Pagina 25 van 55 EersteEerste ... 1521222324252627282935 ... LaatsteLaatste
De resultaten 601 tot 625 van 1366 worden weergegeven.
  1. #601

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Nieuwe sale!! Maar shit....ik heb alles al wat ik wil hebben. Er zitten vrij weinig nieuwe titels bij sinds de vorige sale.
    Nou inderdaad, ik zie er te weinig voor me bij zitten op dit moment. Lichte twijfel voor mij is de American Horror Project boxset. Is dat nou een echte aanrader of niet?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  2. #602

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Nou inderdaad, ik zie er te weinig voor me bij zitten op dit moment. Lichte twijfel voor mij is de American Horror Project boxset. Is dat nou een echte aanrader of niet?
    Ik weet nog dat ik lang op zoek was naar de dvd van THE WITCH WHO CAME FROM THE SEA. Deze was OOP. Ik kon maar geen exemplaar vinden. Uiteindelijk ergens een download bemachtigd maar helaas....de film maakte weinig indruk. Schrijfster Janisse Kier-La is in haar boek House of Psychotic Women (aanrader!!) een stuk positiever. Ik wil de film best een herkansing geven in HD. Nu zijn de overige films in de box volgens mij al wat minder....dus ik ren ook niet direct naar de (web)shop. Toch draag ik wel een warm hart toe richting Amerikaanse exploitationfilms. Maar voor deze prijs, zelfs in de sale, vind ik het te prijzig. 30 euro lijkt me een redelijke prijs voor deze set....of tenminste...wat ik ervoor wil betalen.

  3. #603

    Standaard

    Zo zit ik er ook een beetje tegen aan te hikken op die manier...ik zie de prijs daarom graag nog ietsjes zakken.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  4. #604

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik weet nog dat ik lang op zoek was naar de dvd van THE WITCH WHO CAME FROM THE SEA. Deze was OOP. Ik kon maar geen exemplaar vinden. Uiteindelijk ergens een download bemachtigd maar helaas....de film maakte weinig indruk. Schrijfster Janisse Kier-La is in haar boek House of Psychotic Women (aanrader!!) een stuk positiever. Ik wil de film best een herkansing geven in HD. Nu zijn de overige films in de box volgens mij al wat minder....dus ik ren ook niet direct naar de (web)shop. Toch draag ik wel een warm hart toe richting Amerikaanse exploitationfilms. Maar voor deze prijs, zelfs in de sale, vind ik het te prijzig. 30 euro lijkt me een redelijke prijs voor deze set....of tenminste...wat ik ervoor wil betalen.
    40 euro is mij ook te veel, zijn gewoon geen films die ik echt moet hebben. Heb tot nu toe alleen Carnival of Blood gezien en vond ik niet echt bijzonder. De box loopt ook niet zo heel hard, vorige maand was er nog maar 30% verkocht van de 3000 st.. Zal nog wel even duren voordat hij uitverkoopt.

  5. #605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik weet nog dat ik lang op zoek was naar de dvd van THE WITCH WHO CAME FROM THE SEA. Deze was OOP. Ik kon maar geen exemplaar vinden. Uiteindelijk ergens een download bemachtigd maar helaas....de film maakte weinig indruk. Schrijfster Janisse Kier-La is in haar boek House of Psychotic Women (aanrader!!) een stuk positiever. Ik wil de film best een herkansing geven in HD. Nu zijn de overige films in de box volgens mij al wat minder....dus ik ren ook niet direct naar de (web)shop. Toch draag ik wel een warm hart toe richting Amerikaanse exploitationfilms. Maar voor deze prijs, zelfs in de sale, vind ik het te prijzig. 30 euro lijkt me een redelijke prijs voor deze set....of tenminste...wat ik ervoor wil betalen.
    Dat is ook de enige film van de box die ik heb gezien, en ik vond het helemaal niets. De actrice die de hoofdrol speelt vond ik irritant en het verhaal vond ik niet echt aangenaam en zeker niet interessant.
    Malatesta's Carnival of Blood staat niet bepaald goed bekend (al zal ik het moeten zien voor een eigen beoordeling), dan blijft er nog eentje over, The Premonition.
    Voor mij de prijs niet waard; ergens rond de 20 euro zou voor mij de max zijn, maar wellicht nog teveel.
    Bij amazon uk is hij trouwens ook gedaald naar 33/34 pond.

    Nog een puntje: de dubbele reward points die je normaal gesproken met een sale krijgt, lijken nu niet te werken. Zal wel een foutje zijn dat opgelost wordt, maar wellicht is het beter om even af te wachten tot ze dat gedaan hebben.

  6. #606

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht

    Nog een puntje: de dubbele reward points die je normaal gesproken met een sale krijgt, lijken nu niet te werken. Zal wel een foutje zijn dat opgelost wordt, maar wellicht is het beter om even af te wachten tot ze dat gedaan hebben.
    Had dit ook maar bij mij inmiddels gecorrigeerd.

  7. #607

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door riny Bekijk bericht
    Had dit ook maar bij mij inmiddels gecorrigeerd.
    Mooi. ik ben al aan het kijken....
    Ik zie dat de Outlaw: Gangster VIP Collection er ook al bij staat ...een absolute aanrader voor wie 'm nog heeft. Goro is de man, maar wie vind dat een leren jasje mét teenslippers niet kan, moet de film misschien overslaan .

    Ik zit nog te twijfelen voor die Blood Rage en The Mutilator.....het lijken mij niet echt beste films (zeker The Mutilator), maar misschien kan iemand mij toch enthousiast maken?

  8. #608

    Standaard

    @Rogue:

    Voor mij doet het er allang niet meer toe of de films goed zijn of niet. Arrow stelt zulke fantastische film-pakketjes samen elke keer, dat het steeds een genot is om te ontdekken waar ze mee aankomen. Zo ook met 'Blood Rage'. Niet mijn favo slasher, maar als totaalpakket weer om ongelooflijk geil van te worden.

  9. #609

    Standaard

    Blood Rage heb ik maar moet ik nog bekijken...leek mij op voorhand leuker als The Mutilator, die ik qua trailer een beetje corny vond, vanwege de soort humor die mij minder aansprak. Maar ik kan er natuurlijk volkomen naast zitten, want ik ken ze beide nog niet.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  10. #610

    Standaard

    Allebei leuk! Niet de beste van de slashers maar dat is ook wel logisch want ze zijn wat obscuurder. Maar fantastische uitgaves met shitloads aan extra's. Blood Rage bevat maarliefst drie versies van de film!

  11. #611

    Standaard

    Dank voor de reacties!
    Ik ga er nog even nadenken, in principe wil ik nu maar 1 bestelling doen en niet zo'n grote, dus ik moet even afwegen welke titels ik meeneem....

  12. #612

    Standaard

    Sale is alweer voorbij, dus ik hoop dat je op tijd hebt afgewogen
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  13. #613

    Standaard

    Ik was inderdaad nog op tijd....maar als ik te laat was geweest was het ook niet erg geweest hoor .
    Uiteindelijk voor 4 gegaan die ik al eerder had (Bound, Blow-out, Tenebrae en Obsession) en 3 voor mij nieuwe (Inferno, Phantom of Paradise en The Beyond).

    Kleine bestelling dus. Ik heb nog even getwijfeld of ik die noirs van mijn punten zou bestellen, maar ik wacht toch op een prijsverlaging.

  14. #614

    Standaard

    Vandaag The Hills Have Eyes binnen gekregen.

    Wederom een mooie, degelijke uitgave met een stevig kartonnen doosje erom heen. Z'n prijs weker waard.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  15. #615

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Vandaag The Hills Have Eyes binnen gekregen.

    Wederom een mooie, degelijke uitgave met een stevig kartonnen doosje erom heen. Z'n prijs weker waard.
    Bij mij binnen, inderdaad een prachtige uitgave, zeker voor dat geld . Ik lees dat The Burning er bij diverse mensen ook al verzonden is door amazon...bij mij nog niet, maar dat zal dan niet meer lang duren.

  16. #616

    Standaard

    Bring Me the Head of Alfredo Garcia! Een van mijn alltime favorieten! Alleen had ik deze week net de Duiste versie gekocht . Timing is niet mijn ding.

  17. #617

    Standaard


    Nice!
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  18. #618

    Standaard

    Nice indeed!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  19. #619

    Standaard

    En The Black Society Trilogy, waarvan ik er twee nog niet heb gezien, dus deze is welkom!


  20. #620

    Standaard

    koopje:
    The Texas Chainsaw Massacre 2 [Limited Edition]
    nu maar €13,69 bij zavvi (arrow shop 2x zo duur)


  21. #621

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    En The Black Society Trilogy, waarvan ik er twee nog niet heb gezien, dus deze is welkom!

    Ik heb deze trilogy al twee keer gezien. Erg de moeite waard. Of ik ga dubbeldippen weet ik nog niet maar voor iedereen die deze serie nog niet heeft gezien, echt een aanrader.

  22. #622

    Standaard

    Wanneer worden de artikelen van de sale eens verzonden?

  23. #623

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j0enne Bekijk bericht
    Wanneer worden de artikelen van de sale eens verzonden?
    hier alles al binnen,
    als het heel lang duurt moet je ze gewoon even mailen, kan soms helpen

  24. #624

    Standaard

    Ik zie 't probleem al, heb even alle titels opgezocht en maar liefst 4 van de 7 hebben de status Stock On Order.

  25. #625

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j0enne Bekijk bericht
    Ik zie 't probleem al, heb even alle titels opgezocht en maar liefst 4 van de 7 hebben de status Stock On Order.
    Het komt wel goed, het duurt meestal een paar weken na een sale. Ik wacht ook nog.

Pagina 25 van 55 EersteEerste ... 1521222324252627282935 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •