Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 72 worden weergegeven.

Discussie: Series op Blu-ray?

  1. #1

    Standaard Series op Blu-ray?

    Ik mis stargate SG1, Atlantis, The X files op blu-ray.
    Komen ze nog uit of niet?
    Blu-ray = Future

  2. #2

    Standaard

    Ik hoop het niet anders ben ik weer veel geld kwijt...lol
    Maar het ziet er naar uit van wel..

    Fox gearing up for X-Files Blu-Ray sets! [rumored]

    The X-Files Coming to Blu in 2013?

    We very much want to believe!

  3. #3

    Standaard

    Komt Glee hier eigenlijk ooit nog uit op bluray?

  4. #4

    Standaard

    NCIS mis ik...

    Er zijn zo veel series die nog niet zijn uitgebracht! Spijtig!

  5. #5

    Standaard

    Heel veel populaire series komen inderdaad jammer genoeg niet op bluray uit, of slechts 1 of enkele seizoenen, zo van Damages enkel het Eerste, hetzelfde voor NCIS LA, bij Grey's Anatomy eentje... Heb echter toch al heel wat series op bluray, 4 seizoenen van prison break, 1 van 24, 2 van House, 8 van Entourage, 3 van Modern family, 5 van Big Bang Theory, 6 van lost, ...
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chesterkesvp Bekijk bericht
    Komt Glee hier eigenlijk ooit nog uit op bluray?
    Ik zou er niet meteen van uitgaan. De meeste mensen die Glee zullen kopen zullen eerder de dvd kopen.

  7. #7

    Standaard

    Vind het ook wel jammer dat veel series nog niet op blu-ray zijn verschenen, of in ieder geval niet in z'n totaliteit. Ik zou Grey's Anatomy wel in Blu-ray willen hebben, maar daar zijn enkel seizoen 4 en 5 van uit. Ook Damages zou ik graag compleet op blu-ray zien. Of een oude serie zoals Charmed, gezien de vele special effects, maar dat zal wel nooit gaan gebeuren. Heb tot nu toe enkel Homeland seizoen 1, Game of Thrones seizoen 1 + 2, Person of Interest seizoen 1, en Once Upon a Time seizoen 1 + Fringe ( complete serie ) op blu-ray.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ik zou er niet meteen van uitgaan. De meeste mensen die Glee zullen kopen zullen eerder de dvd kopen.
    Ik blijf hopen dat FOX een blurayuitgave zal doen van de reeks wanneer de reeks is afgelopen en de complete boxset er is. Al is er, zoals jij al zegt, zeer weinig kans op.

  9. #9

    Standaard

    Weer er iemand trouwens of de UK bluray van once upon a time seizoen 1 nederlandse subs heeft?

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chesterkesvp Bekijk bericht
    Weer er iemand trouwens of de UK bluray van once upon a time seizoen 1 nederlandse subs heeft?
    Ik denk van niet... overal vind je deze specs terug : English for the hearing impaired ; Portguese ; Spanish ; Thai ; Chinese ; Spanish

    De UK dvd heeft er wel...

  11. #11

    Standaard

    Ik vind het zó zonde dat alleen Damages seizoen 1 op BD verschenen is... Die heb ik speciaal uit Duitsland geïmporteerd en was echt een pareltje. Inmiddels ben ik bezig aan seizoen drie en ik koester nog stiekeme hoop dat het laatste seizoen, seizoen 5, misschien toch nog op BD wordt gereleased. Al vrees ik van niet.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chesterkesvp Bekijk bericht
    Weer er iemand trouwens of de UK bluray van once upon a time seizoen 1 nederlandse subs heeft?
    Ik heb de blu-ray hier thuis. Zitten geen NL ondertitels bij helaas.

  13. #13

    Standaard

    In Nederland is het gewoon drama met TV series op zowel DVD als Blu-ray. Ben zelf groot fan van bijvoorbeeld Cheers, Taxi, Frasier, Happy Days... stuk voor stuk karig uitgebracht. Soms met, soms zonder NL ondertitels. Ik heb de hoop allang opgegeven op mooie complete boxsets hier.

  14. #14

    Standaard

    Ik heb nochtans de indruk dat het in 2013 aan het beteren is... Niet al te snel, maar ik zag toch al heel wat meer series op Blu-Ray in mijn plaatselijke Saturn liggen.

    Wat mij dan wel weer verbaast is dat, zoals bij bijvoorbeeld The Newsroom, zowat wereldwijd de serie op beide formaten gereleased wordt en wij het met enkel de DVD moeten stellen.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  15. #15

    Standaard

    ja ben zelf ook grote liefhebber van de series uit de 80's:miami vice,knightrider,a-team,family ties en dergelijke maar die zie ik hier nog niet zo snel op blu-ray uitkomen

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door funkadelic groovestar Bekijk bericht
    ja ben zelf ook grote liefhebber van de series uit de 80's:miami vice,knightrider,a-team,family ties en dergelijke maar die zie ik hier nog niet zo snel op blu-ray uitkomen
    Jij hebt dan in elk geval het geluk nog dat miami vice,knightrider,a-team allen netjes op DVD zijn verschenen. Bij Cheers presteerden ze het om box 1 t/m 3 in NL officieel uit te brengen zonder NL subs. Box 4 en 5 met subs, box 6 t/m 11 hebben ze niet eens meer uitgebracht. Dus importeren kan inderdaad, maar dan heb je 3/4 van je aankoop zonder NL ondertitels. Zelfde verhaal met Frasier. Happy Days is na 1 schitterende eerste boxset, en na 2 flutdoosjes van seizoen 2 en 3, geloof ik in NL al gestopt. Bah. Dus voor Blu-ray hoeven we sowieso al niets meer te hopen. Er gaan momenteel wel geruchten over Twin Peaks op blu-ray maar ook hiervan weten we totaal niet zeker of het wel in Nederland uitgebracht gaat worden.

  17. #17

    Standaard

    happy days heb ik ook tot en met seizoen 3,lage redelijk goedkoop in blokker,rest had ik ook nog wel gewild toen joanie en chachi ouder werden ma die heb ik indd nog niet tegengekomen hier

  18. #18

    Standaard

    Cheers weet ik niet of daar echt interesse in is,mijn moeder keek dat heel graag vroeger ma zegt haar nu ook niks,blijft natuurlijk een feit dat als de verkoop ondermaats is dat ze er verder geen moeite voor gaan doen he.
    Jammer voor de verzamelaar ma kan hun ook wel begrijpen,had hetzelfde aan de hand met On the buses,samen met Seinfeld,Married with children,Friends en Big bang theory is dit 1 van mijn favoriete series maar na 2 seizoenen is Bridge er ook mee gestopt om ze hier uit te brengen,heb ze dan maar uit Engeland besteld maar op blu-ray zie ik dat ook niet direct verschijnen maar ben al blij dat ik het tenminste kan kijken wanneer ik wil

  19. #19

    Standaard

    Klopt, bij tegenvallende verkoop kan ik het begrijpen, echter zijn ze met Cheers al verkeerd begonnen door de moeite niet te nemen van een NL ondertitelspoor bij de eerste 3 seizoenen. Dan kan ik begrijpen dat de generatie die deze serie vooral leuk vond, de DVD's al helemaal laten liggen. De reviews bij bol.com over de boxen liegen er niet om. Blijf het doodzonde vinden. Cheers is zo'n serie die ik zonder twijfel 11 seizoenen had gekocht. Maar goed, het is nu eenmaal zo.

  20. #20

    Standaard

    bij Zavvi is ze wel helemaal op dvd te koop denk ik,ondertiteling staat niet aangegeven maar dit kun je soms vragen aan de mensen daar,heb dat ook al gedaan.Normaal heb je minstens Engels ondertiteld,met alle respect maar zit niet zo veel ingewikkelde tekst in dacht ik dus dat is wel te doen hé,heb ook liefst Nederlands maar soms is het niet anders.
    Bij series als Big bang theory zou ik nooit gaan voor geen ondertiteling want met die formules die ze soms afratelen word het een soepje als kijker

  21. #21

    Standaard

    Wij krijgen van Fringe weer een grote lompe box voor de Complete Collection:



    Dan is de US box toch praktischer & compacter voor in de kast:



    Of zelfs de UK box:

    Laatst aangepast door Kev : 15-10-2013 om 07:55

  22. #22

    Standaard

    De diepte van de box ziet er nogal uitgerekt uit in het (gefotoshopte) plaatje (zie o.a. het blu-ray logo) dus het zal me niks verbazen als deze dezelfde afmetingen krijgt als bijv de UK box.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    De diepte van de box ziet er nogal uitgerekt uit in het (gefotoshopte) plaatje (zie o.a. het blu-ray logo) dus het zal me niks verbazen als deze dezelfde afmetingen krijgt als bijv de UK box.
    Ik hoop het. Die image staat op alle Benelux webshops & ziet er idd wel wat uitgerokken uit maar je weet nooit.

  24. #24

    Standaard

    Ik heb alle seizoenen al. Dus die box komt er niet in. Vind em zelf redelijk saai. Straks gewoon seizoen 5 halen zal al duur genoeg zijn.

  25. #25
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Heb de laatste anderhalf seizoen gemist en vond het wel een goeie serie. Kijken of de prijs een beetje zakt. 119 vind ik net even te prijzig. Dat heb ik ook voor de Bond 50 box betaald en heb nog wel wat geduld.., denk ik...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •