Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 88 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard

    Wat een pokkesite heeft mm ook. Je kunt niet eens zoeken op naam, er is geen duidelijk onderscheid in dvd en bluray zodat je de hele lijst door moet... Of mis ik iets? Ik wil nl de Star trek film preorderen en Titanic bestellen als ze die hebben. is Oblivion ook al te preorderen trouwens?

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    misschien handig om te weten dat de prijs alleen deze week geld, dan is het namelijk 3 halen 2 betalen (of gewoon 33% korting)

    Heb je misschien een link? zag hem deze week ook al staan op de site maar nu ik hem wilde bestellen kan ik hem niet meer vinden.
    http://www.mediamarkt.nl/mcs/product...tml?langId=-11 (Dit artikel is tijdelijk uitverkocht in onze webshop. Bezoek onze winkels voor mogelijke beschikbaarheid.)

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    http://www.mediamarkt.nl/mcs/product...tml?langId=-11 (Dit artikel is tijdelijk uitverkocht in onze webshop. Bezoek onze winkels voor mogelijke beschikbaarheid.)
    Komt er ook nog een 3d versie?

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door promat Bekijk bericht
    Komt er ook nog een 3d versie?
    Ja, zie
    http://dvd.nl/forum/showthread.php?5...-release-lijst
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door promat Bekijk bericht
    Komt er ook nog een 3d versie?
    Heb 'm in de bios in 3D gezien, viel mij persoonlijk een beetje tegen. Film was wel goed, alleen de 3D effecten waren er nauwelijks en die er waren niet echt indrukwekkend. Als de 3D versie niet echt veel duurder wordt dan is 't uiteraard wel een zekere aanschaf.....
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  6. #6

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    pre-order steelbook:

    13,39 bij mediamarkt.nl
    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Komt er hier een steelbook ?
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  8. #8

    Standaard

    Ík zie dat in de uk en de de film al begin september uitkomt... Ik ga niet wachten op een nl release wss staan daar toch nederlandse subs op. Paramount kenende

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ík zie dat in de uk en de de film al begin september uitkomt... Ik ga niet wachten op een nl release wss staan daar toch nederlandse subs op. Paramount kenende
    dat is onzin want de vorige had ook geen NL subs en overigens staat op de info bij blu-ray.com dat de UK versie geen subs bevat.
    Overigens wel jammer, want zavvi heeft de goedkoopste 3d momenteel staan.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door promat Bekijk bericht
    dat is onzin want de vorige had ook geen NL subs en overigens staat op de info bij blu-ray.com dat de UK versie geen subs bevat.
    Overigens wel jammer, want zavvi heeft de goedkoopste 3d momenteel staan.
    Geen idee waar jij die onzin vandaan haalt, maar de UK-uitgave van de vorige Star Trek heeft gewoon NL subs hoor, net als de meeste Paramount-discs. Zal bij de nieuwe STID ook het geval zijn, alleen moeten de specs daarvan nog officieel worden aangekondigd op bluray.com (vandaar dat er none staat).

  11. #11

    Standaard

    Nuja blijkbaar is de release datum bij ons ook vervroegd naar 11 september

    Dit kwam ik trouwens net tegen op twitter, gepost door Paramount Pictures

    (best oogjes toe voor de verzamelaars) :

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door promat Bekijk bericht
    dat is onzin want de vorige had ook geen NL subs en overigens staat op de info bij blu-ray.com dat de UK versie geen subs bevat.
    Overigens wel jammer, want zavvi heeft de goedkoopste 3d momenteel staan.
    Als op bluray.com bij de subs NONE staat, betekent dat niet dat er geen subs op staan maar dat ze nog niet bekend zijn. Beter zouden ze dan TBA aangeven, maar dat doen ze dan kennelijk niet. Vaak genoeg meegemaakt dat ze dit zo doen bij items die nog uit moeten komen.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door promat Bekijk bericht
    dat is onzin want de vorige had ook geen NL subs en overigens staat op de info bij blu-ray.com dat de UK versie geen subs bevat.
    Overigens wel jammer, want zavvi heeft de goedkoopste 3d momenteel staan.
    Blu-ray.com is de meest onbetrouwbare website voor het achterhalen van ondertitels... Als er engels bijstaat is het al veel... Staat er nooit bij.

  14. #14
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Even dit nieuwe topic aangemaakt en of topic berichten van het pricewatch topic hier naartoe verplaatst.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Blu-ray.com is de meest onbetrouwbare website voor het achterhalen van ondertitels... Als er engels bijstaat is het al veel... Staat er nooit bij.
    Das niet waar: er staat zat goede info bij. Alleen is men bij nieuwe releases niet het snelst. Maar wat heb je liever. Dat ze het erop zetten en dat het niet blijkt te kloppen of dat ze ermee wachten en dat dan de info goed is. (liefst snel en goed natuurlijk, maar men is ook afhankelijk van wat men voor info krijgt).
    Wat subs betreft: die staan er vaak genoeg, alleen dan wel als de BR al uit is of bijna. Ik kijk zelf altijd op bluray.com en ik moet zeggen: ze zitten eigenlijk nooit mis.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Das niet waar: er staat zat goede info bij. Alleen is men bij nieuwe releases niet het snelst. Maar wat heb je liever. Dat ze het erop zetten en dat het niet blijkt te kloppen of dat ze ermee wachten en dat dan de info goed is. (liefst snel en goed natuurlijk, maar men is ook afhankelijk van wat men voor info krijgt).
    Wat subs betreft: die staan er vaak genoeg, alleen dan wel als de BR al uit is of bijna. Ik kijk zelf altijd op bluray.com en ik moet zeggen: ze zitten eigenlijk nooit mis.
    Je zegt het zelf tegen de tijd dat ze de info juist hebben, is het al te laat...

  17. #17
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Blu-ray.com is de meest onbetrouwbare website voor het achterhalen van ondertitels... Als er engels bijstaat is het al veel... Staat er nooit bij.
    Raakt kant nog wal deze opmerking. Wat is volgens jou dan wel een goeie bron ?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Raakt kant nog wal deze opmerking. Wat is volgens jou dan wel een goeie bron ?
    Inderdaad zeg, iets anders formuleren lijkt me verstandig als je bedoelt dat ze niet altijd direct de subs bij pre-orders hebben staan....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Inderdaad zeg, iets anders formuleren lijkt me verstandig als je bedoelt dat ze niet altijd direct de subs bij pre-orders hebben staan....
    Ik heb daar nog nooit iets van deftige info terug gevonden. Pas weken nadat een film is uitgekomen staat er correcte info bij. Dan heb ik daar niks meer aan.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ik heb daar nog nooit iets van deftige info terug gevonden. Pas weken nadat een film is uitgekomen staat er correcte info bij. Dan heb ik daar niks meer aan.
    Maar dat is iets heel anders dan onbetrouwbaar natuurlijk.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Je zegt het zelf tegen de tijd dat ze de info juist hebben, is het al te laat...
    Zal wel aan mij liggen maar je HOEFT toch niet te preorderen? Bovendien zeg ik niet dat ze te laat zijn. Ik zeg alleen dat ze meestal pas de goede info hebben omstreeks de tijd dat de BR uit is. Ikzelf vind dat helemaal geen probleem. Maakt het uit of je die BR nu preordert of een paar weekjes wacht. Persoonlijk bestel ik ze meestal toch pas als de prijs eindelijk eens is gezakt.
    Maar ieder zn ding toch ? Welke site gebruik jij dan voor info over BRs?

  22. #22

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Nuja blijkbaar is de release datum bij ons ook vervroegd naar 11 september

    Dit kwam ik trouwens net tegen op twitter, gepost door Paramount Pictures

    (best oogjes toe voor de verzamelaars) :
    Is de Walmart exclusive, verzend niet internationaal naar ik weet, dus vrij moeilijk om naar Nederland te krijgen..
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  24. #24

    Standaard

    Inderdaad niet te krijgen hier. Voor mijzelf heb ik de onderstaande collector's edition voorbesteld van Star Trek bij Amazon.com. Heb gezien dat Amazon.it deze ook krijgt voor ong. 50 EUR. Mijn zotte aankoop van het jaar . Vindt de editie gewoonweg te sjiek

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Baardagaam Bekijk bericht
    Inderdaad niet te krijgen hier. Voor mijzelf heb ik de onderstaande collector's edition voorbesteld van Star Trek bij Amazon.com. Heb gezien dat Amazon.it deze ook krijgt voor ong. 50 EUR. Mijn zotte aankoop van het jaar . Vindt de editie gewoonweg te sjiek
    Haha, een aardige collectie ben je aan het aanleggen!
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •