Pagina 31 van 55 EersteEerste ... 2127282930313233343541 ... LaatsteLaatste
De resultaten 751 tot 775 van 1366 worden weergegeven.
  1. #751

    Standaard

    Ik zag het al, die sale bij HMV. Ook vrij nieuwe titels. Als ik bij zo'n winkel woonde, zou ik helemaal los gaan. 6 pond per titel is echt heel goedkoop.

  2. #752

    Standaard

    Wie nog interesse heeft in de Phenomena ltd edition boxset, moet snel zijn. Via de Arrow shop is hij al niet meer verkrijgbaar.

    En wie nog twijfelt, hier de review. Kijk eens naar de foto van de vlieg...die ogen!
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  3. #753

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Wie nog interesse heeft in de Phenomena ltd edition boxset, moet snel zijn. Via de Arrow shop is hij al niet meer verkrijgbaar.

    En wie nog twijfelt, hier de review. Kijk eens naar de foto van de vlieg...die ogen!
    Grrr, toch nog besteld, terwijl ik het eigenlijk niet van plan was. Maar toen zag ik 3 verschillende versies, dat klinkt interessant. En als deze later in een reguliere uitgave uitkomt, mis je toch wel een hoop.

    Die Taisho Trilogy ziet er trouwens ook prachtig uit hoor....


  4. #754

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Grrr, toch nog besteld, terwijl ik het eigenlijk niet van plan was. Maar toen zag ik 3 verschillende versies, dat klinkt interessant. En als deze later in een reguliere uitgave uitkomt, mis je toch wel een hoop.
    En de (zeldzame?) soundtrack niet te vergeten Ik twijfelde zelf ook omdat dit niet mijn favoriete Argento is, maar dit is toch wel een erg mooie complete box. De mooie filmische kwaliteit van de beelden is ook een grote stap vooruit ten opzichte van alle voorgaande versies.

    Die Taisho Trilogy ziet er trouwens ook prachtig uit hoor....

    Wat moet ik me bij Taisho voorstellen? De box ziet er inderdaad aantrekkelijk uit
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  5. #755

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    En de (zeldzame?) soundtrack niet te vergeten Ik twijfelde zelf ook omdat dit niet mijn favoriete Argento is, maar dit is toch wel een erg mooie complete box. De mooie filmische kwaliteit van de beelden is ook een grote stap vooruit ten opzichte van alle voorgaande versies.



    Wat moet ik me bij Taisho voorstellen? De box ziet er inderdaad aantrekkelijk uit
    Ik heb de films zelf nog niet gezien, maar iemand heeft hier de trailers gepost, dan krijg je een idee van de sfeer van de films. Het spreekt mij wel aan.

  6. #756

    Standaard

    De beelden geven een indruk, maar zonder ondertitels blijft het wat lastig oordelen Misschien dat ik eerst eens de losse uitgaves afwacht en dan een los deeltje koop...ik weet nog niet wat ik doe. Ik wacht in elk geval eerst even de reviews af. De box zal niet op de eerste dag al uitverkocht zijn.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  7. #757

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    De beelden geven een indruk, maar zonder ondertitels blijft het wat lastig oordelen Misschien dat ik eerst eens de losse uitgaves afwacht en dan een los deeltje koop...ik weet nog niet wat ik doe. Ik wacht in elk geval eerst even de reviews af. De box zal niet op de eerste dag al uitverkocht zijn.
    Ik ga 'm ook niet nu al bestellen hoor. Als ik kijk naar een vergelijkbare titel als The Human Condition, die ook nog volop verkrijgbaar is, dan heb ik ook wel geduld. Sowieso mag de prijs naar beneden.

  8. #758

    Standaard



    Zeeer blij met Duckling, een favoriete film van mij. Ook benieuwd naar The Slayer.

  9. #759

    Standaard

    inderdaad Duckling en The Slayer lijken me erg vet. Texas chainsaw 2 snap ik niet zo,die was pas nog uitgebracht met meerdere discs en extra's, ik had liever Texas chainsaw 3: Leatherface eindelijk eens gehad. Ook Ronin snap ik niet aangezien daar al uitgaves van zijn. Hopelijk in september wat betere titels.

  10. #760

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door goregrind Bekijk bericht
    inderdaad Duckling en The Slayer lijken me erg vet. Texas chainsaw 2 snap ik niet zo,die was pas nog uitgebracht met meerdere discs en extra's, ik had liever Texas chainsaw 3: Leatherface eindelijk eens gehad. Ook Ronin snap ik niet aangezien daar al uitgaves van zijn. Hopelijk in september wat betere titels.
    De limited edition van Texas 2 dateert alweer uit 2013, toch vier jaar oud. Die zal nu eindelijk eens op raken, vandaar nu de reguliere uitgave.

  11. #761

    Standaard

    Spijtig genoeg is die 3 disc moeilijk nog te vinden. Ik zoek deze.
    BD (1243) What i Watch

  12. #762

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Spijtig genoeg is die 3 disc moeilijk nog te vinden. Ik zoek deze.
    Op Ebay staan er een paar voor 29.99 GBP. Misschien een nog niet te hoge prijs voor een LE die OOP is.
    Ik heb dankzij ebay nog een boxset kunnen vinden van House en Battles without Honor, wel tegen een fortuinlijke prijs.

  13. #763

    Standaard

    Duckling komt er zeker in!
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  14. #764

    Standaard

    Ronin komt er bij mij in, hopelijk de first pressing met extra booklet.

  15. #765

    Standaard

    Don't Torture A Duckling heb ik nog nooit gezien, lijkt mij wel de meest interessante die er bij zit. Ronin is natuurlijk ook wel aardig. Shock Treatment komt er als sequel van Rocky Horror niet goed vanaf, als het ik zo lees, maar wellicht wel het proberen waard.

  16. #766

    Standaard

    Ok, nu ik de trailer heb gezien, wil ik 'm toch wel hebben ....


  17. #767

    Standaard

    Ik HAAAAT musicals. Stukje van de trailer gezien...ik behoor niet tot de doelgroep....

  18. #768

    Standaard

    Het trekt mij ook niet zo, maar dit zijn natuurlijk niet de standaard musicals Inmiddels kan ik toch wel meer dan een handvol musicals opnoemen die ik toch wel aardig vind, dus misschien kan ik de stelling dat ik niet van musicals houd niet echt meer stand laten houden.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  19. #769

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Het trekt mij ook niet zo, maar dit zijn natuurlijk niet de standaard musicals Inmiddels kan ik toch wel meer dan een handvol musicals opnoemen die ik toch wel aardig vind, dus misschien kan ik de stelling dat ik niet van musicals houd niet echt meer stand laten houden.
    Het zal er misschien ook vanaf hangen of je bijvoorbeeld The Rocky Horror Picture Show goed vindt; als je die niets vindt, zou ik hier niet eens aan beginnen als ik jou was .

  20. #770

    Standaard

    The Rocky Horror Picture Show ben ik ooit wel eens aan begonnen, maar trok ik toen niet. Misschien moet ik die nog eens een kans geven. The Forbidden Zone daarentegen kon wel weer waarderen, evenals Phantom of the Paradise. Toch ook nogal cheesy allebei. Little Shop of Horrors kan ik ook hebben. Dus ik kan er m'n vinger nog precies opleggen waarom ik de ene maffe musical wel leuk vind en de ander niet.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  21. #771

    Standaard

    Arrow Academy komt in augustus met het volgende:




    Meer info
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  22. #772

    Standaard

    Als iemand hier toevallig de "House, the complete collection" box van Arrow gekocht heeft, maar er van af wil voor een normale prijs, dan houd ik me aanbevolen.

    Amazon heeft mijn order gecancelled en nu is de box alleen nog te koop voor idiote prijzen van kloo.... minder prettige mensen die dit soort sets opkopen, wachten tot ze OOP zijn en ze dan weer vekopen voor 2x, 3x, 4x de oorspronkelijke prijs

  23. #773

    Standaard

    Die H.G. Lewis is nu een stuk goedkoper bij amazon.uk.
    Het trekt mij niet zo, maar wellicht wil iemand de stap wagen....


  24. #774

    Standaard

    Fraaie box op zich, maar ik vind 67 pond excl. nog steeds een hele klap geld voor zoiets. Daarnaast heb ik geen interesse in al deze films. Voor iets minder dan de helft van deze prijs zou ik wellicht overstag gaan
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  25. #775

    Standaard

    Wat nieuwe titels voor september:




    Meer info
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

Pagina 31 van 55 EersteEerste ... 2127282930313233343541 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •