Pagina 10 van 11 EersteEerste ... 67891011 LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 272 worden weergegeven.
  1. #226

    Standaard

    Gelukkig dat wij mensen allemaal anders denken Sinds Man of Steel keek ik uit naar deze film. Ik ben iemand die van zowel DC als Marvel graphic novels houdt! De regisseur heeft een paar novels zeker als basis neergelegd Maar goed, mijn superroze bril zorgt ervoor dat ik genoten heb van begin tot eind. Kippenvel op sommige momenten. Alles connect goed, vooral kijkend naar wat er gaat komen in de vervolgen (ik hoop het zo dat ze er komen, hoop op een goede boxoffice resultaat).

    Voor mij is dit een betere film dan Men of Steel, die ik ook heel goed vond. Misschien zelfs een 11 van de 10 . Ik vind het persoonlijk een beetje jammer dat de film bij zoveel mensen tegenvalt....

  2. #227

    Standaard

    Ook gezien. Wat was me dat een slechte film zeg! Deze film voelde gewoon leeg en zielloos aan voor mij persoonlijk.
    Het begin was slaapverwekkend lang en net toen ik aan het indommelen was redt het eindgevecht met Doomsday maar net de film van een totaal fiasco.

    Claudio op de vorige pagina is er in zijn post knal op qua + en - punten maar dat Affeck goed is als batman... nope. Niet mee akkoord. Bale was een veel betere batman (voor mij de beste en dan Keaton).

    Ik hoop maar dat Suicide Squad later dit jaar stukken en dan ook stúkken beter gaat zijn als dit misbaksel.

  3. #228

  4. #229

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Bolwerk Bekijk bericht
    Gelukkig dat wij mensen allemaal anders denken Sinds Man of Steel keek ik uit naar deze film. Ik ben iemand die van zowel DC als Marvel graphic novels houdt! De regisseur heeft een paar novels zeker als basis neergelegd Maar goed, mijn superroze bril zorgt ervoor dat ik genoten heb van begin tot eind. Kippenvel op sommige momenten. Alles connect goed, vooral kijkend naar wat er gaat komen in de vervolgen (ik hoop het zo dat ze er komen, hoop op een goede boxoffice resultaat).

    Voor mij is dit een betere film dan Men of Steel, die ik ook heel goed vond. Misschien zelfs een 11 van de 10 . Ik vind het persoonlijk een beetje jammer dat de film bij zoveel mensen tegenvalt....
    Tsja, als je MoS al goed vond... (van mij mag je: iedereen zn mening). Voor mij is er sinds Superman en Superman II nooit meer een goede Supermanfilm geweest. En toen Zack Snyder voor deze film werd aangewezen als regisseur kon je op je vingers al uittellen dan het een slechte film zou worden, storytelling wise. De man kan ontzettend goed overweg met visuele effecten enz., maar een verhaal vertellen kan hij niet (watchmen: dat verhaal was al geschreven door iemand die dat zeer goed kan en 300 lijkt steeds meer een gelukstreffer op dat gebied).
    Jammer: ik heb echt het gevoel dat DC hier voor het snelle geld is gegaan en er niets om geeft dat het geen goede film wordt. Ben zeer benieuwd naar The Batman van Affleck: die kan nl WEL een verhaal goed vertellen in zn films (als regisseur).

  5. #230

    Standaard

    Gisteren gezien in de Dolby Cinema zaal met Dolby Vision en Dolby Atmos.

    Nu ben ik een flink murm door het zuurstok Marvel bioscoop universum waar alles hee makkelijk gaat en geen vlieg gewond raakt na een enorme verwoesting van steden als er gevochten word, en dan is dit toch wel een donkere en meer realistischere (zover je dat met Amerikaanse superhelden films gezegd kan worden) sfeer.

    Ik heb me nu eens weer prima vermaak na het suffe en voorspelbare Avengers deel II.

    Verder stond me het gebruik van stilering door analoge filmformaten wel aan, waardoor het niet zo schoon en digitaal aanvoelde.
    En let op filmgrain is iets heel anders als ruis...
    "A man's got to know his limitations", ...

  6. #231
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het zou zomaar een film kunnen zijn die de door de critici wordt neergesabeld, maar waar het publiek zich niks van aantrekt. De eerste openingsdag heeft al 27 miljoen opgeleverd, meer dan andere succesfilms. Na dit weekend zal blijken Hoe de film het gaat doen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #232

    Standaard

    82 miljoen Dollar op de vrijdag!

    ondanks slechte kritieken is dit dan ook film die iedereen wil zien, en goede marketing op is losgelaten. Dit zijn nou eenmaal blockbusters die het financieel goed doen, en breed publiek op afkomt. Maar ik ben inderdaad meer benieuwd naar volgend weekend qua opbrengst.

  8. #233

    Standaard

    Net terug van de film en ja ik vondt hem wel te pruimen hoor
    stoorde me nergens aan
    geen moment saai
    actie was top
    beeld en geluid waren ook goed in orde

    top avond gehad
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  9. #234

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymen Bekijk bericht
    beeld en geluid waren ook goed in orde

    top avond gehad
    Dan ben je zeker niet in IMAX Arena geweest?
    Heb daar driekwart van de film met vingers in mn oren gezeten. Wat een ongelooflijk irritant hard en met name scherp geluid! Heb daar in andere IMAX zalen geen last van. En de film zelf viel ook nog tegen...

  10. #235

    Standaard

    Nee ik was in eindhoven dolby cinema

    gewoon perfect niet te hard ,maar net voldoende bass om te genieten
    ook vondt ik het 3d niet storend.
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  11. #236

  12. #237

    Standaard

    170 miljoen weekend Amerika opbrengst

  13. #238
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    424.1 m. Wereldwijd.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #239

    Standaard

    Ik ben het grotendeels met alle recensies eens. Ben een groot fan van The Dark Knight trilogie van Nolan. Dan kan deze film eigenlijk alleen maar tegenvallen. Toch is de actie best in orde en Ben Affleck was okay als Bruce Wayne. Het verhaal vloog echter (net als Superman) alle kanten op, er waren veel te veel onsamenhangende plotlijntjes en de film duurde gewoon te lang. Heb de film gezien in Dolby Cinema; de filmgrain vond ik erg storend, het geluid was dik in orde. Een commercieel succes of niet, meer dan vermakelijk vond ik deze film niet.

  15. #240

    Standaard

    #BatmanvSuperman R-rated director’s cut to feature additional 30 minutes of footage: https://t.co/S6zsY1r9GD

    spoilers!

  16. #241
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    En al een Amerikaanse releasedatum. 16 juli!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #242

    Standaard

    Ik heb me vanavond toch bijzonder vermaakt. Dark en gritty zoals het een DC-film betaamt, Affleck brengt zeker genoeg gravitas in zijn rol, en tja dat einde... ik had 'm niet zien aankomen!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #243

    Standaard

    Dubbele gevoelens hier, het uitgangspunt is misschien wel té goed om waar te zijn en dat komt niet helemaal uit de verf. Batman wel, heerlijk duister en Affleck speelt hem met verve. Superman vind ik altijd net wat te braaf. Snyder is een regisseur met een eigen stijl, maar hier lijkt het net alsof hij zijn zoontje van 10 met ADHD de actie heeft laten bedenken .
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  19. #244

    Standaard

    Zoontje van 10

    persoonlijk vondt ik het gevecht wat afleck had op het einde( supermans ##### redden) stukken beter als die uit elke dark knight

    lekker grof en vlot, maar dit is persoonlijk
    Laatst aangepast door raymen : 29-03-2016 om 11:02
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  20. #245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymen Bekijk bericht
    Zoontje van 10

    persoonlijk vondt ik het gevecht wat afleck had op het einde( supermans moeder redden) stukken beter als die uit elke dark knight

    lekker grof en vlot, maar dit is persoonlijk
    Niet dat ik behoefte heb om deze crapfilm te gaan bekijken....maar wellicht toch even letten op spoilers??

  21. #246

    Standaard

    Vermakelijke rant tegen de eindeloze stroom comic-verfilmingen in de telegraph.co.uk

    Beschrijft precies hoe ik over Batman vs Superman denk.

  22. #247

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Snyder is een regisseur met een eigen stijl, maar hier lijkt het net alsof hij zijn zoontje van 10 met ADHD de actie heeft laten bedenken .
    Oh ik dacht dat zijn zoontje de script had geschreven. Want Lex had niet echt een motivatie om als "bad guy" te zijn. Papa lex issues, please.
    Was dat een hint van zoon Snyder richting papa Snyder
    Wat een cliché figuur zeg die Lex.


    Oh en wat deed Lois Lame ook alweer. Moest ze per se als een dwaas rondlopen en tig keren gered worden door Superman omdat het...wat traditie is.
    Ik vond haar in Man of Steel een stuk nuttiger en dacht dat ze daarmee haar karakter kunnen doorbreken.
    Hopelijk komt er nog een spin-off film met Lois Lame in de hoofdrol en de speer, dat wordt een anderhalf uur komedie.


    Vreemd dat niemand het over de dropbox van Lex heeft gehad. Met name de logo's en hun namen. sloeg totaal nergens op.
    En waarom lieten ze Diana het ook onder ogen zien. Voor haar was dat ene stukje wel belangrijk, de rest had Snyder het bij Bruce als founding member moeten laten.
    Als klap op de vuurpijl. Het gevecht der gevechten en.....Martha


    Niet zo verwonderlijk dat deze film zo flink werd afgekraakt. Toch ben ik wel blij met het Bruce Wayne/Batman gedeelte. Ben Affleck/Jeremy Irons zijn uitstekend. Karakter Bruce Wayne/Batman, ondanks breken van zijn heilige regel, is goed uitgediept. Zelfs de ingang naar de Batcave is enorm cool. Wonder Woman is ook prima neergezet. Batman v Superman was een mooie teaser trailer voor haar karakter en voor haar solofilm.


    Al met al een prima kinderfilm. Wat ook geschikt is voor volwassen, mits ze niet hun brein gebruiken. Niet teveel nadenken dus.

  23. #248

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Vermakelijke rant tegen de eindeloze stroom comic-verfilmingen in de telegraph.co.uk

    Beschrijft precies hoe ik over Batman vs Superman denk.
    Vermakelijke rant misschien, maar t idee dat de Burton Batman voor de stroom comicbook films heeft gezorgd, is wel beetje farfetched... Ik denk dat t pas echt los ging ongeveer 10 jaar later met o.a. Blade, Spawn, X-men en Spider-man.

    Denk dat de reeks die Burton startte zichzelf eigenhandig de nek heeft omgedraaid na de Schumacher delen.

  24. #249

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Vermakelijke rant misschien, maar t idee dat de Burton Batman voor de stroom comicbook films heeft gezorgd, is wel beetje farfetched... Ik denk dat t pas echt los ging ongeveer 10 jaar later met o.a. Blade, Spawn, X-men en Spider-man.

    Denk dat de reeks die Burton startte zichzelf eigenhandig de nek heeft omgedraaid na de Schumacher delen.
    Ben het niet met alles eens. Maar ik krijg wel het idee dat de originele ideeën opraken. Hoe vaak kun je superhelden en schurken tegen elkaar laten vechten? Hoeveel spin-offs en Figuur A vs Figuur B moeten er nog komen voordat iedereen er echt genoeg van heeft?
    De trailer van Batman vs Superman zag er dusdanig belabberd uit dat ik echt niet de moeite neem om deze te gaan kijken. Zelf ben ik behoorlijk verzadigd in ieder geval.

  25. #250

    Standaard

    Een week geleden bekeken. En het valt mij op dat de film totaal geen impact op mij heeft gemaakt. Met name de dood van Superman dat zou echt groots moeten zijn maar het was best wel lachwekkend. Totaal onverwachts die gebeurtenis hoewel ik wist dat Doomsday in de film zit. Ik las als 10 jarige jongen de Nederlandse vertaling van die verhaallijn, en het was echt smullen. Ze hadden hier minimaal 2 films van kunnen maken. De emotionele impact was er gewoon niet.

    een vooraf aangekondigde film over de dood van superman zou met gemak een miljard kunnen opleveren, daarna nog een film over de "nep" supermans die opstaan Nu is deze verhaallijn voor altijd gesloten.

Pagina 10 van 11 EersteEerste ... 67891011 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •