De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.

Discussie: afstandsbediening

  1. #1

    Standaard afstandsbediening

    Ik heb een pioneer vsx-922k gekocht.
    Ik kan via mijn afstandsbediening van de receiver het volume regelen, maar geraak bijv niet in het home menu, altans ik zie niets op mijn tv scherm verschijnen of veranderen waar ik dan verder zou moeten kunnen alles regelen.
    Iemand ervaring?

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door snicker Bekijk bericht
    Ik heb een pioneer vsx-922k gekocht.
    Ik kan via mijn afstandsbediening van de receiver het volume regelen, maar geraak bijv niet in het home menu, altans ik zie niets op mijn tv scherm verschijnen of veranderen waar ik dan verder zou moeten kunnen alles regelen.
    Iemand ervaring?

    Heb daarnet de versterker verbonden via kabel met het internet....nu geraak ik dus wel in het home menu van mijn versterker...dit kan toch niet zijn, dat als ik hem niet verbind met het internet, ik niet met de afstandsbediening in mijn
    home menu geraak?

  3. #3

    Standaard

    Volgens de handleiding (pagina 36) zou je op de knop "RECEIVER" moeten drukken om in het Home-menu te komen.
    Er staat nergens bij dat de receiver via internet verbonden zou moeten zijn.
    Het menu is op je TV te zien, heb je dat ook zo aangesloten?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Volgens de handleiding (pagina 36) zou je op de knop "RECEIVER" moeten drukken om in het Home-menu te komen.
    Er staat nergens bij dat de receiver via internet verbonden zou moeten zijn.
    Het menu is op je TV te zien, heb je dat ook zo aangesloten?

    Opgelost! Had nooit gezien dat er op de afstandsbediening een tweede knop staat met receiver boven....het zijn echt kleine knopjes en veel..maar bij deze toch bedankt en opgelost!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •