Pagina 55 van 55 EersteEerste ... 5455152535455
De resultaten 1.351 tot 1.371 van 1371 worden weergegeven.
  1. #1351

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik heb hem ook laten staan want ik had Face/Off in de pre-order voor (omgerekend) 25,- en daarna is hij naar 37 euro gegaan. Dus om die reden heb ik ook gewoon gewacht en niet opnieuw besteld.
    Lijkt er niet op dat ik face/off nog kan bestellen....
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  2. #1352

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Lijkt er niet op dat ik face/off nog kan bestellen....
    Oh, das vreemd. Ik kan em nog gewoon bestellen met levering naar Nederland.

  3. #1353

    Standaard

    Arrowstore US ook hun verzendkosten verhoogd...was iets van $5-6, nu $13 standaard en $19,50 tracking.

    Lekker hoor.

  4. #1354

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik heb hetzelfde. Wel vreemd, omdat andere sites de box dus wel al leveren. Waarom die van amazon vertraagd is: geen idee.
    Ik lees nu op blu-ray.com dat de Conan set bij diverse mensen al verzonden is van amazon, bij mij mij zit er nog geen beweging in,,,hoop dat toch dat deze geleverd wordt,

  5. #1355

    Standaard

    Mijn bestelling van de Conan set is ook nog niet verzonden.

  6. #1356

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DenisR Bekijk bericht
    Mijn bestelling van de Conan set is ook nog niet verzonden.
    Zeer raar, BIj mij staat hij ook nog niet shipped maar er staat wel dat deze op woensdag, 21 februari geleverd zal worden. Ben benieuwd.

  7. #1357

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Zeer raar, BIj mij staat hij ook nog niet shipped maar er staat wel dat deze op woensdag, 21 februari geleverd zal worden. Ben benieuwd.
    Ik heb gisteravond eindelijk een bericht gekregen dat hij verzonden is....we zullen het zien.

  8. #1358

    Standaard

    Bij mij staat er "We will email you when we have an estimated delivery date", dus ziet er voor mij niet goed uit dan.

  9. #1359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik wil niemand bang maken maar ik had Face/Off 4K van Kino Lorber op 9-11-23 besteld met een leverdatum van 8-1-24 en deze is pas gisteren bezorgd... Het is zelfs al zo erg dat de versie nu al zonder slipcover wordt getoond bij Amazon, gelukkig zat die er bij mij nog wel omheen. Lijkt wel alsof ze eerst alle US bestellingen afwikkelen voordat ze Europa shippen. Hij bleef zo lang staan op het bolletje net voor "Shipped", echt opvallend.
    Dan heb ik geluk gehad. Dadelijk geshipped mét slipcover.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #1360

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DenisR Bekijk bericht
    Bij mij staat er "We will email you when we have an estimated delivery date", dus ziet er voor mij niet goed uit dan.
    Dat hoeft hopelijk niet zo te zijn. Had je nog iets anders in je bestelling staan of alleen deze?

  11. #1361

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat hoeft hopelijk niet zo te zijn. Had je nog iets anders in je bestelling staan of alleen deze?
    Nee alleen deze, hopelijk krijg ik hem nog.

  12. #1362

    Standaard

    Mijn bestelling van conan is vandaag verzonden en zou nu donderdag moeten toekomen ipv woensdag.

  13. #1363

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DenisR Bekijk bericht
    Nee alleen deze, hopelijk krijg ik hem nog.
    Anders even gaan chatten met ze. Al kan dat weleens heel frustrerend zijn als je de verkeerde aan de lijn krijgt die er niets van snapt....

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Mijn bestelling van conan is vandaag verzonden en zou nu donderdag moeten toekomen ipv woensdag.
    Crom! Die van mij is gelukkig gisteren binnengekomen, een dag eerder dan gezegd. Natuurlijk in zo'n slappen zak i,p,v. een stevige doos, maar wonder boven wonder is hij helemaal heel.

  14. #1364

    Standaard

    Heb nu Conan rechtstreeks bij de Arrow shop us kunnen bestellen, is nu weer voorradig, dus heb mijn bestelling bij Amazon geannuleerd.

  15. #1365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DenisR Bekijk bericht
    Heb nu Conan rechtstreeks bij de Arrow shop us kunnen bestellen, is nu weer voorradig, dus heb mijn bestelling bij Amazon geannuleerd.
    Gelukkig! Hopelijk komt het dan toch nog goed, want het is echt een geweldige box.

  16. #1366

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Gelukkig! Hopelijk komt het dan toch nog goed, want het is echt een geweldige box.
    Kijk er ook echt naar uit, heb al verschillende reviews gezien, en inderdaad lijkt me een geweldige box.

  17. #1367

    Standaard

    Arrow Films heeft op hun eigen webshop een actie met geselecteerde titels met 50% korting. Net Donnie Darko gescoord voor £15,-

  18. #1368

    Standaard

    Rogier, bedankt voor de tip. Ik wou juist te kopen, maar nadat ik onderstaande las op hun webshop, pas ik voorlopig:

    "Post-Brexit, we continue to ship to the EU as normal. As it stands, our IOSS registration isn’t fully functioning so customers in the EU may be faced with VAT charges again on receipt of goods.
    If you are in the EU and charged again then please send proof of payment of VAT (and accompanying customs) charges and how it’s linked to our shipment. We can then action a partial refund for you from your original order payment"

  19. #1369

    Standaard

    Oh dat zie ik nu pas. Mijn laatste bestelling was van november 2023, en die is zonder extra kosten bezorgd.

  20. #1370

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Arrow Films heeft op hun eigen webshop een actie met geselecteerde titels met 50% korting. Net Donnie Darko gescoord voor £15,-
    Dat is nog wel exclusief de verzendkosten van £5 natuurlijk. Ik had al gekeken bij die Easter Carnage sale, maar was eerlijk gezegd niet onder de indruk; heb deze keer dan ook niets besteld.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kurtg Bekijk bericht
    Rogier, bedankt voor de tip. Ik wou juist te kopen, maar nadat ik onderstaande las op hun webshop, pas ik voorlopig:

    "Post-Brexit, we continue to ship to the EU as normal. As it stands, our IOSS registration isn’t fully functioning so customers in the EU may be faced with VAT charges again on receipt of goods.
    If you are in the EU and charged again then please send proof of payment of VAT (and accompanying customs) charges and how it’s linked to our shipment. We can then action a partial refund for you from your original order payment"
    Ik heb al diverse malen besteld bij Arrow en ze lijken nu echt wel hun zaakjes op orde te hebben.

  21. #1371

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat is nog wel exclusief de verzendkosten van £5 natuurlijk. Ik had al gekeken bij die Easter Carnage sale, maar was eerlijk gezegd niet onder de indruk; heb deze keer dan ook niets besteld.
    Dat klopt, maar die heb je bij elke titel.

Pagina 55 van 55 EersteEerste ... 5455152535455

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •