Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 88 van 88 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Mij viel het ook niet op toen ik hem keek!

    Viel het jou wel op dat er veel scenes zijn die vormtechnisch en geometrisch niet kloppen bij de 3D versie?

  2. #77
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Eigenlijk niet, maar heb er ook niet specifiek op gelet. Denk wel dat elke tv daar ook weer iets anders mee omgaat. Ik zal er bij een volgende kijkbeurt eens op letten.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ach, bij de 3D-versie krijg je ook nog apart de 2D Blu-ray erbij en de DVD...
    Correct en voor een klein beetje meer heb ik toch liever 3d en 2d..Kan ik mooi kiezen welke ik wil kijken. Als je 3d hebt, hoef je hem niet te bekijken(je hebt immers de 2d blu-ray ook), als je 2d hebt kun je hem niet in 3d bekijken.

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Eigenlijk niet, maar heb er ook niet specifiek op gelet. Denk wel dat elke tv daar ook weer iets anders mee omgaat. Ik zal er bij een volgende kijkbeurt eens op letten.
    Ik heb deze in 3D moeten kijken in de bios, daar is tegenwoordig geen keus

    Het zal de techneut in mij wel zijn, maar veel vormen zien er door het kunstmatig 3d creëren een beetje uit als bv de beeldvullende stand om 4x3 naar 16x9 op te rekken.

    Daarnaast zijn er scenes als bv dat de Enterprice in hyperspace word afgesneden door het superschip.
    Daar hangt van achteren gezien de kleine Enterprice ongeveer onder de gigantische schotel van het superschip bij de confrontatie,
    maar bij het zijaanzicht in eens z'n 100km er voor, waardoor de er de miraculeuze ontsnapping mogelijk is. (was ook z'n scene bij Avetar)

  5. #80

    Standaard

    Enterprise en Avatar
    uh, uh, It's a dinosaur

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Daarnaast zijn er scenes als bv dat de Enterprice in hyperspace word afgesneden door het superschip.
    Ohhh het woord hyperspace schrijven in een Star Trek topic...

  7. #82

    Standaard

    Eindelijk is mijn Star Trek Into Darkness compleet!
    Ik heb alle extra's kunnen bemachtigen; de itunes commentary, de Target exclusive extra's en de Best Buy exclusive extra's. Nog geen tijd gehad om alles te bekijken, maar die commentary ziet er erg veelbelovend uit; het is niet alleen audio, maar ook picture-in-picture, de film wordt even stopgezet enz.

    Ik kijk nog even of ik ook die xbox extra's kan krijgen, maar dat heeft minder prioriteit.

    Mijn dag is alvast goed .

  8. #83

    Cool

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Eindelijk is mijn Star Trek Into Darkness compleet!
    Ik heb alle extra's kunnen bemachtigen; de itunes commentary, de Target exclusive extra's en de Best Buy exclusive extra's.


    Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

  9. #84

    Standaard

    Niet makkelijk.....
    - Target verzendt alleen binnen de USA.
    - Dezelfde disc als bij Target is ook via Sainsbury te verkrijgen in de UK maar die verzendt alleen binnen de UK.
    - Best Buy Canada was de enige die een disc bij hun extra's leverde. Bij Best Buy US was er alleen een code waarbij je de extra's alleen kon bekijken als je in de US woonde. Daar heb ik, na lang zoeken en proberen, dan nog een oplossing voor gevonden waarmee ik de extra's wel kon bekijken, maar niet kon opslaan.
    - itunes commentary ook alleen voor de US

    Uiteindelijk via blu-ray.com was er een lid die de extra's verzameld had op 1 disc. Na veel moeite (veel communicatie (lees: lief vragen), zelf discs aanleveren, verzendkosten betalen) heb ik er 1 kunnen bemachtigen . Hij heeft nu trouwens een tijdelijke ban gekregen hiervoor, dat is niet zo mooi .

    Maar goed, eind goed al goed.

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Correct en voor een klein beetje meer heb ik toch liever 3d en 2d..Kan ik mooi kiezen welke ik wil kijken. Als je 3d hebt, hoef je hem niet te bekijken(je hebt immers de 2d blu-ray ook), als je 2d hebt kun je hem niet in 3d bekijken.
    Je kan toch ook gewoon een 3D film in 2D kijken ? Zet gewoond de 3D van je tv uit.

  11. #86

    Standaard

    Hehe; zo simpel werkt 't niet

    Een 3D transfer staat zo op de schijf; dat is niet uit te schakelen of dergelijk.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  12. #87

    Standaard

    idd, bij de ene film staat zowel de 2D als de 3D versie op 1 schijf en bij de andere film staan ze elk op een aparte schijf

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Je kan toch ook gewoon een 3D film in 2D kijken ? Zet gewoond de 3D van je tv uit.
    Zo moeilijk hoef je niet eens te doen.......bij de 3d versie zit ook de 2d versie...stop die in je blu-ray speler en je bent klaar.

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •