Pagina 5 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 164 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Geweest naar Facts en niet zien staan, damnit !
    BD (1243) What i Watch

  2. #102

    Standaard

    Ik wil gewoon de normale 2D uitgave.. geen steelbooks / ultimate boxen / de hoeveelheid extra's enz. ik kijk de film en dan is 2D meer dan voldoende !

  3. #103
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Kreeg net een verzendmelding van Wehkamp. 3D-versie.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik wil goede extra's! Ik wil de Maximum Movie Mode!
    haha my thoughts exactly
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #105
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Nog nooit van die beurs gehoord. Ziet er wel interessant. Kan ik weer een jaar wachten! Of waneer is de volgende keer?
    Of richting Parijs op 23 en 24 november
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  6. #106

    Standaard

    Die Hobbit docu moet toch een foutje zijn. Diep triest als dat erop blijft staan. Wellicht een foute pressing en dat zorgt voor de vertraging...
    uh, uh, It's a dinosaur

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joslyn Bekijk bericht
    Die Hobbit docu moet toch een foutje zijn. Diep triest als dat erop blijft staan. Wellicht een foute pressing en dat zorgt voor de vertraging...
    Wat zorgt er voor vertraging ?

  8. #108

    Standaard

    Welke versie van Man of Steel is nu beter...??? De 3D versie ...??? of toch de gewone 2D versie...??? want de recensies lopen zwaar uiteen: NU.NL geeft Man of Steel maar 2 sterren, maar kijk ik bij MOVIE SCENE daar geven zoal zo 4 sterren - 5 sterren.

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Welke versie van Man of Steel is nu beter...??? De 3D versie ...??? of toch de gewone 2D versie...??? want de recensies lopen zwaar uiteen: NU.NL geeft Man of Steel maar 2 sterren, maar kijk ik bij MOVIE SCENE daar geven zoal zo 4 sterren - 5 sterren.
    Denk dat je daar nog even op moet wachten....de sites die je noemt bespreken de bioscoop-versies maar niet de (2D/3D) blurays.

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joslyn Bekijk bericht
    Die Hobbit docu moet toch een foutje zijn. Diep triest als dat erop blijft staan. Wellicht een foute pressing en dat zorgt voor de vertraging...
    Neen want er wordt niets herperst.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #111
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Er is ook geen sprake van uitstel, want volgens Wehkamp krijg ik hem straks binnen, zoals ik al eerder aangaf.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #112

    Standaard

    Geen uitstel, alle uitgave lagen in de winkel. Althans in Media Markt Oostende toch.
    Zowel Steelbook, gewone keepcase met slipcover, dvd als 3D lagen er.
    Steelbook en gewone uitgave - 17.90 EUR. 3D = 26.90 EUR, Dvd is een euro minder met ook een mooie uitgave, glanzende slipcover.

    Let wel de steelbook heeft géén digitale kopie. (Voor wie graag een digitale kopie heeft)

    Zie foto's steelbook en gewone versie.

    foto 1.jpgfoto 3.jpgfoto 2.jpg

  13. #113

    Standaard

    Damn ... die 2D ziet er ook fijn uit met die slipcase. Ik heb de US collector's al besteld, en ook de duitse met statue ... wil eigenlijk niet nog meer edities gaan kopen...

  14. #114

    Standaard

    Ik heb info over de extra : Maximum Movie Mode !!!!

    Ik heb net mijn digitale kopie verzilverd en samen met de film komt de extra maximum movie mode mee. Technisch gezien staat deze niet op de schijf maar je krijgt em wel mee als je de gewone 2D versie koopt. Dvd weet ik niet.

    Toch leuk we die interessante extra alsnog "krijgen" maar het is gewoon balen dat dit niet op de blu-ray zelf staat! Is dit weer zo'n truc van Warner om video on demand te promoten ? Het begint mijn nek uit te hangen!! Of was er gewoon geen plaats meer op de blu-ray zelf ? Aangezien de Maximum Movie Mode een kleine 3 uur duurt.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 22-10-2013 om 18:36

  15. #115

    Standaard

    Ben net naar Mediamarkt geweest voor de 3D versie, maar terug gezet... € 27.89 is echt belachelijk duur !
    BD (1243) What i Watch

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Ben net naar Mediamarkt geweest voor de 3D versie, maar terug gezet... € 27.89 is echt belachelijk duur !
    freaky, is de 3D versie dan zo goed...??? want ik heb besteld: de 2d versie steelbook voor 17,99 euro.

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    freaky, is de 3D versie dan zo goed...??? want ik heb besteld: de 2d versie steelbook voor 17,99 euro.
    Gohja, ik ga puur voor de 3D versie omdat ik beschik over zo'n tv. Maar eerlijk gezegd is de 3D niet zo spectaculair.
    BD (1243) What i Watch

  18. #118
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    3D versie binnen. Helaas niet die mooie dubbele holografische karakter hoes met Sup en Zod.
    Statue heb ik er maar zelf los bijgekocht.


    IMAG2670.jpgIMAG2673.jpg
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ik heb info over de extra : Maximum Movie Mode !!!!

    Ik heb net mijn digitale kopie verzilverd en samen met de film komt de extra maximum movie mode mee. Technisch gezien staat deze niet op de schijf maar je krijgt em wel mee als je de gewone 2D versie koopt. Dvd weet ik niet.

    Toch leuk we die interessante extra alsnog "krijgen" maar het is gewoon balen dat dit niet op de blu-ray zelf staat! Is dit weer zo'n truc van Warner om video on demand te promoten ? Het begint mijn nek uit te hangen!! Of was er gewoon geen plaats meer op de blu-ray zelf ? Aangezien de Maximum Movie Mode een kleine 3 uur duurt.
    Ik heb nog nooit die digitale kopie gebruikt. Blijft het bestand op je pc staan?

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chesterkesvp Bekijk bericht
    Ik heb nog nooit die digitale kopie gebruikt. Blijft het bestand op je pc staan?
    En als ik een digitale kopie wil gebruiken, dan kan ik dat niet omdat dit weer een WINDOWS BESTAND is en geen MAC BESTAND....!!!

    Dus : ERG WAARDELOOS, LETTERLIJK EN FIGUURLIJK...!!!

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Gohja, ik ga puur voor de 3D versie omdat ik beschik over zo'n tv. Maar eerlijk gezegd is de 3D niet zo spectaculair.
    Ik heb ook een 3D TV maar wil niet alle 3D films.

  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    En als ik een digitale kopie wil gebruiken, dan kan ik dat niet omdat dit weer een WINDOWS BESTAND is en geen MAC BESTAND....!!!

    Dus : ERG WAARDELOOS, LETTERLIJK EN FIGUURLIJK...!!!
    Correctie, de digitale kopieën van Warner Brothers zijn sinds vorige jaar (eerste keer bij de blu-ray van The Dark Knight Rises) Mac Compatible! Heb ondertussen 11 films in de "collectie zitten". Alles werkt via het programma Flixster, zowel voor Mac als Ipad. Via je account kan je je kopie activeren. In principe kijk je via internet dan de film. Je kan ze downloaden om ze zonder internet te bekijken. Maar een echt bestand staat er niet echt op je pc of mac. Ik ben hier ook allesbehalve voorstander van. Maar ik geef het toch even mee dat je, op die nogal vervelende manier, de Maximum Movie Mode kan bekijken. Ik heb zelf een mac het werkt. Warner Brothers zijn bij mijn weten de enige die een Digital Copy voor Mac beschikbaar maken.

    Vrieden en famillie kunnen inloggen in mijn account en zo ook de nieuwe films bekijken die ik heb gekocht. Zo is dit wel handig voor hen maar ik kijk er nooit naar. Althans misschien nu toch maar eens doen om dit te bekijken en gewoon de macbook aan de tv aansluiten. Wat een soep eigenlijk.Ook jammer dat de kwaliteit geen HD is. Maar wanneer je een digitale kopie van een dvd gebruikt is deze nog erger. Troep eigenlijk maar ja wat doe je eraan.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 22-10-2013 om 20:37

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ik heb info over de extra : Maximum Movie Mode !!!!

    Ik heb net mijn digitale kopie verzilverd en samen met de film komt de extra maximum movie mode mee. Technisch gezien staat deze niet op de schijf maar je krijgt em wel mee als je de gewone 2D versie koopt. Dvd weet ik niet.

    Toch leuk we die interessante extra alsnog "krijgen" maar het is gewoon balen dat dit niet op de blu-ray zelf staat! Is dit weer zo'n truc van Warner om video on demand te promoten ? Het begint mijn nek uit te hangen!! Of was er gewoon geen plaats meer op de blu-ray zelf ? Aangezien de Maximum Movie Mode een kleine 3 uur duurt.
    Ik ben toch wel benieuwd hoe dat dan gaat.
    Bij Watchmen en Sucker Punch is het zo dat de MMM zich tijdens de film afspeelt, waarbij Snyder dan de film stopt en wat laat zien. Dus je kijkt de film gewoon als BD (met bijbehorende kwaliteit). Het lijkt me dat de digitale kopie gewoon DVD kwaliteit is dan en geen BD?

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    3D versie binnen. Helaas niet die mooie dubbele holografische karakter hoes met Sup en Zod.
    Statue heb ik er maar zelf los bijgekocht.


    IMAG2670.jpgIMAG2673.jpg
    Die koto heb ik hier ook al staan erg mooi ding! Heb van de week op FACTS gewerkt en ze vlogen eruit bij onze stand, en terecht! Ben erg benieuwd naar de statue uit de duitse c.e. Eerste indrukken van foto's zijn goed, afwerking lijkt beter dan de stague van dc direct. De Premium Format ziet er ook geweldig uit, maar ik steek mn geld in de comic versie en later de Chris Reeve versie

  25. #125
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Geen uitstel, alle uitgave lagen in de winkel. Althans in Media Markt Oostende toch.
    Zowel Steelbook, gewone keepcase met slipcover, dvd als 3D lagen er.
    Steelbook en gewone uitgave - 17.90 EUR. 3D = 26.90 EUR, Dvd is een euro minder met ook een mooie uitgave, glanzende slipcover.

    Let wel de steelbook heeft géén digitale kopie. (Voor wie graag een digitale kopie heeft)

    Zie foto's steelbook en gewone versie.

    foto 1.jpgfoto 3.jpgfoto 2.jpg
    Hoe ziet de achterkant van de Steelbook eruit?

Pagina 5 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •