Pagina 22 van 55 EersteEerste ... 1218192021222324252632 ... LaatsteLaatste
De resultaten 526 tot 550 van 1371 worden weergegeven.
  1. #526

    Standaard

    Nee, maar je moet geduldig afwachten. Bijna alles in de sale was op een gegeven moment niet meer voorradig, dus er zijn er meer die wachten. Alles komt heus wel goed .

  2. #527

    Standaard

    Hier ook nog niet.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  3. #528

    Standaard

    YESSSSS!!!!!



    LIMITED EDITION CONTENTS
    • Limited Edition SteelBook packaging (4000 copies)
    • High Definition Blu-ray (1080p) and Standard Definition DVD presentations
    • Original mono audio (uncompressed PCM on the Blu-ray)
    • Optional English subtitles for the deaf and hard of hearing
    • Audio commentary with director Tony Maylam and critic Alan Jones
    • Audio commentary with stars Shelley Bruce and Bonnie Deroski
    • Brand new audio commentary with The Hysteria Continues
    • Blood ‘n’ Fire Memories – a detailed look at the creation of the film's make-up effects with special effects artist Tom Savini
    • Slash & Cut – an interview with editor Jack Sholder
    • Cropsy Speaks – an interview with actor Lou David
    • Summer Camp Nightmare – an interview with actress Leah Ayres
    • Brand new interview with composer Rick Wakeman
    • Behind-the-Scenes Footage
    • Theatrical Trailer
    • Make-Up Effects Still Gallery
    • Poster & Still Gallery


    First pressing only: Collector’s booklet featuring new writing on the film by Justin Kerswell

    Misschien wel de beste/leukste slasher die er is gemaakt. Deze film heeft veel fans dus ik denk dat deze hard zal gaan. Erg blij dat ze de mooiste cover hebben gekozen voor de steelbook. Erg tof!!

  4. #529

    Standaard

    Dus je raadt hem aan?

    Nog niet eerder gezien deze film, maar de steelbook ziet er inderdaad goed uit.
    Laatst aangepast door BigLebowski : 12-07-2016 om 18:08
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  5. #530

    Standaard

    Als je slashers leuk vindt, wel ja.....

    George (uit Seinfeld) en Holly Hunter hebben ook kleine rolletjes....

  6. #531

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Als je slashers leuk vindt, wel ja.....
    Op z'n tijd Ik probeer zo'n beetje de meest toonaangevende/beste uit dit subgenre wel te verzamelen en gezien te hebben. Daarom hoor ik het graag van de kenners. Maar ik ben zeker geen completist op dit gebied. En hij staat in de Video Nasties lijst, dus dat is altijd goed natuurlijk
    Laatst aangepast door BigLebowski : 12-07-2016 om 18:47
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  7. #532

    Standaard

    'The Burning' komt er bij mij ook wel in. Probeer alle VideoNasty's te verzamelen en zoals BigLebowski al zei, zit deze erbij.
    Die VideoNasty's zijn sowieso al fantastisch om te zien, vaak erg vermakelijk en zit regelmatig met verbazing te kijken waarom bepaalde films uberhaupt op die lijst zijn gezet.

  8. #533

    Standaard

    Ik heb de film al jaren op dvd. Typisch zo'n film die het altijd goed doet. Je kent het wel....je staat voor je kast te turen en je weet niet wat je moet kijken. Ik pak dan deze en hij past altijd als een warme handschoen. Jongelui op kamp....er worden geintjes gemaakt, hormonen spelen op.....en er is een killer. Ik vindt dat er leuke karakters in de film zitten ( George!) en dat maakt het een aangename zit.

  9. #534

    Standaard

    De nieuwe aankondigingen, voor alle volledigeid:





    Meer info
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  10. #535

    Standaard

    Even over 'The Burning'. Er staat "Limited Edition Steelbook Packaging (4000 copies)", maar zal er nog een niet limited edition komen? Heb geen zin om de boot te missen, maar hoef die steelbook niet persé. Ben dus gewoon bang dat dit de enige versie is die ze zullen uitbrengen.

  11. #536

    Standaard

    Zolang er geen andere aankondiging is, blijft dat gissen. Maar er is nog even de tijd om af te wachten.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  12. #537

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Even over 'The Burning'. Er staat "Limited Edition Steelbook Packaging (4000 copies)", maar zal er nog een niet limited edition komen? Heb geen zin om de boot te missen, maar hoef die steelbook niet persé. Ben dus gewoon bang dat dit de enige versie is die ze zullen uitbrengen.
    Ken Arrow inmiddels wel, normale versie komt 100% als de steelbook op raakt.
    Dat is trouwens tot nu toe bij alle limited steelbooks gebeurd dus zou niet weten waarom nu niet.
    Laatst aangepast door riny : 13-07-2016 om 13:27

  13. #538

    Standaard

    @ BigLebowski & riny:

    Bedankt voor de info heren. Denk dat ik dan op een normale editie wacht.

  14. #539

    Standaard

    voor wie de Hellraiser box nog zoekt, nu bij zavvi heel goedkoop, met nog 10% korting onder de 20 euro

    11213681-4984356010928256.jpg

  15. #540

    Standaard

    Hoe krijg je precies 10% korting?

    Bedankt trouwens voor de tip....direct besteld. Spotgoedkoop....het lijkt wel een foutje.
    Laatst aangepast door Melzz : 13-07-2016 om 17:29

  16. #541

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Hoe krijg je precies 10% korting?

    Bedankt trouwens voor de tip....direct besteld. Spotgoedkoop....het lijkt wel een foutje.
    ja is normaal 2x zo duur

    10% code: welkom

    wel alleen geldig voor nieuwe klanten dus als je eerder hebt besteld moet je een nieuwe account aanmaken

  17. #542

    Standaard

    Voor die prijs inderdaad een prachtige deal. Zou in elke collectie van iedere horrorfilmliefhebber moeten staan. Geweldige films, krijg meteen zin om deel 1 weer te kijken, hehe.

  18. #543

    Standaard

    Nu is de box weer 36,29.... Ik was gelukkig op tijd met bestellen.

  19. #544

    Standaard

    Soms heb je zo'n mazzelttje Ik moet nog aan de box beginnen
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  20. #545

    Standaard

    Iemand kreeg een poscard met daarop de Japanse versie van Dark Water. Dat wordt dus een toekomstige release.

  21. #546

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Iemand kreeg een poscard met daarop de Japanse versie van Dark Water. Dat wordt dus een toekomstige release.
    Cool! Heb die op DVD gehad. Bevatte geen goedkope schrikeffecten, wat ik mij herinner, maar wel een constante onderhuidse spanning.
    Arrow zal wel weer een fantastische uitgave verzorgen.

  22. #547

    Standaard

    Iedereen de bestelling van de sale al binnen?

  23. #548

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Blonde Bekijk bericht
    Iedereen de bestelling van de sale al binnen?
    2 doosjes binnen, 1 doosje pending
    heb ze pas nog gemaild, ze wachten nog steeds op stock van sommige titels

  24. #549

    Standaard

    Ik heb het even nagekeken...tijdens vorige sales werd het binnen een paar dagen verzonden. Nu is er nog steeds niets verstuurd (besteld 29 juni).
    Ik vind het nu wel erg lang duren...

  25. #550

    Standaard

    Mijn bestelling van 16 stuks zou de 15e juli verzonden zijn. Echter DHL track nr. schijnt niet te bestaan, dat zijn ze nu aan het uitzoeken....het is een beetje een zooitje daar tijdens deze sale....

Pagina 22 van 55 EersteEerste ... 1218192021222324252632 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •