Pagina 29 van 55 EersteEerste ... 1925262728293031323339 ... LaatsteLaatste
De resultaten 701 tot 725 van 1366 worden weergegeven.
  1. #701

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Bring me the Head of Alfredo Garcia is vandaag bij me aangekomen.
    Heb `m gisteren ook ontvangen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #702

    Standaard

    Zo, Bring me the head of Alfredo Garcia is een lekker smerig filmpje. De karakters zijn smerig, hun handelingen zijn smerig, de settings zijn smerig, het land is...juist ja.

    Opvallend dat de film eigenlijk bijna geen enkel 'goed' karakter heeft, ze zijn zowat allemaal slecht of bevinden zich minimaal in een grijs gebied. Hoogstens de dochter van 'El Jefe' komt in aanmerking, maar die is duidelijk ook niet zonder zonde . Ook de hoofdpersoon Bennie, gespeeld door Oates, kun je op geen enkele manier 'goed' noemen, maar je kunt niet anders dan voelen voor deze man die één keer in zijn leven een meevallertje wilt hebben. Al zal hij achteraf beseffen dat hij die al eigenlijk heeft.

    Het is Peckinpah, dus er wordt niet gekeken op een kogel of een lijk meer of minder. Ook hier vliegen de kogels je soms om je oren en de bodycount is onverminderd hoog. Maar daarnaast is er met een roadtrip genoeg tijd om de relatie tussen Bennie en Elita te bekijken. Sterke rol van Oates, waarin hij goed de afweging van Bennie tussen moreel en dromen laat zien.

    Weer een prachtige release van Arrow. De LE heeft een slipcase en een bonusdisc, waarvan ik eerlijk zeg dat ik waarschijnlijk niet zal kijken (meer dan 10 uur aan extra's geloof ik). Ik kan met de extra's op de reguliere disc prima uit de voeten; ik heb niet alles bekeken, maar die extra 'songs' met Kris Kristofferson is echt de moeite waard. Aanrader.
    Laatst aangepast door rogue : 27-01-2017 om 15:45 Reden: Oeps...

  3. #703

  4. #704

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Robards? Warren Oates bedoel je....
    Oeps....en ik weet hoe het komt: ik vond 'm veel op Robards lijken . Bedankt voor de correctie .

  5. #705

    Standaard

    Hier ook binnen en meteen gekeken. Blijft een bijzondere man die Peckinpah. De opening is echt tof, eerst waan je jezelf in de 18e eeuw ergens in Mexico en dan een hele brute overgang naar auto's en brullende jumbo jets en het besef dat de film zich in n het hedendaagse afspeelt. Vies, grof, gewelddadig en wederom met weinig subtiliteit en aandacht voor het vrouwelijk geslacht.
    Vond de blu ray aardig om te zien, maar als je de ingezoomde beelden ziet op capsoholic zie je hoeveel scherper deze is dan de blu ray van twilight time. Met de bulk aan extra's een prima uitgave dus. Tof artwork ook al weer, al merk ik dat ik bij veel Arrows de hoezen omdraai en kies voor de oorspronkelijke filmposter!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #706

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Vond de blu ray aardig om te zien
    Dat klinkt niet heeeel erg enthousiast. Aardig om te zien...maar niet echt spectaculair?
    Ik heb nog steeds niet toegehapt want de dvd die ik heb voldoet eigenlijk prima.

    En die 2e disk....10 uur aan interviews!! Dat is een erg toffe extra maar best wel extreem. Ik vraag me af wie dat echt allemaal gaat bekijken. Je kunt in die tijd ook makkelijk 6 andere films tot je nemen.

  7. #707

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Dat klinkt niet heeeel erg enthousiast. Aardig om te zien...maar niet echt spectaculair?
    Ik heb nog steeds niet toegehapt want de dvd die ik heb voldoet eigenlijk prima.

    En die 2e disk....10 uur aan interviews!! Dat is een erg toffe extra maar best wel extreem. Ik vraag me af wie dat echt allemaal gaat bekijken. Je kunt in die tijd ook makkelijk 6 andere films tot je nemen.
    Film heeft een bepaalde look waardoor het er nooit spectaculair uit zal zien, maar beeld van arrow blu-ray is wel heel erg goed en ziet er echt wel vele malen beter uit dan de dvd. Naast die 10 uur interviews ook o.a. een full-length Sam Peckinpah documentaire en een heel mooi Kris Kristofferson item waarin hij over Sam praat en wat nummers speelt. Must-have hoor

  8. #708

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door riny Bekijk bericht
    Film heeft een bepaalde look waardoor het er nooit spectaculair uit zal zien, maar beeld van arrow blu-ray is wel heel erg goed en ziet er echt wel vele malen beter uit dan de dvd. Naast die 10 uur interviews ook o.a. een full-length Sam Peckinpah documentaire en een heel mooi Kris Kristofferson item waarin hij over Sam praat en wat nummers speelt. Must-have hoor
    ja precies, de film is geen demo materiaal, maar alles komt wel heel mooi 'filmisch' over. Kan me niet voorstellen dat het er ooit veel beter gaat uit zien dan dit. Op amazon is de film nu 15 pond ofzo. Prima prijs voor een dergelijke uitgave!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  9. #709

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    In navolging van Shout! Factory in Amerika brengt Arrow Video later dit jaar John Carpenter's The Thing uit op Blu-ray. Dit hebben ze op Facebook bekend gemaakt naar aanleiding van het behalen van 50.000 volgers. Het is nog onbekend of deze uitgave dezelfde transfer en extra's zal krijgen als de Shout1 Factory release.
    Met dit fraaie nieuws in het achterhoofd hoop ik dat ze in de nabije toekomst ook eens Prince of Darkness uitbrengen. Een erg toffe, zij het wat gedateerde, jaren '80 horror.

  10. #710

    Standaard

    The Tenderness of the Wolves - Uli Lummel - 1973

    Ik had geen idee wat ik van deze film moest verwachten. De film krijgt goede recensies maar op WiW komt de film er bekaaid van af. Het is een naargeestige, sombere en vrij zieke film. Zeer sterk acteerwerk en het verhaal over een homoseksuele seriemoordenaar is vrij authentiek. Zover ik dat kan beoordelen tenminste. Ik heb stukken over de echte moordenaar gelezen en veel is er in ieder geval in de film verwerkt.

    Ik vond het een zeer sterke film. Ook de speelduur van romd de 80 minuten is precies goed. Enkele knipogen naar Fritz Lang's M waren ook geinig om te spotten. De Blu-Ray van Arrow bevat nog eens een shitload aan extra's. Interessant en ik ben er nog steeds niet doorheen.

    Een positieve verrassing maar het zal ongetwijfeld mensen afstoten.

    8.0

  11. #711

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    The Tenderness of the Wolves - Uli Lummel - 1973

    Ik had geen idee wat ik van deze film moest verwachten. De film krijgt goede recensies maar op WiW komt de film er bekaaid van af. Het is een naargeestige, sombere en vrij zieke film. Zeer sterk acteerwerk en het verhaal over een homoseksuele seriemoordenaar is vrij authentiek. Zover ik dat kan beoordelen tenminste. Ik heb stukken over de echte moordenaar gelezen en veel is er in ieder geval in de film verwerkt.

    Ik vond het een zeer sterke film. Ook de speelduur van romd de 80 minuten is precies goed. Enkele knipogen naar Fritz Lang's M waren ook geinig om te spotten. De Blu-Ray van Arrow bevat nog eens een shitload aan extra's. Interessant en ik ben er nog steeds niet doorheen.

    Een positieve verrassing maar het zal ongetwijfeld mensen afstoten.

    8.0
    Blij dat het jou wel kon bekoren Melvin, zoals je weet was ik er niet kapot van. Naargeestig, somber en ziek geeft het denk ik goed weer. Het was absoluut geen film die ik nog een keer zou gaan kijken.

  12. #712

  13. #713

    Standaard

    Mmm, die Fukasaku lijkt mij wel wat, verder zit niet echt wat bij waar ik wild van word...misschien Brain Damage of Phenomena, maar daar moet ik over nadenken.

  14. #714

    Standaard

    Ter aanvulling nog wat Arrow Academy aankondigingen:





    Meer info
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  15. #715

    Standaard

    Aangekondigd voor juni:




    Meer info
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  16. #716

    Standaard

    De nieuwe 4K restauratie van The Bird with the Crystal Plumage kijk ik zeer naar uit
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  17. #717

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    De nieuwe 4K restauratie van The Bird with the Crystal Plumage kijk ik zeer naar uit
    Dat wel, maar hij is nog wel behoorlijk aan de prijs.

  18. #718

    Standaard

    Inderdaad aan de stevige prijs, maar dat zal nog wel wat gaan zakken neem ik aan. Dat hoop ik maar tenminste, want de huidige prijs wil ik er niet voor betalen.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  19. #719

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Inderdaad aan de stevige prijs, maar dat zal nog wel wat gaan zakken neem ik aan. Dat hoop ik maar tenminste, want de huidige prijs wil ik er niet voor betalen.
    Limited Editions van Arrow zakken zelden in prijs

  20. #720

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Inderdaad aan de stevige prijs, maar dat zal nog wel wat gaan zakken neem ik aan. Dat hoop ik maar tenminste, want de huidige prijs wil ik er niet voor betalen.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door riny Bekijk bericht
    Limited Editions van Arrow zakken zelden in prijs
    Misschien dat hij op amazon nog naar ergens net boven de 20 pond zakt, vaak zitten ze wel onder de prijs van Arrow zelf. Probleempje is dat ik zelf niet om die lobbykaarten en die poster geef, en het boekje hoeft ook niet perse. En verder zit er niets bij wat de gewone editie straks niet heeft. Even goed nadenken of ik wel de limited wil.....

  21. #721

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Misschien dat hij op amazon nog naar ergens net boven de 20 pond zakt, vaak zitten ze wel onder de prijs van Arrow zelf. Probleempje is dat ik zelf niet om die lobbykaarten en die poster geef, en het boekje hoeft ook niet perse. En verder zit er niets bij wat de gewone editie straks niet heeft. Even goed nadenken of ik wel de limited wil.....
    Heb hem bij Arrow zelf besteld, als je cashback meerekent betaal je 22,50 pond, vind ik wel een prima prijs.
    Of je wacht tot de sale (volgende maand denk ik?) dan betaal je netto 20 pond.

  22. #722

    Standaard

    Ik vermoed dat er met Pasen weer een sale is, moet toch weer boven de €50 zitten voor de free shipping.

  23. #723

    Standaard

    Arrow Academy releases in juni:



    Meer info
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  24. #724

    Standaard

    One-Eyed Jacks wil ik wel, nog steeds niet gezien. Wacht wel even tot de prijs wat gezakt is, anders kun je net zo goed de Criterion kopen.

    En die Taisho Trilogie...ik weet niet goed wat ik er van moet denken:
    Presenting a dramatic turn from more his familiar tales of cops, gangsters and unruly youth, these surrealistic psychological puzzles drip with a lush exoticism, distinctively capturing the pandemonium of a bygone age of decadence and excess, when Western ideas, fashions, technologies and art fused into everyday aspect of Japanese life.
    Heel wat anders van Suzuki dus. Misschien maar eerst reviews afwachten, ik verwacht niet dat het zo'b vaart loopt met deze.

  25. #725

    Standaard

    Er is weer een SALE

    Erg karig dit keer. Weinig nieuwe titels. Wat oude titels die er elke sale al bij zitten. Erg teleurstellend eigenlijk wat ik zal al klaar met m'n geld.
    Wachten tot juni maar weer.



Pagina 29 van 55 EersteEerste ... 1925262728293031323339 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •