Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 72 van 72 worden weergegeven.

Discussie: Series op Blu-ray?

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Over dit hoofdstuk kan ik kort zijn: Er gaan in de toekomst 300GB blu ray schijfjes komen, en ik verwacht dan ook dat deze 300 GB schijven voor Series worden gebruikt.
    Straks geven ze dat ook weer een nieuwe naam en verkopen ze naast blu-ray en dvd een nieuw formaat om nog meer geld dan een blu-ray te vragen. Terwijl het in principe hetzelfde is.

  2. #52

    Standaard

    Dit jaar komen alle seizoenen van That 70's Show op blu-ray in Duitsland. Specs zijn jammergenoeg niet zo denderend: 1080/50i ipv 1080/24p, DTS-HD MA 2.0 ipv 5.1 & enkel Duitse ondertitels. De reeds uitgebracht seizoenen in US zijn wel 1080p & 5.1. Vermoeden van aantal leden van bluray-disc.de is dat dit om upscales zal gaan.

    Zie dit jammer genoeg niet gebeuren in de Benelux want de rechten liggen bij A-Film voor deze show.

    Bron: http://www.bluray-disc.de/blu-ray-ne...f-blu-ray-disc

  3. #53

    Standaard

    ^Denk eerder dat het dan gaat om de 1080i HD masters die voor tv zijn gemaakt... worden volgens mij momenteel ook uitgezonden op Comedy Central in HD. Dat zal goedkoper zijn dan om compleet nieuwe masters te maken voor Blu-ray sets waarvan de verkoopcijfers waarschijnlijk toch niet heel erg hoog zullen liggen. Wel fijn dat ze in ieder geval uitkomen - ik twijfelde om de 2 uitgebrachte seizoenen uit de US te halen, maar die zijn alleen regio A, dus nu wacht ik de reviews af om te zien of dit een optie is.

  4. #54

    Standaard

    Heeft iemand nog iets gehoord van Twin Peaks? De release staat gepland voor volgende maand maar ik kan nergens info vinden.
    Ook rond The X-Files blijft het stil. Hopelijk krijgen we snel een update.

  5. #55

    Standaard

    Twin Peaks word uitgesteld naar de zomer of najaar.....geen specifieke releasedatum nog.

    The X-Files word naar alle waarschijnlijkheid in het najaar uitgebracht maar ook daar is nog geen definitieve datum voor.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  6. #56

    Standaard

    Kan een serie als "Married with children" er beter uitzien op blu-ray, want de originelen zouden slechts video opnames zijn (volgens IMDB)?

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dligneel Bekijk bericht
    Kan een serie als "Married with children" er beter uitzien op blu-ray, want de originelen zouden slechts video opnames zijn (volgens IMDB)?
    Het enige wat je hierbij kan winnen is het aantal discs (meer eps of seizoenen per disc).

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Twin Peaks word uitgesteld naar de zomer of najaar.....geen specifieke releasedatum nog.

    The X-Files word naar alle waarschijnlijkheid in het najaar uitgebracht maar ook daar is nog geen definitieve datum voor.
    Thx voor de update Wedlock.

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Twin Peaks word uitgesteld naar de zomer of najaar.....geen specifieke releasedatum nog.

    The X-Files word naar alle waarschijnlijkheid in het najaar uitgebracht maar ook daar is nog geen definitieve datum voor.
    Momenteel word seizoen 1 op diverse buitenlandse HD kanalen uitgezonden.

    Het signaal is 1080i met DD2.0 surround geluid.
    De beeldverhouding is 1.78:1 in tegenstelling tot de 1.33;1 Dvd's (en oude SD Tv-uitzendingen)
    Het signaal is 1080i met DD2.0 surround geluid.

    Van wat ik gezien heb, ziet het er niet slecht uit. Het is geen topkwaliteit, maar vele malen beter dan de wazige/versmeerde/onscherpe NTSC SD conversies op Tv en DVD.

    zie akte-x = x-files

    http://www.prosiebenmaxx.de/tv/akte-x/bilder

    Gezien dat S1 in HD beschikbaar is zal deze ook wel op Blu-ray komen, maar gezien de onbetrouwbare release strategie van Fox in Nederland met Tv-series, zie ik het somber in...
    Laatst aangepast door Hombre : 01-03-2014 om 13:48

  10. #60

    Standaard

    Dexter seizoen 1-8 wordt in september in de benelux uitgebracht op blu-ray > http://www.bol.com/nl/p/dexter-seizo...0000026330482/

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Dexter seizoen 1-8 wordt in september in de benelux uitgebracht op blu-ray > http://www.bol.com/nl/p/dexter-seizo...0000026330482/
    Ik hoopte dat eigenlijk dat er eindelijk ergens een editie met een meer standaard verpakking zou uitkomen welke ook iets goedkoper is.
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door timofp Bekijk bericht
    Ik hoopte dat eigenlijk dat er eindelijk ergens een editie met een meer standaard verpakking zou uitkomen welke ook iets goedkoper is.
    Die komt er wel, uiteraard nadat iedereen deze heeft gekocht
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #63

    Standaard

    Vind ook deze net als House M.D. een geweldig dure prijs hebben... Ben blij dat ik eerder dit jaar voor de Franse uitgaves gegaan ben, die netjes uniform zijn met elkaar qua lay-out.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Vind ook deze net als House M.D. een geweldig dure prijs hebben... Ben blij dat ik eerder dit jaar voor de Franse uitgaves gegaan ben, die netjes uniform zijn met elkaar qua lay-out.
    Van House MD is de prijs toch nog niet bekend voor de boxset?

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Vind ook deze net als House M.D. een geweldig dure prijs hebben... Ben blij dat ik eerder dit jaar voor de Franse uitgaves gegaan ben, die netjes uniform zijn met elkaar qua lay-out.
    De spaanse prijs is 120, dit vindt ik nog wel mee vallen voor een release prijs.
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  16. #66

    Standaard

    Ik doelde eigenlijk meer op de prijzen voor de losse uitgaves: als die een maatstaf zijn voor wat de volledige box zal kosten, dan denk ik dat we in dezelfde prijsklasse zullen zitten. De complete DVD-box die ik twee jaar terug kocht had toen al een retailprijs van rond de € 150, dus de Blu-Ray set zal daar zeker niet onder zitten me dunkt.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    De complete DVD-box die ik twee jaar terug kocht had toen al een retailprijs van rond de € 150, dus de Blu-Ray set zal daar zeker niet onder zitten me dunkt.
    Is het einde van die zin Vlaams?
    The future is Blu

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Is het einde van die zin Vlaams?
    Heb dat hier in vlaanderen nog nooit iemand horen zeggen haha.

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Heb dat hier in vlaanderen nog nooit iemand horen zeggen haha.
    Ik wel hoor.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Is het einde van die zin Vlaams?
    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Heb dat hier in vlaanderen nog nooit iemand horen zeggen haha.
    Sterker nog, het is eigenlijk oud-Nederlands. Dunkt komt van denken en "me" staat hier in de "ik" vorm. Verbaast me dat geen van jullie beiden er ooit over gehoord heeft, ik wist dat het al wat in de vergetelheid geraakt was maar dat het ZO ver in het collectieve geheugen zat.

    Nuja -- tijden veranderen hé. Daarmee kunnen we terug on topic?
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Sterker nog, het is eigenlijk oud-Nederlands. Dunkt komt van denken en "me" staat hier in de "ik" vorm. Verbaast me dat geen van jullie beiden er ooit over gehoord heeft, ik wist dat het al wat in de vergetelheid geraakt was maar dat het ZO ver in het collectieve geheugen zat.
    Er is er maar één die er nog nooit van gehoord heeft en twee wel zo lijkt het. Maken we van die twee er drie, want ik gebruik het ook nog wel eens, maar dan eigenlijk altijd i.c.m. humor.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Sterker nog, het is eigenlijk oud-Nederlands. Dunkt komt van denken
    Hm.
    Dunkt komt van Air Jordan:

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •