclusief voor de LE uitgave van Beyond the Valley of the Dolls, of heb ik dat mis? Zorgelijke ontwikkeling. Limited edition content zegt dus ook niks meer.

    Volgens mij was 'The Seven Minutes' inderdaad een exclusive bij de LE van 'BtVotD'. Was trouwens een prima film, zeker gezien het een extra was. Goed rechtbankdrama met hordes lekkere naakte wijven.
    Maar wel een vervelende ontwikkeling zo, ben nou niet erg happig meer op hun LE's.

  7. #482

    Standaard

    - delete - dubbel bericht
    Laatst aangepast door BigLebowski : 11-06-2016 om 20:48
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  8. #483

    Standaard

    Dat ga je dan inderdaad krijgen. Ze schieten zichzelf daarmee lelijk in de voet. Maar het lullige is dat je het natuurlijk nooit helemaal zeker weet, want ze kondigen (tot nu toe althans) de nieuwe uitgaves pas aan nadat de Limited editions zijn uitverkocht. Dus het blijft dan een gok. Het zou netjes van ze zijn als ze vooraf laten weten wat ze apart nog uit gaan geven.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  9. #484

    Standaard

    Het is inderdaad zichzelf in de voet schieten.....LE = LE.
    Maar goed, ik ben er wel extra alert op in de toekomst.

  10. #485

    Standaard

    En elkaar in de toekomst maar goed informeren hier als er wat over te vermelden valt
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  11. #486

    Standaard

    Leuke aankondigingen, vooral Matinee en Raising Cain. Arrow loves Brian De Palma, goede zaak , nu Body Double nog.

  12. #487

    Standaard

    Arrow Video kondigt de laatste film van Andrzej Zulawski (oa Possession) aan:





    Release verwacht op 3 oktober
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  13. #488

    Standaard

    Nog een verrassende aankondiging:



    Inhoud:

    Bananas (1971)
    Everything You Always Wanted to Know About Sex *But Were Afraid to Ask (1972)
    Sleeper (1973)
    Love and Death (1975)
    Annie Hall (1977)
    Interiors (1978)

    Exclusive to this collection: Annie Hall and a 100-page hardback book featuring new and archive writing on all the films by Woody Allen, Michael Brooke, Johnny Mains, Kat Ellinger, John Leman Riley, Hannah Hamad and Brad Stevens.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  14. #489

    Standaard

    Oh wauw! Op zoiets dergelijks hoopte ik al tijden. Dit gaan neem ik aan meerdere boxsets worden. Echt nice.

  15. #490

    Standaard

    Ze gaan in totaal 17 films van Allen uitbrengen, dus nog 2 boxen. De films zijn ook later los verkrijgbaar (Annie Hall wet ik niet, maar gezien het beleid van Arrow zou niemand verbaasd zijn.....), dus het boek is extra. Verder zijn de discs barebones omdat Allen weer geen special features er op wilt.
    Ik weet nu al zeker dat ik ze niet ga kopen trouwens, het zijn niet echt films waarvan ik perse de blu-ray hoef te hebben.

  16. #491

    Standaard

    Ik heb wel interesse in een paar films van hem, maar niet allemaal. Dus ik denk dat ik de losse uitgaves dan afwacht. Annie Halle heb ik al bijvoorbeeld. Was wel een grote verbetering tov de dvd moet ik zeggen. Had voor mij wel een meerwaarde. Manhattan idem dito.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  17. #492

    Standaard

    Nee dat is wel een beetje waar idd. Annie Hall heb ik ook al op blu-ray. Gene waar ik vooral naar uitkijk zijn de films na deze periode. Crimes and Misdemeanors, Radio Days, Purple Rose of Cairo, Manhattan Murder Mustery, Shadows and Fog, Stardust Memories, Broadway Danny Rose etc.

  18. #493

    Standaard

    Vooral Crimes and Misdemeanors staat bij mij nog hoog op de agenda.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  19. #494
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  20. #495

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Je hebt mijn dank! Maar niet die van mijn portemonnee .
    Ik ga in ieder geval ook Female Scorpion Prisoner bestellen voor de dubbele punten....

  21. #496

    Standaard

    Mijn eerste 7 titels uit de sale:
    -Black Sabbath
    -Massacre Gun
    -Rabid
    -Retaliation
    -Shivers
    -The Visitor
    -Zardoz

    En daarnaast nog los Female Prisoner Scorpion: The Complete Collection. Ja, ik zat erover te twijfelen, met het recente beleid van Arrow de laatste tijd t.o.v. limited editions, maar ik ken mijzelf.....ik heb geen geduld tot ze een keer los verkrijgbaar zijn voor een 'normale' prijs. Nu krijg ik nog 12 pond in punten terug, dus de kosten zijn dan 48 pond, 12 pond per film, wat alleszins redelijk is. En wellicht zit er nog een boek bij o.i.d..

    Ik zit nog even te twijfelen of ik The Human Condition nog bestel; met al die punten die ik krijg en nog heb zou ik niet zoveel bij hoeven te leggen.

  22. #497

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Mijn eerste 7 titels uit de sale:
    -Black Sabbath
    -Massacre Gun
    -Rabid
    -Retaliation
    -Shivers
    -The Visitor
    -Zardoz

    En daarnaast nog los Female Prisoner Scorpion: The Complete Collection. Ja, ik zat erover te twijfelen, met het recente beleid van Arrow de laatste tijd t.o.v. limited editions, maar ik ken mijzelf.....ik heb geen geduld tot ze een keer los verkrijgbaar zijn voor een 'normale' prijs. Nu krijg ik nog 12 pond in punten terug, dus de kosten zijn dan 48 pond, 12 pond per film, wat alleszins redelijk is. En wellicht zit er nog een boek bij o.i.d..

    Ik zit nog even te twijfelen of ik The Human Condition nog bestel; met al die punten die ik krijg en nog heb zou ik niet zoveel bij hoeven te leggen.
    Pracht titels! Vooral 'The Visitor' is fantastisch, wat mij betreft een van de beste films ooit.
    Met Bava & Cronenberg kan een beetje horror- cultfan eigenlijk niet mis gaan.

    Hoe je ooit hebt kunnen twijfelen aan de Female Prisoner Scorpion' set, is mij een gigantisch raadsel...
    Meiko Kaji, de grootste reden waarom je die set meteen zou willen hebben.
    Laatst aangepast door Koroshiya Ichi : 28-06-2016 om 18:54

  23. #498

    Standaard

    Mijn 10 titels uit de sale:

    The Night of the Hunter
    The Naked City
    The Beast
    The Strange Case of Dr Jekyll and Miss Osbourne
    La Grande Bouffe
    Nightmare City
    Rollerball
    Shivers (steelbook)
    Zardoz
    Blood Rage
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  24. #499

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Pracht titels! Vooral 'The Visitor' is fantastisch, wat mij betreft een van de beste films ooit.
    Met Bava & Cronenberg kan een beetje horror- cultfan eigenlijk niet mis gaan.

    Hoe je ooit hebt kunnen twijfelen aan de Female Prisoner Scorpion' set, is mij een gigantisch raadsel...
    Meiko Kaji, de grootste reden waarom je die set meteen zou willen hebben.
    Ik zat niet te twijfelen voor de films zelf, maar of het mij nou financieel waard is om perse die box te kopen i.p.v. de losse uitgaves die straks uitkomen. Dus de toegevoegde waarde van de box, aangezien Arrow de laatste tijd 'limited' een rekbaar begrip vindt. Maar ja, het is al te laat... .

    Ben wel benieuwd wat je van Hard To Be A God vindt...toch 1 van de meest vreemde kijkervaringen ooit. Ik heb er eerder het volgende over gepost:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue
    Ondertussen al binnen en bekeken en het is lastig om de film te beoordelen na een eerste kijkbeurt. Mijn eerste gedachte was: die gaat weer de verkoop in . Maar daarna heb ik toch het bijbehorende essay gelezen en, voor mij heel belangrijk, heb ik de vorige boekverfilming bekeken (Es ist nicht leicht, ein Gott zu sein). Dat werkt echt heel verhelderend, omdat daar het verhaal heel duidelijk verteld wordt en je scenes uit Hard to be a God veel beter kan plaatsen. De eerste film zelf had overigens absoluut niet de goedkeuring van de schrijvers Arkay en Boris Strugatsky.

    Tsja, het is een bizarre film en vooraf had ik een aparte film verwacht, maar niet zo apart. Vaak verwarrend en onduidelijk gefilmd, wat natuurlijk wel toevoegt aan het overbrengen van de chaos. Het verhaal is eigenlijk uit de film zelf niet te ontcijferen en vaker wel dan niet weet je niet goed wat je ziet of wat er aan de hand is. Maar tegelijkertijd is de film ook echt fascinerend en bleef hij letterlijk weken in mijn hoofd. Ik zie het meer als een totale ervaring.
    De uitgave van Arrow is overigens heel mooi. In het boekje (dat een must is, dus op tijd bestellen, aangezien het gelimiteerd is!) staat ook een interview met de regisseur German dat zeer de moeite waard is, Grappig antwoord op de laatste vraag of German weer regisseur zou worden als hij helemaal overnieuw kon beginnen: "Not a chance, I would become anyone, a stoker or a hospital nurse, but not a filmmaker".

  25. #500

    Standaard

    Mooi dat Blood Rage (een ECHTE limited met bonus disk en slipcase) en The Mutilator nu ook in de sale zit voor degene die deze nog niet hebben. Ik heb er veel meer voor betaald omdat ik niet naast het net wilde vissen. Het verbaast me dat deze al zo snel in de sale zitten. Dat mogen ze vaker doen met nieuwere titels.

    Zelf:

    Shivers
    Honeymoon Killers
    The Strange Case of Dr Jekyll and Miss Osbourne
    Nightmare City
    Madman

Pagina 20 van 55 EersteEerste ... 1016171819202122232430 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •