Pagina 24 van 55 EersteEerste ... 1420212223242526272834 ... LaatsteLaatste
De resultaten 576 tot 600 van 1371 worden weergegeven.
  1. #576

    Standaard

    Erg blij met Jamaica Inn'. Hoef ik de Amerikaanse of Franse uitgave niet meer te kopen. De rest (behalve 'The Driller Killer') ken ik niet. Zijn die films de moeite?

  2. #577

    Standaard

    The Hired Hand is een fantastische anti-western, prachtig geschoten door Vilmos Zsigmond.

  3. #578

    Standaard

    Nog een opmerking: C.H.U.D. is een US-only uitgave.

    En nog een waarschuwing vooe degene die The Burning steelbook willen: bij de Arrowstore zelf is deze reeds uitverkocht, dus wacht niet te lang om 'm ergens anders te bestellen....

  4. #579

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door riny Bekijk bericht
    The Hired Hand is een fantastische anti-western, prachtig geschoten door Vilmos Zsigmond.
    Bedankt voor je reactie. Ga ik op mijn wishlist zetten.

  5. #580

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    En nog een waarschuwing vooe degene die The Burning steelbook willen: bij de Arrowstore zelf is deze reeds uitverkocht, dus wacht niet te lang om 'm ergens anders te bestellen....
    Voor mij is de steelbook geen noodzaak, zolang ze dan maar wel met een reguliere uitgave komen. Ik zie hem nog niet aangekondigd, maar dat zal vast nog wel gebeuren.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  6. #581

    Standaard

    Ik vind het wel een erg mooie steelbook....wellicht de mooiste die ik heb gezien.

    Cannibalistic Humanoid Underground Dweller is trouwens erg leuk. Balen dat juist die US only is.

  7. #582

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Voor mij is de steelbook geen noodzaak, zolang ze dan maar wel met een reguliere uitgave komen. Ik zie hem nog niet aangekondigd, maar dat zal vast nog wel gebeuren.
    Ik ben zeker niet van de steelbooks. Maar zat hier nou ook zo'n klein boekje/foldertje bij die waarschijnlijk niet bij de reguliere uitgave zal zitten? Dat was bij Audition bijvoorbeeld ook zo.

  8. #583

    Standaard

    Geen idee, ik heb daar nog niks over gelezen, Maar zou kunnen. Ik vind het nog steeds jammer dat ze hebben besloten om op de boekjes te bezuinigen, maar goed...
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  9. #584

    Standaard

    Ik heb het gevonden:

    First pressing only: Collector’s booklet featuring new writing on the film by Justin Kerswell

  10. #585

    Standaard

    Het blijft onduidelijk. First pressing kan ook nog betrekking hebben op de eerste release van een eventuele reguliere uitgave. Dit geeft nog geen duidelijk uitsluitsel als ik het zo lees.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  11. #586

    Standaard

    Voor mij wel: first pressing is de steelbook. Maar met het huidige beleid van Arrow weet je het nooit .

  12. #587

    Standaard

    Dat bedoel ik, die onzekerheid maakt het dus onduidelijker
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  13. #588

    Standaard

    Weer wat om naar uit te kijken:





    Meer info
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  14. #589

    Standaard

    Ben benieuwd wat de Blu-ray van Cohen and Tate te bieden heeft tegenover de Amerikaanse uitgave die ik in mijn bezit heb.

  15. #590

    Standaard

    Donnie Darko, Pulse, Hell Comes to Frogtown en The Burning hebben mijn interesse vooral. Van Woody Allen wacht ik op een box met Crimes and Misdemeanors, Husbands and Wives en Hannah and Her Sisters. Dus deze sla ik weer over.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  16. #591

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Voor mij wel: first pressing is de steelbook. Maar met het huidige beleid van Arrow weet je het nooit .
    Informatie van de Arrow site:
    de eerste druk van de reguliere uitgave zal eveneens een boekje bevatten.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  17. #592

    Standaard

    Vind die uitgave van 'Donnie Darko' heel gaaf. Alleen is de prijs nog wat aan de hoge kant. Twijfels, twijfels.
    Ben een jaar of 10 geleden op vakantie geweest met een goede vriend en die heeft toen, minstens 1 keer per dag, 'Donnie Darko' gekeken. 2 weken lang .

  18. #593

    Standaard

    Donnie Darko is limited, maar hoe limited zie ik nergens staan. Ook lijkt alleen de verpakking gelimiteerd. Even wachten kan dus vast geen kwaad, al denk ik wel dat hij erg gewild zal zijn.
    Laatst aangepast door BigLebowski : 10-09-2016 om 19:44
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  19. #594

    Standaard

    Wow....wat een prachtig boekwerk zit er bij de limited editie van The Complete dr Phibes. Een schat aan informatie, leuke interviews etc. Een van de leukste boekjes die ik de laatste tijd heb gelezen die bij een BD-uitgave zit. Zeer de moeite waard!

  20. #595

    Standaard

    Veel interessante uitgave's weer. Ik ga voor alledrie de Woody Allen sets, de eerste staat al in de pre-order. The Guyver, Cohen & Tate en Pulse lijken me ook wel tof, maar niet gezien. Hell comes to Frogtown heb ik gemist destijds, erg cheesy, maar wel vermakelijk.

  21. #596

    Standaard

    Na Dark Water nu ook Pulse, Arrow is goed bezig .

    Donnie Darko komt er waarschijnlijk wel in. De laatste keer dat ik 'm zag vond 'm wat tegenvallen, maar volgens mij was dat de director's cut.
    Van de andere titels wil ik Hellgate en Hell Comes to Frogtown wel een keer in een sale oppikken.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Informatie van de Arrow site:
    de eerste druk van de reguliere uitgave zal eveneens een boekje bevatten.
    Had je toch gelijk . Even nadenken wat ik doe; hij zit bij amazon in een bestelling met andere artikelen die ondertussen duurder zijn geworden, dus dan zou ik 'm los of met weer andere artikelen moeten bestellen....

  22. #597

    Standaard

    Flash Arrow Sale


    Sale Ends 3PM BST (UK Time) on Monday 3rd October 2016.

    voor wie de LE OOP Stray Cat Rock box nog zoekt:
    ***Extremely Limited Stock found in recent office refurbishment! Available exclusively to Arrow's Flash Sale!***

  23. #598

    Standaard

    Nieuwe sale!! Maar shit....ik heb alles al wat ik wil hebben. Er zitten vrij weinig nieuwe titels bij sinds de vorige sale.

    Edit: iemand was me al voor...

  24. #599

    Standaard

    Ik had mij al voorgenomen om wat titels te kopen die ik eerder verkocht had en waar ik toch een beetje spijt van heb.....even kijken of er ook wat nieuws bij zit, ik wil in ieder geval geen hele grote bestelling nu doen, er komt al heel veel aan de komende maanden.

  25. #600

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door riny Bekijk bericht
    Flash Arrow Sale


    Sale Ends 3PM BST (UK Time) on Monday 3rd October 2016.

    voor wie de LE OOP Stray Cat Rock box nog zoekt:
    ***Extremely Limited Stock found in recent office refurbishment! Available exclusively to Arrow's Flash Sale!***
    Ik heb hem besteld. Dank voor de tip!

    Edit; nergens bevestiging gehad en nog geen afschrijving.

    Edit 2: inmiddels wel na tweede bestelling
    Laatst aangepast door Coen P. : 29-09-2016 om 12:56
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

Pagina 24 van 55 EersteEerste ... 1420212223242526272834 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •