Pagina 7 van 11 EersteEerste ... 34567891011 LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 272 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    https://youtu.be/kW9ZqFxRaQY

    Ben na het zien van deze trailer minder enthusiast geworden
    Gaat een vette film worden.

  2. #152

    Standaard

    Meh, kan leuk worden maar de trailer zelf is echt slecht gemaakt. Die jumpcuts storen mij het meest...

  3. #153

    Standaard

    Ik ben ook stukken minder enthousiast geworden. De eerste trailer was gaaf en veelbelovend, deze trailer is dan weer enigszins teleurstellend. Ik heb het gevoel dat er vrij veel wordt weggeven ( Doomsday, wtf!? ) , vrijwel het hele verloop van de film. Hopelijk hebben ze nog wat achter de hand en kunnen ze ons nog verrassen. En van Eisenberg ben ik nog altijd niet kapot van als Lex Luthor. Vind hem vrij irritant zelfs. De actie ziet er dan wel goed uit.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  4. #154

    Standaard

    En de CGI vind ik nou ook niet erg denderend overkomen in de trailer.

  5. #155

    Standaard

    Vond het wel een aardige trailer. Het doet voor mij wat het moet doen: me interesseren voor de film zodat ik meer wil zien. Ik beoordeel de film nooit op de trailer want dat kan zo verschillend zijn. Trouwens daarnaast, moet de topictitel niet eens een keer gewijzigd worden?

  6. #156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Vond het wel een aardige trailer. Het doet voor mij wat het moet doen: me interesseren voor de film zodat ik meer wil zien. Ik beoordeel de film nooit op de trailer want dat kan zo verschillend zijn. Trouwens daarnaast, moet de topictitel niet eens een keer gewijzigd worden?
    Voor mij doet het wat anders: nl. ALLES al verklappen.. Er zitten vast niet veel echte filmliefhebbers bij de studios, want tegenwoordig wordt er zo veel weggegeven in de trailers...

  7. #157

    Standaard

    Ik heb 'm na een halve minuut uitgezet. Ik ga toch al naar de film, dus ik hoef geen spoilers meer te zien; ik laat me wel verrassen in de bios.

  8. #158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Voor mij doet het wat anders: nl. ALLES al verklappen.. Er zitten vast niet veel echte filmliefhebbers bij de studios, want tegenwoordig wordt er zo veel weggegeven in de trailers...
    Ben ik het wel mee eens.

  9. #159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Voor mij doet het wat anders: nl. ALLES al verklappen.. Er zitten vast niet veel echte filmliefhebbers bij de studios, want tegenwoordig wordt er zo veel weggegeven in de trailers...

    Tja, tot de tijd dat je de gehele film hebt gezien kan je natuurlijk nooit voor 100% zeggen dat de trailer nu al ALLES verklapt...lijkt me. Misschien heel veel, misschien ook wel teveel, maar nooit alles.....

  10. #160

    Standaard

    Movie Clip https://www.youtube.com/watch?v=AgQrxGV7Brk

    De stem van Batman klinkt wel lekker bruut.Het sfeertje is ook lekker grimmig.

    Alles wat ik tot nu toe gezien heb spreekt mij erg aan.

    Wat ik trouwens een groot + punt vind is dat ik er totaal geen Marvel gevoel bij heb maar precies dat donker DC gevoel.

    Ja ze geven bij deze film te veel weg maar ik kan het jammer genoeg niet negeren.

    Laatst aangepast door jeroeni : 15-01-2016 om 10:53

  11. #161

    Standaard

    Ik heb ontzettend het gevoel dat er in de film nooit een Batman vs Superman gevecht zou zijn. Steeds toespelingen maar op het supreme moment zal waarschijnlijk een schurk voorbijkomen en dan wordt het 2 tegen 1.

  12. #162

    Standaard

    Alternatieve trailer gemaakt door fan: http://www.veronicamagazine.nl/index...tainment:10029

    Grappig gedaan.

  13. #163

    Standaard

    Speciale promo trailer van vliegmaatschappij Turkish Airlines, Wonder Woman komt in beeld in een Turkish Airlines vliegtuig en volgens mij is dat voor het eerst.


    https://www.youtube.com/watch?v=C9xZ14T0_08
    Laatst aangepast door The Gr8oNe : 26-01-2016 om 17:20
    What ?

  14. #164
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Ik heb ontzettend het gevoel dat er in de film nooit een Batman vs Superman gevecht zou zijn. Steeds toespelingen maar op het supreme moment zal waarschijnlijk een schurk voorbijkomen en dan wordt het 2 tegen 1.
    3 tegen 1 en misschien nog wel meer, aangezien er ook wat J.L-leden geïntroduceerd schijnen te worden.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Ik heb ontzettend het gevoel dat er in de film nooit een Batman vs Superman gevecht zou zijn. Steeds toespelingen maar op het supreme moment zal waarschijnlijk een schurk voorbijkomen en dan wordt het 2 tegen 1.
    Kijk erg uit naar dit deel. De film gaat 3 uur duren. Er zou ook nog een ander schurk vooorbij komen waarbij de jou ontstaan * speculatie*.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  16. #166

    Standaard

    Ik vraag me af waarom films tegenwoordig zo lang moeten duren?
    TH8, The Revenant, The Martian, Star Wars, The Avengers, etc...

  17. #167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Ik vraag me af waarom films tegenwoordig zo lang moeten duren?
    TH8, The Revenant, The Martian, Star Wars, The Avengers, etc...
    Je kunt je ook afvragen waarom films 30 jaar geleden zo rond de 100 minuten duren.

    Ik zie daar weinig negatiefs in want bv Star Wars voelde als 100 minuten aan.
    Laatst aangepast door jeroeni : 27-01-2016 om 08:35

  18. #168

    Standaard

    Mooie trailer.
    Stukken beter dan de 2e


  19. #169
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Zag hem gisteren al. Die vechtscène is indrukwekkend. Wel verraad hij een beetje hoe Batman Superman kan weerstaan. Goeie trailer, maar meer wil ik ook niet meer zien. Gelukkig duurt het niet meer lang...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #170

    Standaard

    Als ik dit zie krijg ik spontaan zin om Man of Steel weer eens te kijken.Ten opzichte van The Avengers een ondergewaardeerde film.

    UPDATE

    http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=47660 Nou ! Warner je hebt wel vertrouwen in je product zeg.

    Dit ga je toch niet als bericht verzenden als uitgever.

    Ik ben super positief over de trailers maar dit bericht doet mij geen goed.
    Laatst aangepast door jeroeni : 13-02-2016 om 16:42

  21. #171
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nou ja, ze kunnen beter de tijd nemen. Ik vrees de J.L-film namelijk een beetje. Nu ben ik meer een Avengers-fan dan een J.L-fan, terwijl Batman en Superman wel heel erg hoog op mijn lijstje staan, vooral Batman. Ik vind Ben ook wel heel cool als Bats, dus ik juich dat wel toe. In J.L. is hij wel het ondergeschoven kindje qua krachten. Teveel helden in één film kan ook enorm tegenvallen. The Avengers werd namelijk ook heel rustig en geleidelijk opgebouwd dat iedereen er ook echt op zat te wachten en dat lukte het ook perfect. Te snel een J.L.-film kan ook enorm tegenvallen. Ik denk dus dat ik het niet zo erg vind en wellicht meer zit te wachten op lossen films dan het collectief. Daarnaast wachten ze gewoon het succes van deze film af.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #172

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Ik heb ontzettend het gevoel dat er in de film nooit een Batman vs Superman gevecht zou zijn. Steeds toespelingen maar op het supreme moment zal waarschijnlijk een schurk voorbijkomen en dan wordt het 2 tegen 1.
    Dat is toch ook logisch? Ze moeten richting Justice League. My guess is dat Lex Luthor een hele grote rol heeft in het opzetten van die 2 tegen elkaar, in de hoop dat Batman Superman verslaat. En dat op het moment dat het dreigt uit de hand te lopen ze omwille van de mensheid de handen (vuisten) in elkaar slaan. Ik vind het wel goed dat ze flink de tijd nemen voor het verhaal. Want je moet natuurlijk een knallende finale hebben tegen de uiteindelijke schurk, daarvoor nog de reden creeren waarom die 2 elkaar niet mogen, een show-off tussen die 2 (zal waarschijnlijk ook in meedere etappes gaan..). .. Kortom: ik hoop dat ze qua pace een heel uitgebalanceerde film neerzetten. Jammer alleen dat ze Snyder aan het roer hebben gezet. Want er is 1 ding wat die man NIET kan. Een goed VERHAAL vertellen. De gevechten zullen van het doek spatten, maar Man of steel was op het gebied van het verhaal ook erg slecht. Dus ik verwacht meer een guilty pleasure qua kijken dan dat het echt een goede film wordt.

    Maar goed: Affleck is natuurlijk ook een goede regisseur: misschien kan hij nog wat redden..

  23. #173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Nou ja, ze kunnen beter de tijd nemen. Ik vrees de J.L-film namelijk een beetje. Nu ben ik meer een Avengers-fan dan een J.L-fan, terwijl Batman en Superman wel heel erg hoog op mijn lijstje staan, vooral Batman. Ik vind Ben ook wel heel cool als Bats, dus ik juich dat wel toe. In J.L. is hij wel het ondergeschoven kindje qua krachten. Teveel helden in één film kan ook enorm tegenvallen. The Avengers werd namelijk ook heel rustig en geleidelijk opgebouwd dat iedereen er ook echt op zat te wachten en dat lukte het ook perfect. Te snel een J.L.-film kan ook enorm tegenvallen. Ik denk dus dat ik het niet zo erg vind en wellicht meer zit te wachten op lossen films dan het collectief. Daarnaast wachten ze gewoon het succes van deze film af.
    Tijd nemen kan ook geen kwaad maar het gaat mij meer om dat men zo kijkt naar de reacties van de trailers.De film kan iedereen nog verrassen.

  24. #174

    Standaard

    Geruchten over angsten Warner
    http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=47777 Men zegt het daar al in de post dat de Doomsday trailer meer kwaad heeft gedaan dan goed en daar sluit ik me bij aan.

    Dit wordt zoizo een JTtje voor mij.

    Laatst aangepast door jeroeni : 19-02-2016 om 14:25

  25. #175

    Standaard

    Mijn gevoel zegt dat Civil War het beter zal doen dan BvS. De hype en marketing is veel beter. Volg Rdj maar op Facebook bijv.. De trailer van BvS heeft al een bepaalde scene getoond die voor vele als een te grote spoiler was. Suicide Squad zal ook goed ontvangen worden echter denk ik dat Rogue One de kaskraker wordt dit jaar naast Civil War en Suicide Squad.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


Pagina 7 van 11 EersteEerste ... 34567891011 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •