Pagina 28 van 55 EersteEerste ... 1824252627282930313238 ... LaatsteLaatste
De resultaten 676 tot 700 van 1366 worden weergegeven.
  1. #676

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik zeg eerlijk dat ik de House films en Pieces niet ken; ze spreken mij ook niet meteen aan voor die prijs. Wellicht verander ik van gedachten als ik meer info heb over de films zelf...
    Die house-films ken ik zelf ook niet maar Pieces vind ik een erg leuke slasher. Volkomen debiel maar ik heb me er zeer mee vermaakt.
    Ik heb daarvan de Grindhouse versie op dvd en die voldoet voor mij prima.

  2. #677

    Standaard

    Ik vind het ook tegenvallen....zijn nog een stuk of 6 'oudere' uitgaves die ik wel wil, maar daar heb ik geen 9 pond p/s voor over.
    Daarnaast zijn de nieuwe titels zoals Crimes of Passion en The Ox-Bow Incident nu 10,99 i.p.v. 9,99.

    Jammer, maar goed, ik bespaar weer wat geld na een erg dure maand .

  3. #678

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Die house-films ken ik zelf ook niet maar Pieces vind ik een erg leuke slasher. Volkomen debiel maar ik heb me er zeer mee vermaakt.
    Ik heb daarvan de Grindhouse versie op dvd en die voldoet voor mij prima.
    Mmm, wat ik tot nu toe over Pieces heb gelezen doet mij iig vermoeden dat ik uit de voeten kan met een reguliere (en goedkopere) uitgave.

  4. #679

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Mmm, wat ik tot nu toe over Pieces heb gelezen doet mij iig vermoeden dat ik uit de voeten kan met een reguliere (en goedkopere) uitgave.
    Je moet echt een Vinyl-liefhebber zijn, denk ik. Of je moet heel erg veel waarde hechten aan een puzzel...?
    Die special-ultra-extra edition ziet er leuk uit...maar ik zou daar ook niet heel veel geld voor neertellen. Ik gebruik zelf geen platenspeler dus dan staat zo'n plaat ook maar mooi te wezen in m'n kast.

  5. #680

    Standaard

    Sale valt tegen ja, jammer!
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  6. #681

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Je moet echt een Vinyl-liefhebber zijn, denk ik. Of je moet heel erg veel waarde hechten aan een puzzel...?
    Die special-ultra-extra edition ziet er leuk uit...maar ik zou daar ook niet heel veel geld voor neertellen. Ik gebruik zelf geen platenspeler dus dan staat zo'n plaat ook maar mooi te wezen in m'n kast.
    Ik bedoelde eigenlijk een reguliere uitgave, de uitgave die nu naast de Ultra-Limited uitkomt, is namelijk ook limited en redelijk duur (24,99 pond in de Arrow store). Ik heb er waarschijnlijk niet zoveel voor over.

  7. #682

    Standaard

    Nieuwe titels op het Arrow Academy label, eveneens voor maart:




    Woodey Allen's September en Another Woman komen ook los uit (vooralsnog geen afbeeldingen gezien).

    Meer info
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  8. #683

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik weet nog dat ik lang op zoek was naar de dvd van THE WITCH WHO CAME FROM THE SEA. Deze was OOP. Ik kon maar geen exemplaar vinden. Uiteindelijk ergens een download bemachtigd maar helaas....de film maakte weinig indruk. Schrijfster Janisse Kier-La is in haar boek House of Psychotic Women (aanrader!!) een stuk positiever. Ik wil de film best een herkansing geven in HD. Nu zijn de overige films in de box volgens mij al wat minder....dus ik ren ook niet direct naar de (web)shop. Toch draag ik wel een warm hart toe richting Amerikaanse exploitationfilms. Maar voor deze prijs, zelfs in de sale, vind ik het te prijzig. 30 euro lijkt me een redelijke prijs voor deze set....of tenminste...wat ik ervoor wil betalen.
    En de box is nu 29,99 bij zavvi. Ik heb hem besteld.

  9. #684

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    En de box is nu 29,99 bij zavvi. Ik heb hem besteld.
    Ik kreeg net de nieuwsbrief van Arrow. Deze box is inmiddels voor 95% uitverkocht. Dus voor de twijfelaars....

  10. #685

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik kreeg net de nieuwsbrief van Arrow. Deze box is inmiddels voor 95% uitverkocht. Dus voor de twijfelaars....
    Ervaringen uit het verleden leert dat de box dan misschien wel bij Arrow uitverkocht zal zijn, maar nog wel bij Amazon/Zavvi te verkrijgen is. Maar inderdaad, als je zekerheid wilt moet je niet te lang wachten. Ikzelf vind zelfs €10 per film eigenlijk te veel, THE WITCH WHO CAME FROM THE SEA vond ik al niet te pruimen.

  11. #686

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    En de box is nu 29,99 bij zavvi. Ik heb hem besteld.
    Mooie prijs, maar ik zet op dit moment even de rem op aankopen doen
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  12. #687

    Standaard

    Malatesta's Carnival of Blood (1973)

    Ik twijfelde lang om Arrow's boxset "American Horror Project" aan te schaffen. Uiteindelijk besteld en gisteren direct de eerste film uit de set bekeken. Wat hier van te maken: lowbudget, dubieus acteerwerk, een vaag verhaal. Maar gaandeweg werden de sets steeds absurder en inventiever. Logica werd overboord geflikkerd en het geheel versmolt steeds meer richting een hallucinerende droom. Deed me denken aan Carnival of Souls. De film wist me volledig in te pakken. Een heerlijke ontdekking. Erg gaaf dat zo'n obscure film zo'n mooie behandeling krijgt in de vorm van HD-beeld en leuke extra's. Een schoolvoorbeeld van creativiteit dat een laag budget volledig weet te compenseren. Topfilm!

    8,5

  13. #688

    Standaard

    The Premonition - Robert Allen Schnitzer - 1976

    De tweede film die ik uit de American Horror Project box van Arrow bekijk, blijkt ook een succes. Ik ging met lage of geen verwachtingen de film in maar ik werd zeer positief verrast. Een vrij volwassen horror over de angst om je kind te verliezen. Een gezin met een pleegdochter krijgen te maken met een gestoorde moeder en haar vriend die de dochter terug komt eisen. In de mix wordt wat spiritualiteit / helderziendheid geflikkerd. Typische jaren '70 vibe heeft de film. Bizar en offbeat. Ik kon het zeer waarderen. De box blijkt toch wel een van de leukste boxsets van 2016 te zijn. Ik ben nu wel erg benieuwd naar box deel twee!

    8.0

  14. #689

    Standaard

    Toch jammer dat ik hem overgeslagen heb lijkt het dan. Ach, you win some, you loose some.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  15. #690

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Toch jammer dat ik hem overgeslagen heb lijkt het dan. Ach, you win some, you loose some.
    De zeer positieve ervaringen van Melzz heb ik anders niet vaak bij andere reviews gelezen.....

    Gisteren Donnie Darko opgezet; het was een tijd geleden dat ik de TC had gezien. De DVD van de DC had ik een tijdje geleden opgezet, maar na een half uurtje weer uitgezet. Ik kwam er op dat moment niet doorheen en dacht eerlijk gezegd dat ik misschien de film gewoon niet goed meer vond.
    Maar met de prachtige uitgave van Arrow besloot ik de film weer een kans te geven en ik had absoluut geen spijt. Dit was weer de film die ik zo enorm goed vond...de DC zit toch anders in elkaar. De DC zal ik wel binnenkort opzetten om te vergelijken.
    Mooie beeldkwaliteit ook trouwens.

    Ter voorbereiding van de House box (wel of niet aanschaffen?) heb ik trouwens de eerste film nog bekeken; zeer waarschijnlijk ga ik 'm niet kopen. Ik vond het allemaal niet bijzonder, zeker de Vietnam stukken vond ik ronduit slecht. Misschien voor een heel leuk prijsje dat ik de andere delen een kans geef, maar zeker niet voor het volle pond.
    Laatst aangepast door rogue : 07-01-2017 om 17:11

  16. #691

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    De zeer positieve ervaringen van Melzz heb ik anders niet vaak bij andere reviews gelezen.....
    Ik dus ook niet en daarom waren mijn verwachtingen ook erg laag. Kijk je op WiW naar de twee films uit de box die ik heb gezien dan zie je of hoge cijfers of hele lage cijfers. Typische love it or hate it films. Ik kan me dus voorstellen dat mensen de films vreselijk vinden.

    Maar ik ben er erg blij mee. Ook tof dat Stephen Thrower zich ermee heeft bemoeid. Ik ben erg fan van zijn prachtige boek "Nightmare USA" waar de films uit de box ook in worden behandeld. Ik heb een zwak voor creativelingen die met een zeer laag budget unieke films maken buiten het Hollywood-systeem.

  17. #692

    Standaard

    Laat ik duidelijk zijn: het is natuurlijk wel prachtig dat Arrow zoveel aandacht besteed aan zulke obscure films. Een ander voorbeeld hiervan, waarmee ik wel erg blij was, was de Outlaw Gangster VIP box. Ik had nog nooit van de films gehoord, maar die bleken zeer vermakelijk te zijn. Ik juich die initiatieven dus zeker toe.

  18. #693

  19. #694

    Standaard

    City of the Dead en Caltiki
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  20. #695

    Standaard

    Vreemd, op mijn telefoon zag ik het plaatje wel bij de post van j0enne, maar op de PC niet...

    Hier nogmaals:






    En dan nog de twee Red Queen films die apart uitkomen, Donnie Darko en Django voor de US en de grootste box:

    Phantasm 1-5 (limited edition van 10.000)

    Die Wolf Guy lijkt mij wel wierd genoeg om goed te zijn, zie alleen al het verhaal:
    Chiba stars as Akira Inugami, the only survivor of a clan of ancient werewolves who relies on his supernatural powers to solve mysterious crimes. After a series of bloody killings perpetrated by an unseen force, Inugami uncovers a conspiracy involving a murdered cabaret singer, corrupt politicians, and a plot by the J-CIA to harvest his blood in order to steal his lycanthropic powers! At the same time, Inugami also discovers the truth behind his family heritage, and that he may not be the last of his kind.

    Caltiki en City of the Dead zijn titels die ik eerder in een sale zou oppikken.

    En dan die Phantasm box, met zo'n gadget erin (de sphere) die de prijs omhoog stuwt naar 75 pond . Ik heb de films niet gezien (wel van gehoord), maar ze zouden wel érg goed moeten zijn, wil ik dat er voor uitgeven. Net als bij de House box, ga ik maar eerst de eerste film 'uitproberen'. Met zo'n oplage van 10.000 stuks zal het ook niet zo'n vaart lopen denk ik.

    Al bij al niet veel bijzonders voor mij deze keer.

  21. #696

    Standaard

    Overigens complimenten voor de Donnie Darko box hoor...nu ook de DC gekeken, en als je 'm als een soort special feature ziet die meer uitlegt, dan valt het allemaal wel mee...niet zo goed als de TC hoor, die blijft meer mysterieus, maar toch wel de moeite waard. Special features heb ik deels gezien en ik kan zeggen dat de film nog duidelijker is geworden. Zeer de moeite waard om aan te schaffen.

  22. #697

    Standaard

    Eigenlijk pas maandag uit, maar amazon is er vlotjes bij.....ze hebben Bring me the head of Alfredo Garcia al verzonden. Normaal doen ze dat toch niet?
    Nog meer benieuwd ben ik naar The Black Society Trilogy die er ook bij zit...kwaliteit zou wel aardig moeten zijn.

  23. #698

    Standaard

    The Black Society Trilogy heb ik sinds vorige week al in huis maar moet hem nog bekijken.
    Bring me the head of Alfredo Garcia is bij mij nog niet verzonden.
    Nu kan mijn Twilight Time BD van deze in de verkoop.

  24. #699

    Standaard

    In navolging van Shout! Factory in Amerika brengt Arrow Video later dit jaar John Carpenter's The Thing uit op Blu-ray. Dit hebben ze op Facebook bekend gemaakt naar aanleiding van het behalen van 50.000 volgers. Het is nog onbekend of deze uitgave dezelfde transfer en extra's zal krijgen als de Shout1 Factory release.

  25. #700

    Standaard

    Bring me the Head of Alfredo Garcia is vandaag bij me aangekomen.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

Pagina 28 van 55 EersteEerste ... 1824252627282930313238 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •