De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard HDTV/digitale tv in een studentenhuis

    Hallo,

    Ik heb een vraag en hoop dat jullie mij kunnen helpen.

    Ik woon in een studentenhuis en ik wil graag hdtv ontvangen. Nu vraag ik mij af of ik dit buiten mijn huisbaas om zou kunnen doen aangezien de rest van het huis nog een oude tv heeft en via de kabel ontvangt. Nu heb ik geen verstand van allerlei ontvangst varianten en het internet heeft mij ook niet echt verder kunnen helpen.

    Dus, is het mogelijk om buiten het abonnement van de huisbaas om dit te regelen. Bijvoorbeeld met digitenne of iets anders?

    Bij voorbaat thanks!

  2. #2
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Hoi pow, welkom op dit forum.

    In principe met de voorwaarde dat je signaal van de kabel redelijk tot goed is, kun je denk ik gewoon bij een kabelexploitant iets aanvragen. Probleem wordt het als je in dezelfde woning staat ingeschreven, dus niet een eigen adres, want dat zal de "huisbaas/hoofdbewoner" het moeten aanvragen. Ik vermoed dat dit laatste het geval is. Dan rest alleen Digitenne, want een schotel plaatsen lijkt me ook geen optie zonder dat de huisbaas het door heeft. Digitenne is ook geschikt voor een boot, camping of auto, dus daar zou je wat kunnen regelen.

    Maar goed misschien dat medestudenten daar anderen ervaringen of oplossingen voor weten
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •