Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 72 worden weergegeven.

Discussie: Series op Blu-ray?

  1. #26

    Standaard

    Nederland een drama land wanneer het gaat om tv series op blu-ray, is gewoon verschrikkelijk. Bent als tv serie fan haast verplicht om uit te wijken naar online winkels in het buitenland....en dat doen we dan maar!
    I Love My Sci-Fi

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MarcelS1 Bekijk bericht
    Nederland een drama land wanneer het gaat om tv series op blu-ray, is gewoon verschrikkelijk. Bent als tv serie fan haast verplicht om uit te wijken naar online winkels in het buitenland....en dat doen we dan maar!

    Toch verschijnen in Nederland soms series op Blu-ray die ik niet meer verwacht had, zoals Downton Abbey, Boardwalk Empire, alleen soms pas vanaf het tweede seizoen. Dat is dan wel merkwaardig.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #28

    Standaard

    Of dat series eerst op BD verschijnen en dan bij het tweede seizoen niet meer ( American Horror Story). Ben nog steeds aan het hopen dat de UK nederlandse subs heeft, dat ze enkel de dvd uitbrengen ok, maar er moet een alternatief zijn in het buitenland vind ik.

  4. #29

    Standaard

    Ik erger mij dood aan DISNEY met o.a. de tv serie ONCE UPON A TIME omdat deze serie in NL op DVD word uitgebracht met NLO, maar de UK blu ray versie is GEEN NLO...ZEKER EEN GEMISTE KANS...!!!

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Of dat series eerst op BD verschijnen en dan bij het tweede seizoen niet meer ( American Horror Story). Ben nog steeds aan het hopen dat de UK nederlandse subs heeft, dat ze enkel de dvd uitbrengen ok, maar er moet een alternatief zijn in het buitenland vind ik.
    HAVEN is ook zo'n geval.
    I Love My Sci-Fi

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Toch verschijnen in Nederland soms series op Blu-ray die ik niet meer verwacht had, zoals Downton Abbey, Boardwalk Empire, alleen soms pas vanaf het tweede seizoen. Dat is dan wel merkwaardig.
    Had ik met Falling Skies, had ik niet meer verwacht. Maar moet veel meer, vind dat echt balen.
    I Love My Sci-Fi

  7. #32

    Standaard

    Iemand de Fringe Collection al tegengekomen op bluray? De DVD box zie ik overal al staan maar winkelbediendes weten niet waarom de br box nog niet binnen is...

  8. #33
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Toevallig ook naar gekeken, was toevallig in MM Almere. Niet gevonden, wel losse seizoen 5.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #34

    Standaard

    Ook in Belgie nog nergens zien staan op blu ray wel de dvd box. Ziet er trouwens niet zo fraai uit die dvd box toch zeker niet voor 100 euro... Gewoon een kartonnen box met daarin de dvd cases van de aparte seizoenen.

  10. #35

    Standaard

    Op Cosmox staat nu "Leverbaar vanaf 23-10-2013" voor de bluray box van Fringe.

  11. #36

    Standaard

    Waarom gooien ze op US-versies zoals Banshee en Revolution ook niet eens Nederlandse ondertitels (want voor zowat alle Scandinavische talen kan dat blijkbaar wel)? Dé grote kost kan dat toch niet zijn, aangezien er al een HD-code bestaat.

    (ik weet dat deze discussie al eens gevoerd is, maar ik hoop nog altijd dat een representative van een maatschappij dit leest. Hey! More money for you!)
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Waarom gooien ze op US-versies zoals Banshee en Revolution ook niet eens Nederlandse ondertitels (want voor zowat alle Scandinavische talen kan dat blijkbaar wel)? Dé grote kost kan dat toch niet zijn, aangezien er al een HD-code bestaat.

    (ik weet dat deze discussie al eens gevoerd is, maar ik hoop nog altijd dat een representative van een maatschappij dit leest. Hey! More money for you!)
    Volgens mij heeft Banshee US version nederlandse ondertitels. De UK niet...

    Kben nog steeds aan het bidden voor nederlandse subs op american horror story seizoen 2 uit Uk met ned subs. Morgen weet ik het!

  13. #38

    Standaard

    En de Fringe bluray box is wederom uitgesteld naar een latere nog niet bekende datum...

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Volgens mij heeft Banshee US version nederlandse ondertitels. De UK niet...
    Neen!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Neen!
    Oké okéé, heb ondertussen ook al gelezen van iemand die em heeft. Sorry!

  16. #41

    Standaard

    Toen ik de blu-ray van american horror story season 2 uit UK in de speler stak kreeg ik een nederlandse tekst. Ik dacht alright!!! helaas geen nederlandse subs. Om plukke van te komen! grr.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Toen ik de blu-ray van american horror story season 2 uit UK in de speler stak kreeg ik een nederlandse tekst. Ik dacht alright!!! helaas geen nederlandse subs. Om plukke van te komen! grr.
    Dit suckt echt enorm, nu zulle we nooit een bluray versie kunne kopen met nl subs. Typisch FOX weer...

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chesterkesvp Bekijk bericht
    Dit suckt echt enorm, nu zulle we nooit een bluray versie kunne kopen met nl subs. Typisch FOX weer...
    Eigenlijk gewoon grof dat er geen alternatief is. Ik heb geen problemen met engelse subs. Maar ned is altijd een stuk aangenamer. Ze hadden beter seizoen 1 nooit op blu-ray uitgebracht bij ons.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Eigenlijk gewoon grof dat er geen alternatief is. Ik heb geen problemen met engelse subs. Maar ned is altijd een stuk aangenamer. Ze hadden beter seizoen 1 nooit op blu-ray uitgebracht bij ons.
    zelfde verhaal met Haven en volgens mij ook Hawaii Five-0
    I Love My Sci-Fi

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MarcelS1 Bekijk bericht
    zelfde verhaal met Haven en volgens mij ook Hawaii Five-0
    Van Hawai Five-0 zijn de eerste twee seizoenen op blu-ray uitgebracht met nl-ot.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  21. #46

    Standaard

    Fringe bluray box is zelfde als DVD box, met keepcases in de box.






  22. #47

    Standaard

    Nog vier afleveringen en ik ben door de complete Fringe door. Het had wel iets, ik ga het in de toekomst missen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Van Hawai Five-0 zijn de eerste twee seizoenen op blu-ray uitgebracht met nl-ot.
    Maar tweede seizoen ook in NL uitgebracht?
    I Love My Sci-Fi

  24. #49

    Standaard

    Soms kan ik echt zuchten om het feit dat ruggen/spines van series niet overeen komen met de verschillende seizoenen. Fringe is daar weer een mooi voorbeeld van. Komaan zien die mensen die dit maken nou niet dat seizoen 4 uit de toon valt doordat de titel hoger staat enzo ! Je moet die blu-ray's eens naast elkaar zien staan. Ziet er niet uit.

  25. #50

    Standaard

    Over dit hoofdstuk kan ik kort zijn: Er gaan in de toekomst 300GB blu ray schijfjes komen, en ik verwacht dan ook dat deze 300 GB schijven voor Series worden gebruikt.

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •