Pagina 8 van 11 EersteEerste ... 4567891011 LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 272 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    Batmobile Clip from Batman v Superman: Dawn of Justice

    https://www.youtube.com/watch?v=5OgcvpaWGYk

    I like it.

  2. #177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Mijn gevoel zegt dat Civil War het beter zal doen dan BvS. De hype en marketing is veel beter. Volg Rdj maar op Facebook bijv.. De trailer van BvS heeft al een bepaalde scene getoond die voor vele als een te grote spoiler was. Suicide Squad zal ook goed ontvangen worden echter denk ik dat Rogue One de kaskraker wordt dit jaar naast Civil War en Suicide Squad.
    Dat Rogue One de kaskraker gaat worden dat denk ik ook wel maar of Civil War het beter gaat doen dan deze film denk ik niet.Zeker Batman is als het om superhelden gaat toch echt een grotere naam dan alles wat in Civil War zit.
    Ik wil mijn gelijk hier niet halen hoor maar een versus battle kan geen kwaad toch.Of Suicide Squad het goed zal doen durf ik niet te zeggen.

    Ik gok dus dat deze film het erg goed gaat doen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 21-02-2016 om 14:02

  3. #178
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Mijn gevoel - want er is nul bekent - zegt dat Rogue One het minst zal lopen. Het is natuurlijk geen volwaardige Star Wars-film meer een spin-off, maar goed dat is meer een gut feeling. De Rogue One-games heb ik wel dol gespeeld, maar een film? Ik verwacht het meest van B v S, omdat dit echt iets nieuws is. Civil War moet erg goed zijn wil hij het ook goed doen, anders is men wellicht een beetje verzadigd. Het voordeel is dat het meer een Avengers-film is dan een Captain America. Maar de meeste zullen zoiets hebben van "dat kennen we nu wel". Daarmee bedoel ik niet mezelf, want ik pak graag alles mee. Ik kijk zelf ook het meest uit naar B v S en laat me maar verassen door The Suicide Squad.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 21-02-2016 om 14:56
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #179

    Standaard

    Ik zeg Rogue One omdat iedereen nu wel in een Star Wars vibe zit hé.

  5. #180

  6. #181

    Standaard

    R-rated version of Batman v Superman to be released

    http://consequenceofsound.net/2016/02/r-rated-version-of-batman-v-superman-to-be-released/
    Ben benieuwd. Gezien de grimmige toon van de trailers, ben ik benieuwd hoe dit R-Rated uit zou zien.

  7. #182

    Standaard

    Handig zo'n hyperlink jammer dat t dan weer enkel op br/dvd komt en niet in de bios. Dan wacht ik wel tot de br rips er zijn voor ik tot aanschaf over ga. Wil weten of t added stuff is op de br, of dat de bios versie een uitgeholde versie is wil ik t uberhaupt in de bios zien. Snap sowieso niet dat ze zich krampachtig aan die rating willen houden. Een film als dit kan makkelijk R/16 gerate worden en bakken binnenhalen. JUIST door de R rating. The Dark Knight deed t ook prima als R/16
    Laatst aangepast door Chris W : 26-02-2016 om 14:10

  8. #183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Handig zo'n hyperlink jammer dat t dan weer enkel op br/dvd komt en niet in de bios. Dan wacht ik wel tot de br rips er zijn voor ik tot aanschaf over ga. Wil weten of t added stuff is op de br, of dat de bios versie een uitgeholde versie is wil ik t uberhaupt in de bios zien. Snap sowieso niet dat ze zich krampachtig aan die rating willen houden. Een film als dit kan makkelijk R/16 gerate worden en bakken binnenhalen. JUIST door de R rating. The Dark Knight deed t ook prima als R/16
    Beste man wil je dat br rips weg laten de volgende keer hier op het forum.

    Dank u.

  9. #184

    Standaard

    Lol, ehm neej? Try before you buy. De trailer overtuigt niet, maar de opzet van een BvS wel. Dus ik zeg gewoon zoals ik het aanpak. Niks mis mee. En als t bevalt komt ie heus in de collectie kamer te staan. Komt net 3-4 jaartjes kijken hier en gaat mij regels voorleggen. GTFO :') ik faciliteer niks en meldt ook niet waar en hoe te vinden. Dus, go suck an egg

  10. #185

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Lol, ehm neej? Try before you buy. De trailer overtuigt niet, maar de opzet van een BvS wel. Dus ik zeg gewoon zoals ik het aanpak. Niks mis mee. En als t bevalt komt ie heus in de collectie kamer te staan.
    Dus bij de AH mag je ook eerst een pakje boter mee naar huis nemen voor je het koopt.Als het echt geweldig gaat worden op Blu-ray lees je dat toch hier of ergens anders op het web.

    Ik stuur je gewoon een boete hoor.

    Ik heb een donkerbruin vermoeden dat dit een vette film gaat worden.En ja R-rated gaat de nieuwe trend worden.

  11. #186

    Standaard

    Wat is de beste manier om Bvs te kijken? In Imax of in digital cinema?
    uh, uh, It's a dinosaur

  12. #187

    Standaard

    2e mijn inziens. Misschien iets kleiner beeld maar veel beter geluid. Keus snel gemaakt.

  13. #188

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joslyn Bekijk bericht
    Wat is de beste manier om Bvs te kijken? In Imax of in digital cinema?
    Ter info. BvS bevat 25 minuten aan IMAX beelden. Deze gefilmde scenes zijn met een Imax MSM 9802 camera gemaakt, dezelfde camera die Christopher Nolan ook heeft gebruikt voor zijn 2 Dark Knight films & Interstellar.

  14. #189

    Standaard

    IMAX in Nederland is een vorm van digital cinema
    The future is Blu

  15. #190

    Standaard

    Erg leuk gedaan dit. "....And I will rip your dick off"
    Vanaf 3:00 min begint de clip.

    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  16. #191

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    IMAX in Nederland is een vorm van digital cinema
    Ja dat is ook zo. Wellicht dat de ultieme IMAX ervaring meer in de VS/Canada/Australië ligt.

    Maar vergeet niet de gefilmde IMAX scenes wel een andere beeldverhouding hebben dan wat je elders ziet, zelfs niet bij Dolby Cinema.
    Als je echt de (beeld)visie, die de regisseur voor ogen heeft, wilt navolgen, dan is IMAX de enige optie.

  17. #192

    Standaard

    Als je dan toch de film in Imax gaat kijken hier in Nederland, dan valt mijn keuze op de nieuwe Imax zaal bij Pathe Arnhem. Nu hopen dat de kaarten snel in de voorverkoop komen. Ik kan niet meer wachten (roze bril)!

  18. #193

    Standaard

    Voorverkoop voor IMAX is al begonnen.

  19. #194
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Kaartjes voor donderdag 24-3 in Vue (JT) Hilversum Dolby Cinema 3D 20.00 zijn binnen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #195

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Bolwerk Bekijk bericht
    Als je dan toch de film in Imax gaat kijken hier in Nederland, dan valt mijn keuze op de nieuwe Imax zaal bij Pathe Arnhem. Nu hopen dat de kaarten snel in de voorverkoop komen. Ik kan niet meer wachten (roze bril)!
    Wat ik me afvraag, hoe groot is dat scherm? Want ze kunnen er wel de term Imax op plakken wat betreft projectie, maar als het een klein ***scherm is, dan schiet je er niet veel mee op. Is er een verplichting wat Imax betreft, hoe groot een scherm moet zijn?

    Wel jammer dat ook deze film weer in het niks toevoegende 3D is.

  21. #196

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Wat ik me afvraag, hoe groot is dat scherm? Want ze kunnen er wel de term Imax op plakken wat betreft projectie, maar als het een klein ***scherm is, dan schiet je er niet veel mee op. Is er een verplichting wat Imax betreft, hoe groot een scherm moet zijn?

    Wel jammer dat ook deze film weer in het niks toevoegende 3D is.
    [Offtopic on] http://www.gelderlander.nl/regio/arn...liek-1.5354939 Even snel voor je "een" linkje over de grootte van dit scherm (24mx12m). In het algemeen zijn standaard Imax schermen ongeveer 21x16. Ben inmiddels al een paar keer naar Imax voorstellingen geweest in deze zaal, deze doet niet onder voor Zaal 1 Schouwburgplein-Rotterdam, en dat is ook een vrij groot scherm

    Ik denk voor iedereen gewoon een keer naar Arnhem gaan (mits de uitgaven/reistijden dat toelaten) voor de beste Imax ervaring in Nederland dan (persoonlijke mening). [Offtopic off]

    Kaarten besteld, premiere donderdag! Kijk al sinds Man of Steel uit naar deze film. 3D maakt me niet zoveel uit, op bluray komt deze toch in 2D, extra gimmick meer niet, 2D zou ik ook top vinden... We zien het vanzelf of het 3D goed of slecht uitpakt, net als de film en haar acteurs

  22. #197

    Standaard

    Merci voor de link. Misschien toch eens gaan, moet toch regelmatig voor werk in Arnhem zijn.

  23. #198

    Standaard

    Ook maar kaart gekocht, Dolby Atmos XD. Mocht film bevallen dan ga ik nog wel keer in Arnhem Imax.

  24. #199

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Maar vergeet niet de gefilmde IMAX scenes wel een andere beeldverhouding hebben dan wat je elders ziet, zelfs niet bij Dolby Cinema.
    Als je echt de (beeld)visie, die de regisseur voor ogen heeft, wilt navolgen, dan is IMAX de enige optie.
    Ook qua aspect ratio lever je in bij digitaal IMAX. De aspect ratio waarmee gefilmd is bij 70mm IMAX is 1.43:1. Digitale IMAX schermen zijn over het algemeen 1.89:1.

    Momenteel is Dolby Cinema echt wel de beste manier om film te kijken in de bioscoop in Nederland, mits de film ook gerenderd is in Dolby Vision en Atmos.

    Digitaal IMAX werkt met 2 2K-projectoren en 5.1 geluid (Next generation sound is 12 kanaals, zoals in Arnhem). Dolby Cinema werkt met 2 4K-laserprojectoren met HDR en 64-kanaals geluid.

    Batman V Superman is in Dolby Vision en Atmos gerenderd. Duidelijke zaak lijkt me.
    The future is Blu

  25. #200

    Standaard

    Eerste user-reviews zijn inmiddels uit op internet, en erg positief. Schijnt een donkere en grimmige film te zijn, maar dat zag je wel aan de look van trailers.

Pagina 8 van 11 EersteEerste ... 4567891011 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •